بهترین هتل برای اقامت لوکس در مشهد

بهترین هتل برای اقامت لوکس در مشهد

بهترین هتل برای اقامت لوکس در مشهد

مسافران زیادی مشهد را مقصدی زیارتی و سیاحتی می‌دانند و در هر فرصتی به این شهر سفر می‌کنند. اما تعداد زیاد هتل و هتل آپارتمان‌ها در مشهد باعث شده تا انتخاب‌های زیادی برای اقامت داشته باشید. اگر می‌خواهید اقامتی لوکس و به یادماندنی را در مشهد سپری کنید و از امکانات و خدمات تمام و کمال یک هتل برخوردار شوید، ادامه این مطلب را بخوانید تا بهترین هتل 5 ستاره مشهد را به همراه روشی راحت برای رزرو آنلاین هتل به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل برای اقامت لوکس در مشهد

اقامت در هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی، یکی از هتل‌های 5 ستاره مشهد با امکانات مجهز و مدرن، خدمات رفاهی مورد پسند مسافران، و پرسنلی خوش‌برخورد است که آن را به بهترین گزینه اقامتی در مشهد تبدیل می‌کند. این هتل از سال 1389 با اتاق و سوئیت‌های متنوع پذیرای زائران و مسافران مشهد است. در ادامه به برخی از امکانات هتل قصر طلایی اشاره می‌کنیم تا بهتر با این هتل آشنا شوید.

 

• اتاق و سوئیت: از اتاق‌های 1 تخته تا سوئیت‌های 4 نفره و کانکت در این هتل قرار دارند تا برای سفرهای خانوادگی و کاری، مناسب حال همه افراد و سنین باشد. در اتاق‌های هتل قصر طلایی سعی شده تا از تزئینات داخلی متفاوت و ویژه استفاده شود و با نام‌های پاناروما، آتریوم، لندسکیپ، وسترن، و غیره آنها را می‌توانید رزرو کنید.

 

• رستوران‌ها: رستوران ایرانی ترنم، رستوران تابستانی بارگاه، رستوران ضیافت، رستوران سنتی ترمه، رستوران 5 قاره زوشا، و کافه رستوران فرانسیسکو برای مهمانان هتل غذا و نوشیدنی‌های خوش‌طعم را تهیه و تدارک می‌بینند.

 

• مجموعه تفریحی: با اقامت در هتل قصر طلایی مشهد، از حمام ترکی، سالن ورزشی، اتاق نمک، استخر، و ماساژ می‌توانید استفاده کنید. سالن بیلیارد و بازی‌های رایانه‌ای هم این مجموعه را تکمیل می‌کنند.

 

• سالن‌ها: از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره، می‌توان به سالن‌های متعدد آن اشاره کرد. سالن کنفرانس الیزه، سالن پرستیژ، سالن آمفی تئاتر آذین، میتینگ روم، و سالن اشراف مناسب برگزاری مراسم‌های رسمی و مهم هستند.

 

• موقعیت جغرافیایی و دسترسی مناسب: یکی از نقاط مثبت در بین هتل‌ها، دسترسی به اماکن مهم و وسایل حمل و نقل عمومی است. هتل قصر طلایی با قرار گرفتن در خیابان امام رضا، هم دسترسی آسانی به حرم امام رضا و هم دیگر مناطق شهر مشهد دارد. تاکسی، ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو بسیج در چند متری هتل قرار دارند و به مراکز خرید و رستوران‌های زیادی نزدیک می‌باشد.

 

رزرو آنلاین هتل قصر طلایی

یکی از بهترین و در دسترس‌ترین روش‌های رزرو آنلاین هتل‌های مشهد، سایت اسنپ‌تریپ است. در اسنپ‌تریپ می‌توانید به سادگی و با استفاده از فیلترهای متنوع، هتل مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن پیدا و رزرو آن را انجام دهید. عکس، موقعیت جغرافیایی، آدرس، قیمت اتاق‌ها، و نظرات کاربران همگی بر روی سایت قرار دارند تا با اطمینان خاطر بیشتر مراحل رزرو هتل قصر طلایی را به پایان برسانید. تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ در هر ساعتی از شبانه روز همراه و در دسترس شماست و به انواع سوالات درباره رزرو آنلاین تا کنسلی رزرو پاسخ می‌دهد. با عضویت در خبرنامه اسنپ‌تریپ هم تمامی اخبار مربوط به تخفیف‌ها و کمپین‌ها را دریافت می‌کنید و با امتیازهای همراهی، از تخفیف بیشتر برای رزرو هتل و اقامتگاه بهره‌مند خواهید شد.

جدیدترین مطالب