دعا برای عزیز شدن در چشم همه + دعای عزیز شدن نزد شخصی خاص

دعا برای عزیز شدن در چشم همه + دعای عزیز شدن نزد شخصی خاص

دعا برای عزیز شدن در چشم همه مردم را در این بخش برایتان تهیه و گردآوری کرده ایم و  اگر می خواهید در به چشم مردم بیایید و یا به دنبال لرزاندن دل معشوق تان هستید می توانید با خواندن چند ذکر به خواسته تان برسید. همچنین در اینجا دعای عزیز شدن نزد شخصی خاص آورده شده است.

دعا برای عزیز شدن در چشم همه + دعای عزیز شدن نزد شخصی خاص

دعا برای عزیز شدن در چشم همه

ادعیه ها و اذکار زیادی برای عزیز شدن نزد مردم توسط بزرگان دین معرفی شده و شما مهمترین کاری که باید انجام دهید خواندن دعا برای عزیز شدن در چشم همه است. اگر حس می کنید میزان محبوبیت تان کم شده و یا نمی توانید دیگران را جذب خود کنید از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید. تمامی این اذکار و دعاها مشکل شما را حل خواهد کرد، به شرطی که با خلوص نیت خوانده شود.

 

1. اگر شخصی بخواهد نزد دیگری عزیز و محترم شود؛ به طرف راست و چپ و جهت خودش هر کدام ۴ مرتبه بگوید (یا عَزیز) سپس به طرف مقابل بدمد البته عزیز خواهد شد. این عمل مجرب و صحیح هست و در منابع اسلامی آورده شده است. ذکر “یاعزیز” یکی از بهترین ادعیه ها برای عزیز شدن نزد شخصی خاص می باشد.

 

2. در منابع اسلامی بسیار سفارش شده که برای عزیز شدن در چشم دیگران، این ذکر را بسیار زمزمه کنید:

 

“یا عزیزُ ذوالعِزِه و الاقتدارِ عَزِّنی”

 

دعای عزیز شدن نزد معشوق

1. برای ایجاد محبت در دل معشوق در روز جمعه ۱۰۰۰ مرتبه ( اَلوَدُود) را بر انار شیرین بخواند و به خورد مطلوب بدهد تا بخورد دوستی او بی نهایت گردد به گونه ای که تا روز قیامت از او جدا نشود. خواندن دعای عزیز شدن نزد معشوق به شرح زیر است:

 

در روز جمعه، هزار مرتبه این ذکر را بر اناری بخوانید و سپس انار را به معشوق خود بدهید که میل کند. سپس محبت او به شما بسیار زیاد خواهد شد.

 

2. همچنین برای جلب محبت معشوق بر شکر یا خرما یا کشمش یا انجیر آیه زیر را 83 مرتبه بخوانید و به فرد مورد نظر بخورانید تا محبت او نسبت به شما بسیار بیشتر شود:

 

وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَکُوبُهُمْ وَمِنْهَا یَأْکُلُونَ (آیه72 سوره یس)

 

دعای لرزاندن دل معشوق

1. در روایات اسلامی گفته شده که برای افزایش محبت و لرزاندن دل معشوق نسبت به خودتان، آیه زیر را بر تکه کاغذی پاک بنویسید و زمانی‌ که به دیدن معشوق می‌روید، آن نوشته را همراه خود داشته باشید:

 

یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه بحق یا بدوح یا بدوح یا بدوح.

 

نکته: بجای فلان بن فلان، نام خود و نام پدرتان و بجای فلانه بنت فلانه، اسم معشوق خود و مادر او را بگویید.

دعا برای عزیز شدن در چشم همه + دعای عزیز شدن نزد شخصی خاص

دعای عزیز شدن نزد شخصی خاص

1. برای عزیز شدن و جلب کردن هر شخصی که ازدواج با او حرام نیست، ابتدا باید وضو بگیرید و دو رکعت نماز با نیت نزدیکی به خداوند مهربان بجا آورید.
پس از نماز تسبیحات حضرت زهرا (س) را زمزمه کنید و به ستایش خداوند بپردازید. سپس دعای زیر را بخوانید:

 

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی إِلْفَهَا وَ وُدَّهَا وَ رِضَاهَا بِی وَ أَرْضِنِی بِهَا وَ اجْمَعْ بَیْنَنَا بِأَحْسَنِ اجْتِمَاعٍ وَ أَنْفَسِ ائْتِلَافٍ فَإِنَّکَ تُحِبُّ الْحَلَالَ وَ تَکْرَهُ الْحَرَامَ وَ اعْلَمْ أَنَّ الْإِلْفَ مِنَ اللَّهِ وَ الْفِرْکَ مِنَ الشَّیْطَانِ لِیُکَرِّهَ مَا أَحَلَّ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ.

 

2. همچنین یکی دیگر مجرب ترین ادعیه ها و دعای عزیز شدن نزد شخصی خاص، عمل به این دستور بسیار مجرب و مؤثر است:

 

بر شیرینی مثل قند یا شکر یا ۳۵ مرتبه اسم یا هادِیُ را بگوید و آن شیرینی را بدهد تا محبوب بخورد و همین خواص برای یا وَدُوُدُ و یا دایِمُ هم می باشد.

 

3. در زمان عروج ماه، روز پنج شنبه یا روز جمعه، در وقت شب دو زانو نشسته و روی به جانب قبله چشم های خود را ببندید و 11 مرتبه آیة الکرسی راتا هو العلی العظیم بخوانید، سپس 1010 مرتبه یا بارِی بگو و شخص مقابل را تصور کن که در مقابل تو ایستاده و تسلیم تو می باش، وقتی که اذکار تمام شد بر سینه او بدم و در دل خود بگو: مطیع من شو

 

نکته: این عمل را 15 روز انجام بدهید و چنانچه بر آب یا خوراکی بدمید و به او رسانید تا بخورد فرمان بردار خواهد شد.

دعا برای عزیز شدن در چشم همه + دعای عزیز شدن نزد شخصی خاص

دعای عزیز شدن نزد مردم

برای عزیز و محترم شدن نزد مردم بعضی از ذکرها و دعاها بسیار مجرب هستند که با خواندن آن ها می توان به فردی محبوب در چشم همه تبدیل شد، برخی از ادعیه ها به ایجاد مهر و محبت در دل مردم بسیار مشهور هستند.

 

از مرحوم شیخ بهایی نقل است: هر کس این اذکار را بخواند دعای او مستجاب می شود. اگر کسی این اسماء را بخواند، هر قدر نزد مردم بی ارزش و بی قدر باشد، محترم و مکرم می‌گردد و خدای تعالی چندان نعمت ظاهری و باطنی به او عنایت فرماید که از حساب آن عاجر می ماند. همچنین معروف است که سید ابن طاووس در کتاب مهج الدعوات این ذکر را برای عزیز شدن نزد مردم معرفی کرده‌اند:

 

یا حمیدِی الفِعالِ ذَالمَنِّ عَلی جَمیعِ خَلْقِهِ بِلُطْفِهِ

 

ذکر رفع بدخویی

ذکری که در این قسمت معرفی می‌شود، برای حل چندین مشکل به کار می‌رود؛ البته برای رفع هر مشکل، باید به نحو خاصی این ذکر گفته شود:

 

یا حَلیمُ تَحَمَّلتَ بالحِلمِ و الحِلمُ فی حِلمِ حِلمِکَ یا حَلیمُ

 

برای رفع بدخویی هر روز ۹۵ مرتبه این ذکر را بگویید تا اینکه مشکل حل شود.
برای دوست‌یابی، ۶۳ مرتبه در هر روز این ذکر را بگویید، تا اینکه دوست پیدا کنید.
برای افزایش محبت در میان مردم، هر روز ۲۵ مرتبه این ذکر را بگویید.

دعا برای عزیز شدن در چشم همه + دعای عزیز شدن نزد شخصی خاص

سوره های قرآن برای عزیز شدن

در قرآن کریم چندین سوره برای عزیز شدن در چشم دیگران آورده شده است که مهمترین آنها سوره یوسف و سوره انفال می باشد. پیامبر گرامی اسلام (ص) می‌فرمایند: سوره یوسف را به زیردستان خود آموزش دهید، زیرا هر مسلمانی که این سوره را تلاوت کند و به خانواده و زیردستان آموزش دهد خداوند سختی‌های هنگام مرگ را از او برداشته و نیرویی به او عطا می‌کند تا به دیگران حسد نورزد.

 

از نطر قرآن ایمان و عمل صالح، انسان را در نزد دیگران عزیز و محبوب می سازد:

اَلَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ اَلرَّحْمنُ وُدًّا

معنی: کسانی که ایمان آورده و اعمال صالح انجام دهند خداوند برای آنان محبتی در دلها قرار خواهد. (مریم، آیه ۹۶)

 

1. سوره یوسف

این سوره در منابع اسلامی بسیاری برای جلب و افزایش محبت اطرافیان و عزیز شدن در چشم همه سفارش شده‌ است. توصیه می‌شود این سوره را به نیت افزایش محبت نخوانید، بلکه سعی کنید هر عمل نیکو را فقط برای رضای خداوند انجام دهید.

 

2.سوره ممتحنه

هرکس هفت مرتبه، آیه ۷ از سوره ممتحنه را قرائت کند و پیش شخصی برود، حتماً محبوب آن شخص خواهد شد. این آیه به صورت زیر می باشد:

 

«عَسَى اللَّهُ أَنْ یَجْعَلَ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَ الَّذِینَ عَادَیْتُمْ مِنْهُمْ مَوَدَّةً ۚ وَاللَّهُ قَدِیرٌ ۚ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ»

 

نکته: بهتر است آیه را بر کف دست خویش بخواند و دست را به صورت خود بمالد.

 

3. سوره انفال

همچنین در برخی دیگر از منابع اسلامی، سوره انفال نیز برای افزایش محبت سفارش شده‌است. مطابق با دستورالعملی، روزی سه بار سوره انفال را بخوانید و پس از هر بار قرائت سوره انفال، دعای زیر را زمزمه کنید:

 

یا رب البیت الحرام یا رب الشهر الحرام یا رب البلد الحرام یا رب الرکن والمقام یا رب المشعر الحرام یا رب المسجد الحرام یا رب الحل و الحرام یا رب النور و الظلام یا رب التحیه والسلام یا رب القدره فی الانام.

 

4. سوره توبه

آیه آخر سوره توبه را ۳۰ بار بعد از نیمه شب جمعه بخوانید.

 

5. سوره نجم

بر مبنای آنچه در روایتی آمده است زیاد خواندن سوره نجم باعث می شود فرد نزد مردم محبوب واقع شود که بهترین دعا برای عزیز شدن است.

 

6. سوره الضحی

برای ایجاد مهر و محبت در دل دیگران ختم سوره الضحی توصیه می شود و خوب است خوانده شود. اگر می خواهید در چشم همه عزیز و محبوب شوید، ابتدا وضو بگیرید و بعد با نیت محبوبیت سوره الضحی را 11 مرتبه بخوانید:

 

« بسم الله الرحمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه »

 

نکته: به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را و اگر طرف خانم بود به جای بن بخوانید بنت.

 

دعا برای عزیز شدن نزد مردم را در این نوشتار برایتان تهیه و گردآوری کردیم و شما می توانید برای جلب محبت دیگران، دعا برای عزیز شدن در چشم همه را بخوانید. همچنین خواندن 2 سوره از قرآن کریم برای عزیز شدن نزد دیگران بسیار مجرب است که در بخش انتهایی این مقاله بیان شد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با دیگر ادعیه ها در این خصوص، مقاله دعا برای نفوذ در قلب دیگران را بخوانید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب