بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

گوشی های موبایل در حال پیشرفت می باشند و هر روز امکانات جذیذی برای این گوشی ها اضافه می شوند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

به گزارش سماتک : در یکی دو سال گذشته پرچمدارانی به بازار آمده اند که بعضی امکانات آنها همیشه برای افرادی که از گوشی های میان رده استفاده می کنند، حسرت برانگیز است ولی این امکانات در برابر قیمت باعث می شود بسیاری قید این گوشی های خوش آب و رنگ را زده و به یک میان رده معمولی اکتفا کنند. میان رده هایی که نه از لحاظ ظاهری و نه امکانات به پای گوشی های روز نمی رسند ولی به راحتی از عهده انجام کارهای روزمره کاربر بر می آیند.

 

با این حال اگر علاقه زیادی به این امکانات دارید خیلی نگران نباشید. امسال با آمدن گوشی های جدید و کاهش قیمت گوشی های قدیمی تر می توانید با یک میلیون تومان، گوشی با امکانات پرچمدار در دست بگیرید؛ امکاناتی مثل حسگر اثر انگشت، ضد آب بودن، شارژ سریع و … که علاوه بر کاربردی بودن باعث می شوند از گوشی در هر لحظه و مکان، بهترین استفاده ممکن را بکنید. در این مطلب به سراغ ارزان ترین گوشی ها با این قابلیت ها رفته ایم تا کار شما را برای جستجو راحت تر کنیم.

 

هوآوی GT3

حسگر اثر انگشت
600 هزار تومان

حسگر اثر انگشت از آن دست امکاناتی است که اگر آن را تست کنید دیگر به سختی می توانید از آن دل بکنید. این ویژگی اولین بار در پرچمداران پیشرفته ای مثل گوشی S5 دیده شده و به نظر نمی رسید به این زودی به گوشی های ارزان قیمتی مثل گوشی GT3 منتقل شود. این گوشی که به نوعی ارزان ترین گوشی مجهز به اثر انگشت محسوب می شود. حسگر اثر انگشت روی این گوشی هر چند به پای پرچمداران نمی رسد ولی سرعت مناسبی داشته و قدرت تشخیص بالایی دارد.

 

بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

 

گوشی های اندرویدی جدیدی وارد بازار شده اند که دارای قابلیت های زیادی می باشند حسگر اثر انگشت یکی از امکانات جدید این گوشی های هوشمند می باشند قیمت این گوشی ها بسیار ارزان و پایین می باشند .

 

این گوشی با توجه به قیمتش از امکانات خوب دیگری نیز برخوردار است. در این محصول پردازنده مرکزی هشت هسته ای روی تراشه Kirin650 قرار گرفته است تا در کنار رم دو گیگابایتی به پردازش هر چه بهتر اطلاعات بپردازد. صفحه نمایش 5.2 اینچی GT3 از نوع LCD است و در آن از فناوری IPS بهره گرفته شده است.

 

این نمایشگر با داشتن رزولوشن 1080×1920 تراکم 424 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می کشد و قابلیت دریافت چند لمس را به طور همزمان دارد. اگر شما به ثبت تصاویر مختلف با گوشی موبایل خود علاقه مند هستید، باید بدانید سنسور سیزده مگاپیکسلی دوربین اصلی GT3 در کنار یک سنسور هشت مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی قرار گرفته است و با داشتن امکانات مختلف و متنوعی نیازهای کاربران را جوابگو خواهد بود.

 

نسخه شش اندروید، موسوم به «مارشمالو» به عنوان سیستم عامل در این محصول ایفای نقش می کند و در کنار آن رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی Emotion U14.1 قرار دارد. در نهایت باید بدانید منبع تامین انرژی این گوشی موبایل، یک باتری با ظرفیت سه هزار میلی آمپر بر ساعت است که توسط کاربر قابل تعویض نیست.

 

ال جی X Cam

بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

 

بخش دوربین X Cam شباهت های زیادی به پرچمدار امسال ال جی یعنی G6 دارد. این میان رده کرده ای به دو دوربین بر قاب پشتی مجهز شده است. یک حسگر آن پنج مگاپیکسلی است و برای گرفتن عکس های عریض طراحی شده است. این حسگر می تواند عکس هایی صد و بیست درجه ای بگیرد. این در حالی است که حسگر با کیفیت تر آن می تواند عکس های هفتاد و هشت درجه ای بگیرد.

 

حسگر دوربین معمولی X Cam، 13 مگاپیکسل کیفیت دارد اما تنها مزیت دوربین دوم X Cam مربوط به ثبت عکس های واید در حالت معمولی نیست، این دوربین می تواند در حالت پانوراما هم عکس هایی واید البته با طول بیشتری بگیرد. کیفیت عکس های گرفته شده با حسگر پنج مگاپیکسلی کمی همراه با نویز است اما حسگر سیزده مگاپیکسلی آن می تواند عکس هایی با رنگ طبیعی و جزییات بالا بگیرد.

 

دوربین دوم این میان رده را هم یک حسگر هشت مگاپیکسلی تشکیل می دهد. پردازنده هشت هسته ای این گوشی مجهز به تراشه MT6753 مدیاتک با فرکانس 71 گیگاهرتز است. در کنار این دو پردازنده دو گیگابایت حافظه رم وجود دارد تا پردازش اطلاعات با سرعت قابل توجهی صورت گیرد.

 

سامسونگ A5 2016

شارژ سریع

سری A سامسونگ با این که قیمتی بالاتر از میان رده های چینی و ارزان قیمتی مثل هوآوی و شیائومی دارند ولی از لحاظ طراحی و بعضی امکانات خاص در رده ای بالاتر از آنها قرار می گیرند. این گوشی با طراحی ترکیبی شیشه و فلز و امکانات پایه میان رده ها می تواند نیاز کاربران را به خوبی برطرف کند. شارژ سریع از امکانات مهم این گوشی است که معمولا در گوشی های در این رده قیمتی دیده نمی شود.

بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

 

این گوشی سامسونگ با دارا بودن قابلیت Fast Battery Charging می تواند در حدود یک ساعت و ربع شارژ گوشی شما را به صددرصد برساند. البته حواس تان باشد شارژ سریع این گوشی وقتی صفحه روشن باشد خاصیت خود را از دست داده و تبدیل به شارژ کند می شود. به علاوه هنگام شارژ سریع گوشی کمی داغ می کند که امر شایع بین گوشی هایی با این قابلیت محسوب می شود.

 

در کنار این امکانات سخت افزاری بر پایه تراشه قدرتمند و اختصاصی سامسونگ با نام اگزینوس 7580 به همراه دو گیگابایت رمن جای هیچ گونه نگرانی را برای کاربران باقی نمی گذارد. دو دوربین با سنسورهای سیزده و پنج مگاپیکسلی برای گلکسی A5 کاملا مناسب و کافی به نظر می رسند.

 

دوربین اصلی به فلشی از نوع LED مجهز شده است. با این دوربین سیزده مگاپیکسلی که به لرزشگیر اپتیکال تصویر هم مجهز شده می توانید ویدئوهایی با رزولوشن 1920 در 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کنید. اندروید لالی پاپ نسخه 5.1 (به تازگی نسخه هفت نیز برای گوشی عرضه شده است) و باتری با ظرفیت 3900 میلی آمپر ساعت از دیگر قابلیت های این میان رده خوش ساخت هستند.

 

سونی M5

ضد آب
940 هزار تومان

قابلیت ضد آب بودن مخصوص پرچمداران است و معمولا گوشی های میان رده ضد آب نیستند اما از زمان تولید M4 به بعد سونی تصمیم گرفت این قابلیت را در گوشی های میان رده اش هم قرار دهد؛ مثلا بیشتر مدل های موجود در بازار این گوشی نیز از بهترین استاندارد ضد آب موجود روی گوشی ها یعنی IP68 استفاده می کند. این استاندارد علاوه بر ضد آب کردن گوشی، آن را در مقابل نفوذ گرد و غبار نیز مقاوم کرده و سخت افزار گوشی را محفوظ نگه می دارد.

بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

 

سونی اکسپریا M5 به تراشه میان رده شرکت مدیاتک مدل MT6795 مجهز شده است. این تراشه به همراه سه گیگابایت رم می تواند از پس تمام کاربری های روزانه حتی بازی های سنگین هم بر آید. علاوه بر این M5 می تواند از کارت حافظه جانبی تا حجم 200 گیگابایت پشتیبانی کند.

 

این گوشی سونی به دو دوربین با سنسورهای 21.5 و سیزده مگاپیکسلی مجهز شده تا بتواند بهترین تجربه کاربری در بخش دوربین را برای خریدارانش مهیا کند. اکسپریا M5 به اندروید لالی پاپ نسخه 5.0 مجهز شده که با رابط کاربری اختصاصی سونی شخصی سازی شده است. این گوشی از زبان فارسی پشتیبانی می کند و منوی فارسی هم دارد. باتری 2600 میلی آمپرساعتی از نوع لیتیومی و قطب نما از دیگر قابلیت های استفاده شده در این گوشی هستند.

 

کاترپیلار S30

مقاوم در برابر ضربه
900 هزار تومان

همه گوشی های کاترپیلار برای شرایط سخت ساخته شده اند؛ شرایطی که اگر از آزمایش های این شرکت آگاه شوید، احتمالا خواهید گفت «مگه جنگه؟» با این حال کاربرانی وجود دارند که بدنه مقاوم در برابر ضربه و ضد آب بودن گوشی برای شان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. گوشی کاترپیلار S30 به بدنه ای مقاوم مجهز شده تا بتواند برای کسانی که مشاغلی سخت و پر خطر دارند، کارآمدی لازم را داشته باشد.

بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

بهترین گوشی های دارای حسگر اثر انگشت

 

معمولا این دسته از گوشی ها دارای مشخصات سخت افزاری مناسبی نیستند اما در S30 این طور نیست و این گوشی از سخت افزار، دوربین و سیستم عامل قابل قبولی برخوردار است. گوشی S30 با بدنه مقاوم در برابر روغن، نفت، نمک، خاک، رطوبت، باران، لرزش، تابش اشعه خورشید و شوک حرارتی می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که مشاغلی سخت نظیر کار روی سکوهای نفتی یا کار در معدن دارند.

 

همچنین این گوشی گواهینامه IP68 دارد، به این معنی که در برابر گرد و غبار مقاوم است و تا عمق یک متر و تا 30 دقیقه هم می تواند زیر آب دوام آورد. البته این بدنه مقاوم وزنی حدود 181 گرم و ضخامتی چهارده میلی متری به این گوشی بخشیده است.

 

کاترپیلار S30 علاوه بر داشتن گواهینامه های MIL-STD-810G و IP68 به سیستم عامل اندروید لالی پاپ نسخه 5.1، دوربین اصلی پنج مگاپیکسلی همراه با فلش LED، سخت افزار بر پایه تراشه اسنپ دراگون 210 و پشتیبانی از شبکه 4G بهره مند شه تا بتواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که سخت افزار و امکانات مطلوب را در کنار بدنه ای مقاوم نیاز دارند.

 

بهترین گوشی میان رده با حسگر اثر انگشت

 

منبع: bartarinha.ir

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب