استارتاپ گردشگری میهمان شو، بخشی از دردسر‌های مسافرت‌های کاری یک روزه را رفع کرد

استارتاپ گردشگری میهمان شو، بخشی از دردسر‌های مسافرت‌های کاری یک روزه را رفع کرد

استارتاپ گردشگری میهمان شو

اگر تا به حال مجبور شده‌اید یک سفر کاری یک روزه را مدیریت کنید، ممکن است با چالش‌های زیاد و موارد خاصی که در رابطه با بازه زمانی کوتاه سفر شما وجود دارد، روبه‌رو شده باشید. در سفر‌های کاری دردسر‌هایی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها اجتناب کنید. در سفرهای کاری کوتاه، معمولا چند چالش وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به هزینه محل اقامت و کمبود وقت اشاره کرد. بدیهی است که می‌خواهید سفری بدون دغدغه و بی استرس داشته باشید، پس بهتر است قبل از سفر برای این موارد خاص آماده شوید. با ما همراه باشید.

 

رزرو هواپیما و پروازهای اولیه

به منظور استفاده حداکثری از زمان خود و جلوگیری از تاخیرهای احتمالی، سعی کنید از طریق هواپیما سفر خود را انجام دهید و همچنین زودترین پرواز را رزرو کنید. در صورت امکان، از پروازهای صبح خودداری کنید، زیرا معمولا این پروازها با تأخیر همراه هستند.

 

آماده سازی چمدان

این موضوع تا حدی به سلیقه شخصی بستگی دارد؛ اما هدف شما فقط آوردن ملزوماتی است که می توانید برای یک روز با خود حمل کنید. از آنجا که شما فقط یک روز در سفر هستید، تعداد این لوازم بسیار کم خواهد بود و انتخاب و جایگذاری این لوازم در چمدان نباید برای شما کار مشکلی باشد.

 

معمولا لوازم مورد نیاز برای یک روز سفر کاری شامل: لپ تاپ، شارژر، تلفن همراه، پاوربانک، عینک، مسواک و خمیر دندان مسافرتی و… می‌شود. همچنین اگر یک سفر یک روزه کاری را در پیش دارید، بهتر است هنگام سفر لباس‌های رسمی خود را بپوشید. با این حال، قابل درک است که برخی افراد ترجیح می‌دهند پس از رسیدن به مقصد لباس خود را عوض کنند.

استارتاپ گردشگری میهمان شو، بخشی از دردسر‌های مسافرت‌های کاری یک روزه را رفع کرد

رزرو بلیط از طریق سایت شرکت های حمل و نقل

با توجه به شرایط فعلی و خطرات موجود بیماری کرونا برای جلوگیری کامل از مراجعه به پیشخوان هواپیمایی، به صورت آنلاین بلیط خود را خریداری کنید. یا در صورت وجود، نرم‌‌افزار شرکت هواپیمایی را بارگیری کرده و از طریق آن اقدام کنید. داشتن نرم‌افزار شرکت هواپیمایی بر روی تلفن شما به طور کلی ایده خوبی است. زیرا معمولاً هرگونه تغییر یا تاخیر در برنامه پرواز به شما اطلاع داده می‌شود.

 

تعیین محل اقامت

همان‌ گونه که گفته شد، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان، دو فاکتور بسیار مهم در سفر‌های کوتاه مدت است. فرض کنید که قصد سفر کاری به تهران را دارید از طرفی اجاره خانه در تهران می‌تواند هزینه‌های بالایی را برای شما به همراه داشته باشد و از طرف دیگر، ممکن است که محل استقرار مذکور با محل کاری شما فاصله‌‌ زیادی داشته باشد. از این رو باید دنبال راه‌حل‌های جایگزین برای مستقر شدن در یک مکان مناسب باشید.

 

استفاده از غذای سالم یا میان وعده‌های سالم در فرودگاه

در حالی که منتظر پرواز هستید؛ غذا یا میان وعده‌های سالم بخورید تا سطح انرژی شما بالا بماند. از کافئین خودداری کنید و تا حد امکان آب مصرف کنید. با خوردن غذا در فرودگاه، می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کرده و پس از رسیدن به مقصد با مراجعه مستقیم به محل کاری مورد نظر، از حداکثر زمان خود استفاده کنید.

 

رسیدگی به کارهای مهم در سالن انتظار

در برخی موارد، سفرهای کاری خیلی یک دفعه‌ای و بدون اطلاع قبلی اتفاق می‌افتند. در این مواقع تک تک لحظات خالی شما ارزشمند هستند. سالن‌های انتظار از این دسته لحظات خالی سفر است.

 

هنگام انتظار در فرودگاه، قادر خواهید بود که بسیاری از کارهای مهم خود را به ثمر برسانید و هماهنگی‌های لازم سفر را انجام دهید. به عنوان مثال اگر سفر شما به جزیره کیش است می‌توانید اجاره سوئیت در کیش یا تنظیم زمان جلسه کاری را با استفاده از لپتاپ یا تلفن همراه خود انجام دهید.

 

خرید بلیط صندلی‌های تجاری یا درجه یک

بسته به مدت پرواز شما، ممکن است بخواهید صندلی‌های درجه یک را انتخاب کنید تا با استراحت، برای شروع روز کاری آماده شوید. این امر می‌تواند میزان استرس و خستگی ایجاد شده در شما را کاهش دهد و از لحاظ روحی نیز مؤثر واقع شود.

 

این شانس خوبی است که به عنوان یک کارآفرین مجبور باشید در یک سفر کاری کوتاه شرکت کنید. البته با وجود کمبود وقت و مسائل مربوط به محل اقامت، این سفرها چالش برانگیز خواهند شد. مثلا پیدا کردن محل اقامت و اجاره منزل مبله در اصفهان مخصوصا در شرایط و ایام خاص بسیار دشوار خواهد بود.

 

برای اجاره خانه یا سوئیت در کمترین زمان ممکن چه باید کرد؟

با توجه به مسائل ذکر شده و پس از بررسی‌های متعدد، ما سایت میهمان شو، یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های اجاره ویلا، سوئیت و دیگر اقامتگاه‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این سایت می‌تواند به شما در یافتن محل اقامت در سراسر کشور کمک کند. در سایت میهمان شو می‌توانید به بزرگترین طیف سوئیت‌ها و ابزارهای فراوان برای رزرو اقامتگاه‌ها دسترسی داشته باشید که به شما در پیدا کردن محل مناسب برای اسکان کمک کند.

 

اگر به دنبال بهترین و به‌صرفه‌ترین محل‌های اقامت برای اجاره می‌گردید، میهمان شو بهترین سایت برای این امر است. این سایت با مشخص کردن تعداد زیادی از مکان‌های مختلف و همچنین ارائه نظرات کاربران درباره محل‌های اقامت، بستری مطمئن را برای شما فراهم آورده است. همچنین زمان ثبت و اجاره محل اقامت در این سایت بسیار کوتاه است و به هیچ وجه وقت‌گیر نخواهد بود. همین ویژگی، میهمان شو را به مناسب‌ترین گزینه برای افرادی که کمبود وقت دارند؛ تبدیل کرده است.

جدیدترین مطالب