بهار با یک بغل تخفیف؛ این بهار، با همه بهارا فرق داره!!!

بهار با یک بغل تخفیف؛ این بهار، با همه بهارا فرق داره!!!

بهار با دنیایی از زیبایی باز هم مهمان روزهایمان شده اما این‌بار با دمایی بالاتر!

 

بهار امسال را کمی گرم‌تر از هر سال شروع کردیم و دغدغه پوست چرب و آفتاب سوختگی را هر روز با خودمان به محل کار و قرارهای دوستانه و مهمانی‌های دور همی بردیم. حتما می‌دانید که تشعشعات خورشید همان‌قدر که دوست روزهای سرد و سخت ماست اما در درازمدت روی پوست اثرات ناخوشایندی می‌گذارد. گذشته از این، چیزی که با گرم شدن هوا دغدغه بسیاری از خانوم‌هاست، چرب شدن پوست و مو و پخش شدن آرایش است که چاره‌اش انتخابی درست و آگاهی از محصولاتی‌ست که استفاده می‌کنیم.

 

پوست سالم و زیبا، بخشی از هویت و شخصیت شماست.

داشتن پوستی زیبا و لطیف، به تعویق انداختن پیری و انواع سرطان‌ها، رهایی از چین و چروک در سنین بالا، دغدغه‌های بسیار مهم و ارزشمندی هستند که در دنیای مدرن در راس اهمیت قرار دارند. چرا که فارغ از زیبا بودن، بخشی از فرهنگ سلامتی جامعه ما هستند. داشتن روتین‌های مراقبت از پوست، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب، آبرسان‌ها و شوینده‌های پوست بخشی از مهم‌ترین نیاز‌های سلامتی روزانه همه ما به‌شمار می‌آید.

 

یک عالمه تخفیف جذاب در انتظار شماست …

فروشگاه آنلاین محصولات زیبایی و سلامتی خانومی به‌عنوان اولین فروشگاه تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی در نخستین اردیبهشت قرن جدید و در جشنواره بهارانه، با شعار “این بهار، با همه بهارا فرق داره” تخفیف‌های قابل توجهی را روی محصولات مراقبت از پوست شامل: ضد آفتاب، آبرسان و مرطوب کننده پوست، شوینده‌های صورت، ریمل، شامپو و انواع ماسک مو در نظر گرفته است.

 

پس این فرصت بینظیر را از دست ندهید

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت خانومی به آدرس https://www.khanoumi.com/ تمامی محصولات آرایشی و مراقبت پوستی خود را تهیه کنید و بهار و تابستان شادتری را پشت سر بگذارید. این تخفیف‌ها روی تمامی محصولات و تا 70% است.

 

همین حالا وارد فروشگاه خانومی شو و خریدت رو انجام بده

 

فقط تا 15 اردیبهشت فرصت دارید!

برای استفاده از تخفیف‌های ویژه خانومی، از 7 تا 15 اردبیهشت فرصت دارید. مد نظر داشته باشید که جشنواره بهارانه خانومی، پس از پایان تاریخ مذکور تمدید نخواهد شد و شما فقط تا 15 اردیبهشت ماه فرصت دارید محصولات مورد نظرتان را سفارش دهید.

 

بهترین‌های آرایشی و بهداشتی اینجاست!

خانومی نمایندگی بیش از ۲۵۰ برند معتبر آرایشی بهداشتی و عطر و ادکلن داخلی و خارجی را دارد و همین  اتفاق باعث شده است تا تنوع محصولی بالایی در حدود ۵۰ هزار کالا داشته باشد و این یعنی هر کالایی که شما بخواهید در خانومی موجود است.

 

تخفیفهارو اینجا ببین!

 

از اصالت کالای خود اطمینان داشته باشید.

در خانومی هیچ کالای تقلبی و غیر معتبری وجود ندارد. این تعهد همیشگی ما در قبال مخاطبین عزیزمان بوده است. خانومی اصل بودن همه محصولات موجود در فروشگاهش را تضمین می‌کند و در صورتی‌که پلمب محصولات باز نشده باشد، شما می‌توانید تا ۷ روز کاری کالای خود را مرجوع کنید. ضمنا محصولات خانومی تاریخ انقضای بالایی دارند، پس با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

 

ارسال سریع به تهران و کرج

اگر ساکن تهران یا کرج هستید، کالاهای خریداری شده توسط شما، خیلی زود به دستتان خواهد رسید. تمام تلاش ما این است که بتوانیم محصولات مورد نظر شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌دستتان برسانیم.

 

سلامت و زیبایی پوست حالا دیگر یک اتفاق ویژه در حوزه زیبایی نیست و تبدیل به بخشی از فرهنگ عمومی جامعه شده است. توجه به سلامت پوست، به‌عنوان اولین و مهم‌ترین عضو در ظاهر هر فردی، نوعی انضباط اجتماعی و عشق‌ورزی است؛ چرا که جامعه ما شایسته زیبایی و سلامتی است.

 

در این مسیر سبز، خانومی کنارته. چون بهار با تو فصل زیباتریه!!

جدیدترین مطالب