تفاوت باتری لپ تاپ اوجینال از غیر اصل : معرفی 3 باتری از برندهای شناخته شده

تفاوت باتری لپ تاپ اوجینال از غیر اصل : معرفی 3 باتری از برندهای شناخته شده

عملکرد باتری ها را می توان به یک طناب نجات تشبیه کرد. در مورد باتری لپ تاپ و نوت بوک ها نیز این قضیه صادق است. اگر باتری لپ تاپ و نوت بوک اورجینال ما تمام شود، دیگر آن وسیله قابل استفاده نیست. باطری لپ تاپ و نوت بوک دارای طول عمر معینی هستند. باید به موقع آن را تعویض کنیم تا دچار مشکل نشویم. امروزه، ما می‌توانیم یک باتری لپ تاپ و نوت بوک اورجینال را به صورت آنلاین خریداری کنیم؛ اما همواره نگران این موضوع هستیم که آیا این محصول سازگار با لپ‌تاپ یا نوت بوک ما هست یا خیر. با خرید از شرکت ساختار دیجیتال دیگر هیچ گونه نگرانی بابت خرید باتری لپ تاپ و نوت بوک اورجینال نخواهید داشت.

 

در شرکت ساختار دیجیتال شما می توانید انواع باتری لپ تاپ ایسوس، باتری لپ تاپ اچ پی، باتری لپ تاپ دل و دیگر برنده ها را به صورت اورجینال پیدا کنید .

 

ساختار دیجیتال یکی از برندهای شناخته شده در زمینه واردات انواع باتری تبلت و لپ تاپ می باشد . اگر نیاز به اطلاعات بیشتر برای شناخت ما دارید حتما به سایت ما مراجعه کنید مشاورین ما می توانند شما را در این زمینه کمک کنند

 

در ادامه برای شما درباره اینکه باتری لپ تاپ اورجینال چه ویژگیهایی دارد صحبت خواهیم کرد:

 

باتری جنیون چه نوع باتری است

دربین باتری ها باتری جنیون  بهترین نوع باتری لپ تاپ است. که  به صورت فابریک بر روی لپ تاپ ها وجود دارند؛ کشور سازنده این باتری ها عموما ژاپن یا کره هستند که به سفارش شرکت های سازنده لپ تاپ در چین اسمبل می شوند. کیفیت و اصل بودن این باتری اثبات شده است و اصولا بجز شرکتهای سازنده کسی به این نوع باتری دسترسی ندارد.

تفاوت باتری لپ تاپ اوجینال از غیر اصل : معرفی 3 باتری از برندهای شناخته شده

باتری لپ تاپ اورجینال را بشناسیم

باتری های لپ تاپ که به باتری اورجینال معروف هستند به سفارش کارخانه های چینی اسمبل و ساخته می شود.در ساخت سلول های این باتری ها از برندهای معتبری همچون پاناسونیک، الجی و یا سامسونگ استفاده می شود.

 

اگر بخواهیم درباره عملکر و کیفیت باتری صحبت کنیم باید بگوییم که کیفیت این باتریها مشابه با باتری اصلی می باشدهمچنین این باتریها از لحاظ ظاهری نیز تفاوت چندانی با باتری های جنیون ندارند.

 

3. باتری های کپی (HighCopy Battery)

اگر دنبال قیمت کمتر هستید میتوانید به سراغ باتریهای های کپی بروید این مدل باتری با قیمت خیلی کم و البته کیفیت پایین در بازار موجود است .  این نوع باتری نیز در چین اسمبل می شود ولی در ساختار سلول داخلی با باتریهای اورجینال و جنیون تفاوت دارد و شما نمیتوانید در این نوع باتری سلول کره ای و ژاپنی پیدا کنید. درجه کیفی این سلول ها عمدتا 2 و 3 چین می باشد.

 

به یاد داشته باشید با خرید ارزان باتری شما سودی نخواهی کرد چرا که طبیعتا مجبور هستید چند ماه آینده دوباره برای خرید باتری لپ تاپ هزینه کنید پیشنهاد ما خرید از فروشگاه های معتبریست که علاوه بر توضیحات کامل محصول، گارانتی و پشتیبانی محصولات نیز ارائه می دهند.

 

تا اینجا برای شما درباره تفاوت انواع باتریهای موجود در بازار صحبت کردیم در ادامه درباره باتریهای 3 مدل از لپ تاپهای شناخته شده به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

 

مشخصات باتری لپ تاپ ایسوس(Asus)

یکی از کمپانی های شناخته شده که لپ‌تاپ‌های فوق‌العاده‌ و خوبی ارائه می دهد کمپانی ایسوز است. جنس باتری لپ تاپ ایسوس از نوع لیتیوم یونی ساخته شده که از بهترین نوع می باشد. از مزایای باطری های لیتیوم یونی می‌توان به وزن سبک، چرخه عمر بالا و شارژ سریع اشاره کرد. اگر لپ تاپ شما کاملا نو است و باتری که برای لپ تاپ ایسوز خود استفاده می کنید، گارانتی ندارد، می توانید با خرید یک باطری لپ تاپ اسوس اورجینل از شرکت ساختار دیجیتال با خیال راحت از لپ تاپ خود استفاده کنید و از خرید یک باتری با کیفیت لذت ببرید. اگر لپ تاپ شما قدیمی شده و قصد خرید یک سیستم نو را ندارید بهتر است باتری لپ تاپ را تعویض کرده تا بتوانید زمان بیشتری از لپ تاپ خود استفاده کنید.

تفاوت باتری لپ تاپ اوجینال از غیر اصل : معرفی 3 باتری از برندهای شناخته شده

باتری لپ تاپ دل از چه نوعی است؟

لپ‌تاپ‌های دل مانند اکثر لپ‌تاپ‌ها از باتری‌های لیتیوم یونی استفاده می‌کنند. یکی از بهترین انواع باتری های لیتیوم یونی، باتری های پلیمری هستند. باتری‌های پلیمری لیتیوم یون در سال‌های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. باتری های پلیمری عمر طولانی دارند. ویژگی اصلی فناوری باتری لیتیوم یون پلیمری پتانسیل تورم سلول های باتری است.

تفاوت باتری لپ تاپ اوجینال از غیر اصل : معرفی 3 باتری از برندهای شناخته شده

چه نوع باتری در لپ تاپ اچ پی استفاده شده است؟

باتری لپ تاپ HP از نوع لیتیوم یون است. باتری های لیتیوم یون (Li-ion) معمولاً بین 300 تا 500 سیکل چرخه عمر دارند. با استفاده متوسط، به زبان ساده تر برای انجام کارهای جزئی، می توان انتظار داشت که باتری های لیتیوم یونی حدود 80 درصد از ظرفیت اولیه خود را پس از 300 چرخه یا حدود یک سال استفاده از دست بدهند.

تفاوت باتری لپ تاپ اوجینال از غیر اصل : معرفی 3 باتری از برندهای شناخته شده

جدیدترین مطالب