ارزش تراست ولت توکن چقدر است؟

ارزش تراست ولت توکن چقدر است؟

تراست ولت توکن (TWT) یا Trust Wallet Token توکن بومی کیف پول تراست ولت است که احتمالاً با آن آشنا هستید. همان طور که می‌دانید آلت کوین‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی عرضه می‌شوند که بسته به نوع دسته‌بندی می‌توانند کارکردهای بخصوصی داشته باشند. به عنوان مثال اتریوم را می‌توان در انواع توکن‌های پرداخت قرار داد؛ یا ارز دیجیتال سندباکس در گروه رمز ارزهای متاورسی تعریف می‌شود. تراست ولت توکن هم با توجه به اینکه به عنوان یک توکن بومی کیف پول نرم افزاری تعریف شده در گروه توکن‌های حاکمیتی برای کیف پول ارز دیجیتال قرار گرفته است. در این گروه رمز ارزهای دیگری مانند اتمیک نیز قرار دارند. اما چرا صحبت درباره توکن TWT زیاد است و ارزش این توکن دائماً در حال افزایش است؟

 

تراست ولت توکن چیست؟

این روزها در بازار ارز دیجیتال در هر پلتفرمی شاهد استفاده از یک توکن بومی هستیم که این توکن‌ها در وهله اول اهداف درون برنامه‌ای را دنبال می‌نمایند و در کنار آن برخی از کاربردها و اهداف خارج از برنامه نیز دارند. توکن TWT توکن بومی و حاکمیتی کیف پول نرم افزاری تراست ولت است که احتمالاً آن را می‌شناسید. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که در بازار ارز دیجیتال در حال معامله و سرمایه گذاری باشد و نام تراست ولت را نشنیده باشد. این کیف پول نرم افزاری در سال 2017 و توسط بایننس روی کار آمده و در حال حاضر به عنوان محبوب‌ترین کیف پول نرم افزاری جهان به بیش از 30 میلیون دانلود رسیده است.

 

پشتیبانی از بیش از 40 بلاک چین و 160 هزار توکن دیگر جای رقابت را برای هیچ کیف پول نرم افزاری دیگری باقی نگذاشته و ادامه‌دار شدن همین روند است که باعث شده تا تراست ولت توکن نیز با جذابیت‌های زیادی در بازار همراه شود. در این بین البته ویژگی‌ها و کاربردهای دیگری را نیز می‌توانیم برای TWT برشماریم که در ادامه آنها را مرور خواهیم کرد.

 

رقبای تراست ولت

یکی از اصلی‌ترین رقبای تراست ولت، حساب کاربری خود صرافی‌هاست. بله درست شنیدید، حساب صرافی‌های معتبر و شناخته شده شرایط مشابهی از نظر امنیت با بسیاری از کیف پول‌های نرم افزاری دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از کیف پول صرافی‌ها برای نگهداری از رمزارزهای خود استفاده نمایند. البته این عنوان تنها به صرافی‌های معتبر مانند بایننس یا کوین بیس در بازار بین‌المللی و صرافی‌هایی مانند والکس در بازار داخلی تعلق می‌گیرد و همه صرافی‌ها را نمی‌توان در این لیست قرار داد.

ارزش تراست ولت توکن چقدر است؟

تراست ولت توکن چه کاربردی دارد؟

تراست ولت توکن در نقش توکن حاکمیتی کیف پول تراست ولت تعریف شده است؛ به این معنی که تصمیم گیرندگان اصلی پروژه تراست ولت دارندگان این توکن خواهند بود. بله اگر شما نیز در کیف پول خود تعداد زیادی تراست ولت توکن داشته باشید، می‌توانید در بحث حاکمیتی این کیف پول شرکت کرده و نظارت شما نیز در جامعه حاکمیتی آن مهم خواهد بود. این ویژگی تمام توکن‌های حاکمیتی در بازار ارز دیجیتال است.

 

به غیر از این کاربردهای دیگری را نیز برای توکن TWT می‌توان برشمرد که البته نسبت به این قابلیت ارزش کمتری دارند. مواردی مانند امکان تعریف شدن به عنوان یک توکن پرداخت و یا پرداخت هزینه‌ها در کیف پول تراست ولت و مواردی از این دست را نیز می‌توانیم برای تراست ولت توکن برشماریم.

 

قیمت تراست ولت توکن به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از نکات بسیار جالبی که درباره تراست ولت توکن می‌بایست به آن اشاره کنیم، جذابیت بالای آن برای سرمایه گذاران است. حتی بررسی آمارها و حجم معاملات برخی صرافی‌های معتبر ایرانی مانند والکس نشان از این دارد که کاربران ایرانی نیز تمایل زیادی برای خرید و سرمایه گذاری روی این آلتکوین دارند. این مهم نشان از ارزشمند شدن توکن TWT در بازار ارز دیجیتال دارد. درباره عوامل موثر بر قیمت و ارزش تراست ولت توکن دو دیدگاه مختلف را می‌توان بررسی کرد:

 

• در بحث اول نوع فعالیت تیم توسعه‌دهنده کیف پول تراست ولت و ارزشمند بودن خود این کیف پول است که البته در دراز مدت می‌تواند روی قیمت و ارزش این توکن تاثیر داشته باشد.

 

• در درجه دوم نیز باید به معرفی شرایط عرضه و تقاضا در بازار برای خرید تراست ولت توکن اشاره کنیم که می‌تواند قیمت آن را جابجا نماید.

 

آینده توکن TWT

چقدر به اعتبار کیف پول تراست ولت مطمئن هستید؟ آیا این کیف پول می‌تواند در آینده نیز محبوبیت بالای خود را حفظ کند؟ پاسخ این سوالات در واقع همان پاسخ به آینده تراست ولت توکن است.

 

آینده توکن TWT به شدت تحت تاثیر شرایط حرفه‌ای رفتار تیم توسعه این کیف پول خواهد بود. بروز هر چالشی در ساختار تراست ولت می‌تواند توکن TWT را با چالش‌های بزرگ روبرو کرده و باعث به خطر افتادن ارزش دارایی‌های سرمایه گذاران آن شود و فعالیت‌های در جهت توسعه بیشتر نیز قدم بزرگی برای بالاتر بردن ارزش تراست ولت توکن در آینده خواهد بود.

 

در حال حاضر نقطه نظرات کارشناسان بیشتر حالت دوم را نشان می‌دهد؛ زیرا تراست ولت توکن جایگاه خاصی در میان کاربران جهانی در بازار ارز دیجیتال پیدا کرده است. برای آشنایی بیشتر با این توکن، می‌توانید با روش توزیع توکن TWT در مقاله‌ای با همین نام بیشتر آشنا شوید.

جدیدترین مطالب