نحوه ستاره شدن در اینستاگرام با چند روش ساده

نحوه ستاره شدن در اینستاگرام با چند روش ساده

نحوه ستاره شدن در اینستاگرام با چند روش ساده

ستاره شدن در اینستاگرام ارزوی هر فردی می باشد خیلی از  افراد دوست دارند در اینستاگرام معروف شوند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر نحوه ستاره شدن در اینستاگرام با چند روش ساده را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

معرفی پنج روشی که تاثیر مستقیمی روی افزایش دنبال کنندگان و تعداد لایک های شما دارند.

 

اینستاگرام یک اپلیکیشن جذاب است و نحوه کار با آن به تخصص چندانی نیاز ندارد. تصویر خود را به راحتی به وسیله آن ثبت کنید، آن را بارگذاری و تعدادی هشتگ نیز به آن اضافه کنید. با این حال، کاربرانی که تنها به روش های یادشده بسنده کرده اند، می دانند که برای سرازیر شدن لایک ها و افزایش دنبال کنندگان، استفاده از این دستورالعمل های ساده به تنهایی کافی نخواهدبود.

 

یک صفحه کامل و بی نقص اینستاگرام برای هر فرد ظاهر منحصر به فردی خواهدداشت. اما شما چه بخواهید که در این شبکه اجتماعی اسم و رسمی پیدا کنید، چه یک صفحه کوچک و جمع و جور با دنبال کنندگان مشخص داشته باشید و چه به دنبال افزایش لایک روی تصاویر سلفی خود باشید، نیازمند به کارگیری نکات و ترفندهای خاصی هستید. با انجام چند ترفند ساده، به راحتی می توانید تعداد دنبال کنندگان و لایک های خود را به نحو قابل توجهی افزایش دهید. زمانی که قدم های اولیه را برداشتید، می توانید اقدامات تکمیلی را نیز انجام دهید.

نحوه ستاره شدن در اینستاگرام با چند روش ساده

نحوه ستاره شدن در اینستاگرام با چند روش ساده

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان می باشد بسیاری از افراد با خرید فالور خود را محبوب می نمایند ولی ما چند روش ساده برای محبوب و ستاره شدن شما در اینستاگرام داریم شما می توانید با این روش ها خیلی زود ستاره شوید.

1. شما در اینستاگرام دو نام مختلف خواهید داشت. یک نام کاربری که از طریق آن آدرس صفحه شما مشخص خواهدشد و دیگری یک نام قابل تغییر که در هنگام جست و جو در کنار نام کاربری شما نمایش داده می شود. از بین میلیون ها کاربر مختلف در اینستاگرام، انتخاب یک نام کاربری منحصر به فرد کار دشواری محسوب می شود؛ با این حال تا حد امکان، تمام تلاش خود را به کار ببرید تا یک نام پیوسته بدون استفاده از کاراکترهای عجیب و پیچیده انتخاب کنید.

 

به گزارش سماتک، این مسئله به خاطرسپردن نام شما را توسط دیگر کاربران تسهیل می کند و آن ها راحت تر می توانند شما را در تصاویر مختلف برچسب بزنند. بهتر است نام دوم را نیز به طور مستقیم در ارتباط با نام اصلی خود یا برندی که مسئول تبلیغ آن هستید، انتخاب کنید تا بدین وسیله، پیدا کردن شما از طریق جست و جو راحت تر صورت گیرد.

 

2. اگر قصد دارید که در اینستاگرام اسم و رسمی پیدا کنید، باید صفحه خود را به صورت عمومی در دسترس همگان قرار دهید. در غیر این صورت، به جز دوستان شما از دیگر شبکه های اجتماعی، افراد دیگری قادر به تماشای پست های شما نخواهندبود. با این وجود برخی از کاربران تصمیم می گیرند که پس از کسب تعداد مشخصی از دنبال کنندگان، حریم خصوصی صفحه خود را از حالت عمومی خارج کنند.

نحوه ستاره شدن در اینستاگرام با چند روش ساده

نحوه ستاره شدن در اینستاگرام با چند روش ساده

3. بیوگرافی شما تنها از 150 کاراکتر تشکیل شده است؛ اما روح و جوهره پروفایل شما را شامل می شود. اگر قصد دارید که کاربران دیگر از وجود شما باخبر شوند، نحوه تنظیم درست آن اهمیت بسیار بالایی دارد. پیش از همه، بیوگرافی یک شمای کلی و مختصر از هویت شما و هویت صفحه شما به نمایش می گذارد.

از واژه های منفرد برای توصیف خود (نظیر نویسنده، عکاس، ورزشکار و…) استفاده کنید. همچنین افزودن موقعیت و مکان زندگی خود را فراموش نکنید. علاوه بر این از طریق افزودن هشتگ می توانید از ظاهر شدن نام خود در قسمت جست و جو نیز اطمینان حاصل کنید. می توانید از دنبال کنندگان خود بخواهید که از هشتگ یا هشتگ های مخصوصی در پست های خود استفاده کنند تا از این طریق پیدا کردن پست های آن ها راحت تر صورت گیرد.

 

در آخر، بیوگرافی شما تنها م کانی است که درون آن می توانید یک هایپرلینک یا ابرپیوند به وب سایت های دیگر قرار دهید. اگر قصد دارید که دنبال کنندگان خود را به مکانی غیر از پروفایل خود هدایت کنید، می توانید از این امکان استفاده کنید. شما می توانید به تعداد دلخواه لینک به قسمت بیوگرافی خود اضافه کنید؛ اما تنها لینکی که در قسمت وب سایت قرار داده شود قابل کلیک خواهدبود و به هایپرلینک تبدیل می شود.

 

4. تمام تصاویر اینستاگرام ارزش یکسانی ندارند. نمی توانید انتظار داشته باشید که با ارسال تصاویر ویرایش نشده و بی کیفیت، تعداد دنبال کنندگان شما افزایش پیدا کند. مهم ترین مسئله ای که در رابطه با تصاویر در اینستاگرام وجود دارد این است که قبل از پست کردن آن ها، مطمئن شوید که جذابیت لازم را دارند. آیا قصد ارسال تصاویر ترول دارید؟ مشکلی نیست اما سعی کنید به جای استفاده از تصاویر بی کیفیت با وضوح پایین یا اسکرین شات، ترول های باکیفیت پست کنید.

 

اگر تصاویر ثبت شده توسط خود را پست می کنید، قبل از این کار نیاز به ویرایش آن ها دارید. ویرایشگر پیش فرض اینستاگرام امکانات خوبی دارد؛ اما اپلیکیشن های ویرایش تصاویر شخص ثالث بسیار زیادی وجود دارند که امکانات و قابلیت های بسیار بیشتری در اختیار شما قرار می دهد.

نحوه ستاره شدن در اینستاگرام با چند روش ساده

نحوه ستاره شدن در اینستاگرام با چند روش ساده

5. هشتگ ها ستون فقرات اینستاگرام محسوب می شوند و در تعامل هرچه بیشتر شما با کاربران دیگر نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. برای هر تصویر خود یک تعداد مشخص (حداکثر 20 یا کمتر) هشتگ انتخاب کنید. پیدا کردن و انتخاب هشتگ مناسبی که کاربران دیگر نیز مشغول استفاده از آن هستند، ممکن است تا حدودی زمان بر باشد، اما قطعا ارزش آن را دارد.

 

از طریق استفاده از هشتگ ها، شما می توانید جزیی از اجتماع فعال اینستاگرام محسوب شوید. اما توجه داشته باشید که هشتگ هایی با مضامین کلی نظیر #photography یا #pretty به علت استفاده بی شمار احتمالا باعث گم شدن تصاویر شما در دنیایی از تصاویر مختلف و گوناگون می شود. برای شروع بهتر است سعی کنید از هشتگ های جزیی تر یا هشتگ های حاوی موقعیت و مکان زندگی خود بهره ببرید.

 

نحوه ستاره شدن در اینستاگرام با چند روش ساده

 

منبع: bartarinha.ir

جدیدترین مطالب