چه خدماتی در آرایشگاه زنانه ارائه میشود؟

چه خدماتی در آرایشگاه زنانه ارائه میشود؟

در این مقاله، خدمات آرایشگاه‌های زنانه تهران را بررسی کرده و در انتها نیز ملاک‌های مهم انتخاب بهترین سالن زیبایی تهران را بیان کردیم تا بتوانید از میان صدها سالن زیبایی مختلف، بهترین سالن تهران را برای خود انتخاب نمایید.

 

آرایشگاه زنانه

با توجه به تعداد زیاد آرایشگاه‌های زنانه در سطح شهر تهران، در این مقاله قصد داریم تا خدمات نوین ارائه شده در این سالن‌های زیبایی را به شما معرفی کرده و نکات مهم انتخاب آرایشگاه را به شما معرفی نماییم. از آنجاییکه طبیعتا کیفیت کار و هزینه بسیار مهمتر از فاصله مکانی تا آرایشگاه است، موقعیت مکانی سالن را در این بررسی لحاظ نکرده‌ایم. مطمئن هستیم که با معرفی کردن بهترین سالن‌های زیبایی تهران، قطعا حاضر خواهید بود تا اندک سختی ترافیک را تحمل کرده و در عوض، به زیبایی و آراستگی مد نظر خود، برسید.

 

سالن زیبایی

تا پیش از رونمایی از متدهای نوین زیبایی و مراقبتی، سالن‌های زیبایی در حقیقت همان آرایشگاه بوده که خدماتی همانند کوپ و کوتاهی، رنگ و مش، اصلاح ابرو و … را ارائه می‌کردند. اما امروزه با رشد چشمگیر صنعت زیبایی و جوانسازی، فرق چشمگیری میان یک آرایشگاه ساده با بهترین سالن زیبایی تهران ایجاد شده است. این سالن‌ها به فضای بیشتری نیاز داشته و علاوه بر آن، باید تجهیزات مدرن روز را نیز تهیه کنند. مدیریت این سالن‌ها دشوارتر از آرایشگاه‌ها بوده و همچنین ممکن است در آن واحد، به بیش از 10 مشتری مختلف در لاین‌های تخصصی، خدمات ارائه دهند. خدمات این سالن‌ها عموما شامل دو بخش زیبایی و مراقبتی تقسیم شده که در بخش مراقبتی عموما به تجهیزات روز برای ارائه‌ی خدمات جوانسازی پوست نیاز خواهد بود.

 

خدمات سالن های زیبایی

در کنار خدماتی که حتما می‌شناسید، سالن‌های زیبایی امروزه خدماتی همچون میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، فیبروز، فیشیال صورت، خدمات اسپا و … را نیز ارائه کرده‌اند. همین امر نیز باعث تمایز این سالن‌ها از آرایشگاه‌های زنانه شده و نیاز به بودجه‌ی قابل توجه برای تاسیس چنین مجموعه‌ی خدماتی است. عموما سالن‌های زیبایی مکانی لاکچری و شیک بوده که در همان نگاه اول، آرامش خیال را به مشتریان عرضه کرده و باعث برطرف شدن هرگونه استرس و اضطراب خواهد شد. در ادامه، مهمترین پارامترهای انتخاب بهترین سالن زیبایی را بیان خواهیم کرد.

 

انتخاب بهترین سالن زیبایی

هنگامیکه قصد تغییر آرایشگاه خود را دارید، علاوه بر بررسی کردن نمونه کارهای مجموعه‌ی جدید باید به چندین نکته دقت نمایید. اولین نکته این است که مطمئن شوید که تصاویر ارائه شده به عنوان نمونه کار، کارهای واقعی خود سالن بوده و از فوتوشاپ یا سایر برنامه‌های ادیت عکس برای زیباسازی استفاده نشده باشد. متاسفانه امروزه بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی از تصاویر با فیلتر یا ادیت شده استفاده کرده و نتیجتا کارهای واقعی، تفاوت مشهودی با آنچه که مشاهده کردید، خواهد داشت. پس از آن، مطمئن شوید که سالن انتخاب شده، بهترین پرسنل را جذب کرده باشد. همانطور که می‌دانید، سالن‌ها زیر نظر مدیریت فعالیت کرده و در لاین‌های مختلف، افراد مختلفی جذب شده‌اند. مدیریتی که برروی کار خود نظارت داشته باشد، همواره بهترین پرسنل را در لاین‌های مختلف جذب خواهد کرد.

 

همانطور که در مقاله بهترین میکاپ آرتیست تهران بیان شده است، عموما شهرت سالن‌های زیبایی بخاطر نمونه کارهای موفق میکاپ و خصوصا میکاپ عروس است. اما طبیعتا شما فقط به دنبال میکاپ نبوده و مایل به استفاده از سایر خدمات سالن از جمله خدمات مژه، مو، ناخن و … نیز هستید. بنابراین، از تخصص پرسنل و همچنین خوش‌برخورد بودن پرسنل سالن اطمینان حاصل نمایید. یکی از مشکلات رایج میان اکثر سالن‌ها، عدم وقتشناسی بوده که عموما به دلیل پذیرش مشتریان بدون نوبت است. سالن‌های حرفه‌ای تهران به هیچ عنوان مشتریان بدون نوبت را پذیرش نخواهند کرد، چرا که این کار باعث تاخیر افتادن در زمان مشتریانی خواهد شد که از قبل، وقت رزرو کرده‌اند. یکی از نکات مهم در انتخاب سالن نیز همین موضوع وقتشناسی و سرعت عمل پرسنل برای انجام کار در زمان مقرر است.

 

شاید مهمترین نکته در انتخاب سالن، بررسی رعایت نکات بهداشتی بوده تا مطمئن شوید که پس از دریافت خدمت مد نظر، مشکلی برای سلامت شما ایجاد نخواهد شد. همانطور که می‌دانید، در مکان‌های پررفت و آمد همواره امکان انتقال بیماری‌های مختلف بین مشتریان وجود دارد. در کنار وقتشناسی مجموعه (برای جلوگیری از شلوغی سالن)، استفاده از تجهیزات بهداشتی از جمله تهویه مطبوع و تصفیه هوا بسیار مهم است. سالن‌هایی که همواره به بهداشت محیطی خود توجه دارند، احتمال انتقال بیماری بین مشتریان را از بین برده و می‌توانید در کنار رسیدن به زیبایی مد نظر خود، از حفظ سلامت نیز مطمئن شوید. رعایت بهداشت علاوه بر محیط، در خصوص ابزار و تجهیزات نیز وجود دارد.

 

همانطور که در مقاله بهترین مژه کار تهران بیان شده، چشم یکی از اعضای حساس بدن بوده که به سادگی و با رعایت نکردن چند نکته ساده، احتمال عفونت آن وجود دارد. خدمات مژه و ابرو جزو خدمات پرطرفدار در سالن‌های زیبایی بوده که شامل اکستنشن، لیفت، میکروپیگمنتیشن، میکروبلیدینگ، فیبروز و … است. حفظ بهداشت ابزار و محیط در این خدمات اهمیت دوچندانی پیدا خواهد کرد. به صورت کلی، اگر برای شما سلامت در کنار زیبایی از اهمیت یکسانی برخوردار است، رعایت شدن بهداشت را حتما در نظر گرفته و پس از آن خدمت مورد نظر خود را دریافت نمایید.

 

مدیر سالن زیبایی

از آنجاییکه سالن‌های زیبایی عموما درآمد بسیار زیادی دارند، مدیریت این مجموعه به مرور زمان کمتر به کسب و کار خود سر زده و کار را به پرسنل زیر مجموعه خواهد سپرد و یا با تاسیس کردن چندین شعبه، عملا وقتی برای نظارت بر خدمات ارائه شده را ندارد. هرچقدر که حضور مدیر پررنگ تر باشد و بر خدمات لاین‌های مختلف بیشتر نظارت داشته باشد، بدون شک می‌توان توقع داشت که کیفیت خدمات و متریال استفاده شده، بهتر باشد. در میان مدیران سرشناس سالن‌های مختلف که عموما در حوزه‌ی میکاپ و آرایشگری فعالیت دارند، تنها چند نفر هستند که مدارک خود را از کشورهای بین‌المللی دریافت کرده و سپس مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای را دریافت نموده تا سالن خود را تاسیس نمایند. در این میان، بانو فرناز صفری مدارک خود را از کشورهای اروپایی و کانادا دریافت کرده است.

 

به همین دلیل نیز ایشان یکی از بهترین میکاپ آرتیست‌های تهران بوده که خصوصا در سبک کلاسیک و اروپایی، بالاترین کیفیت را برای مشتریان خود ارائه کرده است. به دلیل حضور مستمر در سالن و همچنین دقت در انتخاب همکاران، بالاترین سطح خدمات در این سالن زیبایی ارائه شده است. این سالن زیبایی در منطقه 1 تهران و محله کامرانیه قرار گرفته که از شنبه تا پنجشنبه و فقط در ساعات 10 الی 18 میزبان مشتریان خود است. برای دیدن نمونه کارهای این مجموعه می‌توانید به پیج اینستاگرامی سالن مراجعه کرده و یا به وبسایت سالن زیبایی فرناز صفری مراجعه کنید. حضور در این سالن فقط با تعیین وقت قبلی امکان پذیر بوده و علاوه بر آن، در بعضی از ایام سال نیز امکان بازدید عروس وجود دارد. در حال حاضر، به مناسبت سال نو، پکیج‌های مختلف زیبایی و مراقبتی برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

 

بانو صفری نه تنها پرسنل با تجربه را در تمامی لاین‌ها جذب کرده، بلکه یکی از مدرسین سازمان فنی و حرفه‌ای بوده و دوره‌های آموزشی میکاپ و فیبروز را ارائه کرده است. این دوره‌ها در غالب کلاس‌های نیمه خصوصی و خصوصی برگذار شده که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره سالن تماس گرفته و در خصوص زمان و هزینه‌ی هر یک از دوره‌ها، مطلع شوید. دوره‌های ارائه شده به همراه تضمین دریافت مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای برگذار شده و ظرفیت آن‌ها محدود است.

چه خدماتی در آرایشگاه زنانه ارائه میشود؟

جدیدترین مطالب