آیفون تصویری تکنما و صفر تا صد آن: تکنما شاپ

آیفون تصویری تکنما و صفر تا صد آن: تکنما شاپ

آیفون تصویری تکنما جزو پر فروش ترین درب باز کن هایی است که در داخل کشور تولید میشود و از لحاظ کیفیت و کارایی هم رده محصولات جهانی قرار دارد. این برند آیفون تصویری طی چند سال گذشته با پیشرفت های چشمگیری روبرو بوده است و مدل های جدیدی از آن راهی بازار شده اند که جدیدترین و پیشرفته ترین امکانات روز دنیا را در اختیار دارند. آیفون تصویری تک نما حتی در برخی مدل ها امکاناتی را در خود جای داده است که ابداعی شرکت تکنما بوده است و در بسیاری از برندها این چنین امکاناتی را نمیتوان یافت. در این مطلب در رابطه با این برند آیفون تصویری مطالب کامل و مفصلی را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا به خوبی با این برند درب باز کن تصویری و مدل های متعدد آن آشنا شوید و در نتیجه در هنگام خرید به راحتی بتوانید بهترین مدل را متناسب با نیاز و شرایط خود سفارش دهید.

آیفون تصویری تکنما و صفر تا صد آن: تکنما شاپ

انواع آیفون تصویری تکنما بر اساس مانیتور داخلی

بهتر است برای معرفی انواع آیفون تصویری تکنما ابتدا شما را با انواع مانیتور تولید شده در این برند آشنا کنیم. انواع آیفون تصویری تکنما بر اساس مانیتور به سه دسته ارزان قیمت، میان رده و گران قیمت تقسیم بندی میشوند که این موضوع باعث شده تا بتوانید بر اساس بودجه خود بهترین گزینه را خریداری کنید. این نکته را قبل از آشنایی با انواع آیفون تصویری تکنما باید یاد آور شویم که مدل های مختلف مانیتور تکنما چه در مدل های ارزان قیمت و چه در مدل های گران قیمت از لحاظ کیفی تفاوتی با یکدیگر ندارند و تفاوت هر یک تنها به کیفیت آنها باز میگردد.

 

آیفون تصویری تکنما سری D

یکی از انواع مانیتور تصویری تکنما که جزو ارزان قیمت ها محسوب میشود آیفون تصویری تکنما سری D است. این مدل آیفون تصویری تکنما برای افرادی طراحی و تولید شده است که قصد ندارند بودجه زیادی را برای خرید درب باز کن صرف نمایند و از سویی به دنبال یک محصول با کیفیت نیز هستند. آیفون تصویری تکنما سری D خود به دو دسته حافظه دار و بدون حافظه تقسیم بندی میشود که کلیه مدل های این سری را باید آیفون تصویری تکنما مدل D43 ، آیفون تصویری تکنما مدل D70 ، آیفون تصویری تکنما مدل D43M و آیفون تصویری تکنما مدل D70M نامید. آیفون تصویری تکنما مدل D43 و آیفون تصویری تکنما مدل D70 به صورت بدون حافظه طراحی شده اند و قابلیت ثبت و ذخیره عکس در حافظه برای آنها در نظر گرفته نشده است. اما آیفون تصویری تکنما مدل D43M و آیفون تصویری تکنما مدل D70M که در همین خانواده سری D گنجانده شده اند و جدیدتر نیز هستند هر دو به صورت حافظه دار طراحی شده اند و میتوانند تصاویر ثبت شده که توسط پنل بیرونی ثبت میشود را در حافظه نگهداری و ذخیره کنند. از امکانات تمامی مدل های آیفون تصویری تکنما سری D جدای از حافظه دار بودن باید به مانیتور های با کیفیت 4.3 و 7 اینچی، ارتباط با واحد نگهبانی، باز کردن درب پارکینگ، قابلیت اتصال به پنل و دوربین دوم، قابلیت تنظیم صدای زنگ، کلیدهای لمسی و عیب یاب هوشمند اشاره نمود. اعداد قرار گرفته در کنار کلیه مدل ها که این اعداد عبارتند از 43 و 70 در واقع سایز نمایشگر مانیتورها هستند که به ترتیب 4.3 اینچ و 7 اینچ هستند.

 

آیفون تصویری تکنما سری C

از پر فروش ترین انواع آیفون تصویری تکنما که توجه بسیاری از خریداران و فعالان صنعت ساختمانی را به خود جلب کرده است آیفون تصویری تکنما سری C است. هدف از تولید آیفون تصویری تکنما سری C رفع نیاز افرادی است که به دنبال یک درب باز کن تصویری با امکانات زیاد هستند و از سویی همواره کیفیت را نیز ملاک خرید خود قرار میدهند و باید بگوییم جزو میان رده های بازار قرار میگیرد. آیفون تصویری تکنما سری C نیز خود به چهار مدل مختلف تقسیم بندی میشود که دو مدل از آن بدون حافظه و دو مدل دیگر حافظه دار هستند. آیفون تصویری تکنما مدل C43 و آیفون تصویری تکنما مدل C70 به صورت بدون حافظه طراحی شده اند. اما آیفون تصویری تکنما مدل C43M و آیفون تصویری تکنما مدل C70M هر دو حافظه دار هستند. اما از لحاظ امکانات این چهار مدل تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آنها به حافظه مربوط میشود. سایز نمایشگر هر چهار مدل آیفون تصویری تکنما سری C نیز بر اساس اعداد قرار گرفته در کنار مدل ها که 43 و 70 است به ترتیب 4.3 اینچ و 7 اینچ است. مشخصات این چهار مدل آیفون تصویری تکنما سری C را جدای از حافظه میتوان قابلیت ارتباط داخلی، ارتباط با واحد نگهبانی، انتقال زنگ بین واحد ها، بازکردن درب پارکینگ، اتصال به دوربین و پنل دوم، تنظیم صدای زنگ، بی صدا کردن زنگ واحد، صفحه نمایش با کیفیت رنگی، کلیدهای لمسی، عیب یاب هوشمند و ثبت و ذخیره دستی و اتوماتیک عکس در حافظه نام برد.

آیفون تصویری تکنما و صفر تا صد آن: تکنما شاپ

آیفون تصویری تکنما سری E

یکی از انواع آیفون تصویری تکنما که با دیگر مدل ها کمی متفاوت است آیفون تصویری تکنما سری E است و البته جزو میان رده ها نیز محسوب میشود. طراحی آیفون تصویری تکنما سری E از لحاظ ظاهری نیز با دیگر مدل ها متفاوت است و ظاهری خاص را به خود اختصاص داده است. آیفون تصویری تکنما سری E به صورت بدون گوشی دهنی تولید میشود که این بزرگترین تفاوت آن با دیگر مدل ها محسوب میشود. با حذف گوشی دهنی از آیفون تصویری تکنما مدل E43 و آیفون تصویری تکنما مدل E70 شما تنها میتوانید از طریق میکروفون و اسپیکر داخلی به مکالمه بپردازید و دیگر گوشی دهنی برای مکالمه در اختیار نخواهید داشت. حدف گوشی دهنی در آیفون تصویری تکنما مدل E43 و آیفون تصویری تکنما مدل E70 شاید یک مزیت برای شرکت ها و دفاتر محسوب شود که با توجه به تعداد بالای مراجعه کنندگان دیگر نیازی به صرف زمان برای برداشتن گوشی دهنی ندارند و به راحتی و از طریق اسپیکر با مخاطب ارتباط برقرار میکنند. این دو مدل آیفون تصویری تک نما نیز در دو مدل با نمایشگر های 4.3 و 7 اینچی تولید میشوند. از امکانات اختصاص داده شده به آیفون تصویری تکنما سری E باید قابلیت ارتباط داخلی، قابلیت باز کردن درب پارکینگ، اتصال به پنل و دوربین دوم، صفحه نمایش رنگی با کیفیت و کلیدهای لمسی را نام برد.

 

آیفون تصویری تکنما سری F

اما در آخر نیز باید به یک مدل مانیتور تصویری تکنما که به آن همه چیز تمام نیز گفته میشود بپردازیم. آیفون تصویری تکنما سری F امکانات بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و برای اولین بار است که توسط شرکت سازنده با نمایشگر تمام لمسی 10 اینچی تولید شده است و دیگر خبری از دکمه های لمسی بر روی َآن نیست. آیفون تصویری تکنما سری F تنها در یک مدل تا کنون تولید شده و امید است تا در آینده مدل های دیگری از آن راهی بازار شوند. آیفون تصویری تکنما مدل F10 بدنه پلاستیکی سبک و مقاومی را در اختیار دارد و حاشیه های نمایشگر آن نیز تا حد ممکن کاهش داده شده اند که در نتیجه زیبایی خاصی را برای آن رقم زده اند. آیفون تصویری تکنما مدل F10 از مشخصاتی همچون حافظه داخلی، ارتباط داخلی، ارتباط با واحد نگهبانی، باز کردن درب پارکینگ، اتصال به دو پنل و دوربین دوم، صفحه نمایش رنگی و لمسی با کیفیت، عیب یاب هوشمند، قابلیت انتقال زنگ، قابلیت فراخوانی آسانسور، ضبط دستی و خودکار فیلم و عکس و اتصال زنگ درب واحد به دستگاه بهره میبرد.

 

انواع آیفون تصویری تکنما بر اساس پنل بیرونی

به انواع مانیتور تصویری تکنما که تا کنون تولید شده اند و جزو مانیتورهای نسل جدید شرکت هستند اشاره شد اما یک سیستم درب باز کن تصویری تنها به مانیتور ختم نمیشود و شما باید یک پنل آیفون تصویری را نیز برای آن انتخاب کنید. پنل آیفون تصویری تکنما به طور کل به دو دسته تقسیم بندی میشود که یکی از آنها پنل نامبرینگ تکنما و دومی پنل کدینگ تکنما نام دارد که هر یک نیز در مدل های مختلفی تولید و راهی بازار شده اند.

 

پنل نامبرینگ تکنما

یکی از انواع پنل آیفون تصویری تکنما که برای ساختمان های تا 10 واحد مناسب است پنل نامبرینگ تکنما نام دارد. پنل نامبرینگ تکنما تعدادی کلید فیزیکی و یا حتی در مدل های جدید کلید های لمسی را بر روی خود دارد که شما با فشردن هر یک از این کلید ها میتوانید با واحد مد نظر ارتباط برقرار کنید. پنل نامبرینگ تکنما متناسب با تعداد واحدهای ساختمان تعدادی کلید بر روی خود دارد که هر یک از این کلیدها مختص یک واحد از ساختمان است.

 

پنل کدینگ تکنما

از دیگر انواع پنل تصویری تکنما که مانند پنل های نامبرینگ در دو مدل با دکمه های فیزیکی و همچنین لمسی تولید میشود پنل کدینگ تکنما است. پنل کدینگ تکنما بر خلاف پنل های نامبرینگ که تنها برای ساختمان های تا 10 واحد مناسب بود و از سویی هر کلید و یا زنگ مختص یک واحد بود از طریق کد دهی با واحد مد نظر ارتباط برقرار میکند. به طور مثال زمانی که شما قصد دارید با واحد شماره 20 ارتباط برقرار کنید دیگر فشردن یک کلید کافی نیست و باید از ترکیب اعداد 2 و 0 استفاده نمایید تا با آن واحد ارتباط برقرار کنید. در رابطه با امکانات انواع پنل آیفون تصویری تکنما نیز باید بگوییم اگر مدل های ساده را تهیه کنید امکاناتی را در اختیار ندارند. اما مدل هایی از پنل آیفون تصویری تکنما نیز وجود دارند که امکانات کاملی را به خود اختصاص داده اند. امکانات چشمگیر پنل های آیفون تصویری تکنما را نیز باید باز کردن درب ورودی با پسورد و یا کارت هوشمند نامید. برخی از مدل های پنل تصویری تکنما وجود دارند که میتوانند از طریق نگه داشتن کارت هوشمند و یا وارد کردن پسورد درب ورودی را برای ساکنین باز کنند.

 

خرید آیفون تصویری تکنما

با خرید آیفون تصویری تکنما علاوه بر اینکه از مزیت کیفیت و امکانات متعدد بهره مند میشود یک گارانتی 3 ساله را نیز دریافت خواهید کرد که این گارانتی در تمامی کشور اعتبار دارد و میتوانید در صورت بروز هر گونه مشکل به راحتی و بدون هزینه مشکل آن را برطرف کنید. نمایندگی های متعددی در سراسر کشور وجود دارند که شرکت تکنما برای خدمات رسانی در نظر گرفته است و در سریع ترین زمان ممکن و با تعرفه مصوب بهترین خدمات را ارائه میدهند. همچنین با خرید آیفون تصویری تکنما پس از اتمام دوره گارانتی نیز نگرانی از بابت خدمات رسانی نخواهید داشت زیرا خدمات پس از فروش طولانی مدتی برای محصولات تکنما در نظر گرفته شده است.

آیفون تصویری تکنما و صفر تا صد آن: تکنما شاپ

قیمت آیفون تصویری تکنما

و اما قیمت آیفون تصویری تکنما را نیز باید یک ویژگی دیگر و یا باید بگوییم مهمترین ویژگی آن نام برد. قیمت آیفون تصویری تکنما بر اساس مصوبه شرکت تکنما تعیین میشود و در صورتی که انتخاب شما نمایندگی ها به خصوص نمایندگی رسمی تکنما باشد با قیمت مصوب کارخانه میتوانید محصولات تکنما را خریداری کنید. قیمت آیفون تصویری نسبت به محصولات خارجی بسیار مناسب تر است و اگر انتخاب شما محصولات خارجی باشد باید هزینه زیادی را پرداخت کنید و از سویی امکان دارد از گارانتی نیز برخوردار نباشند. برای مشاهده کلیه محصولات شرکت تکنما میتوانید به وب سایت فروشگاه تکنما شاپ ( نمایندگی رسمی محصولات تکنما ) مراجعه نموده و با مشاهده اطلاعات کامل و دقیق سفارش خود را نیز ثبت نمایید.

 

https://taknamashop.com/

جدیدترین مطالب