آشنایی با بهترین لپ تاپ های برند ایسوس

آشنایی با بهترین لپ تاپ های برند ایسوس

آشنایی با بهترین لپ تاپ های برند ایسوس

در چندین سال اخیر زندگی همه ما انسان ها با انواع مختلف تکنولوژی گره خورده است. یکی از وسایل پرکاربرد در دنیای تکنولوژی لپ تاپ می باشد که توانسته است سهم بالایی را از نظر استفاده و کارکرد از آن خود کند. در سال های اخیر و با توجه به نیاز کاربران، شرکت های مختلفی در سراسر جهان شروع به ساخت لپ تاپ با بهترین قطعات کرده اند که برند ایسوس از مهم ترین و مشهورترین آنها می باشد. لپ تاپ های ایسوس توانسته اند جایگاه بسیار خوبی را در بین کاربران پیدا کنند و یکی از گزینه های برتر برای انتخاب تلقی شوند. در این مطلب می خواهیم با این برند و بهترین لپ تاپ های آن آشنا شویم.

آشنایی با بهترین لپ تاپ های برند ایسوس

همواره خریدن لپ تاپ و قطعات جانبی آن مانند باتری از دغدغه های مهم کاربران می باشد. ما به شما این نوید را می دهیم که دیگر نگران این موضوع نباشید زیرا می توانید بهترین برندهای لپ تاپ و قطعات جانبی مانند باتری لپ تاپ اچ پی، باتری لپ تاپ دل، ایسوس، لنوو، ایسر و … را با کیفیتی اورجینال و گارانتی ویژه و همچنین در سریع ترین زمان ممکن، از ما دریافت کنید.

 

معرفی برند ایسوس

برند ایسوس که از غول های مهم در بازار تکنولوژی می باشد در سال 1989 در کشور تایوان تاسیس شد و در حال حاضر اقدام به تولید و عرضه انواع لپ تاپ، تبلت، موبایل و قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر می کند. مدیران این برند با دو رویکرد اصلی و مهم یعنی تنوع در عرضه کالا و قیمت مناسب پا به بازار گذاشته اند و با رعایت این دو رویکرد و همچنین ارائه نوآوری های مبتکرانه و شگفت انگیز از لحاظ مشتری مداری به عنوان یکی از رقبای سرسخت و مهم برای دیگر برندها تبدیل شده اند.

 

بررسی معروف ترین مدل های لپ تاپ ایسوس در بازار ایران

انواع مختلف مدل های لپ تاپ ایسوس برای کاربردهای مختلفی ساخته شده اند که جهت انجام کارهای بزرگ و کوچک مناسب می باشند. از نظر کارشناسان بهترین مدل های لپ تاپ ایسوس دارای ویژگی های زیر هستند:

• قیمت‌ مناسبی دارند.

• از مقاوت خوبی برخوردار می باشند.

باتری لپ تاپ ایسوس در مدل های متنوع دارای عمر طولانی است و برای افرادی که مدام در حال استفاده از این وسیله هستند، بسیار مناسب است.

 

مدل های معروف برند ایسوس شامل موارد زیر می باشد:

 

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook 13 UX333FA

این لپ تاپ دارای پردازنده 5 هسته ای با صفحه نمایشگر 13 اینچی می باشد. قیمت مناسب این مدل لپ تاپ نسبت به کارایی آن همچون باتری با کارکرد 12 ساعته، طراحی ظریف و شیک، تعداد پورت های USB متعدد و مقاومت بالا بسیار شگفت انگیز است که موجب شده در دل کاربران جا باز کند.

آشنایی با بهترین لپ تاپ های برند ایسوس

لپ تاپ ایسوس مدل ExpertBook B9450

اگر به دنبال لپ تاپی سبک با وزنی کمتر از یک کیلوگرم و عمر باتری بالا هستید، پیشنهاد ما این مدل از برند ایسوس می باشد. شارژدهی باتری لپ تاپ ExpertBook B9450 نزدیک به 16 ساعت است که در لیست بهترین لپ تاپ های سال 2021 از نظر برترین نوع باتری قرار دارد. از دیگر ویژگی های برتر این مدل می توان به طراحی زیبا با صفحه نمایشگر 14 اینچی، استفاده از فناوری مادون قرمز و حسگر اثر انگشت جهت بالا بردن موارد امنیتی و همچنین حافظه پرسرعت یک ترابایتی اشاره نمود.

 

لپ تاپ ایسوس مدل M7600QE

این لپ تاپ از لحاظ جنس بدنه دارای قدرت و مقاومت بالایی است. جنس قاب مورد استفاده برای این لپ تاپ از نوع فلزی است که موجب شده در برابر ضربه مقاوم باشد. این لپ تاپ به دلیل داران بودن صفحه نمایشگر 16  اینچی و قابلیت  Reduce Blue Colorبرای امور طراحی و گرافیکی بسیار مناسب است. باتری لپ تاپ ایسوس مدل M7600QE  از نوع پلیمری و 6 سلولی می باشد و ظرفیتی حدود 96 وات ساعت دارد.

 

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX325

این لپ تاپ از پرفروش ترین لپ تاپ ها در بازار ایران می باشد که به لپ تاپ دانشجویی نیز معروف است. از ویژگی های این مدل از لپ تاپ می توان به شارژدهی 14 ساعته و استفاده از پردازنده های نسل ده و یازده اینتل همراه با کارت گرافیک Intel UHD یا Iris Plus اشاره نمود.

 

شرکت ساختار دیجیتال از افراد توانمند و مطلع از آخرین دانش روز تشکیل شده است که هدف آنها ارائه بهترین خدمات و راهنمایی های ارزنده به شما کاربران به صورت حضوری و آنلاین می باشد. شما می توانید سوالات خود را از کارشناسان زبده ما بپرسید و بدین صورت بهترین و لذت بخش ترین خرید را با ما تجربه نمایید.

جدیدترین مطالب