آموزش بستن سایت های غیر مجاز در موبایل و تبلت کودک

آموزش بستن سایت های غیر مجاز در موبایل و تبلت کودک

آموزش بستن سایت های غیر مجاز در موبایل و تبلت کودک را در این پست سماتک به شما والدین می آموزیم .علم تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است و این بسیار خوب است اما ضررهایی هم دارد از جمله استفاده موبایل یا تبلت برای کودکان یا فرزندان که به سن قانونی نرسیده اند. و ممکن است چیزهایی ببینند که اصلا برای سن آنها مناسب نیست. این مطلب کمک می کند تا راههای درست و استفاده صحیح از این وسایل را برای فرزندتان انجام دهید.

 

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که برای فرزندانتان گوشی آيفون تهیه کرده اید و در عین حال نگران استفاده نادرست از گوشی هستید این گزارش را تا انتها بخوانید.

 

یکی از دغدغه‌های بزرگ پدر و مادرهایی که برای فرزندانشان گوشی‌های آیفون میخرند ، ترس استفاده و باز کردن سایت های مستهجن و غیر اخلاقی می باشد .حالا در این گزارش می خواهیم به شما بگوییم  آیفون ویژگی دارد که دغدغه بزرگ پدر و مادران را رفع می کند.

 

قابلیت مسدود کردن وب سایت هایی که در سافاری باز می شوند ، از قابلیت های پر استفاده آی او اس می باشد . هر سایتی را که میخواهید و البته سایت های +۱۸ را فیلتر کنید.

 

آموزش فیلتر کردن سایت‌های غیراخلاقی در آیفون :

۱ . ابتدا به مسیر Settings > General > Restrictions بروید و پس از روشن کردن این ویژگی ، یک رمز برای آن تعیین کنید . تعیین پسورد باعث می شود تا هرکسی نتواند در این ویژگی تغییرات ایجاد کند .

 

آموزش بستن سایت های غیر مجاز در موبایل و تبلت کودک

مسدود کردن وب سایت های ۱۸+ در سیستم عامل آی او اس

 

دقت داشته باشید که پسورد این قسمت بسیار مهم است و نباید آن را فراموش کنید . چنانچه پسورد را فراموش کردید ، گوشی باید ریستور شود .

 

۲ . پس از ورود به تنظیمات ، به پایین اسکرول کنید و وارد تنظیمات Website شوید .

 

آموزش بستن سایت های غیر مجاز در موبایل و تبلت کودک

 

۳ . حال بر روی گزینه Limit Adult Content کلیک کنید .

 

آموزش بستن سایت های غیر مجاز در موبایل و تبلت کودک

 

۴. پس از انجام مراحل فوق گزینه های ALWAYS ALLOW و NEVER ALLOW فعال میشوند . میتوانید علاوه بر سایت هایی که محتوای غیراخلاقی دارند و سافاری به صورت هوشمند آنها را میفهمید ، یک سری سایت خاص را در قسمت NEVER ALLOW وارد کنید ، تا هیچوت آن یک وبسایت باز نگردد .

 

اكنون شما به وبسايتي كه مسدود كرديد نمي توانيد دسترسي داشته باشيد. جالب است بدانيد كه پس از باز كردن وبسايت مربوطه شما ميتوانيد با تپ كردن بر روي عبارت Allow Website و وارد كردن پسورد Restrictions به وبسايت دسترسي پيدا كنيد. در غير اينصورت به هيچ وجه نميتوانيد به وبسايت مربوطه دسترسي داشته باشيد.

جدیدترین مطالب