بهترین برند ایرانی محصولات آرایشی بهداشتی

بهترین برند ایرانی محصولات آرایشی بهداشتی

هر کشوری آب‌وهوای مختص به خود را دارد و از طرفی مردم هر منطقه جغرافیایی، به دلیل تفاوت در ژنتیک و پیشینه‌شان، دارای پوست و موی خاص خود هستند. بهترین برندهای ایرانی محصولات آرایشی و بهداشتی کاملا متناسب با شرایط پوستی مردم ایران هستند.

بهترین برند ایرانی محصولات آرایشی بهداشتی

هر کشوری آب‌وهوای مختص به خود را دارد و از طرفی مردم هر منطقه جغرافیایی، به دلیل تفاوت در ژنتیک و پیشینه‌شان، دارای پوست و موی خاص خود هستند. حتماً شما هم شنیده‌اید گیاهانی که در هر منطقه رشد می‌کنند برای مصرف اهالی آن منطقه ضروری‌اند. حالا اطرافیان خود را در نظر بگیرید. اکثرا افراد آریایی و اهل همین منطقه‌ هستند، از سال‌ها پیش در این کشور رشد کرده و با آب‌وهوای این منطقه خو گرفته‌اند. از گیاهان و میوه‌‌های زمین‌های خود مصرف کرده‌‌اند و با مصرف همین مواد تکامل یافته‌اند. تمامی این‌ موارد می‌توانند ما را به استفاده از محصولاتی که در کشور خودمان تولید می‌شوند، مصر کنند. از طرفی باید در نظر گرفت که محصولات آرایشی و بهداشتی نیز مانند محصولات و مواد غذایی دارای تاریخ انقضا و تاریخ مصرف هستند. این محصولات نیز با قرارگیری در معرض خورشید و دیگر شرایط، خاصیت خود را از دست می‌دهند و نه تنها مفید نیستند بلکه ممکن است مضر نیز باشند و به پوست و موی ما آسیب جبران‌نشدنی وارد کنند.

 

راه رشد اقتصادی هر کشور از حمایت شهروندان آن کشور از تولیدات داخلی می‌گذرد. حمایت از تولیدات و فرآورده‌های داخلی می‌تواند به پویایی و رونق‌بخشی تولید و صنعت کمک کرده، زمینه را برای افزایش اشتغال و بهبود کسب‌وکار در جامعه فراهم کند، موجب بهبود وضعیت اشتغال و کارآفرینی برای تعداد زیادی از جوانان کشورمان و در نهایت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم شود. فرهنگ‌ خرید کالای ایرانی برای به حرکت درآمدن چرخه اقتصاد جامعه ضروری است و از مسئولیت‌های مهم اجتماعی مردم به ‌شمار می‌رود.

 

سیلانه سبز بزرگ ترین شرکت تولیدی و بازرگانی لوازم آرایشی بهداشتی

در همین زمینه به معرفی یکی از شرکت‌هایی می‌پردازیم که مطابق با معیارهایی فعالیت می‌کند که ذکر کردیم. شرکت تولیدی و بازرگانی سیلانه سبز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در خاورمیانه بوده که دفتر مرکزی و خدمات مشتریان آن در تهران است. این شرکت که با مدیریت مازن حریری در سال 1380 شروع به کار کرد، دارای بیش از 150 شرکت تابعه در تمامی استان‌های ایران بوده و با داشتن بیش از 11 برند در حوزه‌ لوازم آرایشی و بهداشتی، برای هزاران نیروی جوان اشتغال ایجاد کرده است. مجموعه سیلانه سبز برای ایجاد دنیایی سالم‌تر و مردمی با حال خوش و شادتر در کنار جوانان و آرزومندان ایرانی فعالیت می‌کند.

 

بخش تحقیقات بازار حرفه‌ای این مجموعه تحت نظارت مازن حریری، در راستای مطالعه‌ی عادات و ترجیحات خرید مصرف‌کننده ایجاد شده که یکی از ارکان اصلی این سازمان است. تمرکز بخش تحقیق و توسعه این شرکت از تولید محصولات با آخرین فناوری روز دنیا اطمینان حاصل می‌کند. فرمول‌ بندی محصول، پایه و اساس توسعه هر محصول است و این فرمول به فناوری جدیدی نیاز دارد تا به محققان در یافتن مؤثرترین و ایمن ترین عناصر کمک کند. برای این منظور، آزمایشگاه های مجموعه سیلانه سبز به خوبی مجهز شده اند تا تضمین بهترین کیفیت را گارانتی نمایند. همچنین بخش کنترل کیفیت مجموعه سیلانه سبز دارای آزمایشگاه های استانداردی می باشد که به صورت تخصصی تمامی محصولات را مورد بررسی، آزمایش و تست قرار دهند. این شرکت دارای شناخته‌شده‌ترین برندها و محصولات با کیفیت و قابل‌اعتماد در ایران و خاورمیانه است. محصولات شرکت سیلانه سبز با مدیریت مازن حریری از طریق تولید و واردات و صادرات، بر رشد اقتصادی کشور عزیزمان تاثیر قابل‌توجهی دارد.

 

بهترین برندهای ایرانی محصولات آرایشی و بهداشتی

برند دافی

دافی یکی از قدیمی‌ترین برندهای هلدینگ سیلانه سبز است. استفاده از مواد اولیه مرغوب باعث محبوبیت این برند در بین مشتریان ایرانی و سراسر جهان شده و طیف گسترده محصولات آن، به ویژه دستمال مرطوب آن، دافی را به برندی پیشرو در تولید دستمال مرطوب برای کودکان و بزرگسالان تبدیل کرده است. برند دافی بر اساس ماموریت خود در تلاش برای تبدیل شدن به برندی جهانی و پیشرو جهت تأمین سلامتی پوست و موی تمام گروه‌های جامعه فارغ از هر سن و سلیقه‌ای‌ست.

 

برند کامان

برند کامان سیلانه سبز یک برند پیشرو در صنعت زیبایی کشور است که در جهت ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه فعاليت می‌كند. تمام محصولات این برند، سازگار با محیط و بدون هرگونه تست حیوانی، مطابق با به‌روزترین استانداردهای کیفی جهان تولید می‌شود. محصولات کامان در دو بخش کلی مراقبت از پوست و مراقبت از مو در کارخانه‌های هلدینگ سیلانه سبز تولید می‌شود و شما می‌توانید کلیه محصولات این برند را از داروخانه‌ها، گالری‌های زیبایی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور و همچنین سایت‌های فروش اینترنتی معتبر تهیه کنید.

بهترین برند ایرانی محصولات آرایشی بهداشتی

برند نینو

نینو نیز یکی از قدیمی‌ترین برندهای هلدینگ سیلانه سبز است که دستمال مرطوب و محصولات مرتبط با کودکان را تولید می‌کند. استفاده از مواد اولیه مرغوب باعث محبوبیت این برند در بین مصرف کنندگان آن در ایران و جهان شده است. طیف گسترده محصولات، به‌ویژه دستمال مرطوب برای کودکان، نینو را به برندی پیشرو در تولید دستمال مرطوب برای تمام سنین تبدیل کرده است.

 

برند آمبرلا

برند آمبرلا (تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست) وظیفه دارد سلامت و کیفیت پوست را بهبود ببخشد. سلامت پوست به‌شدت به خواب مناسب، فعالیت‌های روزانه، مدیریت استرس، شادی و عوامل مختلف دیگر بستگی دارد و یک روال منحصربه‌فرد مراقبت از پوست می‌تواند تأثیر قابل توجهی در این امر داشته باشد. تیم آمبرلا به طور فعال یک سبک زندگی سالم را ترویج می‌کند.

بهترین برند ایرانی محصولات آرایشی بهداشتی

برند هیر واتر

هیر واتر، یک برند فرعی از برند کامان است که برای ارائه محصولات حرفه‌ای مراقبت از مو از جمله شامپوی بدون سولفات، ماسک مو، کرم مو، روغن مو و اسپری‌های آبرسان ایجاد شده است. داشتن موهای زیبا و سالم دیگر معجزه نیست. هیر واتر با شعار «معجزه‌ای که به دنبال آن هستید» به وجود آمده تا شما هموطنان عزیز را به سمت فرهنگ مراقبت از زیبایی طبیعی مو سوق دهد.

 

برند دکتر ازد

دکتر ازد یکی از برندهای تولید‌کننده دستمال مرطوب در هلدینگ سیلانه سبز است که استفاده از بهترین مواد اولیه‌ متناسب با نیازهای مخاطبان، باعث محبوبیت این برند در بین مشتریان ایرانی شده است. طیف وسیع محصولات دستمال مرطوب، این برند را در تولید دستمال مرطوب برای بانوان پیشرو کرده است.

 

برند پیکسل

پیکسل، نام تجاری محصولات مراقبت از پوست است که به خاطر ضدآفتاب‌های خود در بازار شناخته شده است. این برند با استفاده از مواد اولیه درجه یک و رعایت استانداردهای بین‌المللی و نیاز مصرف‌کنندگان، جایگاه ویژه‌ای در صنعت زیبایی و مراقبت از پوست پیدا کرده است.

 

زنون

زنون، “هدیه‌ی زئوس”، به برندی اشاره دارد که نوید لبخندی سالم‌تر و درخشان‌تر را می‌دهد. شرکت سیلانه سبز، در برند زنون به‌صورت تخصصی برای ساخت انواع خمیر دندان، دهان‌شویه و نخ دندان فعالیت دارد.

 

میسویک

تولید خمیر دندان میسویک که در ابتدا برای سفید کردن دندان‌های افراد سیگاری و شاداب کردن دهان ساخته شده بود، به سال‌ها پیش برمی‌گردد. این برند در حقیقت آمریکایی است اما نمونه‌ای که در بازار ایران می‌بینیم تولید کشور خودمان است و با همان ترکیبات و همان کیفیت ارائه می‌شود. این محصول بر پایه‌ی پودر آلوم تولید شده که بدون آسیب رساندن به مینای دندان و لثه، دندان‌ها را به نرمی جلا می‌دهد.

جدیدترین مطالب