متن تبریک روز پزشک ۱۴۰۳

متن تبریک روز پزشک ۱۴۰۳

پزشکان قهرمانان گمنام جامعه ما هستند که خستگی ناپذیر برای نجات جان ها و کاهش رنج بیماران تلاش می کنند. آنها دارای ترکیبی منحصر به فرد از دانش، مهارت و شفقت هستند که آنها را به اعضای ارزشمند جوامع ما تبدیل می کند. روز پزشک فرصتی است برای قدردانی از این متخصصان متعهد و شناخت تأثیر عمیق آنها بر رفاه افراد و جامعه و در این نوشتار متن تبریک روز پزشک ۱۴۰۳ تقدیم حضورتان خواهد شد. روز پزشک که در تاریخ های مختلف در سراسر جهان جشن گرفته می شود، در ایران مصادف با یکم شهریور روز بزرگداشت ابوعلی سینا می باشد و این تاریخ بهترین فرصت برای ابراز قدردانی و تشکر از کمک های چشمگیر پزشکان است.

متن تبریک روز پزشک ۱۴۰۳

متن تبریک روز پزشک ۱۴۰۳

پزشکان همیشه نقش مهمی در جامعه داشته اند. از تمدن های باستانی تا دوران معاصر، مسئولیت شفای بیماران و حفظ جان انسان ها بر عهده این افراد گذاشته شده است. آموزش و تخصص گسترده شان به آنها این امکان را می دهد که بیماری ها را تشخیص دهند، درمان ارائه دهند و در مواقع بحران بیماری به دنبال راه علاج باشند. متن تبریک روز پزشک برای پزشکان خستگی ناپذیری است که کار می کنند و اغلب اوقات شخصی و خواب شان را قربانی می کنند تا سلامت و رفاه بیماران خود را تضمین کنند. فداکاری و از خودگذشتگی آنها سزاوار احترام و قدردانی است. از شما دعوت می کنیم با متن زیبا درباره روز پزشک همراه سماتک باشید.

🩺 🩺 🩺

پزشک گاهی بیماران را درمان می کند، اغلب آن را تسکین می دهد اما همیشه باید به بیماران آرامش بخشد…
ای آرامش بخشان روح و جان و تن، روزتان گرامی باد

🩺 🩺 🩺

ما مفتخریم که پزشکی مثل خدا داریم، مراقبت و درمان شما باعث سلامتی یک مرد می شود. آرزو می کنم همیشه موفق باشید و همیشه به مردم کمک کنید. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

برای شما آرزوی شادی و لبخند در زندگی خود دارم همانطور که زندگی بیمار خود را پر می کنید، شما یک پزشک واقعی هستید. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.
این روز بر جامعه پزشکی و تمامی پزشکان متعهد کشور، مبارک باد

🩺 🩺 🩺

برای تبدیل شدن به یک پزشک موفق، فداکاری‌ها و تلاش‌های زیادی انجام می‌شود. روز پزشک را برای یکی از این پزشکان فوق العاده تبریک می گویم.

🩺 🩺 🩺

تا همتت ای پزشک باقیست دستان تو نعمتی الهیست
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

«وقتی بدانید که یک پزشک خوب دارید که مراقب سلامتی شما باشد، احساس خیلی بهتری دارید. برای یکی از این پزشکان، روز پزشک را تبریک می گویم.»

🩺 🩺 🩺

خداوند طبیب است و تو یاری مهربان هستی. طبیب درد، کسی است که آن را آفریده است

روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

متن زیبا درباره پزشک

دکتر بودن هر روز چالش های جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد و یکی از این چالش ها این است که برای سلامتی بیماران خود مبارزه کنید. آرزوی گرم در روز پزشک.

🩺 🩺 🩺

طبیب را مظهر اسم محیی و احیاء گری نامیده و عیسوی مسلک می دانستند
که با دم مسیحیائی خویش درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده
و شوق امید را در کالبد جسم و روح زندگی آنان می دمیده است.
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

مرسی که باعث شدی دوباره زندگی رو دوست داشته باشم، همچنین ممنونم که دردم رو کم کردی، منظورت خیلی چیزا هست، میخوام بدونی، هر جا میری به مردم برکت بده. روز ملی پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

با سلام و تشکر فراوان از تعهد و اخلاصتان
امیدواریم ستاره‌ی زندگی و اختر دانشتان
پیوسته ایام بر دل بیماران بتابدو هماره دعای بندگان بدرقه راه شما باشد
روز پزشک بر شما گرامی باد

🩺 🩺 🩺

“آرزوهای گرم در روز پزشک برای همه پزشکانی که برای بازگرداندن سلامتی بیماران خود و بازگرداندن لبخندهای از دست رفته سخت تلاش می کنند.”

🩺 🩺 🩺

آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد آنگاه که دستی
به نشان شکر به آسمان بلند شود ملائک تو را می ستایند
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

مطمئناً پزشک بودن آسان نیست زیرا باید قبل از خود به بیماران خود فکر کنید. روز پزشک بر شما مبارک.

🩺 🩺 🩺

یا من اسمه دواء و ذکره شفاء
خجسته سالروز میلاد فخر ایرانیان و شهره جهانیان ، حکیم و
فیلسوف بزرگ ابو علی سینا بر شما پزشکان ارجمند
سرزمین یاران منتظر که در کسوت پر افتخار پزشکی به
خدمت خالق و مخلوق ، مشغولید را تبریک عرض می نمایم

🩺 🩺 🩺

دکترم تا نبض من را اینچنین آشفته دید
دیدنِ رخسار یارم، صبح و شب تجویز کرد
همراه ترینم، روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

آه ای طبیب دل من درمان بیماری ام کن
در پای تو رفتم از دست فکر پرستاریم کن
در دام عشقت اسیرم خون می خورم تا بمیرم
گر فرصتی مانده باقی ای مهربان یاریم کن
روز پزشک مبارک

متن تبریک روز پزشک ۱۴۰۳

متن ادبی تبریک روز پزشک

با دلی آکنده از احترام و سپاس، فرا رسیدن یکم شهریورماه، سالروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابو علی سینا که به شایستگی روز پزشک نامگذاری شده است را به شما صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم و برای شما پزشک محترم، اعتلای مقام و علو منزلت آرزو می‌کنیم. امیدواریم ستاره‌ی زندگی و اختر دانشتان، پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد.

🩺 🩺 🩺

تعهد تزلزل ناپذیر، شفقت و تخصص شما تفاوت قابل توجهی در زندگی بیماران شما ایجاد می کند. از زحمات بی دریغ و فداکاری شما برای حرفه اصیل شفا سپاسگزارم. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

با بهترین آرزوهای صمیمانه برای پزشکان منحصر به فردی که هر روز تأثیر مثبتی بر زندگی مردمان بی شماری می گذارند. مهارت، دانش و شفقت شما واقعا الهام بخش است. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

امروز ما از مردان و زنان باورنکردنی که زندگی خود را وقف عرصه پزشکی کرده اند، تجلیل می کنیم. از شما برای از خودگذشتگی هایتان، برای ایجاد آسایش و شفای بیماران و ایجاد تغییر مثبت در جهان سپاسگزارم. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

تخصص، دقت و مهربانی شما بی نظیر است. از شما برای اینکه چراغ راهنما در مواقع بیماری انسان ها هستید و برای تعهد تزلزل ناپذیر شما به رفاه مردم جامعه سپاسگزاریم. با آرزوی روزی شاد برای ابر قهرمانان کت سفید!

🩺 🩺 🩺

در این روز خاص، ما عمیق ترین قدردانی خود را از تمام پزشکانی که خستگی ناپذیر برای حفظ سلامت و امنیت ما تلاش می کنند، ابراز می کنیم. انعطاف پذیری، اراده و تخصص شما واقعا قابل تحسین است. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

امروز ما فداکاری پزشکانی را که برای تضمین سلامت و شادکامی بیماران خود فراتر می روند، قدردانی و سپاس می گوییم. با تشکر از خدمات ارزشمند شما عزیزان. پیشاپیش روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

روز پزشک را به قهرمانان واقعی که مهارت ها، مهربانی و تعهد تزلزل ناپذیر خود را نسبت به بیماران شان به ما الهام می بخشند، تبریک می گوییم.  ممنون واسه همه زحمات تان!

🩺 🩺 🩺

تبریک روز پزشک به همکار

صمیمانه ترین آرزوها را در روز پزشک برای شفاجویان دلسوزی که دنیایی از تغییرات را در زندگی بیماران خود ایجاد می کنند نثار می کنیم. مراقبت، همدلی و تخصص شما عمیقا قابل قدردانی است. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

امروز ما فداکاری پزشکانی را ارج می نهیم که خستگی ناپذیر برای نجات جان انسان ها، کاهش درد و رنج و ایجاد امید تلاش می کنند. کمک های شما به جامعه بی اندازه است. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

روز پزشک بر افراد استثنایی که تأثیر مثبتی بر سلامت و رفاه بیماران خود دارند مبارک باد. دانش، مهارت و مراقبت واقعی شما بسیار ارزشمند است. از اینکه نگهبانان سلامتی ما هستید متشکرم!

🩺 🩺 🩺

بدین وسیله یکم شهریور زاد روز حکیم بوعلی سینا، بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام و روز پزشک بر تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی تبریک عرض می نماییم.

🩺 🩺 🩺

تبریک روز پزشک به دوست

ممنون از خدمت شما به بشریت! من به شما سلام می کنم دکتر جان! با آرزوی روز بسیار مبارک!

🩺 🩺 🩺

نباشد فوق دندان ‌درد دردی / ندارد تاب دردش هیچ مردی
کشم دندان و اندو می‌کنم من / بباشم موجب ارامش تن
روز دندانپزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

تجویز داروها و مراقبت های شما باعث شد که همه بیماران بهبود یابند. من از شما برای تلاش شبانه روزی سپاسگزارم. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

نگو دندان بگو چیزی اضافه / برای مردمان خوش  قیافه
نگو دندان بگو زندان که درآن / برای نان شدیم عمری کلافه !
همکار گرامی روزت مبارک

🩺 🩺 🩺

ما خوشبختیم که پزشکی مثل شما داریم، شما هم انسان خوبی هستید و قلب سخاوتمند شما همیشه به انسان های بیمار کمک می کند. روز پزشک بر شما مبارک!

🩺 🩺 🩺

روز پزشک بر شما مبارک
امیدوارم هیچ وقت روی هیچ دکتری رو نبینید !

🩺 🩺 🩺

اگر دردم را درمان نمی کردی دیوانه می شدم. با تشکر از همه زحمت های شما – پزشکی و عاطفی. سهم شما در زندگی من بسیار است. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

آهای پزشکها باشمایم
برای کسی که میگوید صداش گرفته ٬ سرش سنگیه ٬
و آب ریزش بینی دارد ٬ هی نسخه نپیچید !
شاید بغضی در گلویش ترکیده باشد . . .

 

بیشتر بخوانید: متن طنز روز پزشک

 

متن تبریک روز پزشک ۱۴۰۳

متن برای روز پزشک

خوردن غذاهای بی مزه، داروهای تلخ و کشیدن درد بیماری؛ همه اینها فقط به این دلیل قابل تحمل بود که من دکتر فوق العاده ای مثل شما داشتم. خیلی ممنون.

🩺 🩺 🩺

روز پزشک، روز قدردانی از مدد این دستان مهربان و دوستدار سلامت جامعه گرامی باد . . .

🩺 🩺 🩺

کلمات آرامش بخش و اطمینان بخش یک پزشک خوب گاهی قوی تر از داروها هستند. روز پزشک پیشاپیش مبارک!

🩺 🩺 🩺

سلام عزیزم روزت مبارک
تعجب نکن ا
امروز روز پزشکه تو هم تنها طبیب دل بیمار منی !

🩺 🩺 🩺

من می توانم با پرداخت حق ویزیت خود از خدمات پزشکی شما تشکر کنم، اما هرگز نمی توانم از شما به اندازه کافی برای همه حمایت ها و توصیه هایی که به عنوان یک دوست به من کردید تشکر کنم. ممنون دکتر روزتان مبارک!

🩺 🩺 🩺

آدمهای بزرگ زود از یاد نمی روند و به انتها نمی رسند
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

این داروها نبودند که حال من را خوب کردند. این بهبودی مدیون توصیه های شماست تا من توانستم از پس بیماری ام بر بیایم. با تشکر، دکتر جان روزت مبارک!

🩺 🩺 🩺

حضورتان اشارتی ست پیامبرانه
شاید دردمندی به دستان شما دخیل بسته باشد
روزتان مبارک…دستانتان شفا بخش

🩺 🩺 🩺

پیام تبریک روز پزشک

دادن انگیزه به بیمار و نگرش مثبت مهم ترین داروهایی هستند که هر پزشک می تواند برای بیماران خود تجویز کند. روز پزشک بر تمام پزشکان سرزمینم مبارک!

🩺 🩺 🩺

اگر پزشک هستی دیگر متعلق به خودت نیستی. اگر متعلق به خودت هستی دیگر پزشک نیستی (شادروان دکتر قریب)

🩺 🩺 🩺

بسیاری از بیماران شما را به عنوان یک پزشک خوب توصیف کرده اند. اما من یک قدم فراتر می روم تا شما را به عنوان یک انسان بزرگ به دیگران توصیه کنم. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

و چه زیباست امید مریضی که به دستان شفا بخشت دل بسته است با مهارتت باری دیگر قدرت خدا را به رخ بندگان می کشی
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

من بیش از یک دکتر خوب، برای این واقعیت ارزش قائلم که شما شنونده خوبی بودید. بیش از حرفه ای بودن، برای این واقعیت ارزش قائلم که نگرش کارکنان شما استثنایی بود. ازتان متشکرم و روز پزشک بر شما و همکاران تان مبارک.

🩺 🩺 🩺

گلبول های سفیدم فدای باکتری های وجودت!
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

فکر بستری شدن در بیمارستان ترسناک و آسیب زننده است. اما پزشکان دلسوزی مانند شما آن را برای بیماران شان خوشایند می کنند. با تشکر از تشخیص موثر شما. در صورت نبود پزشکانی چون شما، هرگز نمی توانستم به زندگی سالم ادامه دهم.

🩺 🩺 🩺

هر کس به طب و پزشکی بپردازد، باید درباره جان مردم از خدا بترسد و خیرخواه باشد و تلاش کند تا بیمار خود را با دقت درمان کند
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

تبریک رسمی روز پزشک

آقای دکتر:
من یک بیمار معمولی بودم، اما تیم شما طوری از من مراقبت کردند که گویی مهمترین فرد روی زمین هستم. ممنون دکتر روزتان مبارک!

🩺 🩺 🩺

حضورت اشارتی ست پیامبرانه،‌
شاید دردمندی به دستان تو دخیل بسته باشد
روزتان مبارک، دستانتان شفا بخش

🩺 🩺 🩺

قبل از اینکه بگویم شما یک پزشک فوق العاده هستید، می خواهم به شما بگویم که شما یک انسان خارق العاده هستید. از اینکه این همه دقت و توجه نشان دادید متشکرم. روز پزشک بر شما مبارک!

🩺 🩺 🩺

همگان برای جلوگیری از لغزش و سقوط، نیازمند تقوا هستند؛ ولی پزشکان به دلایل کاری و ویژگی های خاص خدماتی که انجام می دهند، با این صفت نیکو باید احساس نزدیکی بیشتری کنند. روز پزشک بر همه این عزیزان مبارک!

🩺 🩺 🩺

تو برای من خیلی بیشتر از یک دکتر بودی. تو درمانگر، حامی، دوست، خیرخواه و فرشته نجات من در لباس مبدل بودی. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

ما به نجات زخمیان شب می آییم / داغیم لیکن به شفای تب می آییم
روز پزشک بر همکاران گرامی مبارک باد

🩺 🩺 🩺

همه فرصتی برای تشکر از پزشکان خود ندارند. امروز خدا را شکر می کنم که چنین دکتر دانایی را وارد زندگی من کرد. بابت تمام کارهایی که برای بهبودی من انجام دادید بسیار سپاسگزارم. روز پزشک مبارک.

🩺 🩺 🩺

آنان که خاک را در نظر کیمیا کنند / آیا بود گوشه چشمی به ما کنند
دردم نهفته به ز طبیبان مدعی / باشد که از خزانه غیبم دوا کنند
روز پزشک مبارک

متن تبریک روز پزشک ۱۴۰۳

دلنوشته زیبا برای روز پزشک

هیچ کلمه ای وجود ندارد که بتوانیم از شما به خاطر اینکه چنین انسانی سخاوتمند و بهترین دکتر … هستید تشکر کنیم…. با آرزوی بهترین ها برای شما در روز پزشک.

🩺 🩺 🩺

طبیب عشق مسیحا دم است مشفق لیک
چو درد در تو نبیند، که را دوا بکند
تو با خدای خود انداز کار و دل خوش دار
که رحم اگر نکند مدعی، خدا بکند
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

اگر هر دکتری بکوشد و مثل شما دلسوز و مهربان باشد، دنیا به جای درد و اندوه پر از لبخند و خنده می شود. ممنون از همه چیز روز پزشکان مبارک!

🩺 🩺 🩺

قدرت نهفته در رشته پزشکی،
تبلور دمیدن قدرت خداوند
در کالبد انسان،
به دست انسانی دیگر است.
آنگاه که ذهن و اندیشه های پاک،
تجربه و علم دست به کار شده
و سلامت را بر دردمندان هدیه می ‌کند.
بی شک لبخند خداوند
پهنه گیتی را دربرگرفته …
روز اول شهریور ماه،
به پاس بزرگداشت
ستاره پر فروغ عرصه طب در ایران
روز پزشک نامگذاری شده
این روز بر تمامی پزشکان دلسوز و زحمتکش مبارک باد

🩺 🩺 🩺

کابوس بیماری من کم کم به آرزوی بهبودی تبدیل شد، همه اینها به لطف یک دکتر فوق العاده بود که سرنوشت من را تغییر داد. با تشکر و روز پزشک بر شما مبارک!

🩺 🩺 🩺

نوبتی ام که باشه نوبت پزشکای فداکاره
شغلی که شاید آرزوی بچگیه خیلی هامون بوده
ولی فقط یکسری افراد برای آرزوشون تلاش کردن
و همه ی زندگیشون رو گذاشتن پاش
و الان به خواست شون رسیدن
پزشکای مهربون و دلسوز و دوست داشتنی
از همین جا بهتون خسته نباشید میگیم
و روز پزشک رو تبریک میگیم

🩺 🩺 🩺

دکتر عزیز، یافتن کلماتی برای تشکر از مراقبت و درمان شما بسیار دشوار است. من خودم را خیلی خوش شانس می دانم که توانستم دکتری مثل شما پیدا کنم که در کاری که انجام می دهد بهترین باشد…. بابت همه چیز ممنونم و روز پزشک مبارک.

🩺 🩺 🩺

هر فردی ممکن است بیمار باشد یا نباشد
اما یک پزشک همیشه برای همدردی با دیگران بیمار است
برای شما آرزوی شادکامی و سلامتی دارم پزشک عزیز
تا بتوانید مردمی که بیمار هستند را درمان کنید
یکم شهریور سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک فرخنده باد

🩺 🩺 🩺

متن زیبا در مورد فداکاری پزشکان

به پزشک چشمی داده شده است که بیماری انسان را ببیند و درمان کند. او کسی است که می تواند وقتی در دوران نقاهت هستیم به ما امید بدهد. پزشک عزیزم جناب آقای … روزتان مبارک!

🩺 🩺 🩺

روز پزشک را باید
به پدر و مادری تبریک گفت
که طبیب دل های خسته اند
راه گشای تمام در های بسته اند
با چشماشون اسکن و ام آر آی می گیرند
با صدای دلنوازشون پرتو درمانی می کنند
با دعاهاشون مسکن تمام درد ها روح پریشونند
که اگه بهشون رجوع کنیم
بهترین پیشگیری قبل از درمان اند
لبخند پدر و مادر
مرهم تمام زخم هایی که به عمق چاه نفت رسیده …
یکم شهریور، روز پزشک، را بر جامعه پزشکی و تمامی پزشکان متعهد تبریک می‌گوییم.

🩺 🩺 🩺

وقتی دوستی مثل شما دارم کاملا در امانم….. نه تنها از مشکلات زندگی بلکه در مشکلات مربوط به سلامتی….. صمیمانه روز پزشک را به بهترین دوستی که دارم و به بهترین دکتری که می شناسم تبریک و تهنیت عرض می کنم!

🩺 🩺 🩺

روز پزشک را به همه‌ی پزشکان
علی‌الخصوص شما تبریک میگم
درسته درسش رو نخوندی؛
ولی همیشه حالمون رو خوب میکنی …

🩺 🩺 🩺

من بسیار احساس غرور می‌کنم که با چنین دکتر مهربانی دوست هستم که جان افراد زیادی را نجات داده است. کسی که همه تایم روزانه اش وقف کارش است و برای بیماران فداکاری می کند…. سه درود بر شما دوست من و روز پزشک پیشاپیش مبارک.

🩺 🩺 🩺

گر طبیبانه بیایی به سر بالینم
به دو عالم ندهم لذت بیماری را
روز پزشک مبارک.

🩺 🩺 🩺

با وجود پزشکانی مثل شما، مطمئن هستم که روزی ما چهره های خندان بیشتر و جامعه سالم تری خواهیم داشت. روز پزشک گرامی باد!

🩺 🩺 🩺

تو مرا جان و جهانی ،چه کنم جان و جهان را
تومرا گنج روانی،چه کنم سود و زیان را
ای بلای تو به جانم روزت مبارک دکتر جونم

🩺 🩺 🩺

متن پزشکی کوتاه

سلام. من فقط می خواهم برای شما آرزوی طول عمر داشته باشم؛ زیرا مشاوره و درمان رایگان شما زندگی جدیدی را برای ما به ارمغان آورد. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

از خودگذشتگی و فداکاری پزشکان متعهد و دلسوز بر کسی پوشیده نیست و با هیچ پاداشی جز اجر الهی و رضایت او قابل جبران نیست. امیدواریم پزشکان عزیز در سایه ایزد منان سرافراز باشند و همواره هدف عالی شفابخشی که فطرت آشنای تمامی انسان هاست را با رویکرد پزشکی یکپارچه، سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار دهند.

🩺 🩺 🩺

شما پزشکان قهرمان زندگی، نگهبان سلامتی و نقاله امید انسان ها هستید. روزتان مبارک عزیزان!

🩺 🩺 🩺

روزهایی که بیمار و افسرده هستیم
پزشکی مانند شما را در کنارمان داریم که کمک می‌کند تا ما
شادی و خوشبختی را به همراه سلامتی دوباره تجربه کنیم
شما یک پزشک شگفت انگیز و بی نظیر هستید
بهترین آرزوها را در این روز برایتان دارم
روز پزشک مبارک.

🩺 🩺 🩺

صبر، بردباری و هوش همه آن چیزی است که شما در خود دارید. من به شما افتخار می کنم و امیدوارم در حرفه خود موفق باشید. روز پزشک خجسته باد!

🩺 🩺 🩺

روزگاری است که من طالب دیدار توام
فکر من باش در این شهر گرفتار توام
گفته بودی که طبیب دل هر بیماری
پس طبیب دل من باش که بیمار توام
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

در روز پزشک صمیمانه از شما تشکر می کنم که همیشه 24 ساعته در کنار مردم هستید و تمام تلاش خود را برای بهبودی مریض ها می کنید. روز پزشک بر شما مبارک!

🩺 🩺 🩺

وقتی اشک وجود دارد، شما شانه‌ای برای تسکین هستید
وقتی درد وجود دارد، شما درمانگر هستید
وقتی مصیبت و غم وجود دارد، شما امید هستید
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

جملات تبریک روز پزشک

روز پزشک را به همه همکاران زحمتکشم که هرگز دست از کار نمی کشند و بیماران را در اولویت قرار می دهند، تبریک می گویم!

🩺 🩺 🩺

در این روز
می‌خواهم برایت آرزو کنم که تمام روزهایت
به اندازه روزهایی که برای من ساخته‌ای شگفت انگیز باشد
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

از شما ممنونم که زندگی را برایم دوباره دوست داشتنی کردی
همچنین برای کاهش دردهایم از شما سپاسگزارم
می‌خواهم بدانی
به هر کجا که بروی
دعای خیر مردم بدرقه راهت است.
روز پزشک مبارک عزیزم

🩺 🩺 🩺

روز پزشک بر تمام پزشکانی که هر روز برای نجات یک زندگی سخت تلاش می کنند مبارک باد.

🩺 🩺 🩺

پزشک عزیز
پیدا کردن کلمات برای تشکر از شما بسیار دشوار و سخت است
من بی نهایت خوشبخت هستم که توانستم شما را پیدا کنم
شما در کار خودتان بهترین هستید
بابت تمام کارهایی که برای من و دیگر بیماران انجام داده‌اید سپاسگزارم
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

سپاس از شما برای وقف زندگی خود به این حرفه! انشاالله خداوند به شما خیر و برکت فراوان بدهد و شما را حفظ کند. روز پزشک بر تمام پزشکان دور و نزدیک مبارک باد.

🩺 🩺 🩺

شما بیشتر از یک پزشک هستی
شما یک دوست و راهنما هستی برای دیگران
بهترین‌ها را برایتان آرزو می‌کنم
روز پزشک مبارک.

🩺 🩺 🩺

از اعماق قلبم بهترین آرزوها را برای شما دارم. لبخندتان بیماری من را التیام می بخشد! امیدوارم در آینده پیشرفت بیشتری داشته باشید. روز پزشک بر شما عزیزان مبارک باد!

 

بیشتر بخوانید: عکس نوشته روز پزشک

 

متن تبریک روز پزشک ۱۴۰۳

تبریک روز پزشک رسمی

مادامی که تلخی زندگی دیگران را شیرین می‌کنی بدان که زندگی جاری است
روز پزشک بر تمام پزشکان و دانشجویانی که قدم در این راه گذاشته‌اند مبارک باد

🩺 🩺 🩺

پزشکان نعمتی هستند که مستقیماً از جانب خداوند برای ما فرستاده شده اند. درود بر کار قهرمانانه ای که انجام می دهید. پیشاپیش یکم شهریور بر شما مبارک.

🩺 🩺 🩺

و چه زیباست امید بیماری که به دستان شفابخشت دل بسته است
با مهارتت بار دیگر قدرت خدا را به رخ بندگان می‌کشی
روز پزشک مبارک.

🩺 🩺 🩺

از پزشکانی که ترس را به امید، درد را به آسایش و بیماری را به سلامتی تبدیل می کنند بی نهایت سپاسگزاریم. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

دوستی با تو باعث شده در جهانی کاملاً ایمن زندگی کنم
نه تنها در مقابله با بیماری که در مقابله با مشکلات نیز توانمندتر شده‌ام
بهترین دوست من و بهترین پزشکی که می‌شناسم
روزت مبارک

🩺 🩺 🩺

ممنون که باعث شدید دوباره حالم خوب بشه. شما درد مرا کم کردید و مرا دوباره به زندگی امیدوار کردید. باشد که خداوند به شما برکت دهد تا افراد بیشتری را در هر کجا که هستید شفا دهید. یک شهریور ماه روز پزشک بر شما و همکاران تان مبارک!

🩺 🩺 🩺

پزشک، سزاوار تکریم و بسی گرانقدر است
با افتخار، ارزش علمی و انسانی‌اش را پاس می‌داریم
روز پزشک مبارک.

🩺 🩺 🩺

من به خاطر دستان شفابخش شما دوباره شاد و سلامت هستم. امیدوارم روز خوبی داشته باشید و پیشاپیش روز پزشک بر شما مبارک!

🩺 🩺 🩺

تبریک روز پزشک ۱۴۰۳

پزشکان ؛
دستان سبز و شفابخشِ خدا هستند
ای کاش روزی برسد که این دستان سبز ؛
فقط برای پیشگیری باشد ،
روزی که حالِ همه ی آدم ها خوب باشد ،
کسی محتاج نباشد به درمان ،
کسی محتاج نباشد به تسکین …

🩺 🩺 🩺

شما یک جنگجوی واقعی هستید، جان ها را نجات می دهید و بشریت را به زندگی باز می گردانید. روز ملی پزشک را برای شما تبریک می گویم!

🩺 🩺 🩺

دست‌هایی که شفا می‌دهند
مقدس‌تر از لبهایی هستند که دعا می‌خوانند
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

خدا تو را فرستاد تا دارو را برای بیماران تجویز کنی و به مردم کمک کنی تا زندگی سالمی داشته باشند. روز پزشک گرامی باد!

🩺 🩺 🩺

آدم‌های بزرگ فراموش نمی‌شوند و به انتها نمی‌رسند
روز پزشک مبارک.

🩺 🩺 🩺

من می دانم که حرفه شما به این راحتی نیست، برای نجات دیگران باید زندگی خود را به خطر بیندازید. من به شما برای کار فوق العاده تبریک می گویم! روز پزشک را برای شما تبریک می گویم!

🩺 🩺 🩺

کلماتی که بتوان با آنها مقام و ارزش کار یک پزشک را تعریف کرد وجود ندارد
شما دستیار خدا در روی زمین هستی و با دستان جادوییت بیماران را درمان می‌کنی
بهترین آرزوها را در روزی که آن توست برایت دارم
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

روز پزشک بر همه جراحانی که این ماموریت ظریف را برای بهبود دوباره زندگی دیگران به عهده می گیرند مبارک باد.

متن تبریک روز پزشک ۱۴۰۳

مطلب قشنگ در مورد روز پزشک

چو بیمار از شفا سرمست گردد
طبیب از فرط شادی مست گردد
خدا شافی و این خود افتخاری است
که دستی با خدا همدست گردد
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

ما بسیار خوشحالیم که زیر نظر شما کار می کنیم و چیزهای جدید زیادی از علم پزشکی یاد می گیریم…. با تشکر فراوان از راهنمایی ها و حمایت های پدرانه شما…. روز پزشک را به شما تبریک می گویم.

🩺 🩺 🩺

پزشک کسی است که جان می‌بخشد. او از زندگی و آسایش خودش می‌گذرد تا سایر افراد جامعه زندگی سالمی داشته باشند و در کمال آرامش روزگارشان را سپری کنند.

🩺 🩺 🩺

وقتی اشک می ریزیم نیاز به شانه داریم. وقتی درد داریم نیاز به دارو داریم. اما وقتی در مصیبت هستیم، بخاطر اینکه امیدبخش هستی به تو نیاز داریم. متشکرم از بودنتان. روز پزشک خجسته باد!

🩺 🩺 🩺

من زندگی خود را رها کردم تا یاد بگیرم چگونه زندگی شما را نجات دهم.
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

روز پزشک را به عزیزترین پزشک مان که همیشه مایه افتخار همه کارکنان بیمارستان … بودند، تبریک می گویم. بازهم به ما انگیزه دهید و به رشد ما کمک کنید!!! پیشاپیش یکم شهریور روز پزشک بر شما مبارک.

🩺 🩺 🩺

«پزشک» با شوق و رنج می‌آموزد
تا رنج انسان را به شوق و آرامش برساند
روز پزشک مبارک

🩺 🩺 🩺

دکتر عزیز، وقتی می دانم که به عنوان بیمار زیر دست شما هستم، احساس اطمینان و امنیت می کنم. تو همیشه برای من ناجی بودی. با تشکر از شما برای این مناسبت فوق العاده. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

آبله؛ وبا؛ مخملک
جوش و کهیر و کورک
جذام و گال و برفک
قند و فشار و سرخک
طرح و کشیک و عینک!
روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

همه نمی توانند پزشک شوند زیرا هرکسی دانش، مهارت و حوصله ای ندارد که خدمات خود را فداکارانه به بیماران ارائه دهد. روز پزشک مبارک!

🩺 🩺 🩺

متن تبریک روز پزشک مبارک فرصتی برای افراد جامعه برای ابراز قدردانی از خدمات ارزشمند ارائه شده توسط پزشکان است. فداکاری خستگی ناپذیر، دانش گسترده و مراقبت دلسوزانه آنها نقش مهمی در شکل دادن به رفاه افراد و جوامع دارد. ما مدیون قدردانی از پزشکان به دلیل تعهد تزلزل ناپذیر آنها برای حفظ و بهبود زندگی انسان هستیم. بیایید از این مناسبت برای ارج نهادن و قدردانی از کمک‌های چشمگیر پزشکان استفاده کنیم و با ارسال پیام تبریک روز پزشک ۱۴۰۳ از تلاش‌های مستمر آن‌ها در راستای دستیابی به سلامتی بهتر برای همه حمایت کنیم.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب