دعا برای رفع عصبانیت شوهر + دعا برای آرام شدن همسر

دعا برای رفع عصبانیت شوهر + دعا برای آرام شدن همسر

دعا برای رفع عصبانیت شوهر بداخلاق را در این بخش برایتان تهیه و تنظیم کرده ایم و اگر به دنبال بهترین دعا برای رفع دعوا در خانه هستید می توانید با توکل به خدا و خواندن دعا برای آرام شدن همسر به این مهم دست یابید.

 

دعا برای رفع عصبانیت شوهر

عصبانیت همسر به دلیل مشکلات زندگی ممکن است بیش از حد شود و یک سری مردان به دلیل اینکه کشش مشکلات مالی و خانوادگی را ندارد ممکن است. اگر مرد شما به قدری بداخلاق است که حتی تحمل صدای فرزندان تان را هم ندارد این شما هستید که باید برای آرامش همسرتان دست بکار شوید تا بتوانید خانه ای آرام برای رشد و بالندگی خانواده مهیا سازید. در برخی موافع بسیار عصبانی شود که شما می توانید دعا برای رفع عصبانیت شوهر بخوانید و بر خدا توکل کنید.

 

1. گفتن ذکر “ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّةَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم” در ایجاد آرامش و رفع عصبانیت شوهر نقش موثری دارد.

 

2. خواندن آیه 159 سوره آل عمران برای آرام شدن همسر مجرب خواهد بود:

 

“فَبِما رَحْمَهٍ مِنَ اللَّهِ لِنْتَ لَهُمْ وَ لَوْ کُنْتَ فَظًّا غَلیظَ الْقَلْبِ لاَنْفَضُّوا مِنْ حَوْلِکَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَ اسْتَغْفِرْ لَهُمْ”

 

3. در کتاب مکارم الاخلاق آمده است در هنگام عصبانیت بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید و این دعا را پس از صلوات بخوانید تا عصبانیت زایل گردد:

 

“اللهم صل علی محمدٍ و آل محمدٍ. اللهم اغفِر ذَنبِی وَ اذهِب غَیظَ قَلبِی وَ اَجِرنِی مِنَ الشَّیطانِ الرَّجِیم و لا حَولَ و لا قُوَةَ اِلّا بِالله العلی العَظِیم”

 

4. جهت آرام شدن شوهر بهانه گیر و عصبانی بگویید دست را روی سینه بگذارد و در حالت نشسته و ایستاده چند مرتبه آیه 28 سوره رعد را بخواند:

 

«الذّینَ امَنوا وتَطمَئِنُّ قُلوبُهُم بذِکرِ اللهِ اَلا بذِکرِ الله تَطمَئِنُ القلوب»

 

دعا برای آرام شدن مرد عصبانی

خیلی از خانم ها از بد دهن بودن و عصبانی شدن سریع همسر خود احساس ناراحتی می کنند و باید بدانید که برای آرام کردن مرد عصبانی می توانید به سراغ ادعیه ها بروید. بهترین دعا برای آرام شدن مرد عصبانی به شرح زیر است:

 

بر روی یک چاقو اسم شوهرتان که می خواهید عصبانیت او را از بین ببرید نوشته و آن را نزدیک دهان خود برده و بر آن هفت بار سوره انشراح را به این شکل بخوانید:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
أَلَمْ نَشْرَحْ لَكَ صَدْرَكَ
وَوَضَعْنَا عَنْكَ وِزْرَكَ
الَّذِي أَنْقَضَ ظَهْرَكَ
وَرَفَعْنَا لَكَ ذِكْرَكَ
فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا
إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا
اللهم اِطفِیِء غضبَ فلان بن فلانه
کَما اَطفَیتُ هذِهِ السَّکین
فَإِذَا فَرَغْتَ فَانْصَبْ
وَإِلَى رَبِّكَ فَارْغَبْ

به جای فلان بن فلانه باید نام همسر و پدرش را بگویید.

 

نکته:

شش بار به شکلی که گفته شد بخوانید و دفعه آخر را نگهدارید. حالا چاقو را بر روی آتش نگه داشته تا سرخ شود و بعد از سرخ شدن دفعه هفتم را بخوانید و آن را در یک ظرف آب سرد فرو کنید و این آب را به شخص بخورانید و اگر امکان خوراندن مستقیم آن به مرد عصبانی وجود ندارد آن را در شربت یا چای یا غذای او بریزید به اذن خدا همانطور که چاقو در آب سرد می شود عصبانیت های آن شخص هم سرد خواهد شد!

 

دعا برای رفع دعوا در خانه

جهت رفع دعوا و برگشتن آرامش به زندگی مقداری اسپند را برداشته و 7 مرتبه آیت الکرسی و آیات 42 تا 45 سوره مبارکه ابراهیم را بخوانید. سپس بر آن بدمید و خود یا منزل را با اسپند دود دهید. به اذن خداوند تمام دعواها خاتمه می یابند.

 

دعای آرامش در زندگی زناشویی

می توانید 786 مرتبه “بسم الله الرحمن الرحیم” با حالت وضو بر آب خوانده شود و به صورت شربت عسل و زعفران میل شود. خوب است چندین روز این کار توسط زن و شوهر تکرار شود تا آرامش در زندگی زناشویی جاری گردد.

 

دعا برای رفع عصبانیت شوهر از راه دور

اگر می خواهید از راه دور و بدون اطلاع همسرتان او را از شر عصبانیت نجات دهید و آرامش را به اعصاب ایشان بازگردانید می توانید از دعا برای رفع عصبانیت شوهر از راه دور که در ادامه آمده استفاده کنید.

 

اگر مرد بد اخلاق باشد و زن و بچه اش از خلق بد او به زحمت بیافتند و خواهند او سلیم شود باید پنهان از او این اسم را بر حریر سفید با مشک و زعفران بنویسد و بنام او و نام مادرش به ابجد کبیر و در مکانی پاک دفن کند در نهاد وی اصلاح شود.

 

اگر برای محبت باشد بنام مطلوب ۳ روز روزه بگیرد و هر روز ۵۰۰ مرتبه این اسم را بخواند و بعد از ۳ روز به حمام رود که درب آن مقابل قبله باشد غسل کند و چون بیرون آید این اسم را بر کف دست راست بنویسد و در برابر مطلوب برود و دست در سینه نهد و باید در کار حلال انجام شود.

 

دعای زبان بند فرد عصبانی

1. خواندن آیه 65 سوره یس برای بستن زبان مرد عصبانی بسیار توصیه شده است:

 

“الْيَوْمَ نَخْتِمُ عَلَىٰ أَفْوَاهِهِمْ وَتُكَلِّمُنَا أَيْدِيهِمْ وَتَشْهَدُ أَرْجُلُهُمْ بِمَا كَانُوا يَكْسِبُونَ”

 

2. افرادی که دستورالعمل های دعای زبان بند صم بکم را برای معشوق و یا شوهر استفاده می کنند دیگر نیازی به دعا یا طلسم محبت ندارند:

 

“صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّی كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)

 

دعا برای آرام شدن همسر

دعای زیر را یک مرتبه بنویسید و همراه نگه دارید که به جهت آرامش همسر و جلب محبت شوهر تاُثیر فراوان دارد:

 

یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ
أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ
فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ
فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه بحق یا بدوح یا بدوح یا بدوح

 

دعا برای خوب شدن اخلاق شوهر

اگر شوهر بد اخلاق دارید برای بهتر شدن اخلاق ایشان این آیه را به روش زیر در وقت نماز صبح نوشته در منزل مخفی کنید:

 

وَإِنِ امْرَأَةٌ خَافَتْ مِنْ بَعْلِهَا نُشُوزًا أَوْ إِعْرَاضًا فَلَا جُنَاحَ عَلَيْهِمَا أَنْ يُصْلِحَا بَيْنَهُمَا صُلْحًا ۚ وَالصُّلْحُ خَيْرٌ
اللهم اصلح بین (اسم زن و شوهر را بنویسد)
بحب (نام طالب صلح را ذکر کند)
یا الله یا الله یا الله بحق هذه الحروف
بِرَحْمَتِكَ يااَرْحَمَ الرَّاحِمينَ

 

دعای حرف شنوی شوهر فوری

اگر می خواهید همسرتان از شما حرف شنوی داشته باشد در روز یک شنبه هفت عدد سنگریزه بیاورد. سپس این دعا را هفت مرتبه به هر سنگی بخوانید و یک یک در آتش بیندازید:

 

تَبَّتْ یَدا أَبی لَهَب وَ تَبَّ
ما أَغْنى عَنْهُ مالُهُ وَ ما کَسَبَ
سَیَصْلى ناراً ذاتَ لَهَب
(به اسم فلان بن فلان)
حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه
(فلان بن فلان)
وَ امْرَأَتُهُ حَمّالَةَ الْحَطَبِ
فی جیدِها حَبْلٌ مِنْ مَسَد

 

نکته:

در زمان مناسب ذکر شده انجام شود.

به قرائت صحیح آیات مبارکه توجه داشته باشید.

 

دعایی که شوهر به حرف زنش باشه

خیلی از خانم ها به دنبال راهی هستند که بوسیله آن بتوانند همسرشان را حرف شنو کنند به صورتی که مطیع حرف آن ها شود.

 

دعایی که در زیر آمده است را هنگام طبخ غذا بخوانید و به غذای شوهرتان فوت کنید و سپس این غذا را به همسرتان دهید. این دعا باعث رام کردن و حرف شنوی مرد خواهد شد:

 

“بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ. شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لا إِلَهَ إِلا هُوَ وَ الْمَلائِكَةُ وَ أُولُوا الْعِلْمِ قَائِما بِالْقِسْطِ لا إِلَهَ إِلا هُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ إِنَّ الدِّينَ عِنْدَ اللَّهِ الْإِسْلامُ وَ أَنَا الْعَبْدُ الضَّعِيفُ الْمُذْنِبُ الْعَاصِي الْمُحْتَاجُ الْحَقِيرُ أَشْهَدُ لِمُنْعِمِي وَ خَالِقِي وَ رَازِقِي وَ مُكْرِمِي كَمَا شَهِدَ لِذَاتِهِ وَ شَهِدَتْ لَهُ الْمَلائِكَةُ وَ أُولُوا الْعِلْمِ مِنْ عِبَادِهِ بِأَنَّهُ”

 

دعا برای رام شدن شوهر

اگر مرد بد اخلاقی دارید که به هیچ وجه رام نمی شود با خواندن دعا برای رفع عصبانیت شوهر می توانید او را نرم کنید تا فقط حرف شما را گوش دهد و کم کم او را رام و مطیع خودتان کنید.

 

این دعا را هر روز به زعفران و گلاب یا زردچوبه و گلاب بخوانید و از آن در غذای او به مقدار بسیار کمی به طوری که متوجه نشود استفاده کنید. این دعا یکی از مجرب ترین و بهترین دعاها برای رام کردن شوهر بداخلاق می باشد:

 

“يَا أَيُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءكُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّكُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكُمْ نُورًا مُّبِينًا. فَأَمَّا الَّذِينَ آمَنُواْ بِاللّهِ وَاعْتَصَمُواْ بِهِ فَسَيُدْخِلُهُمْ فِي رَحْمَةٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَيَهْدِيهِمْ إِلَيْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِيمًا”

 

نکته: همچنین می توانید دعا برای رام شدن شوهر که در بالا آمده است را هر روز صبح 3 مرتبه بخوانید و به آرامی به سمت او بدمید.

 

دعا برای رفع عصبانیت شوهر از راه دور را در این مقاله برایتان بیان کردیم و این ادعیه ها مناسب برای زنان شوهرداری است که همسر بداخلاق دارند که باید برای رام شدن و مطیع کردن او دعا برای آرام شدن همسر را بخوانند.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب