ورزش برای بزرگ شدن ران و باسن

ورزش برای بزرگ شدن ران و باسن

ورزش برای بزرگ شدن ران و باسن

ورزش و تمرین های بدنسازی می تواند کمک نماید ران و باسن شما بزرگتر شود در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر ورزش برای بزرگ شدن ران و  باسن را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

حرکت ورزشی برای بزرگ کردن باسن را در این صفحه آماده نموده ایم شما با این دو حرکت میتوانید که باسن عضلانی و خوش فرم داشته باشید.

 

اجازه ندهید برنامه‌ی کاری سخت و شلوغ، ورزش و تمرینات شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. این دو حرکت ورزشی را به برنامه‌ی روزانه‌ و یا هفتگی خود اضافه کنید تا شکل بهتری داشته باشید. شما می‌توانید از این حرکات ۳ بار در هفته استفاده کنید و بقیه‌ی روزها را به استراحت بپردازید.

 

بالا بردن یک بازو و پا
تقویت عضلات باسن‎

ورزش برای بزرگ شدن ران و باسن

ورزش و اینگونه تمرینات به شما کمک می نماید ران و باسن زیبایی داشته باشید مردان این تمرینات ها را می توانند در داخل خانه نیر انجام دهند تا به ورزیده شدن اندامشان کمک نموده و خوش تیپ تر شوند .

 

روی چهار زانوی خود بنشینید. بازوی چپ خود را به صورت مستقیم دراز کنید و سپس پای راست خود را به طرف پشت بکشانید.

 

باسن خود را فشار دهید و به آرامی پای راست خود را به گونه‌ای بالا ببرید که با سطح کف اتاق موازی باشد. چند ثانیه در همین حالت نگه دارید و سپس به آرامی پایین بیاورید. اینکار را ۱۵ بار تکرار کنید و سپس جای پاها را تغییر دهید و همین کار را با پای چپ خود انجام دهید.

 

اسکوات پهلو
راهکارهای تقویت عضلات باسن‎ورزش برای بزرگ شدن ران و باسن

دمبل‌های (۲ کیلوگرمی برای شروع) را در دو دست بگیرید. روی دو پا بایستید ، پشت خود را صاف کنید و ماهیچه‌های شکمی خود را سفت و محکم نگه دارید. آرنج خود را خم کنید تا دمبل‌ها کمی بالاتر از شانه‌های شما قرار گیرند.

 

سماتک :با پای چپ خود به سمت پهلو بروید، زانو‌ها و باسن خود را خم کنید و به آرامی بنشینید. روی پاشنه‌های خود به آرامی فشار وارد کنید و زمانی که می‌خواهید به حالت اولیه و ایستاده‌ی خود برگردید، به باسن فشار وارد نمایید. به آرامی پای چپ خود را به مرکز بیاورید . اینکار را ۱۵ بار تکرار کنید و سپس پای خود را تعویض نمایید.

 

نکته: میزان فاصله پاها و نحوه گرفتن دمبل‌ها به آمادگی شما وابسطه است. میتوانید در ابتدای کار بدون دمبل کار کنید.

 

ورزش برای بزرگ شدن ران و باسن

 

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب