اصلاح فرم بینی و رفع گودی چشم با فیلر

اصلاح فرم بینی و رفع گودی چشم با فیلر

فیلر بینی

امروزه بسیاری از مشکلات زیبایی با پیشرفت علوم مختلف، دیگر نیاز به عمل جراحی و خونریزی ندارد. یکی از موارد زیبایی، تغییر و اصلاح فرم بینی و رفع گودی چشم بوده که با تزریق فیلر به‌ آسانی صورت خواهد گرفت.

 

درصورتی‌که شما متقاضی تزریق فیلر هستید، در قدم اول حتما با چندین پزشک متخصص مشورت کرده و از تمامی مسائل این کار مانند مراحل، عوارض، هزینه‌ها و ماندگاری آن اطلاعات کسب کنید.

 

برای این تزریق و اقدامات مشابه باید به مراکز و کلینیک‌ های زیبایی پوست و مو که دارای تاییدیه وزارت بهداشت و نشان استاندارد مرتبط هستند؛ مراجعه نماید.

 

یکی از این مراکز که دارای پزشکان متخصص و مجرب، دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز و مواد مصرفی درجه‌یک است، مطب Vip سیمارو می ‌باشد.

 

شما با مراجعه به مطب سیمارو می ‌توانید علاوه بر مشورت با بهترین متخصصان با قیمت مناسب و کیفیت عالی مشکلات پوست و مو خود را برطرف کرده و به زیبایی دلخواه خود برسید.

 

فیلر بینی در مطب vip سیمارو

تزریق فیلر بینی یک روش بدون خونریزی و درد است که به زیباسازی فرم بینی شما کمک خواهد کرد. پزشک متخصص می ‌تواند با تزریق این فیلر نوک بینی را به سمت بالا برده و یا انحنای تیغه بینی را صاف نماید.

 

البته این اقدام از ماندگاری بالایی برخوردار نبوده و درصورتی‌که فرد از نتیجه آن ناراضی باشد؛ چند ماه بعد از تزریق، فرم بینی به حالت اولیه آن باز می‌ گردد.

 

برای مشاهده هزینه فیلر بینی در مطب سیمارو به لینک زیر مراجعه کنید.

 

هزینه فیلر بینی

 

اصلاح فرم بینی و رفع گودی چشم با فیلر

چنانچه فردی دارای قوس بینی بوده، می‌ تواند با تزریق بهترین و باکیفیت ‌ترین مواد فیلر در مطب VIP سیمارو این مشکل را از بین ببرد. همچنین زیبایی و یکنواختی را در سطح تیغه بینی خود داشته باشد.

 

البته اگر شخصی دچار فرورفتگی در سطح تیغه بینی نیز باشد؛ با تزریق ژل، فرم آن را تغییر داده و مطمئنا به نتیجه رضایت ‌بخشی دست خواهد یافت.

 

فیلر بینی در دو نوع مختلف طراحی و تولید شده است. ژل بینی که حاوی اسید هیالورونیک بوده و ژل بینی که حاوی کلسیم هیدروکسی لپتاتیت می ‌باشد. البته لازم به ذکر است که هردو آن‌ ها از موثر ترین ترکیبات در تولید کلاژن و الاستین بوده و دارای مزایای فراوانی برای پوست هستند.

 

با استفاده از ژل بینی می ‌توان مشکلاتی مانند اصلاح نوک بینی بعد از جراحی، تجدید ساختار در بافت بینی، اصلاح ظاهری قالب بینی، اصلاح فرورفتگی‌ ها یا برآمدگی ‌ها در نواحی تیغه یا پره‌ ها، برطرف کردن مشکل انحراف بینی و اصلاح بینی‌ هایی که ظاهر کوبیده و پهنی دارند را برطرف نمود.

 

در ادامه قصد داریم نکات مهمی را بیان کنیم:

 

– مراحل و عوامل موثر بر تعیین هزینه

برای انجام فیلر بینی از یک پرکننده استفاده شده، اصولا این پرکننده حاوی اسید هیالورونیک بوده است. بیش تر مواقع تزریق ژل بینی می‌تواند جایگزین مناسبی برای جراحی‌ های مختلف بینی باشد.

 

در ابتدا پزشک معالج از پماد های بی‌حس‌ کننده یا با تزریق لیدوکائین، کار بی‌حسی منطقه تزریق را انجام می ‌دهد. در ادامه مقدار مورد نیازی از یک پرکننده حاوی اسید هیالورونیک را با استفاده از سوزن بسیار ریز و ظریف به زیر پوست بینی تزریق می‌ کند.

 

تزریق ژل چند بار انجام می ‌شود، به ‌صورتی که پزشک نواحی مختلف تزریق را شناسایی و آن را انجام خواهد داد. بعد از این مراحل، پزشک با ماساژ مناسب ژل را پراکنده کرده تا به شکل و حالت دلخواه برسد.

 

جلسات تزریق فیلر بینی کم تر از یک ‌ساعت بوده؛ بنابراین شما در مدت تقریبا 30-45 دقیقه می ‌توانید فرم بینی خود را به حالت مورد نظر تغییر دهید.

 

همان‌طور که گفته شد مطب انتخاب شده برای تزریق ژل بسیار حائز اهمیت است. مطب Vip سیمارو با استفاده از پزشکان مجرب و متخصص این مراحل را به‌درستی ارائه می ‌کند.

 

هزینه فیلر بینی

برای تعیین هزینه فیلر بینی، اولین موردی که موثر می‌باشد، اندازه و میزان فیلر مورد نیازی است که با توجه به مشکل بینی و صلاح ‌دید پزشک متخصص استفاده خواهد شد. برخی از مراکز هزینه جداگانه‌ای برای تزریق هر سرنگ نداشته و یک هزینه کلی تعیین و دریافت می ‌کنند.

 

نکات دیگری مانند سطح تجربه و تخصص پزشک مربوط، مکان کلینیک و فردی که تزریق را انجام خواهد داد در تعیین قیمت فیلر بینی تاثیرگذار خواهد بود.

 

با در نظر داشتن تمامی این نکات باید گفت که هزینه فیلر بینی بسیار کم تر از عمل جراحی بوده و به ‌صرفه ‌تر است.

 

شما با مراجعه به یک کلینیک معتبر زیبایی مانند مطب Vip سیمارو می ‌توانید با خیالی آسوده از خدمات فیلر بینی آن با قیمت بسیار مناسب استفاده نمایید.

 

این مطب با داشتن پزشکان مجرب، استفاده از مواد مصرفی درجه‌ یک و دستگاه‌ های پیشرفته؛ خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه می ‌دهد.

 

فیلر زیر چشم

گودی زیر چشم یکی از نشانه ‌های پیری پوست بوده و از زیبایی صورت می‌ کاهد. در واقع زمانی که پوست حالت کشسانی خود را از دست می ‌دهد، چین‌ و چروک ‌هایی بر آن ایجاد می ‌گردد.

 

از طرفی اولین نقطه از صورت که میزبان این چین ‌و چروک ‌ها خواهد بود؛ گودی زیر چشم است.

اصلاح فرم بینی و رفع گودی چشم با فیلر

پلک زدن‌های مداوم، قرار گرفتن مدام در معرض نور خورشید، استرس و اضطراب، استعمال دخانیات و مصرف الکل، مسائل ژنتیک و افزایش سن می‌ تواند از مشکلاتی باشد که باعث گودی زیر چشم خواهد شد.

 

همچنین گاهی پیش آمده که با استراحت و استفاده از انواع آبرسان‌ ها و کرم ‌ها، باز هم پوست خسته و بی ‌حالی داشته باشد.

 

پیشنهاد ما، تزریق فیلر زیر چشم است که امروزه با وجود پیشرفته ‌تر شدن دستگاه‌ ها و باکیفیت ‌تر شدن مواد مصرفی، تمامی این مشکلات با تزریق فیلر زیر چشم برطرف خواهد شد.

 

می ‌توان گفت موثر ترین و بهترین راه درمان حذف گودی زیر چشم، تزریق فیلر زیر چشم است.

 

از طرفی تزریق این نوع ژل سبب افزایش رطوبت و انعطاف‌پذیری بالا پوست خواهد شد. تزریق ژل زیر چشم حدود شش تا دوازده ماه ماندگاری دارد. بعد از این دوره نیز مجددا تزریق انجام می ‌گیرد.

 

شما با تزریق این ژل احساس خوشایند و بهتری نسبت به ‌صورت خود داشته و مطمئنا زیبایی صورت تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به ‌نفس شما دارد.

 

فیلر زیر چشم برای درمان گودی و سیاهی زیر چشم استفاده خواهد شد. این فیلر حاوی ترکیباتی مانند اسید هیالورونیک، اسید پلی‌ ال‌ لاکتیک و هیدروکسی لاپاتیت کلسیم می ‌باشد.

 

اسید هیالورونیک به تولید کلاژن می ‌پردازد و کمبود کلاژن بدن را جبران خواهد کرد.

 

اسیدپلی ‌ال ‌لاکتیک باعث تحریک تولید کلاژن در بدن شده و به درمان گودی زیر چشم کمک می‌ کند. هیدروکسی لاپاتیت کلسیم از فسفات و کلسیم ساخته شده و حفظ بافت‌ها را بر عهده دارد.

 

ازآنجایی‌که چشم یکی از حساس ‌ترین اعضای بدن است، برای هر اقدامی نسبت به چشم باید به کلینیک‌ های معتبر مراجعه نمود.

 

یکی از کلینیک ‌های معتبر زیبایی در ایران، مطب Vip سیمارو می‌باشد. این مطب با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان، از پزشکان مجرب و دستگاه ‌های به‌ روز و مواد مصرفی باکیفیت استفاده می‌کند.

 

فیلر زیر چشم با بهترین مواد و تحت نظر متخصصان باتجربه طی مراحل مختلف در مطب Vip سیمارو انجام می‌گیرد.

اصلاح فرم بینی و رفع گودی چشم با فیلر

کانتورینگ صورت با فیلر

از فیلرها برای فرم دهی و کانتورینگ صورت استفاده می شود. همان کانتورینگی که در آرایشگاه ها توسط میکاپ آرتیست بصورت موقت انجام می شود، در مطب زیبایی به صورت تزریق فیلر برای کانتورینگ صورت و فرم دهی به صورت انجام می شود. که به صورت دائم و فوق العاده زیبا است.

 

برای مشاهده مطلب کانتورینگ صورت به لینک زیر مراجعه نمائید.

 

کانتورینگ صورت

 

– مراحل و عوامل تاثیر گذار بر قیمت

اولین قدم برای تزریق ژل زیر چشم مشورت با پزشک مورد اعتماد و مجرب است. مطب سیمارو با داشتن کادر متخصص به شما در انتخاب روش درست درمان کمک خواهد کرد.

 

درصورتی‌که بعد از مشورت با پزشک، مناسب ‌ترین گزینه درمان شما تزریق فیلر زیر چشم باشد، با کسب آگاهی‌ های لازم برای این تزریق آماده خواهید شد.

 

در گام بعد پزشک ناحیه ‌های تزریق را معین کرده و استریل خواهد کرد. سپس با استفاده از کرم‌ های بی‌حس‌کننده، مناطق اطراف را بی ‌حس می‌ کند. این بی ‌حسی برای از بین بردن درد و سوزش بسیار کمی بوده که با فرو رفتن سوزن اتفاق می ‌افتد.

 

مقدار و اندازه فیلر زیر چشم برحسب صلاح ‌دید پزشک و مشکل شما مشخص شده و توسط سوزن بسیار ظریفی به زیر پوست تزریق می‌ گردد. تزریق چند بار در مناطق مشخص شده انجام گرفته و در ادامه پزشک نواحی اطراف را ماساژ خواهد داد. انجام تمامی این مراحل حدود پانزده الی سی دقیقه زمان نیاز دارد.

 

ماندگاری فیلر زیر چشم چقدر است؟

ماندگاری فیلر زیر چشم به نوع موادی که تزریق شده بستگی خواهد داشت. به‌عنوان‌مثال تزریق فیلر حاوی اسید هیالورونیک حدود نه تا دوازده ماه دوام دارد. تزریق ژل دارای ماده اسید پلی ‌ال ‌لاکتیک تقریبا تا دو سال ماندگاری داشته و فیلری که با هیدروکسی لاپاتیت کلسیم ساخته شده باشد بعد از دوازده تا هجده ماه تجزیه خواهد شد.

 

با تزریق این فیلر شما به‌صورت آنی می ‌توانید نتیجه آن را ببینید، گودی زیر چشم کاملا برطرف شده و ناحیه زیر چشم روشن خواهد شد. درصورتی‌که این کار در مطب معتبر و زیر نظر دکتر با تجربه انجام شود؛ هیچ خطری نخواهد داشت.

 

مطب Vip سیمارو یکی از این مراکز زیبایی در تهران بوده که طبق آمار به‌ دست ‌آمده بیمارانی که به این مرکز مراجعه کرده‌اند، از نتیجه کار درمانی خود کاملا رضایت داشته ‌اند.

 

هزینه پرداختی برای تزریق ژل زیر چشم برحسب نوع مواد، برند فیلر، مهارت و تخصص پزشک و تجهیزاتی که مورد استفاده قرار می‌ گیرد، تعیین خواهد شد.

 

برخی پزشکان تعداد سرنگ ‌های مصرفی را تعیین‌کننده نمی‌دانند و قیمت را بر اساس مقدار فیلر استفاده شده تعین می ‌کنند.

 

جمع‌بندی

درنهایت شما برای زیباسازی فرم و حالت بینی یا برطرف کردن گودی و سیاهی زیر چشم می‌توانید از تزریق فیلرهای بینی و چشم با برندهای معتبر کمک بگیرید.

 

اما باید در نظر داشته باشید که اولین قدم برای این اقدامات دارای حساسیت، انتخاب یک مرکز معتبر و سپس مشورت با پزشک متخصص و مجرب است.

 

مطب Vip سیمارو می ‌تواند خدمات عالی را با قیمت مناسب به شما ارائه نماید. همچنین وجود پزشکان باتجربه و تجهیزات به‌ روز در این مطب باعث آسودگی خیال شما خواهد شد.

جدیدترین مطالب