اقامت رؤیایی در بهترین هتل‌های کیش

اقامت رؤیایی در بهترین هتل‌های کیش

جزیره شگفت‌انگیز کیش یکی از بهترین گزینه‌های گردشگری در ایران است. هرساله ایرانیان زیادی از اقصی‌نقاط کشور برای تفریح، گردش و استراحت به این جزیره مرجانی سفر می‌کنند. یکی از مواردی که می‌تواند در راحتی و آرامش شما هنگام سفر تأثیر بگذارد، رزرو محل اقامت قبل از سفر به مقصد است. در جزیره کیش هتل‌های باکیفیت زیادی وجود دارند و برخی از آن‌ها مانند هتل مارینا پارک کیش از امکانات استثنایی برخوردار هستند. یکی از راه‌های رزرو هتل کیش سامانه اسنپ تریپ است. اگر می‌خواهید اندکی با جزیره کیش، هتل مارینا پارک و همچنین نحوه رزرو و انتخاب هتل در اسنپ تریپ آشنا شوید، با ما همراه باشید.

اقامت رؤیایی در بهترین هتل‌های کیش

آشنایی با جزیره کیش

جزیره کیش نزدیک به 40 هزار نفر جمعیت دارد و طبق آمارها، هرساله حدود 2 میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند. ازآنجایی‌که این جزیره در میان آب‌های زیبای خلیج‌فارس محصور شده، دارای سواحل جذاب و رؤیایی است. این جزیره برای آن دسته افراد که به آثار باستانی و میراث‌فرهنگی علاقه دارند هم می‌تواند جذاب باشد. شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره و خانه مردم‌شناسی بومیان کیش از جاذبه‌های تاریخی جزیره هستند.

 

به جز زیبایی مناظر طبیعی، انواع تفریحات و سرگرمی‌های آبی نیز باعث جذب گردشگران زیادی به این جزیره می‌شوند. در این جزیره نزدیک به 52 هتل وجود دارد. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت‌ها و رزرو هتل کیش به اسنپ تریپ مراجعه کنید.

 

هتل مارینا پارک کیش

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جزیره کیش، هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش است. هتل زیبای مارینا پارک در بخش شرقی جزیره احداث شده و به دلیل محبوبیت بالا، هرساله میزبان مسافران زیادی است. این هتل به‌طورکلی 190 سوئیت و اتاق دارد. فاصله هتل مارینا پارک کیش تا ساحل مرجان بسیار کم بوده و گردشگران می‌توانند به‌راحتی خود را به این ساحل زیبا برسانند. در این هتل برای رفاه حال مسافران، امکانات تفریحی متنوعی مثل استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس و سالن بیلیارد فراهم شده است. یکی دیگر از مزایای این هتل، انواع غذا‌های باکیفیت دریایی، ایرانی و فرنگی بوده که در رستوران این هتل سرو می‌شوند.

 

زمان مناسب برای رزرو هتل‌های کیش

یکی از عوامل مهم در انتخاب هتل در کیش، زمان است. مطمئنا در زمان‌هایی که پیک سفر محسوب می‌شوند، مانند تعطیلات و ایام نوروز، رزرو محل اقامت سخت و پرهزینه خواهد بود. همواره به یاد داشته باشید که حداقل 2 ماه قبل از سفر، هتل خود را رزرو کنید. با این کار، در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

 

اسنپ تریپ بهترین گزینه برای رزرو هتل

امروزه اپلیکیشن‌های رزرواسیون هتل و اقامتگاه، بسیار گسترش پیدا کرده‌اند. اما بهتر است به سراغ مواردی رفت که خدمات منحصربه‌فردی ارائه می‌دهند. در میان تمامی برنامه‌های آنلاین رزرو هتل اسنپ تریپ توانسته است، جایگاه محبوبی به دست آورد. شما می‌توانید بسیاری از مراحل سفر خود را به کمک این برنامه پیش ببرید، از خرید بلیط‌های سفر گرفته تا رزرو هتل؛ اکثر هتل‌ها و اقامتگاه‌های موجود در ایران، در لیست اسنپ تریپ قرار دارند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های اسنپ تریپ اشاره می‌کنیم.

 

• انجام رزرواسیون سریع هتل

• تنوع در انتخاب هتل‌ها و اقامتگاه‌ها

• ارائه پشتیبانی 24 ساعته در تمام هفته

• ارائه هتل‌های اقتصادی با هزینه مقرون‌به‌صرفه

• امکان رزرو انواع هتل در خارج از کشور

• ارائه فیلتر بر اساس امتیاز، محل، قیمت و ستاره هتل‌ها

• ارائه تصاویر و جزئیات هتل‌ها

• پرداخت آنلاین با کارت‌های سیستم شتاب

 

می‌توانید با نصب اپلیکیشن اسنپ تریپ روی گوشی‌های اندروید و آیفون خود پروسه خرید بلیط سفر و رزرو محل اقامت را به‌راحتی انجام دهید.

 

نحوه رزرو هتل در اسنپ تریپ

برای رزروکردن هتل در اسنپ تریپ ابتدا وارد سامانه شوید. سپس روی آیکون هتل کلیک کنید. پس از این که هتل موردنظر خود را انتخاب کردید، به سراغ تعیین موارد دیگر مانند تاریخ سفر بروید. در ادامه برخی از امکانات این سایت را بررسی می‌کنیم.

 

انواع محل اقامت

در اسنپ تریپ برای سلیقه‌های متفاوت، انواع مختلفی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها وجود دارند. می‌توانید باتوجه‌به بودجه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اید، هتل موردنظرتان را انتخاب کنید. گزینه‌های اسنپ تریپ عبارت‌اند از:

 

• هتل و اقامتگاه داخلی

• هتل و اقامتگاه خارجی

• اقامتگاه‌های اقتصادی

اقامت رؤیایی در بهترین هتل‌های کیش

لغو و کنسلی هتل‌ها

اگر به دلیل رخ‌دادن یک اتفاق پیش‌بینی‌نشده مجبور به لغو رزرو خود شدید، بهتر است پیش از کنسل کردن در این باره اطلاعات کسب کنید. ابتدا قوانین کنسلی هتل موردنظر خود را مطالعه کنید. هر هتل یا اقامتگاه، قوانین مربوط به خود را دارد و هزینه‌های متفاوتی را بابت غرامت تعیین می‌کند. برای آگاهی از این موضوع بهتر است به بخش کنسلی در اسنپ تریپ مراجعه کنید.

 

قیمت‌ها را مقایسه کنید

امکان مقایسه قیمت انواع هتل‌ها در بخش هتل اسنپ تریپ وجود دارد و شما می‌توانید بدون دردسر، از قیمت‌ها اطلاع پیدا کنید. گاهی برخی از هتل‌ها در مواقعی از سال برای مشتریان تخفیف در نظر می‌گیرند. همچنین اسنپ تریپ برای افرادی که جزء کاربران همیشگی آن باشند، کد تخفیف ارسال می‌کند.

 

جمع‌بندی

جزیره کیش یک مکان دوست‌داشتنی برای سفر و گردشگری است. این جزیره زیبا هتل‌های زیادی دارد و قطعا اگر بخواهید با مراجعه به آژانس‌های مسافرتی از قیمت‌ها و جزئیات هرکدام اطلاع پیدا کنید، بسیار زمان بر خواهد بود. اما برای این کار، یک راه آسان و با صرفه هم وجود دارد. می‌توانید به اپلیکیشن یا وب‌سایت اسنپ تریپ مراجعه کنید و با اطلاع از لیست قیمت‌ها، نوع خدمات و جزئیات دیگر در مورد رزرو هتل کیش بهترین انتخاب را انجام دهید.

جدیدترین مطالب