5 نکته برای افزایش اشتراک خبرنامه سایت وردپرسی

5 نکته برای افزایش اشتراک خبرنامه سایت وردپرسی

5 نکته برای افزایش اشتراک خبرنامه سایت وردپرسی

همه ما دوست داریم لیست افرادی که در خبرنامه سایت یا فروشگاه آنلاین ما عضو هستند هر روز بیشتر و بیشتر شود. ایجاد یک لیست از افرادی که علاقه‌مند به خرید محصولات فروشگاه شما هستند می‌تواند به شما کمک کند کسب و کارتان را به سرعت رونق ببخشید. در حقیقت، 80 درصد مشاغل کوچک، بازاریابی از طریق ایمیل را ابزاری مهم برای دستیابی به مشتری و حفظ این مشتری‌ها می‌دانند.

 

برای این منظور اولین کاری که باید انجام دهید افزودن فرم ثبت نام به وبسایت است. برای وبسایت‌هایی که با وردپرس طراحی شده‌اند این کار ساده‌تر نیز شده است. یک افزونه رایگان کار اضافه کردن فرم ثبت نام در خبرنامه و افزودن کاربران به پایگاه داده را به سادگی برای شما انجام می‌دهد. اگر می‌خواهید رشد ثبت نام در خبرنامه را به حداکثر برسانید باید به چند نکته توجه داشته باشید.

5 نکته برای افزایش اشتراک خبرنامه سایت وردپرسی

طراحی ظاهر فرم ثبت نام

به طور متوسط بازدید کنندگان وبسایت حداقل 7 بار به پیشنهاد شما مراجعه می‌کنند تا در مورد آن تصمیم نهایی را بگیرند. به همین دلیل طراحی اصولی و جذاب فرم‌های ثبت نام وبسایت برای ترغیب کردن کاربر بسیار مهم است. چند افزونه وردپرس پرکاربرد برای ایجاد این فرم‌ها وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها به راحتی استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش ایمیل مارکتینگ حرفه ای

 

پیشنهادات متفاوت برای کاربر

شعارها و جملات تکراری و کلیشه‌ای برای جذب کاربر جدید دیگر کارایی ندارند. شخصی کردن فرم‌های ثبت نام با انواع عکس‌ها و محتواهای جذاب نرخ تبدیل بالاتری را برای شما به همراه خواهد داشت. برای مثال شما می‌توانید برای هر دسته بندی از محصولات سایت یک فرم ثبت نام متمایز داشته باشید.

 

محتوای انحصاری

انحصاری کردن محتوای وبسایت یکی از ارکان موفقیت بازاریابی محتوا است. قفل کردن محتوا به این شکل است که کاربر تا زمانی که فرم ثبت نام که شامل فیلدهایی مانند نام و ایمیل می‌شود را پر نکند، به نسخه کامل آن دسترسی نخواهد داشت. البته این کار موافقان و مخالفان خاص خودش را نیز دارد. به طور کل در مورد قفل کردن یا انحصاری کردن محتوای یک سایت هیچگاه نظر صفر یا صدی وجود ندارد و شما باید با توجه به نوع محتوایی که به کاربر ارائه می‌کنید در این مورد تصمیم گیری کنید.

 

اضافه کردن فرم ثبت نام به صفحه‌های وبسایت

بهترین جا برای اضافه کردن فرم ثبت نام، صفحه‌هایی است که بیشترین بازدید را برای سایت شما دارند. با استفاده از ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس 5 الی 6 صفحه پربازدید وبسایت را در ماه‌های گذشته استخراج کنید. این صفحه‌ها بهترین مکان برای قرار دادن فرم ثبت نام خبرنامه ایمیلی هستند.

 

برگزاری مسابقات و قرعه کشی

همه ما برنده شدن در مسابقات و قرعه کشی را دوست داریم. برگزاری مسابقه و قرعه کشی بین کابران سایت یکی از بهترین راه‌ها برای جمع آوری ایمیل کاربران است. افزایش کاربران خبرنامه باید یکی از اولویت‌های کسب و کار شما باشد. هرچه تعداد این کاربران بیشتر باشد، می‌توانید با ارسال هر ایمیل به افراد این لیست، فروش بیشتری را هم تجربه کنید.

 

چرا سرویس ایمیل مارکتینگ سندر را پیشنهاد می‌کنیم؟

علت اینکه استفاده از سندر (sender) را به شما توصیه می‌کنیم این است که کارکرد آن بسیار ساده بوده و هم افراد حرفه ای و هم بازاریاب‌های تازه کار می‌توانند از تمام خدمات آن استفاده کنند. سندر هم اکنون بیش از 100 هزار مشتری فعال در سراسر جهان دارد و روزانه بیش از 30 میلیون ایمیل به کمک این پلتفرم ارسال می‌شود. همچنین کارکرد ساده و وجود افزونه‌های مختلف برای سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، پرستا شاپ، ووکامرس و مجنتو این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی به سادگی از خدمات آن استفاده کنید. پس برای ساخت خبرنامه ایمیلی کافیست چند کلیک و درگ اند دراپ انجام دهید.

 

سرویس ایمیل مارکتینگ sender به شما کمک می‌کند تا علاوه بر ارتقای برند، میزان فروش و ارتباط با مشتریان را افزایش دهید. افزایش هزینه‌های بازاریابی باعث شده است بسیاری از بازاریابان به فکر روش‌های مقرون به صرفه‌تر بروند. بدون شک ایمیل مارکتینگ یکی از این روش‌هاست. با یکپارچه‌سازی این ابزار با اتوماسیون به راحتی می‌توانید فعالیت‌های خود را به صورت خودکار درآورید. نکته قابل تامل بعدی در مورد بازاریابی ایمیل، بحث بازگشت سرمایه است که تقریبا نسبت به سایر کانال‌های بازاریابی موفق‌تر بوده است. در حالی که بسیاری از ترندهای بازاریابی می‌ایند و می‌روند بازاریابی ایمیلی سال‌هاست که توانسته است به عنوان ابزاری کارآمد در دستان بازاریابان و شرکت‌ها و استارتاپ‌ها باشد و از این نظر نیز پیشتاز است.

جدیدترین مطالب