معرفی بروزترین گوشی های صفحه خمیده جهان + تصاویر

معرفی بروزترین گوشی های صفحه خمیده جهان + تصاویر

معرفی بروزترین گوشی های صفحه خمیده جهان

خیلی از افراد دوست دارند از تازه ترین محصولات موبایل و تبلت آگاهی داشته باشند و بدانند به تازگی گوشی مورد علاقه آنها وارد بازار شده است که برای استفاده از این گوشی ها اقدام به خرید نمایند موبایل های جدید صفحه خمیده دارند و بسیاری از مردم از این صفحه نمایش های لمسی خیلی خوششان می آید و دوست دارند حتما از این گوشی ها داشته باشند به تازگی آیفون 8 هم رونمایی شده است که از طراحی منحصر به فردی ساخته شده است در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر معرفی بروزترین گوشی های صفحه خمیده جهان را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

مردمِ بیشتری به گوشی‌های صفحه خمیده گرایش نشان داده و به همین دلیل سازندگان نیز بخشی از مهم‌ترین محصولات 2017 خود را به این نوع طراحی اختصاص داده‌اند.

 

کارخانه‌های سامسونگ و ال‌جی درزمینهٔ ساخت نمایشگرهای خمیده OLED با ظرفیت کامل، در حال تولید حداکثر تقاضایِ بازار هستند و همین بس که اپل بیش از 95 میلیون نمایشگر خمیده به سامسونگ سفارش داده است.

 

سازندگان کره‌ای و چینی با ساخت گلکسی اس 8، جی 6 ال‌جی و شائومی Mi Mix به تقاضای اولیه پاسخ داده و قرار است گوشی‌های دیگری نیز با فرمت صفحه خمیده تا انتهای 2017 راهی بازار شود که در زیر آنها را معرفی می‌کنیم:

 

آیفون8

به مناسبت دهمین سال عرضه آیفون، اپل قصد تولید گوشی متفاوتی دارد که برای آن 95 میلیون نمایشگر صفحه خمیده از نوع OLED سفارش داده است. به همین دلیل بخشی از ظاهر و چهره آیفون 8 به گلکسی اس 8 شباهت خواهد داشت و البته اپل فناوری‌های اختصاصی خود را زیر نمایشگر پنهان کرده تا روز رونمایی آنها را معرفی کند اما بی‌شک یکی از زیباترین گوشی‌های 2017 در بخش صفحه خمیده خواهد بود.

معرفی بروزترین گوشی های صفحه خمیده جهان + تصاویر

گلکسی نوت 8

معرفی بروزترین گوشی های صفحه خمیده جهان + تصاویر

سامسونگ پس از شکست در نوت 7 به دلیل باتری معیوب تمام «هَم‌وغَم» خود را گذاشته تا بتواند جبران مافات کند و آنچه قرار است به‌عنوان مدل بعدی عرضه کند، باید تفاوت‌های زیادی را همراه با دیزاینی متفاوت داشته باشد.

 

نوت 8 نمایشگر خمیده 6.4 اینچی با رزولوشن 4K دارد و اسنپ دراگون 835 یا اکسینوس 9 را با 6 یا 8 گیگ رم در خود جای خواهد داد تا کارآیی آن به‌اندازه یک فبلت قوی ظهور کند. قلم دیجیتال نیز مانند همیشه خودنمایی می‌کند که علاقمندان زیادی در بین کاربران بیزینس دارد.

 

شائومی می میکس 2

معرفی بروزترین گوشی های صفحه خمیده جهان + تصاویر

نمایشگر خمیده بدون لبه که نسبت نمایشگر به لبه تا جایی خواهد بود که شما فقط صفحه را خواهید دید. شائومی فناوری خود را روی نمایشگر 6.4 اینچی پیاده‌سازی می‌کند و طراحی Mi Mix 2 را به Phillipe Starck سپرده است.

 

6 گیگ رم، 256 گیگ حافظه داخلی و دو دوربین در پشت و یو اس بی تایپ سی در کنار باتری با عمر بالا از دیگر ویژگی‌هایی است که می میکس 2 به خود خواهد دید.

 

گوگل پیکسل 2

بعد از اولین تجربه گوگل با اچ تی سی در ساخت گوشی پیکسل، قرار است دومین مدل به‌صورت صفحه خمیده ساخته شود. گوگل برای این کار 880 میلیون دلار روی ال‌جی برای تولید صفحه خمیده سرمایه‌گذاری کرده است تا صفحه اختصاصی خود را داشته باشد. گوگل با ارتقای دوربین، ضد آب بودن و توسعه واقعیت مجازی روی پیکسل 2 قصد ایجاد جذابیت روی گوشی آینده خود دارد.

معرفی بروزترین گوشی های صفحه خمیده جهان + تصاویر

میزو پرو 7

پرچم‌دار 2017 سازنده چینی به گفته مدیر اجرایی هوآنگ یانگ متفاوت خواهد بود و به همین دلیل کمی دیرتر از حد معمول می‌آید. دوربین سلفی باکیفیت و 8 گیگ رم از فاکتورهای ساخت میزو پرو 7 است.

معرفی بروزترین گوشی های صفحه خمیده جهان + تصاویر

منبع:  khabaronline.ir

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب