بهترین سواحل آنتالیا برای سفر را بشناسید

بهترین سواحل آنتالیا برای سفر را بشناسید

بهترین سواحل آنتالیا برای افرادی که برای استراحت به این شهر از ترکیه سفر می کنند اهمیت زیادی دارد. زیرا همه افراد می خواهند از فرصت تعطیلات خود بهترین استفاده را ببرند.

 

آنتالیا از بهترین شهرهای ساحلی از نظر بسیاری از گردشگران جهان است. آب و هوا در آنتالیا، آب و هوای مدیترانه ای است. همچنین از نکات دیگر مربوط به این شهر می توان به این مورد اشاره کرد که این شهر برای کسب آرامش و جدا شدن از زندگی روزمره بسیار مناسب است.

 

آنتالیا از شهرهای پرگردشگر ترکیه به حساب می آید. زیرا این شهر جاذبه های گردشگری متنوع، سواحل زیبا و طبیعت منحصر به فردی دارد. بنابراین مهم است که بهترین سواحل آنتالیا را بشناسید تا بهترین سفر را تجربه کنید. در ادامه سواحل معروف آنتالیا و جاذبه های گردشگری نزدیک به آن ها را به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین سواحل آنتالیا برای سفر را بشناسید

نمایی از شهر آنتالیا

 

ساحل بلک آنتالیا

بلک یکی از نواحی معروف آنتالیا است. در این ناحیه، جنگل های انبوه و نواحی تاریخی زیادی وجود دارند. ساحل بلک در آنتالیا بسیار معروف است و گردشگران زیادی به آن سر می زنند. محل قرارگیری این ساحل زیبا در 36 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا است. زمین های گلف بلک و آبشار آن نیز از جاذبه های معروف این ناحیه است.

 

ساحل لارا آنتالیا

ناحیه لارا آنتالیا از نواحی معروف آنتالیا است. این ناحیه یکی از جذاب ترین سواحل آنتالیا را در خود قرار داده است. این ساحل در شرق آنتالیا قرار دارد. این ساحل بسیار محبوب است و هتل های بسیار لوکسی را در خود جای داده است.

 

ساحل لارا یه ساحل شنی است که در نگاه اول، سفیدی آن نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این ساحل وسعت زیادی دارد و می توانید از مراکز تفریحی متنوع، رستوران ها و کافه های لارا لذت ببرید.

 

شما می توانید با خرید قیمت تور آنتالیا و بازدید از این سواحل، سفر جذابی را برای خود رقم بزنید. هزینه سفر به آنتالیا باتوجه به هتلی که انتخاب می کنید و همچنین نرخ پرواز متفاوت است. اما حتما این نکته را در نظر داشته باشید باتوجه به اینکه سفر به این شهر به صورت هفتگی است پس ارزش این را دارد که به فکر قیمت تور آنتالیا هتل 5 ستاره مخصوصا در مناطق لارا، کمر و بلک باشید زیرا کسانی که میخواهند در تور ترکیه به آنتالیا سفر کنند، به دنبال بهترین و لوکس ترین خدمات هتل ها هستند و عملا میتوان گفت تور خیلی ارزان آنتالیا با هتل های 3 ستاره از جذابیت سفرتان کم می کند و در این صورت شاید مقصد دیگری را انتخاب کنید بهتر باشد. شما می توانید با انتخاب هتل های مناسب، تور آنتالیا ارزان قیمت را تجربه کنید.

 

بهترین سواحل آنتالیا برای سفر را بشناسید

نمایی از ساحل لارا آنتالیا

 

ساحل کمر آنتالیا

ناحیه کمر نیز یکی دیگر از نواحی آنتالیا است. از جمله ویژگی های کمر می توان به آبشارها و چشمه های مختلف در این منطقه اشاره کرد. رستوران ها و کافه های زیادی نیز در این منطقه به چشم می خورد که کیفیت بالایی دارند و می توانید به عنوان توریست کار شما را برای پیدا کردن رستوران مناسب راحت تر کند.

 

شما می توانید در ساحل کمر تفریحات آبی زیادی را نیز تجربه کنید. این تفریحات آبی شامل غواصی، قایقرانی، شنا و کشتی سواری است.

 

ساحل کنی آلتی

ساحل کنیالتی از نظر گردشگرانی که آن بازدید کرده اند بسیار محبوب بوده است و مناظر طبیعی زیبایی را در خود جای داده است. این ساحل در نزدیکی کوه های بیدگلرالی قرار دارد.

 

این ساحل چشم انداز زیبایی دارد. دلیل آن این است که این ناحیه در بین کوه های سرسبز و صخره ها قرار گرفته است. این ساحل یک انتخاب مناسب برای آفتاب گرفتن و تفریحات ساحلی است. علاوه بر آن می توانید به کافه و رستوران های زیادی در این منطقه دسترسی داشته باشید. همچنین این ساحل پارک آبی زیبایی با امکانات ویژه برای کوکان دارد.

 

بهترین سواحل آنتالیا برای سفر را بشناسید

تصویری از ساحل کنیالتی

 

ساحل کاپوتاش آنتالیا

ساحل کاپوتاش آنتالیا، یک شگفتی طبیعی، در جاده ساحلی بین کاش و کالکان قرار دارد. این ساحل یکی از زیباترین سواحل ترکیه و در 20 کیلومتری کاش و 7 کیلومتری کالکان است. ساحل کاپوتاش در بین صخره ها قرار دارد و با شن های طلایی و دریای فیروزه ای بازدیدکنندگان را مجذوب خود می کند. برای رسیدن به این ساحل شگفت انگیز با پایین آمدن از پله ها از کنار جاده به آنجا می رسید. این ساحل از جمله مکان های مورد علاقه برای قایق های تفریحی نیز می باشد.

 

شما می توانید با سفر به آنتالیا از سواحل جذاب آن دیدن کنید. همچنین می توانید با استفاده از تور ترکیه به دیگر شهرهای ساحلی ترکیه سفر کنید. شهر های کوش آداسی، مارماریس، آلانیا، دیدیم و چشمه نیز از شهرهای ساحلی معروف ترکیه هستند.

 

از ایران به ترکیه پروازهای مستقیم نیز وجود دارد اما قبل از اینکه بخواهید به پروازهای داخلی فکر کنید در نظر داشته باشید اگر بخواهید با ایرلاین های ایرانی به مثلا آنتالیا سفر کنید می بایست به فرودگاه های اسپارتا و یا دنیزلی بروید و سپس پس از طی 3 تا 4 ساعت مسیر به صورت زمینی به آنتالیا می رسید به همین دلیل به صرفه تر است که از پرواز خارجی استفاده کنید اما پروازهای ایرانی به فرودگاه استانبول برقرار است و می توانید با بهترین قیمت و با تور ترکیه ارزان، عازم توریستی ترین شهر ترکیه شوید. شما می توانید رزرو تور خارجی خود را از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز انجام دهید.

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای سال 1400 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02143638 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

 

www.mehrparvaz.com

جدیدترین مطالب