آدرس مراکز خرید دبی روی نقشه

آدرس مراکز خرید دبی روی نقشه

آدرس مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی از گذشته تا امروز همیشه معروف بوده اند و ایرانیان زیادی قصد خرید از مراکز خرید دبی را در سفر به دبی دارند اگر به دنبال آدرس مراکز خرید دبی روی نقشه هستید در ادامه ضمن معرفی مراکز خرید دبی ، آدرس مراکز خرید دبی روی نقشه گوگل نشان داده شده است. در ابتدا شما را بطور خلاصه با سیستم حمل و نقل ریلی شهر دبی برای رفتن به مراکز خرید دبی آشنا خواهیم کرد؛ چرا که می‌توانید به راحتی با مترو به تمام نقاط و امکان مهم در شهر دبی دسترسی داشته باشید. متروی دبی از دو خط اصلی تشکیل شده است؛ خط قرمز و خط سبز رنگ.

 

خط قرمز مسیری است که یک سر آن ایستگاه Rashidiya و سر دیگر آن در حال حاضر ایستگاه Jebel Ali می‌باشد؛ ولی برنامه توسعه‌ی این خط به سمت ایستگاه UAE exchange ادامه دارد. خط سبز رنگ مسیر کوتاهتری است که ایستگاه Creek را به ایستگاه Etisalat‌ متصل می‌کند. این دو خط در دو ایستگاه Union و Burjuman‌ با یکدیگر اشتراک دارند و در صورتی که لازم باشد، می‌توانید در این دو ایستگاه خط عوض کنید.

مسیر دسترسی به مراکز خرید دبی با مترو

جالب است بدانید که تمام ایستگاه‌های مترو شهر دبی دارای طراحی مشابهی هستند و در هر کجا که آن‌ها را دیدید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. ظاهر عمومی این ایستگاه‌های به شکل زیر می‌باشد.

آدرس مراکز خرید دبی روی نقشه

دبی، شهر پر زرق و برقی در دل خاورمیانه است و علاقه خاص ایرانیان به آن سبب شده تا درصد بالایی از ساکنان و مسافران آن ایرانی باشند. حالا که ایام نوروز هم فرارسیده مسلماً سفرهای نوروزی به دبی نیز آغاز می‌شود. در کنار همه جذابیت‌ها و دیدنی‌های این شهر، نمی‌توان به برنامه خرید و سر زدن به مراکز خرید شیک و جذاب دبی را از دست داد.

 

آدرس مرکز خرید اوت لت مال دبی

این مرکز خرید در سال 2005 افتتاح شده و برندهای چون Coach و Fred Perry در آن حضور دارند. در کل این پاساژ حدود 240 مغازه وجود دارد که گاهی تا 90% قیمت را به شما تخفیف خواهند داد. در اینجا می‌توانید برندهای جواهرات، بدلیجات و عطرهای معروف را پیدا کنید. همان طور که از نام آن پیداست، اینجا یک اوت لت است. اوت لت به معنای محلی است که برندهای کمتر شناخته شده در آن وجود دارند و تا حد بالای خرید ارزان قیمت را به مشتریان ارزه می‌کنند.

آدرس مرکز خرید اوت لت مال دبی

مسیر دسترسی به مرکز خرید اوت لت مال دبی

Al Ain Road – Route 66، می‌توانید با اتوبوس و یا تاکسی به آنجا بروید.
سرگرمی: یک شهره بازی کوچک برای کودکان.

 

آدرس مرکز خرید برجمان دبی

این مرکز خرید در بخش قدیمی و تاریخی بر دبی (bur Dubai) واقع شده است و دارای فروشگاه‌های فراوانی در زمینه مد و لوازم الکترونیکی است. اگر به دنبال خرید از برندها هستید، در اینجا می‌توانید نماینده رسمی برندهای Burberry, Dior, Versace and Louis Vuitton را پیدا کنید که آخرین محصولات روز کمپانی‌هایشان را عرضه می‌کنند.

آدرس مرکز خرید برجمان دبی

غذاخوری: شامل خانه نودل، Red Shrimps و جانی کارینو است

 

سرگرمی: یک مجتمع سینمای Vox که به تازگی افتتاح شده است

 

مسیر دسترسی به مرکز خرید برجمان دبی

شما می‌توانید با استفاده از ایستگاه مترو 1 به ایستگاه BurJuman بروید. این ایستگاه با خط قرمز و سبز متروی دبی در ارتباط است.

 

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر دیره

اینجا یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است که سال 1995 افتتاح شد و شهروندان این کشور آن را به عنوان یک مرکز خرید خوب و با کیفیت می‌دانند. در مرکز دیره حدود 370 فروشگاه وجود دارد که بیشتر برندهای معروف لباس اروپایی و چینی در آن شعبه دارند. همچنین فروشگاه لوازم خانگی و هایپرمارکت‌های فراوانی در این مرکز یافت می‌شود.

 

سرگرمی: سالن سینما، بولیمگ، مجیک پلنت

آدرس مرکز خرید سیتی سنتر دیره

مسیر دسترسی به مرکز خرید سیتی سنتر دیره

شما به راحتی با پیاده شدن از ایستگاه متروی Deira City Centre به این بازار دسترسی خواهید داشت.

 

آدرس مرکز خرید ابن بطوطه دبی

یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید دبی، بازار ابن بطوطه است. ابن بطوطه تنها یک مرکز خرید نیست، گویی یک مکان فرهنگی تاریخی است. درون اینجا از چند نوع معماری به سبک‌های مختلفی چون آندلوس، هندی، چینی، ایرانی، مصری و تونسی استفاده شده است. علت این معماری به نام آن بر می‌گردد. ابن بطوطه جهانگرد معروف عربی بوده که به این 6 کشور سفر کرده است. در واقع همین معماری خاص آن است که توانسته برای این مرکز تجاری شهرتی جهانی ایجاد کند. در اینجا انواع برندهای معروف یافت می‌شود و قیمت‌ها در آن نسبتاً مناسب است. پیشنهاد ما این است که برای خرید به این بازار بروید.

 

غذاخوری: حدود 50 رستوران مختلف در این مرکز وجود دارد
سرگرمی: پردیس سینمایی

آدرس مرکز خرید ابن بطوطه دبی

مسیر دسترسی به مرکز خرید ابن بطوطه دبی

در ایستگاه متروی Ibn Battuta از قطار پیاده شده و از آنجا با 3 دقیقه پیاده‌روی به این مرکز خواهید رسید.

 

آدرس مرکز خرید دبی مال

دبی مال را نه تنها می‌توان معروف‌ترینِ مراکز خرید دبی بلکه یکی از مشهورترین و حتی بزرگ‌ترین مرکز خرید در جهان دانست. این مرکز در سال 2008 درست در نزدیکی برج خلیفه افتتاح شد. این مرکز تجاری خودش به عنوان یکی از جاذبه‌ های گردشگری دبی محسوب می‌شود. در دبی مال برندهای معتبری چون Nike و Victoria’s Secret, plus the nearby Souk قرار دارند. در این مرکز خرید، یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان، با نام Dubai Aquarium & Underwater Zoo و با 33 هزار موجود زنده آبی وجود دارد که بیشتر مراجعه کنندگان برای دیدن آن به دبی سفر می‌کنند.

 

غذاخوری: Katsuya, Rainforest Café, Vapiano و Yo Sushi این‌ها تنها بخشی از برند رستوران‌های موجود در دبی مال هستند. شما در بخش غذاخوری آن می‌توانید انواع فست فود، غذاهای بین‌المللی، غذاهای شرقی و آمریکایی مورد نظر خود را پیدا کنید
هتل‌ها: The Palace, Vida, Manzil و Armani
سرگرمی: بخش سینمایی، پیست اسکی، آکواریوم دبی، آبنمای دبی، دبی دینو و آبشار دبی مال

آدرس مرکز خرید دبی مال

مسیر دسترسی به مرکز خرید دبی مال

همانگونه که در ابتدا نیز اشاره کردیم شما به راحتی می‌توانید با مترو به اکثر نقاط مهم شهر دسترسی داشته باشید. برای رفتن به این بازار بزرگ می‌توانید در ایستگاه Burj Khalifa/Dubai Mall در خط قرمز رنگ از قطار پیاده شده و با طی مسیری جالب و دیدنی (حدود 10 دقیقه پیاده‌روی) به ورودی این بازار بزرگ برسید.

 

آدرس مرکز خرید امارات مال دبی

اینجا یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید شهر دبی است که به مرکز خرده‌فروشی شهرت دارد و تقریباً همه چیز در آن یافت می‌شود. حتی اگر قصد خرید ندارید پیشنهاد می‌کنیم که به اینجا سری بزنید، مطمئناً راه روفتن در زیر گنبد بزرگ آبی این مجموعه به شما حس خوبی خواهد داد. در این مرکز خرید بزرگ می‌توانید برندهای معروفی چون زارا، دبنهامس، نیکولز و Carrefour را پیدا کنید. گفتن اینکه اینجا یک مرکز تجاری است در واقع کلمه درستی نیست. در این مکان شگفت انگیز شما می‌توانید بهترین غذاها را بخورید، تفریح کنید، کتاب بخوانید و یا حتی به بانک مراجعه کنید. گفته می‌شود در سال حدود 30 میلیون گردشگر از این پاساژ دیدن می‌کنند.

 

غذاخوری: یک فودکورد وسیع که انتخاب‌های فراوانی به شما خواهد داد.
سرگرمی: مراکز تفریحی فراوانی چون سیاره سحر و جادو، پیست اسکی، سینما vox و مرکز DUCTAC
هتل: هتل‌های موجود در اینجا شامل ایبیز، سوئیت نوولت، کمپینسکی و شرایتون است.

آدرس مرکز خرید امارات مال دبی

مسیر دسترسی به مرکز خرید امارات مال دبی

این مرکز خرید در اتوبان شیخ زاید قرار گرفته و شما می‌توانید با پیاده شدن در ایستگاه‌ متروی Mall of the Emirates در خط قرمز رنگ با کمتر از دو دقیقه پیاده‌روی به این فروشگاه برسید.

 

آدرس مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

اینجا یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی است که مساحت آن حدود 205 هزار مترمربع است و همچنان نیز در حال توسعه است. در اینجا معروف‌ترین برندهای پوشاک، مد و فشن اروپایی و آمریکایی را خواهید یافت. اینجا در واقع نه تنها یک مرکز خرید بلکه یک مرکز بزرگ تفریحی در شهر دبی محسوب می‌شود

 

سرگرمی: سینما، مرکز تفریحی و قایق سواری در آبراه

آدرس مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

مسیر دسترسی به مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

نزدیکترین ایستگاه مترو به این فروشگاه ایستگاه Emirrates در خط قرمز رنگ (به سمت ایستگاه Rashidiya) می‌باشد. از این ایستگاه تا فروشگاه دوبای فستیوال حدود 40 دقیقه پیاده‌روی فاصله دارید؛ اگر راه رفتن برای شما خسته کننده می‌باشد می‌توانید از تاکسی نیز استفاده کنید.

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب