در تور شیراز کدام هتل های 4 و 5 ستاره پرطرفدارند؟

در تور شیراز کدام هتل های 4 و 5 ستاره پرطرفدارند؟

تور شیراز به عنوان یکی از محبوب ترین تورهای گردشگری کشور محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد. اگر می خواهید سفری خاطره انگیز به یکی از مقاصد اصلی توریستی ایران داشته باشید، بهترین هتل های 4 ستاره و 5 ستاره تور شیراز را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل های لوکس با امکانات و خدمات بی نظیر، محیطی آرامش بخش و اتاق های دلنشین و مجهز اقامتی راحت برایتان فراهم نموده و لذت سفرتان را چند برابر می کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین هتل های 5 ستاره و 4 ستاره تور شیراز آشنا سازیم. پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باشید و فرصت مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

در تور شیراز کدام هتل های 4 و 5 ستاره پرطرفدارند؟

بهترین هتل های 5 ستاره تور شیراز

تور شیراز و اقامت در هتل های 5 ستاره را می توان بهترین نوع سفر به شهر بهارنارنج در نظر گرفت. به خاطر اینکه شیراز دارای جاذبه های گردشگری منحصر بفرد و شگفت انگیزی است، گردشگران داخلی و خارجی بسیاری در ایام مختلف سال به این شهر سفر می کنند. بنابراین هتل های متعدد و متنوعی در شیراز ساخته شده تا بتوانند بهترین میزبانی را از مسافران داشته باشند.

 

هتل های 5 ستاره شیراز بهترین اماکن اقامتی این شهر هستند که می توانید با انتخاب آنها هنگام خرید تور شیراز، سفری به یادماندنی و سرشار از لحظات خوش را تجربه کنید. از بهترین هتل های 5 ستاره تور شیراز می توان موارد زیر را نام برد:

 

هتل بزرگ شیراز

بر فراز شهر شیراز و در مجاورت دروازه قرآن بهترین هتل 5 ستاره شیراز به نام هتل بزرگ قرار دارد که در سال 1392 افتتاح شده است. این هتل مجلل با 13 طبقه و 158 اتاق و سوئیت شیک و مجهز به بالاترین سطح امکانات و خدمات، مطابق با استانداردهای بین المللی هتل های 5 ستاره ساخته شده است.

 

معماری منحصر بفرد و طراحی هتل بزرگ شیراز با نمایی شبیه کشتی، نگاه هر گردشگری را هنگام ورود به شیراز به خود خیره می کند. موقعیت مکانی ویژه یکی از مهمترین مزایای این هتل پنج ستاره است که موجب دسترسی راحت مهمانان به جاهای دیدنی و جاذبه ها و اماکن مهم مانند دروازه قرآن، باغ جهان نما، آرامگاه حافظ، بلوار آزادی و … می شود.

 

شما می توانید با انتخاب هتل بزرگ به عنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تور شیراز، از امکانات و خدمات کامل همچون رستوران گردان، صندوق امانات داخل اتاق، روم سرویس، کافی شاپ لوکس، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز خرید، ترانسفر، خانه داری، لاندری، باربری، سالن ورزشی و … بهره مند شوید.

 

هتل زندیه شیراز

از دیگر هتل های 5 ستاره تور شیراز می توان به هتل لوکس زندیه اشاره کرد که در سال 1394 افتتاح شده است. این هتل با معماری منحصر بفرد خود در حریم مجموعه زندیه و در قلب شهر شیراز واقع شده است. از این رو با انتخاب این هتل برای محل اقامت خود در تور شیراز می توانید به راحتی به اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری مانند ارگ کریمخان، بازار وکیل، مسجد وکیل، حمام وکیل و … دسترسی داشته باشید.

 

این هتل 6 طبقه دارای 72 باب اتاق و سوئیت شیک با طراحی و دکوراسیون جذاب است. در تمامی این اتاق ها و سوئیت ها بهترین امکانات و خدمات و تجهیزات برای فراهم آوردن اقامتی راحت و دلنشین در نظر گرفته شده است. همچنین هتل 5 ستاره زندیه شیراز که یکی از بهترین هتل های این شهر می باشد، برای مهمانان خود امکانات و خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است. تور شیراز با اقامت در هتل پنج ستاره زندیه می تواند یکی از بهترین سفرهای تمام طول عمر شما باشد.

در تور شیراز کدام هتل های 4 و 5 ستاره پرطرفدارند؟

بهترین هتل های 4 ستاره تور شیراز

اگر با محدودیت مالی مواجه هستید و نمی توانید هتل های مجلل 5 ستاره را برای اقامت کنید، بهترین گزینه شما هتل های 4 ستاره هستند. هتل های 4 ستاره تور شیراز از نظر قیمت ارزانتر از هتل های پنج ستاره بوده اما امکانات و خدمات آنها در سطح بالایی قرار دارند. این هتل ها از محیطی آرامش بخش و بسیار لوکس برخوردارند و می توانند اقامتی به یادماندنی را برایتان به ارمغان آورند.

 

هتل پارس شیراز

هتل پارس یکی از بهترین هتل های 4 ستاره تور شیراز است که در سال 1381 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل لوکس در مرکز شهر و خیابان کریم خان قرار گرفته و از مزیت های اصلی آن می توان به فاصله کم با اماکن تاریخی و مهم شیراز اشاره کرد. شما می توانید با انتخاب این هتل برای اقامت در تور شیراز، به جاهای دیدنی مانند باغ ارم، مسجد نصیرالملک، ارگ کریمخان، مجموعه وکیل، حافظیه، شاهچراغ و … دسترسی مناسبی داشته باشید.

 

ساختمان مدرن هتل 4 ستاره پارس دارای 9 طبقه است که 189 باب اتاق و سوئیت شیک و مجهز در این طبقات برای میزبانی از گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است. این اتاق ها مجهز به بهترین امکانات و خدمات رفاهی براساس استانداردهای روز صنعت هتلداری دنیا هستند. محیط دلباز و دلنشین واحدهای اقامتی و امکانات ویژه هتل 4 ستاره پارس اقامتی رویایی و سرشار از آرامش را برای مهمانان فراهم می کنند.

 

هتل الیزه

اگر به دنبال یکی از بهترین هتل های 4 ستاره تور شیراز هستید، به شما هتل الیزه را پیشنهاد می کنیم. این هتل لوکس در سال 1393 احداث شده و یکی از بهترین مناطق شهر شیراز قرار دارد. ساختمان این هتل از معماری مدرن و شگفت انگیزی برخوردار است. 68 اتاق و سوئیت هتل الیزه در ساختمان 7 طبقه آن، جزو بهترین واحدهای اقامتی شیراز محسوب می شوند. موقعیت مکانی ویژه و دسترسی سریع و آسان به جاهای دیدنی و اماکن مهم شیراز مانند ایستگاه مترو، کوچه باغ های قصرالدشت، نمایشگاه بین المللی، مجتمع تجاری آفتاب و … موجب شده بسیاری از مسافران هنگام خرید تور شیراز، این هتل را برای اقامتی خاطره انگیز و راحت انتخاب کنند.

 

هتل 4 ستاره الیزه یکی از بهترین هتل های تور شیراز است که امکانات و خدمات بی نظیری را به مهمانان خود ارائه می دهد. از مهمترین آنها می توان صندوق امانات داخل اتاق، روم سرویس، اینترنت، رستوران لوکس با سرو انواع غذاهای باکیفیت، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن ورزشی و … را نام برد.

در تور شیراز کدام هتل های 4 و 5 ستاره پرطرفدارند؟

سخن پایانی

انتخاب بهترین هتل های 4 ستاره و 5 ستاره تور شیراز یکی از اصلی ترین دلایلی است که موجب می شود سفر شما به این شهر تاریخی و زیبا، لذت بخش و فراموش نشدنی شود. تور شیراز با هتل های لوکس و مجلل 5 ستاره و 4 ستاره جزو بهترین تورهای کشور محسوب می شود. شما می توانید برای خرید تور شیراز و رزرو بهترین هتل ها به سامانه اقامت 24 مراجعه کنید.

جدیدترین مطالب