از صرافی ارز دیجیتال خارجی چه می دانید؟

از صرافی ارز دیجیتال خارجی چه می دانید؟

صرافی ارز دیجیتال خارجی دسترسی کاربران را به انواع ارزهای دیجیتالی در دنیا میسر می کند. یک صرافی مطمئن نقش پر رنگی در تبادلات ارزی شما بازی می کند اما باید ارزهای موجود در هر صرافی ارز دیجیتال خارجی را مورد بررسی قرار داد تا مشخص شود آن صرافی در چه زمینه ای کار می کند. در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفید در زمینه صرافی ارز دیجیتال خارجی را به شما ارائه دهیم.

 

هر یک از این ارزها، امنیت مبادلات شما را بالاتر می برد. با استفاده از این ارزهای دیجیتالی، در هر زمان و مکان می توانید، به پول و سرمایه خود دسترسی داشته باشید و هر میزان ارزی را جا به جا کنید. صرافی ارز دیجیتال خارجی انواع ارزهای الکترونیکی را برای خرید بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل و…. ساپورت می کند. همچنین ارزهای دیجیتالی، یک سپرده گذاری امن و سودمند برای شما فراهم می آورد؛ رشد قابل توجه برخی از این ارزها، در کم ترین زمان، سرمایه افراد را چندین برابر می کند.

 

نحوه تولید و استخراج ارزهای دیجیتال

هر صرافی ارز دیجیتال خارجی، تعداد کاربران بسیار زیادی دارد. یک صرافی ارز دیجیتال خارجی، برای خدمات رسانی به مشتریان، از سیستم های پشتیبانی قوی استفاده می کند. هر ارز دیجیتالی که در این صرافی ها به فروش می رسد، قبلاً توسط سیستم های بلاک چین در جهان، تولید شده اند، این ارزها، به صورت رمزنگاری شده تولید و در سیستم الکترونیکی نگهداری می شوند.

 

برای استخراج هر ارز دیجیتال، ماینرها فعالیت می کنند.  این ارزها با استفاده از دستگاه های به خصوصی که مصرف برق بالایی دارند، استخراج می شوند. اولین ارز دیجیتال استخراج شده، بیت کوین است که بعد ها، نسخه های جدیدتری از آن وارد بازار ارزهای دیجیتال شدند. شما می توانید با پول رایج کشور خود، هر یک از این ارزها را خریداری کنید.

 

مراحل استخراج ارز دیجیتال

صرافی ارز دیجیتال خارجی،  ارزها را در اختیار مشتریان قرار می دهد. اما فرآیند استخراج ارز، توسط صرافی ارز دیجیتال خارجی و ایرانی انجام نمی شود. فرآیند استخراج ارز دیجیتالی، به جمع آوری تراکنش های ارز دیجیتال که در بسته های داده قرار می گیرند، بلاک گفته می شود. ماینرها در این زمینه فعالیت می کنند.

 

هر ماینر سیستم خود را در اختیار شبکه قرار می دهد، تا محاسبات ریاضی مربوطه انجام شود و در بازار این الگوریتم ها و پردازش ها، پاداشی به ماینرها داده می شود که همان ارز دیجیتال است.

 

بهترین صرافی ارز دیجیتال کلیه ارزهای دیجیتالی که توسط ماینرها استخراج شده اند را با قیمت جهانی مشخص شده، ارائه می دهد. برای خرید یک ارز مطمئن به یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی معتبر نیاز دارید که یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید و سپس تراکنش های مالی خود را انجام دهید.

 

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای پیشبرد بهتر امور، از نرم افزارها و اپلیکیشن های خاص نیز استفاده می کند و این اپ ها را در اختیار کاربران قرار می دهد. به این ترتیب کاربران می توانند، ارز دیجیتال خود را مرتباً چک کنند و در رابطه با ارزهای مختلف اطلاعات جدید به دست آورند.

 

معرفی صرافی معتبر خارجی برای ایرانیان

 

صرافی کوینکس ( Coinex ) 

صرافی کوینکس را میتوان پرطرفدار ترین و امن ترین صرافی خارجی در ایران برشمرد. صرافی کوینکس از محبوب ترین صرافی خارجی در ایران  به شمار می رود که 80 درصد کاربران آن را ایرانیان تشکیل میدهند. این صرافی را در بستری بسیار امن که پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد طراحی کرده ‌اند. حتی اگر فرد مبتدی باشید به هیچ عنوان دچار سرگرمی نخواهید شد. آموزش های مربوط به کار کردن با صرافی را به صورت گام به گام دریافت می‌ کنید. تمامی اقدامات مانند ثبت نام، ایجاد کیف پول، برداشت و همچنین انتقال ارز دیجیتالی را در صرافی کوینکس به راحتی انجام می‌ دهید. برخی از مهم ترین ویژگی هایی که مربوط به صرافی کوینکس به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است عبارت می ‌باشد از :

 

– فراهم کردن محیط بسیار حرفه‌ ای با امکان دسترسی پیدا کردن به تمامی بازارهای جهانی به عنوان یکی از مهمترین مزیت های صرافی کوینکس معرفی می شود.

 

– پشتیبانی کردن از بیشتر ارز های معروف و مشهور جهان که از مهمترین مزیت های صرافی کوینکس به عنوان  بهترین صرافی ارز دیجیتال است به گونه ای که تقریبا 550 ارز دیجیتال در این صرافی قابلیت خرید و فروش دارند که در نوع خود بسیار کم نظیر است.

 

برای آموزش کامل نحوه ثبت نام و احراز هویت در سایت کوینکس میتوانید روی لینک زیر کلیک کرده و کامل با صرافی کوینکس و نحوه ثبت نام کامل آن آشنا شوید.

از صرافی ارز دیجیتال خارجی چه می دانید؟

معرفی صرافی معتبر ایرانی

 

صرافی نوبیتکس

بین انواع صرافی های ارز دیجیتال ایرانی باید بدانید که این صرافی به عنوان اولین بستر دانش ‌بنیان برای تبادل رمز ارزها شناخته می‌ شود. این صرافی به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال، توانسته است تاییدیه معاونت ریاست جمهوری را دریافت کند. صرافی نوبیتکس به دلیل احراز هویت بسیار آسانی که دارد به عنوان پرطرفدارترین و محبوب ترین صرافی بین انواع دیگر صرافی های ارز دیجیتال ایرانی شناخته می شود. کارمزد معاملات ارز دیجیتالی در صرافی نوبیتکس حدود ۲۵ الی ۳۵ درصد می باشد.

 

شما باید بدانید که بازه محاسبه کارمزد حدود ۳۰ روزه می باشد. میزان کارمزد در صرافی نوبیتکس، به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال بر اساس معاملات شما به طور کامل مشخص خواهد شد. برای اینکه از صرافی نوبیتکس برای جابجایی ارز های دیجیتالی استفاده کنید باید به خوبی در مورد مزیت های صرافی اطلاعات تان را افزایش دهید. برخی از مهم ترین مزیت هایی که این صرافی دیجیتال ایرانی دارد عبارت است از :

 

–  احراز هویت بسیار آسان صرافی به عنوان یکی از مزیت‌ های مهم صرافی معرفی می ‌شود.

 

– دارا بودن اپلیکیشن موبایل از دیگر مزیت های مربوط به این صرافی معرفی می گردد.

 

برای آموزش کامل نحوه ثبت نام و احراز هویت در سایت نوبیتکس میتوانید روی لینک زیر کلیک کرده و کامل با صرافی نوبیتکس و نحوه ثبت نام کامل آن با ما همراه شوید.

 

چنانچه قصد دارید در زمینه رمزنگاری ارزهای دیجیتالی فعالیت کنید ما به شما مراجعه به سایت  تحلیل فردا را پیشنهاد می دهیم زیرا انواع آموزش های لازم در این زمینه را به صورت تخصصی به کاربران ارائه می دهد.

جدیدترین مطالب