راه هاي خوش فرم كردن سينه ها + روش سفت کردن و فرم دادن به سينه ها

راه هاي خوش فرم كردن سينه ها + روش سفت کردن و فرم دادن به سينه ها

خوش فرم كردن سينه ها

خوش فرم كردن سينه ها برای بسیاری از زنان امر مهمی است. راه هاي خوش فرم كردن سينه ها و همچنین روش سفت کردن سینه های زنان بعد از دوران شیردهی و آموزش فرم دادن به سينه ها در یک هفته را در ادامه این پست سماتک برای شما گردآوری کرده ایم.

 

در این بخش اصولی ترین روش های سفت و خوش فرم کردن سینه ها به ویژه برای خانم هایی که پایان شیردهی هستند مناسب و صد در صد کارآمد هست پس با توجه و انگیزه بخوانید و عمل کنید تا به اندامی زیبا و خوش فرم برسید.

 

راههاي سفت كردن سينه بعد از شيردهي

1- همه روزه سینه های خود را با حرکتی ملایم و دورانی بمالید . این کار سبب افزایش جریان خون در سینه ها و چابک و سفت شدن آنها می شود.

 

2-کاهش و یا بخصوص افزایش بیش از 5 پوند (حدود ۵/۲ کیلوگرم )در وزن شما موجب تغییر سایز سینه های شما و کشیده شدن پوست و بد فرم شدن آنها می شود.

 

3-تمرین ایزومتریک عضلات زیر سینه ها را فراموش نکنید . بازوها را در سطح شانه بالا بیاورید و آرنجها را خم کنید و کف دو دست را بهم بفشارید و یک دقیقه در حالت فشار نگه دارید . این تمرین را همه روزه 20 تا 50 بار تکرار کنید.

 

4-از قرار دادن سینه های خود در مقابل اشعه ی مستقیم آفتاب اجتناب ورزید.

 

روش فرم دادن به سينه

5-سینه های خود را با محلول های با پایه کلاژن شستشو دهید . در واقع استفاده از لوسیون های سفت کننده و فرم دهنده ی سینه که آنتی اکسیدانها هستند رادیکالهای آزاد را که باعث شل شدن سینه ها می گردند از بین می برند.

 

6-از رها کردن سینه ها بدون سوتین مناسب و سفت اجتناب ورزید حتی در موقع خواب . بخصوص در هنگام ورزش دقت کنید بستن سوتین سفت امری مهم و حیاتی برای زیبایی سینه هاست . در غیر اینصورت سینه ها کشیده و شل می شوند.

 

7-هر دو هفته یک بار از ماسک سفت کننده بر روی سینه ها استفاده کنید . در حالیکه ماسک خشک می شود با سوتین سینه ها را در جای خود نگه دارید و بررای برداشتن ماسک از آب گرم و مواد شوینده ی بدن استفاده کنید.

 

8-تمرین پرس سینه و طناب متقاطع را برای داشتن سینه هایی زیبا فراموش نکنید.

 

ورزش سفت شدن سينه زنان

برای بزرگ شدن پستان در این روش شما باید کرست خود را باز کرده و پستانهایتان را آزاد کنید و کاملاْ به حالت افقی قرار بگیرید، (بهترین حالت وقتی است که شب می خواهید بخوابید) سپس کف دستان خود را یعنی کف دست راست را روی پستان راست و کف دست چپ خود را روی پستان چپ بگذارید و به آرامی شروع به مالیدن پستانها کنید.

 

به طوریکه دو پستان را در جهت مخالف با یکدیگر و خیلی آهسته و آرام حرکت دهید و بمالید. می توانید هر شب ۱۰ الی ۱۵ دقیقه این عمل را انجام دهید و در مدت تقریباْ کوتاهی مثل 6 ماه نتیجه مطلوب آنرا مشاهده کنید که روشی خوب و موثر در عین حال بی خرج و زحمت است. البته روش های علمی و پیشرفته جدید نیز وجود دارند که عموماْ هزینه زیادی را نیاز دارند.

 

خوش فرم كردن سينه ها با ورزش شنا

شنا یکی از ورزشهای مناسب برای سینه هاست؛ بخصوص شنای قورباغه، آنهم بدلیل این که ماهیچه های پشت و سینه را وادار به مقاومت در مقابل فشار آب می کند. در واقع فشار آب خود نوعی ماساژ فوق العاده برای سینه ها حساب می شود. برای تمرین بیشتر می توانید پاها را در کف استخر بگذارید تا جایی که آب شانه هایتان را بپوشاند. دستها را بالا برده و آهسته در جلوی خود پایین آورید. ۱۰ بار این عمل را تکرار کنید.

 

خوش فرم كردن سينه ها با ورزش پوش آپ

روی یک سطح صاف، به روی شکم بخوابید.

 

زانوهایتان را خم کرده و قوزک پاهایتان را به صورت ضربدری روی هم قرار دهید.

 

حال درحالیکه کف دست هایتان با شانه ها در یک خط قرار گرفته است، آرنج هایتان را خم کنید.

 

با حفظ تعادل بر روی کف دستها و آرنج، بدنتان را از زمین بلند کنید—به صورتیکه قوزک پاها هنوز حالت ضربدری را حفظ کرده باشد. در این حالت شما وزن زیادی را بلند نمی کنید. به هیچ وجه هنگام بلند کردن بدن از روی زمین آرنج هایتان را صاف نکنید چون ممکن است به مفصلهایتان صدمه وارد کند.

راه هاي خوش فرم كردن سينه ها + روش سفت کردن و فرم دادن به سينه ها

سفت كردن سينه با ورزش

 

به آرامی کل بدنتان را پایین آورید، اما روی زمین نخوابید. باید زاویه را تاجایی کم کنید که بازوهایتان به موازات زمین درآید.

 

باید این حرکت را ۱۰ مرتبه انجام دهید، و هرچه جلوتر می رویت تعداد این دفعات را بیشتر کنید.

 

هنگام انجام ورزش های مخصوص بزرگ کردن سینه نیز باید مثل سایر ورزش ها لباس ورزشیپوشید و حرکات را روی یک سطح صاف و راحت انجام داد.

 

این حرکات اگر بدون توجه انجام شوند ممکن است باعث فشار و درد عضلات شود، پس اگر مشکل جسمانی دارید، حتماً قبل از شروع با پزشک خود مشورت کنید. دقت کنید که حین انجام تمرینات به خود فشار نیاورید و اگر احساس ناراحتی کردید، حرکت را متوقف کنید.

 

این حرکات باید به صورت روزانه یا حداقل دو یا سه بار در هفته انجام شوند. انجام این حرکات باعث می شود که سینه هایتان فرم زیبا و گِرد به خود بگیرند و همچنین عضلات پشتتان را نیز تقویت می کنند.

 

خوش فرم كردن سينه ها با ورزش پِرِس وزنه

الف) به پشت روی زمین بخوابید و پاها را صاف قراردهید و در هر دست یک وزنه نگاه دارید (به جای وزنه می توانید از چیزهایی هم وزن ان هم استفاده کنید). وزنه ها را بالا ببرید به صورتیکه دست ها کاملاً بالای شانه هایتان قرار گیرند و کف دست ها پشت به شما باشد. شکم را داخل بکشانید. چانه را هم به سم سینه ها متمایل کنید.

 

ب) وزنه ها را پایین آورده و کمی در اطراف قرار دهید تا جاییکه آرنج ها کمی زمین را لمس کند. وزنه ها را دوباره بالا برده و مراقب باشید که آرنج ها در این حالت قفل نشود. شانه ها نیز نباید به هیچ وجه از روی زمین بلند شود.

 

خوش فرم كردن سينه ها با ورزش پرواز

الف) روی زمین بخوابید به صورتیکه سر، گردن و پشتتان روی چندین بالش بزرگ قرار گیرند. در هر دست یک وزنه قرار داده و وزنه ها را مستقیماً بالای سینه ببرید، به صورتی که کف دست ها روبه روی هم قرار گیرند. باز هم چانه به سمت سینه ها متمایل باشد به صورتیکه گردن با سایر ستون فقرات در یک راستا قرار گیرد. پشتتان هم نه خمیده شود و نه خیلی صاف باشد.

 

ب) دست ها را از هم باز کنید به صورتیکه آرنج ها روی زمین قرار گیرند، وزنه ها را نیز آنقدر پایین بیاورید که آرنجها به زمین برخورد کند. دوباره وزنه ها را بالا ببرید و حرکت را از نو آغاز کنید.

 

وهم چنیین همانطور در پست قبلی گفتم از گرما دادن به سینه ها خوداری کنید و بهتره است درهنگام حمام و دوش گرفتند ابی که با آن دوش می گیریدیا حمام می کنید کمی اب سرد آن بیشتر باشد (نه سرد سرد بلکه مقدر آب سرد نسبت به اب گرم بیشتر باشد) و دخترخانوم های عزیز که می خواهند سینه هاشون درهنگام راه رفتند تلوتلو نخورد و سینه های افتاده ای نداشته باشند بهتر است تا :

 

از سوتین های سیمی (فنری)استفاده کنند زیرا بخاطر سیمی که در زیر سوتین وجود دار از افتادگی و اویزانبودند وشدند سینه جلوگیری خواهد کرد و ضمنآ این سوتین برای سینه های شما بعنوان یک قالب عمل میکند وسینه را در خود جا خواهد داد و از تلو تلو خوردند بی مورد جلوگیری می کند و انتخاب سوتین هم مهم می باشد و از سوتین هایی سینه تا درآن احساس راحتی می کنداستفاده کنید چون انتخاب نامناسب سوتین زمینه ساز سرطان و بوجود آمدند غده هایی سینه میباشد.

 

تذکر: هنگامی که می خواهید خوابید (درهنگام خواب) از سوتین فنری (سیمی) استفاده نکنید.

 

بخاطر سیمی که زیر این سوتین قرار دارد ممکن است:

 

1 – شمارا اذیت کند و نتوانید خواب راحتی داشته باشید

 

2 – ممکن همان سیم از سوتین جدا شود و یا در همان و یا در همان حالتی در سوتین هست پارچه سوتین را پاره کند و به سینه هاتان اسیب های جبران ناپذیری بزند.

 

توجه: من درمورد استفاده دارو چیزی نمی گویم و دارویی راهم پیشنهاد نمی دم اگر مایل به استفاده از دارو برای سینه هاتون بودید بهتره قبل استفاده از پزشک متخصصی مشورت بگیرد.

 

راه هاي خوش فرم كردن سينه ها + روش سفت کردن و فرم دادن به سينه ها

جدیدترین مطالب