متن تبریک روز قاضی | پیام تبریک روز قاضی

متن تبریک روز قاضی | پیام تبریک روز قاضی

متن تبریک روز قاضی به مناسبت فرا رسیدن شهادت آیت الله دکتر بهشتی را در این بخش از سایت سماتک مرور خواهیم کرد و به همین مناسبت در ادامه جدیدترین پیام تبریک روز قاضی را تقدیم حضورتان خواهیم کرد.

متن تبریک روز قاضی | پیام تبریک روز قاضی

متن تبریک روز قاضی

پیامک تبریک روز قاضی به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را در سایت سماتک می خوانید و همانطور که می دانید روز قوه قضاییه مصادف با 7 تیر است که برای تبریک روز قاضی می توانید از جدیدترین متن تبریک روز قاضی به همسر استفاده کنید. در همین باب ما در این مطلب اس ام اس تبریک روز قاضی را برای شما عزیزان تهیه و گردآوری کرده ایم پیام رسمی تبریک روز قوه قضاییه به قاضی را در سایت تفریحی سماتک می خوانید.

♦ ♦ ♦

شهید والامقام آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادتشان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

روز قوه قضاییه بر همه قضات مبارک باد.

♦ ♦ ♦

فرا رسیدن هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم تا سعی و تلاش خدمتگذاران بی ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص نهاد قوه قضائیه را پاس بداریم.

هفتم تیرماه روز قاضی مبارک.

متن تبریک روز قاضی | پیام تبریک روز قاضی

متن زیبا برای تبریک روز قاضی

هيچ زيربناي اجتماعي از آن زيربناي شوم خطرناكتر نيست كه انساني يا انسان‌هايي بتوانند هر چه مي‌خواهند بكنند بي آنكه بشود بر آنها خرده گرفت و بي آنكه بشود از آنها بازخواست كرد. مسئوليت در جامعه اسلامي مسئوليت متقابل است

7 تیر روز قاضی مبارک

♦ ♦ ♦

قضا و قضاوت در نگاهی عمومی، راهکاری است برای یافتن حق، برقراریِ عدل و رساندن حق به صاحب آن. قضاوت در واقع از یکسو مسیری است که حق جویان را امیدوار می سازد و از سوی دیگر زورمداران را از رسیدن به آمال و آرزوهای نابه جا باز می دارد

روز قاضی گرامی باد

متن تبریک روز قاضی | پیام تبریک روز قاضی

متن رسمی تبریک روز قاضی

مقام معظم رهبری: تصور من از آقای بهشتی این است که گناه نمی‌کرد…

نمی‌خواهم بگویم معصوم بود اما برخوردش طوری بود که تصور می‌کنم ایشان اصلاً گناه نمی‌کرد

روز قاضی بر همه قضات ایران مبارک باد.

♦ ♦ ♦

بهترین قاضی، کسی است که بیش از دیگران با نیازهای فردی و اجتماعی مردم و قوانین تکامل انسان آشنا باشد و بهتر از دیگران بتواند قانون را در جامعه پیاده کند. کسی بهتر از همه قانون تکامل انسان را می داند که انسان شناس باشد و اصول تکامل انسانی را براساس شناخت دقیق حقیقت انسان کشف کند

روز قاضی مبارک باد.

♦ ♦ ♦

می توان مهم ترین انتظار مردم را از قوه قضاییه، تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه به شمار آورد. اجرای عدالت و تأمین امنیت، از چنان اهمیتی برخوردار است که باید آن را معیار مدنیت و پیش نیاز هر گونه توسعه و مایه قوام و دوام جامعه قلمداد نمود

روز قضاوت و هفته قوه قضاییه بر تمام روز قاضی ها مبارک باد.

♦ ♦ ♦

هرگاه قضاوت مى کنید، عادلانه قضاوت کنید و هرگاه سخن مى گویید، نیکو بگویید، زیرا خداوند نیکوکار است و نیکوکاران را دوست دارد

روز قاضی خجسته باد.

♦ ♦ ♦

متن تبریک روز قوه قضاییه به قاضی

از دیدگاه اسلام، منصب قضاوت، ظریف ترین، حسّاس ترین و مهم ترین، و در عین حال از خطرناک ترین جایگاه های اجتماعی در جامعه است. در یک نگرش، اسلام قاضی را نماینده خداوند در زمین و با فضیلت ترین انسان ها می داند، ولی در نگرشی دیگر، بدترینِ انسان ها بر کره خاکی به شمار می آورد. از همین روست که حضرت علی امیرمؤمنان علیه السلام در تعبیری زیبا و متین، خطاب به شریح قاضی می فرماید: «ای شریح! مجلس قضاوت، جایگاهی است که یا پیامبران و جانشینان به حق ایشان در آن قرار می گیرند، و یا سیه رویان و بدبختان بر آن تکیه می زنند». بر این پایه، فاصله میان قاضی شایسته و قاضی زشت کار، فاصله میان بالاترین درجات بهشت و پایین ترین درکات دوزخ دردناک است.

فرا رسیدن 7 تیر ماه روز قوه قضاییه بر شما قاضی محترم مبارک باد.

متن تبریک روز قاضی | پیام تبریک روز قاضی

پیام تبریک روز قاضی

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و یارانش که به هفته قوه قضائیه نامگذاری شده فرصت مغتنمی است برای تکریم تلاش خالصانه مسئولین خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از آن مجاهد نستوه و مجتهد متفکر؛ شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایرشهدای این عرصه تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نهاد قوه قضائیه، که عدالت محوری و قانون مداری در حمایت از حقوق فردی و اجتماعی است پاس بداریم.

روز قاضی و هفته قوه قضاییه مبارک باد.

♦ ♦ ♦

واضح است بخش مهمی از امنیت پایدار و همه جانبه کشورمان، مرهون تلاش های بی شائبه و مستمر مسوولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان خدوم این مجموعه است که تعامل، همکاری و هماهنگی با دیگر بخش ها و ممانعت از تضییع حقوق شهروندان و مبارزه جدی با ناهنجاری های اجتماعی، مفاسد خرد و کلان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

هفته قوه قضاییه و روز قاضی مبارک باد.

♦ ♦ ♦

اس ام اس تبریک روز قاضی

سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام (ره) و قوه قضائیه تبریک و تهنیت باد. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به همه ی هموطنان تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش ها و خدمات شایسته همه ی روز قاضی هایی که در برقراری عدل و عدالت تلاش می کنند تقدیر و تشکر می نمائیم. خداوند همه ی ما را در مسیر عدالت بی بدیل مولای متقیان حضرت علی (ع) قرار دهد.

♦ ♦ ♦

ما در زير بار سختي ها و مشکلات و دشواري ها قد خم نمي کنيم.

ما راست قامتان جاودانه تاريخ خواهيم ماند.

تنها موقعي سرپا نيستيم که يا کشته شويم، و يا زخم بخوريم و به خاک بيفتيم

و الا هيچ قدرتي پشت ما را نمي تواند خم کند.

شهید بهشتی

روز قاضی مبارک باد.

متن تبریک روز قاضی | پیام تبریک روز قاضی

پیام تبریک روز قاضی به همکار

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

روز قاضی بر شما همکار گرامی مبارک باد.

♦ ♦ ♦

همکار عزیز و گرامی: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضاییه را به شما و همکار محترم تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش ها و خدمات شایسته شما در برقراری عدل و قسط تقدیر و تشکر می کنیم. خداوند همه ما را در مسیر عدالت بی بدیل مولای متقیان حضرت علی (ع) قرار دهد و پیشاپیش 7 تیر روز قاضی بر شما مبارک باد.

♦ ♦ ♦

ما انقلاب کردیم

تا واقعیت ها را تغییر دهیم

نه آن که آنها را بپذیریم

انقلاب ما انقلاب آرمان هاست

نه انقلاب واقعیتها

هفتم تیر روز قاضی مبارک باد.

متن تبریک روز قاضی | پیام تبریک روز قاضی

پیام تبریک روز قاضی به همسر

دفاع شجاعانه و قدرتمندانه از عدالت در جامعه وظیفه قوه قضائیه است

همسر عزیزم روز قاضی بر شما قضات دادگستری مبارک.

♦ ♦ ♦

شهادت برای یک آرمان وسیله است

اما برای یک انسان

چیزی است شبیه هدف

اگر نگویم هدف است

همسر محترم روز قاضی مبارک .

متن تبریک روز قاضی | پیام تبریک روز قاضی

متن تبریک روز قاضی | پیام تبریک روز قاضی

 

متن تبریک روز قاضی به همکار و همسر را در این نوشتار از سایت سماتک خواندید و امیدواریم از زیباترین پیام تبریک روز قاضی استفاده کرده باشید. دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران نیز که به عنوان پشتیبان حقوق و آزادی‌های فردی و اجتماعی و مسئول تحقق عدالت، از دیرباز توجه به این حوزه را در دستور کار خود داشته است.

جدیدترین مطالب