انسان 5 سانتی عجیب و غریب + عکس

انسان 5 سانتی عجیب و غریب + عکس

انسان 5 سانتی عجیب و غریب 

دانشمندان و باستان شناسان همیشه دوست دارند موجودات نشناخته اطرفمان را کشف نمایند و در طول تاریخ خیلی از اجساد مومیایی و گنجینه های بزرگ را کشف کرده اند و باز هم در حال کشف موجوادت عجیب و غریب در کره زمین هستند یک آدم کوچولو توسط دانشمندان به تازگی کشف شده است که بسیار ریز می باشد اول فکر کرده اند که جنین یک انسان می باشد ولی بعد ار بررسی ها زیاد متوجه شدند که این انسان جهش یافته می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر انسان 5 سانتی عجیب و غریب را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

کشف یک انسان عجیب که فقط ۱۵ سانتیمتر قد دارد! دانشمندان ابتدا فکر کردند که او جنین میمون است ولی بعد از ۱۰ سال آزمان روی DNA آن به این نتیجه رسیده اند که او یک انسان جهش یافته است.

 

این موجود جنین انسان نیست زیرا جنین انسان با این قد شکل نمگیرد.

انسان 5 سانتی عجیب و غریب + عکس

انسان ۵ سانتمتری

تاکنون این اسکلت به عنوان یک موجود بیگانه از سیاره ی دیگر شناخته می شد ولی در حال حاضر دانشمندان دانشگاه استنفورد در یک فیلم مستند جدید به انسان بودن آن پی بردند.

 

گمانه زنی های زیادی در مورد این موجود وجود داشت. بعضی او را آتاکامای شبیه به انسان با نام مستعار آتا می خواندند و یا حتی گفته می شد این یک جنین سقط شده است. بعضی دیگر او را میمون می دانستند و در آخر هم به عنوان یک بیگانه شناخته شد.

 

پس از گذشت ۱۰ سال از کشف این اسکلت، دانشمندان دانشگاه استنفورد با انجام آزمایش DNA بر روی آن، تشخیص دادند او یک انسان جهش یافته است.

 

نمونه ی مغز استخوان استخراج شده توسط دانشمندان دانشگاه های معتبر آمریکا و بررسی DNA او نشان می دهد این موجود جهشی جالب از یک انسان مذکر بوده که در سن ۶ تا ۸ سالگی جان خود را از دست داده است.

 

جدیدترین مطالب