علت گذاشتن کلاه آلومینیومی روی سر چیست؟

علت گذاشتن کلاه آلومینیومی روی سر چیست؟

علت گذاشتن کلاه آلومینیومی روی سر چیست؟

کلاه آلومینیومی باعث می شود کسی ذهنتان را نخواند و کنترل ذهن شما فقط در دست خودتان می باشد خیلی از افراد که دچار توهم می باشند از این کلاه ها استفاده می نمایند وگرنه کسی نمی تواند ذهن کسی را بخواند اگر دوست دارید از نظر علمی این نوع کلاه را مورد بررسی قرار دهید تاثیر امواج الکترو مغناطیسی یر روی مغز را کاهش می دهد در ادامه علت گذاشتن کلاه آلومینیومی روی سر را در سایت سماتک خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

ایده بر سر گذاشتن کلاه هایی از ورقه های آلومینیومی یا هر فلز دیگری، برای اولین بار در داستان علمی تخیّلی نویسنده ای به نام جولیان هاکسلی طرح شد. نویسنده چنین القا می کرد که کلاه آلومینیومی مغز انسان را از مداخلات خارجی حفظ می کند.

 

کلاه فویل آلومینیومی یا از روی هم گذاشتن چندین لایه آلومینیوم که کارکرد خانگی دارند ساخته می شود و یا روی کلاه های مرسوم را با آن می پوشانند.

علت گذاشتن کلاه آلومینیومی روی سر چیست؟

از نظر آنها کلاه آلومینیومی مانع از ذهن خوانی و یا کنترل فکر توسط دیگران می شود

 

افرادی که این کلاه را روی سرشان می گذارند، بر این باورند که این کلاه می تواند ذهن و مغز آنها را از تهدیدات خارجی مثل ذهن خوانی، کنترل ذهن، و یا حتی میدان مغناطیسی حفظ کند. استفاده از این کلاه اغلب بین افرادی که به اختلال پارانویا و یا افرادی که مبتلا به توهم توطئه و یا شبه علم هستند شایع است.

علت گذاشتن کلاه آلومینیومی روی سر چیست؟

استفاده از این کلاه بیشتر در میان افراد مبتلا به اختلال پارانویا و یا توهم توطئه رایج است

 

کلاه ورقه های آلومینیوم که از مداخلات خارجی روی ذهن محافظت می کند در چندین فیلم از جمله فیوچراما Futuerama و نشانه ها Signs به چشم می خورد. با وجود اینکه تا به حال کسی تأثیر کلاه فویل آلومینیومی را در ممانعت از دستیابی به ذهن انسان تأیید نکرده است، برخی آن را مؤثر می دانند. این تفکر بر پایه فرضیه های جاسوسی، کنترل ذهنی توده ها از سوی قدرت ها و وجود افرادی دارای قدرت های غیر طبیعی که می توانند از مرزهای ذهنی دیگران عبور کنند استوار است.

با گذشت زمان مفهوم کلاه آلومینیومی به کلیشه ای درباره پارانویا و یا توهم توطئه تبدیل شده است.

علت گذاشتن کلاه آلومینیومی روی سر چیست؟

نمایی از فیلم سینمایی نشانه ها

 

اگر بخواهیم از نظر علمی مسأله را بررسی کنیم، کلاه آلومینیومی می تواند تأثیر امواج الکترومغناطیسی بر روی مغز را کاهش دهد. از جمله آزمایش های دوران دبیرستان پوشاندن دستگاه رادیو با ورقه های فلزی بود که دریافت سیگنال را با مشکل مواجه می کرد. میزان دریافت سیگنال به ضخامت ورقه ها بستگی داشت.

 

در نتیجه لایه های آلومینیومی هر چه ضخیم تر باشند، بیشتر می توانند امواج الکترومغناطیس را دفع کنند؛ اما به طور کلی این کلاه نقش محافظتی ادعایی ذهن را ندارد، زیرا اگر فردی می خواهد خود را از امواج حفظ کند باید خودش را به طور کامل بسته بندی کند و امواج برای عبور راه های زیادی دارند.

علت گذاشتن کلاه آلومینیومی روی سر چیست؟

ایرینا شیک مدل معروف روسی چندی پیش با کلاه آلومینیومی در کنار ساحل دیده شد او در پاسخ به پرسشی که پرسید چرا از کلاه فویل آلومینیومی استفاده کرده گفت این کار را برای جلوگیری از تأثیر أشعه ماوراء بنفش روی موهایش انجام داده است.

 

منبع:tabnakbato.ir

جدیدترین مطالب