هکرهای معروف جهان را بشناسید + تصاویر

هکرهای معروف جهان را بشناسید + تصاویر

هکرهای معروف جهان را بشناسید

هکرهای که در جهان معروف می باشند مسلما برنامه نویس های حرفه ای می باشند که می توانند سایت های که امنیتشان بسیار بالا می باشد را هک نمایند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر هکرهای معروف جهان را بشناسید را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

به گزارش سماتک:عصر فناوری و دنیای مجازی در کنار تمام مزایایی که در زندگی انسان ها به همراه دارد، گاه خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد. هکرها از جمله خطراتی هستند که اقدامات آنها در چند دهه اخیر مشکلات فراوانی برای شرکت ها و سازمان های مختلف به و جود آورده است. در ادامه به تعدادی از هکرها و سرنوشت آنها به صورت خلاصه اشاره می شود.

 

کوین میتنیک

هکرهای معروف جهان را بشناسید + تصاویر

هکرهای معروف جهان را بشناسید

 

هکرهای معروف جهان که همگی هم اکنون در تعقیب می باشند این هکرها برای امنیت شرکت های آمریکایی بسیار خطر آفرین هستند و اطلاعات این برخی از مراکز مهم آمریکا را به سرقت برده اند و برخی از این هکرها دستگیر شدند ولی برخی از آنها هنوز تحت تعقیب می باشند 

 

وزارت دادگستری آمریکا او را تحت تعقیب ترین مجرم کامپیوتری در تاریخ ایالات متحده معرفی کرده و همین مسئله نشان می دهد اقدامات هکری او تا چه اندازه مخرب بوده است. داستان کوین میتنیک به قدری پرحاشیه بوده که حتی فیلم سینمایی تحت عنوان «تعقیب و گریز» براساس کارهای او ساخته شده است. او پس از هک شبکه «شرکت تجهیزات دیجیتال» یک سال را در زندان گذراند و در ادامه به او اجازه داده شد به مدت سه سال تحت آزادی با نظارت شدید باشد؛ اما در پایان این دوره، بار دیگر کارهایش را از سر گرفت و پس از نفوذ به شبکه هشدار دفاع ملی آمریکا، رمزهای این شرکت را به سرقت برد.

 

بعد از مدتی میتنیک بار دیگر دستگیر شد و این بار پنج سال را در حبس گذراند. پس از گذراندن دوران کامل زندان خود، مشاور و سخنگوی عمومی یک شرکت امنیت کامپیوتری شد. او در حال حاضر مدیر شرکت امنیتی میتنیک است.

 

جاناتان جیمز

هکرهای معروف جهان را بشناسید + تصاویر

هکرهای معروف جهان را بشناسید

 

داستان جاناتان جیمز که با نام «فرمانده» شناخته می شد، پایان تلخ و تراژیکی داشت. او هک کردن را از سنین جوانی آغاز کرد و در این مسیر به چندین شرکت اقتصادی و دولتی حمله کرد و البته به دلیل همین اقدامات به زندان افتاد. یکی از مهم ترین و البته زیان بارترین کارهای او، هک شبکه ناسا و دانلود کدهای بود که از طریق آنها می خواست چگونگی فعالیت ایستگاه فضایی را بداند. گفته می شد آن کدها ارزشی حدود 7.1 میلیون دلار داشت. به دلیل این اقدامات، ناسا مجبور شد تمام شبکه خود را به مدت سه هفته تعطیل و برای بررسی این نفوذ، حدود 41 هزار دلار هزینه کند.

 

او رد سال 2007 به دلیل نفوذ به شبکه چندین شرکت مهم و سرشناس، متهم شناخته شد. اگرچه او هرگونه نقش داشتن در این اقدامات را انکار می کرد، اما تحت بازجویی های شدید قرار گرفت. جیمز سال 2008 خودکشی کرد؛ زیرا عقیده داشت ار ارتکاب جرائمی مجرم شناخته شده که هرگز آنها را انجام نداده است.

 

آلبرت گونزالس

هکرهای معروف جهان را بشناسید + تصاویر

هکرهای معروف جهان را بشناسید

 

گونزالس کار خود را به عنوان سردسته یک گروه هکری به نام «نیروهای در سایه» آغاز کرد. علاوه بر سرقت و فروش شماره کارت های اعتباری، اعضای این گروه توانستند صدها گذرنامه، کارت های بیمه سلامت و گواهی تولد را جعل کنند.

 

آلبرت گونزالس زمانی در فضای اینترنت به شهرت رسید که توانست در دو سال بیش از 170 میلیون شماره کارت های اعتباری را به دست آورد. او همچنین پس از هک مرکز داده های شرکت های کامپیوتری TJX و سیستم های پرداخت پزشکی، هزاران شماره کارت مربوط به آنها را سرقت کرد. گونزالس به دلیل این اقدامات به 20 سال حبس محکوم شد و قرار است در سال 2025 از زندان آزاد شود

 

کوین پولسن

هکرهای معروف جهان را بشناسید + تصاویر

هکرهای معروف جهان را بشناسید

 

کوین پولسن که با نام «دانته سیاه» شناخته می شود، شهرت 15 دقیقه ای خود را به دلیل دانش فراوانش در زمینه سیستم های تلفنی به دست آورد. او توانست در همین مدت کوتاه، خطوط تلفن یک ایستگاه رادیویی را هک و خود را به عنوان برنده یک دستگاه پورشه معرفی کند.

 

البته پولسن زمانی در لیست تحت تعقیب های «اف بی ای» قرار گرفت که تعدادی از سیستم های فدرال را هک کرد و اطلاعات آنها را دزدید. او پس از چند ماه تعقیب و گریز، در یک سوپرمارکت دستگیر شد. پولسن پس از آزادی از زندان در سال 1995، مسیر خود را عوض کرد. او کار خود را به عنوان خبرنگار آغاز کرد و هم اکنون سردبیر سایت Wired است.

 

گری مک کینون

هکرهای معروف جهان را بشناسید + تصاویر

هکرهای معروف جهان را بشناسید

 

گری مک کینون که در اینترنت با نام «تنها» شناخته می شود، یکی از بزرگ ترین نفوذهای اینترنتی به شبکه های نظامی آمریکا را انجام داده است. او توانست در 13 ماه و در فاصله زمانی فوریه 2001 تا مارس 2002، به 97 کامپیوتر متعلق به نیروهای مسلح آمریکا و ناسا نفوذ کند. او ادعا کرد این کار را فقط برای جست و جوی اطلاعات انجام داده است، اما بنا به گفته مقامات آمریکایی او تعدادی از فایل های مهم را پاک و بیش از 300 کامپیوتر را بدون استفاده کرده بود؛ این کارهای او خسارتی نزدیک به 700هزار دلار به همراه داشت.

 

او که اصالت اسکاتلندی دارد، توانست تا سال 2005 در مقابل دولت آمریکا مقاومت کند، اما در نهایت حکم استرداد او صادر شد. در سال های اخیر بارها این درخواست به دست مقامات انگلیسی رسید، اما در نهایت ترزا می، نخست وزیر انگلیس چندی پیش حکم استرداد او را به دلیل شرایط وخیم جسمی اش لغو کرد.

 

رابرت تاپان موریس

هکرهای معروف جهان را بشناسید + تصاویر

هکرهای معروف جهان را بشناسید

 

رابرت موریس، دانش خود را در زمینه کامپیوترها از پدرش به ارث برده که سال ها در شرکت Bell Labs و بعدها در آژانس امنیت ملی آمریکا کار می کرد. گفته می شود موریس سازنده اولین کرم کامپیوتری در جهان است. او در سال 1988 و زمانی که دانشجوی دانشگاه کورل بود، «کرم موریس» را ایجاد کرد. این برنامه قرار بود حجم اینترنت را تعیین کند، اما یک اشکال اساسی داشت: کامپیوترها چندین بار مورد حمله و نفوذ قرار می گرفت و در هر بار سرعتش کمتر می شد. این برنامه بیش از شش هزار کامپیوتر را بدون استفاده کرد.

 

در نهایت موریس در سال 1989 به دلیل این اقدامات مجرم شناخته و به سه سال زندان، 400 ساعت کار خدمات اجتماعی و 10 هزار جریمه محکوم شد. او نیز پس از گذراندن دوران حبس کاملا مسیر زندگی خود را تغییر داد و در حال حاضر استاد دانشگاه ام.آی.تی است.

 

هکرهای معروف جهان را بشناسید

 

منبع: bartarinha.ir

جدیدترین مطالب