جزیره های اجاره ای در کل دنیا + تصاویر

جزیره های اجاره ای در کل دنیا + تصاویر

جزیره های اجاره ای در کل دنیا

این جزیره های زیبا شبیه بهشت می باشد و هر کسی نمی تواند آن را اجاره نماید فقط افراد میلیاردر که پول خیلی زیادی دارند می توانند این کار را انجام دهند خیلی از افراد دوست دارند یک جزیره زیبا همانند این جزیره ها را داشته باشند هوای این جزیره ها بهاری و داخل آنها انواع میوه جات دیده می شود امکانات موجود در این جزیره های بسیار عالی می باشد در ادامه جزئیات بیشتر و تصاویری از جزیره های اجاره ای در کل دنیا را در سایت سماتک خواهید دید با ما همراه باشید.

 

قطعه ای از بهشت که می توانید اجاره کنید! چه کسی تاکنو رویای صاحب یک جزیره شدن را در سر خود نپرورانده است؟ بردن یک جایزه بخت آزمایی یا یک شب زیبا در وگاس و یا یک هدیه سخاوتمندانه از طرف یکی از اعضای عزیز دور از خانواده؛ احتمالاً این رویاها برای اغلب ما، دور از دسترس است.

 

با وجود این، شما می توانید از طریق وب سایت های اجاره دهنده املاک برای روزهای تعطیلات مانند Airbnb و Homeaway، یک تکه کوچک از بهشت شخصی را اجاره کنید – البته بدون هزینه های نجومی. هم اکنون با «تابناک باتو» همراه شوید تا با برخی از این جزایر قابل اجاره و اقامت آشنا شوید.

 

جزیره استرند (Strand) در ایالت مینه سوتا

جزیره های اجاره ای در کل دنیا + تصاویر

شما می توانید در 42 هکتار از جنگل های دست نخورده و بکر را در جزیره استرند (Strand)سیاحت کنید. این جزیره در دریاچه 11 هزار هکتاری پلیکان در نزدیکی اور (Orr) در ایالت مینه سوتا واقع شده است و از شلوغی های شهر مینیاپولیس حدود 3 ساعت فاصله دارد. جزیره استرند یک مکان عالی برای قایق سواری، شنا و ماهیگیری است و شامل یک سونای جدید بازسازی شده، یک محل بازی برای فرار از خستگی و کسالت و همچنین یک خوابگاه بیست نفره است که شما می توانید تمام اعضای خانواده را با قیمت حداقل 429 دلار برای هر شب به این مکان بیاورید.

 

جزیره لانگبوت (Longboat) در ایالت فلوریدا

جزیره های اجاره ای در کل دنیا + تصاویر

قابل توجه علاقه مندان به حیات وحش، این جزیره در میان جزایر مرجانی فلوریدا برای شما ساخته شده است. روی یک بانوج سایه دار که در حال تاب خوردن در زیر یک درخت نخل است، دراز بکشید و به دلفین های مشغول بازی و نیز گاوهای دریایی آرام و کم تحرک، خیره شوید. تماشای آرایش زندگی و حیات دریایی در این سواحل، واقعاً لذت بخش و زیباست. شما همچنین می توانید از ماهیگیری با قلاب ماهیگیری در آبهای رنگارنگ این ناحیه که محلی ها آن را آشپزخانه می نامند، لذت ببرید و روز پر مشغله خود را با روی آتش گرفتن مارشمالو (نوعی خوراکی) های خود در ساحل اختصاصی و تماشای غروب آفتاب به پایان رسانید. هزینه اجاره از قیمت 1190 دلار برای هر شب آغاز می شود.

 

جزیره برادر (Brother) در کشور فیلیپین

جزیره های اجاره ای در کل دنیا + تصاویر

فقط به ازای 300 دلار در هر روز می توانید از جزیره برادر در پالاوان فیلیپین که مجهز به کارمند و مستخدم است، لذت ببرید. این جزیره به عنوان آخرین مرزهای دست نخورده ال نیدو (El Nido) شناخته می شود و شما می توانید خود را غرق در حیات وحش این جزیره کنید و یا اینکه برای انجام تمام نیازهای خود از کارمندان و مستخدمان کمک بگیرید؛ از آماده سازی سه وعده غذای روزانه گرفته تا ترتیب دادن پیاده روی، گشت با قایق و یا ماساژ در ساحل؛ کارکنان و مستخدمان این مکان زیبا، آنچنان تمام این نگرانی ها را رفع می کنند که دیگر میلی به بازگشت به خانه نداشته باشید. هزینه اقامت در این مکان، از قیمت 311 دلار برای هر شب آغاز می شود.

 

جزیره بِرد یا همان پرنده (Bird) در کشور بلیز

جزیره های اجاره ای در کل دنیا + تصاویر

این جزیره مرجانی در کشور بلیز که با آب های آبی بهشت گونه و حیرت آور و همچنین صخره های مرجانی خیره کننده احاطه شده است، بهترین مکان برای لحظات تمام نشدنی غواصی و شیرجه است. این جزیره برای کسانی است که می خواهند کامل از همهمه و شلوغی به دور باشند. در این جزیره شما را همراه با وسایل و تجهیزات خود تنها می گذارند و ارتباط شما به طور کامل با دنیای بیرون قطع می شود، اما اگر نمی توانید کامل قطع ارتباط کنید، نگران نباشید. این جزیره مجهز به اینترنت وای فای و تلویزیونی برای دیدن فیلم های مورد علاقه تان است. هزینه اقامت در این جزیره، از 395 دلار برای هر شب آغاز می شود.

 

جزیره تاهیتی (Tahiti) در نیکاراگوئه

جزیره های اجاره ای در کل دنیا + تصاویر

اگر به دنبال تجربه ی یک جزیره اختصاصی بدون بر هم زدن طبیعت آن هستید، جزیره تاهیتی همان جزیره است. به رغم نام این جزیره، این جزیره در کشور نیکاراگوئه واقع شده است. البته زمین های این جزیره تحت عمل جراحی کشیدن پوست صورت قرار گرفته است! شما می توانید در یک استخر خصوصی که تازگی بازسازی شده است، تنی به آب بزنید و از شر گرما و رطوبت خلاص شوید. خانه موقتی لوکس شما در این جزیره دارای سیستم تهویه هوا، آشپزخانه کاملاً مجهز و دوش حمام الکترونیک است. اجاره این مکان زیبا از قیمت 205 دلار برای هر شب شروع می شود.

 

جزیره ایلها گراند (Ilha Grande) در بزریل

جزیره های اجاره ای در کل دنیا + تصاویر

این جزیره حیرت آور و شگفت انگیز در ساحل غربی برزیل، رویای اکوتوریسم یا همان طبیعت گردی را به واقعیت تبدیل می کند. شما می توانید با پیاده روی در میان جنگل های بارانی و آبشارهای نفسگیر و دیدنی، از تمام شگفتی های این بهشت استوایی لذت ببرید. وقتی که از طبیعت لذت کافی را بردید، می توانید از امکانات و آسایش خانه و اقامتگاه خود استفاده کنید. خانه ای بسیار مدرن و مجهز که کارکنان و مستخدمان آن آماده خدمت رسانی به شما هستند.

 

البته در کنار این زیبایی ها می توانید از دیدن شنا و خودنمایی دلفین ها نیز لذت ببرید. هزینه اقامت در این جزیره از 1606 دلار برای هر شب آغاز می شود.

 

منبع:tabnakbato.ir

جدیدترین مطالب