بهترین هتل های مسکو روسیه را بشناسید

بهترین هتل های مسکو روسیه را بشناسید

اقامت در هتل های روسیه از جمله مواردی است که مورد توجه گردشگران تور روسیه قرار می گیرد. باتوجه به این که روسیه یکی از پرطرفدارترین مقاصد توریستی برای ایرانیان می باشد، تعداد قابل توجهی از مسافران ترجیح می دهند تا با رزرو هتل 5 ستاره در روسیه، با یک تیر چند نشان زده و علاوه بر لذت بردن از سفر به روسیه، کیفیت سفرشان را با اقامت در یک هتل لوکس 5 ستاره بالاتر ببرند و خاطراتی خوبی را برای خود در ذهن ثبت کنند. هرچند که باز وجود هتل های خوب 3 و 4 ستاره در مسکو شرایطی را فراهم کرده تا مسافرانی که چه تور عادی چه تور لحظه آخری خریداری می کنند با سلیقه و دارایی های متفاوت بتوانند سفر خوبی داشته باشند.

 

هتل های 5 ستاره مسکو

هتل رادیسون رویال مسکو

هتل پنج ستاره رادیسون رویال مسکو در تقاطع خیابان های کوتوزوسکی پروسپِکت و نووی آربات قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی ونوکووا حدود 31 کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی شرمتیوو در حدود 35 کیلومتر می باشد. همچنین هتل رادیسون رویال مسکو در حدود 65 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی دوموده ‌دوو فاصله دارد. هتل رادیسون رویال به عنوان یکی از آسمان خراش های معروف مسکو روسیه هم شهرت دارد. این هتل بخاطر قرار گیری در نزدیکی رود مسکوا، منظره ای زیبا را به مهمانان خود نمایش می دهد. همچنین طراحی داخلی واحدهای اقامتی لوکسی و تازه بازسازی و تجهیز شده نیز، سفری خوش را برای گردشگران رقم می زند. در هتل رادیسون رویال 11 رستوران و چهار بار در حال فعالیت می باشند. رستوران های هتل انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، دریایی و دیگر غذاهای بین المللی را به همراه نوشیدنی و اسنک های بسیاری، سرو می کنند. ساعت تحویل اتاق در هتل رادیسون رویال مسکو از ساعت 15:00 و ساعت تخلیه نیز تا ساعت 13:00 بعد از ظهر ممکن است. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز نمی باشد.

بهترین هتل های مسکو روسیه را بشناسید

هتل پنج ستاره رادیسون رویال مسکو

 

هتل بروسکو مسکو 

هتل 5 ستاره بروسکو مسکو، یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های روسیه است. هتل بروسکو مسکو دسترسی قابل قبولی به نقاط مختلف شهر مسکو روسیه دارد و خدماتی مثل اینترنت، پارکینگ اختصاصی رایگان، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، و سالن کنفرانس را به مهمانان و گردشگران ارائه می دهد.

 

اتاق‌های هتل بروسکو دارای تلویزیون، تهویه مناسب، میز، کتری و حمام اختصاصی می باشند. کارکنان هتل بروسکو نیز حداقل به 2 زبان روسی و انگلیسی تسلط داشته و این هتل پذیرش 24 ساعته نیز دارد و اقامتی راحت را برای مهمانان فراهم می کند.

 

هتل گلدن رینگ مسکو

یکی دیگر از پیشنهادات ما در تور مسکو هتل 5 ستاره گلدن رینگ مسکو است که یکی از بهترین هتل های روسیه می باشد و اتاق های بسیار زیبا را با دکوراسیونی کلاسیک به گردشگران تور روسیه هدیه می کند. این هتل دو رستوران با چشم انداز پانوراما و اتاق هایی با سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، WiFi رایگان دارد. حمام های هتل 5 ستاره گلدن رینگ مسکو دارای تنپوش، دمپایی و لوازم بهداشتی هتلی می باشند. همچنین این هتل تا ایستگاه مترو Smolenskaya پنج دقیقه و به صورت پیاده روی فاصله دارد.

بهترین هتل های مسکو روسیه را بشناسید

نمای دیدنی از هتل گلدن رینگ

 

بهترین هتل های 4 ستاره مسکو

هتل باتشوگ کمپینسکی

اولین هتل غربی که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی وارد بازار مسکو شد، Baltschug بود که اکنون بیستمین سالگرد خود را جشن می گیرد. با اشغال مکانی درست در آن سوی رودخانه، از کرملین، سنت باسیلز و میدان سرخ، بهتر از این نمی‌توانست در قلب شهر قرار گیرد، اما به اندازه کافی دورتر باشد تا فضایی از صلح و آرامش را حفظ کند. اکثر اتاق‌ها که در چند سال گذشته تحت بازسازی گسترده‌ای قرار گرفته‌اند، منظره‌ای به این منظره شهری نمادین دارند. همه آنها بسیار راحت با هر آنچه که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید مبله شده اند. لوازم بهداشتی مولتون براون، روپوش های ضخیم کرکی، تختخواب های فوق العاده راحت. دکور شیک است، اما نه بیش از حد – لوسترهای مورانو بنفش در لابی ممکن است بسیار دور به نظر برسند، اما در واقع بسیار زیبا هستند. در Baltschug Grill غذاهای بین‌المللی، به‌علاوه برخی از غذاهای خاص، از جمله بیف استروگانف ارائه می‌شود، که مطمئناً در روسیه باید آن‌ها را امتحان کنید.

 

هتل رویال مسکو

این هتل تنها 20 دقیقه با ماشین تا مرکز نمایشگاهی کروکوس فاصله دارد. این هتل دارای وای فای رایگان، رستورانی با غذاهای اروپایی و روسی و پذیرش و تاکسی 24 ساعته است. اتاق‌های شیک و مجهز به تهویه مطبوع دارای قسمت نشیمن و کار، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای با کانال‌های تلویزیون پرداختی و مینی‌بار هستند. حمام شامل دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان است. وسایل اتو، حمام و کتری برقی در صورت درخواست در دسترس هستند. کارکنان میز تور SK Royal Hotel مسکو می توانند در مورد گشت و گذارها مشاوره ارائه دهند. برای راحتی میهمانان یک دستگاه پول نقد نیز در محل ارائه شده است. فرودگاه بین المللی شرمتیوو 19 کیلومتر تا هتل اس کی رویال مسکو فاصله دارد. مرکز خرید و سرگرمی محبوب RIO1 تنها 20 متر با هتل فاصله دارد. همچنین در نزدیکی آن یک Oceanarium و سینما قرار دارد. اتوبوس‌های شاتل رایگان به ایستگاه متروی Altufevo از مرکز خرید ریو در دسترس هستند.

 

هتل ودنیک کلاب

از فرصت‌های تفریحی مانند استخر روباز فصلی استفاده کنید یا از یک تراس و باغ دیدن کنید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم رایگان، کمک تور/بلیت، و کباب‌پزی اشاره کرد. از یک وعده غذایی در رستوران لذت ببرید، یا در آن بمانید و از خدمات اتاق هتل (در ساعات محدود) استفاده کنید. روز خود را با نوشیدنی در بار/سالن به پایان برسانید. صبحانه های پخته شده هر روز از ساعت 9 صبح تا 11 صبح با پرداخت هزینه در دسترس هستند. امکانات ویژه عبارتند از میز پذیرش 24 ساعته، انبار چمدان، و صندوق امانات در میز پذیرش. خودتان را در خانه در یکی از 64 اتاق با یخچال. اتاق ها دارای بالکن خصوصی هستند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان برای ارتباط شما در دسترس است. حمام ها دارای وان و لوازم بهداشتی رایگان هستند. هتل Vodnik Club واقع در Dolgoprudny، 15 دقیقه با ماشین تا موزه شاهین و معبد ناجی الهی فاصله دارد. این هتل ساحلی 6.5 مایل (10.4 کیلومتر) تا پارک Lianozovskiy و 6.6 مایل (10.6 کیلومتر) تا موزه تاریخ Lobnya فاصله دارد.

 

با رزرو کسب تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور روسیه، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

 

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر|  www.alefbatour.com

جدیدترین مطالب