راهنمای کامل خرید بلیط تهران به شیراز

راهنمای کامل خرید بلیط تهران به شیراز

مرکز استان فارس، شیراز پنجمین شهر بزرگ ایران است. این شهر از جمله شهرهای پرجمعیت ایران است که نقش مهمی در اقتصاد کشور را ایفا می‌کند. ارتباط‌های مالی و علم قوی پزشکی در کنار صنعت گردشگری بسیار قوی باعث شده شیراز از مقاصد پر تردد باشد. بلیط هواپیما تهران به شیراز نیز در کنار دیگر گزینه‌های حمل و نقل از گزینه‌های پر طرفدار است. ارتباط‌های دو شهر تهران و شیراز و سفر مردم برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر شیراز بلیت هواپیما تهران به شیراز را به پرفروش‌ترین بلیت‌های پروازی تبدیل کرده است.

 

اگر از جمله افرادی هستید که به دلیل مسائل کاری یا شخصی از تهران به شیراز در رفت و آمد هستید یا برای سفر به شیراز به دنبال بلیط هواپیما هستید این راهنما خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز فلایور را تا انتها مطالعه کنید.

بلیط تهران به شیراز

فاصله هوایی تهران تا شیراز

ساعت پرواز تهران به شیراز با توجه به شرایط آب و هوایی و مسیر پرواز ممکن است متغیر باشد. فاصله هوایی تهران به شیراز حدود 682 کیلومتر است. مدت زمان پرواز بر روی بلیط‌های تهران به شیراز یک ساعت و بیست دقیقه ثبت شده است. مدت زمان پرواز با توجه به زمان حضور در فرودگاه قبل پرواز بیشتر از 4 ساعت نخواهد بود. این در حالی است که مسافت تهران تا شیراز با قطار 15 ساعت و اتوبوس 12 ساعت است.

 

پرواز تهران به شیراز در کدام فرودگاه ها انجام میشود

پروازهای داخلی از تهران عمدتا در فرودگاه مهرآباد انجام می‌شوند. پرواز تهران به شیراز از فرودگاه مهرآباد آغاز می‌شود و در فرودگاه شهید دستغیبت به زمین می‌نشیند.

 

خرید بلیط تهران به شیراز

قیمت بلیط هواپیما شیراز به توجه به نوع ایرلاین و کلاس پروازی متفاوت است. با این حال به دو روش می‌توانید بلیط هواپیمای شیراز را تهیه کنید. در روش اول می‌توانید به صورت آنلاین از چارت برنامه‌های پرواز بلیت تهیه کنید. اگر به فکر خرید بلیط تهران شیراز ارزان هستید می‌توانید از گزینه‌های چارتری و بلیط‌های لحظه آخری استفاده کنید. بهترین زمان برای خرید بلیط تهران به شیراز ارزان، فصل پاییز است. اگر به فکر سفر به مشهد و خرید بلیت ارزان قیمت هستید این فصل از سال مناسب است.

 

تهیه مناسب ترین بلیط هواپیما تهران به شیراز

بهترین روش خرید بلیط هواپیما اطلاع از چارت پروازی ایرلاین‌های مختلف است. ایرلاین‌های مختلف پروازهای متفاوتی را با قیمت و ساعت متفاوت ارائه می‌دهند. با جست و جو در برنامه‌های پروازهای داخلی مناسب‌ترین گزینه را با توجه به روز و ساعت پرواز و قیمت انتخاب می‌کنید. در این میان فلایور به عنوان یک منبع تمام و کمال، برنامه پروازهای داخلی سراسر ایران را در کنار پروازهای خارجی قرار داده است تا بهترین گزینه سفر را مناسب ترجیحات خودتان انتخاب کنید.

 

برای رزرو بلیط هواپیما تهران به شیراز می‌توانید به فلایور مراجعه کنید و مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید. بعد اینکه مبدأ و مقصد خود را در قسمت نوار جست و جو وارد کردید، لیستی از پروازها برای شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید با مقایسه ایرلاین‌ها، قیمت‌ها و روز و ساعت سفر، بلیت مناسب خود را تهیه کنید. به همین سادگی.

 

شما همچنین می‌توانید بلیط تهران به شیراز ارزان، بلیت‌های لحظه آخری و با تخفیف را از سایت فلایور پیدا کنید. فلایور طیف وسیعی از پروازها، از سیستمی تا چارتری را برای مسافرانش در نظر گرفته است.

 

کلاس های پروازی بلیط های تهران به شیراز

به طور کلی در همه پروازها کلاس ‌پروازی به سه نوع تقسیم می‌شود. در پروازهای کوتاه مدت کلاس پروازها چندان اهمیتی ندارد اما در پروازهای طولانی مدت راحتی مسافران اهمیت بیشتری دارد. علاوه بر این ترجیح مسافران برای خرید بلیط متفاوت است؛ بنابراین بلیط تهران شیراز برای سه طیف مختلف از مسافران ارائه می‌شود. بلیت هواپیما تهران شیراز بر اساس نوع امکانات و کیفیت در طول پرواز به سه نوع فرست کلاس، بیزنس کلاس و کلاس اکونومی تبدیل می‌شوند. کلاس‌های پروازی تفاوت قیمتی چشم گیری در قیمت بلیط‌ها خواهند داشت. مسافران تهران شیراز می‌توانند با هر سطح بودجه و نیازی بلیت مناسب خودشان را انتخاب کنند.

بلیط هواپیما تهران به شیراز

بلیط هواپیما فرست کلاس

فرست کلاس گران‌ترین گزینه‌های پروازی است. پروازهای فرست کلاس قیمت بیشتری دارند اما امکانات رفاهی و خدماتی ویژه‌ای را در طول پرواز به مسافران ارائه می‌دهند. تعداد صندلی‌های فرست کلاس محدود است و معمولاً در قسمت جلویی کابین هواپیما قرار دارند. قسمت جلویی هواپیما فضای بیشتر و راحت‌تری در اختیار مسافران قرار می‌دهد و حریم خصوصی بهتری دارد. ارائه خدمات به مسافران پرواز فرست کلاس بیشتر است زیرا آن‌ها هزینه این خدمات را از قبل پرداخت کردند.

 

بلیط هواپیما بیزنس کلاس

بیزنس کلاس یا پروازهای تجاری در خطوط تجاری هوایی ارائه می‌شوند. در صنعت حمل و نقل هوایی این کلاس پروازی امکاناتی نزدیک به فرست کلاس دارد و خدمات متوسطی ارائه می‌دهد. در حال حاضر بعضی از ایرلاین‌ها پروازهای فرست کلاس را از لیست خود حذف کرده‌اند زیرا پروازهای تجاری با کیفیت بالای خود بیشتر مورد استقبال مسافران قرارگرفته‌اند.

 

بلیط هواپیما اکونومی یا اقتصادی

بلیط پروازهای اکونومی از پرفروش‌ترین بلیت‌های هواپیمایی در پروازهای داخلی است. آژانس‌های هواپیمایی در پروازهای داخلی بیشتر پروازهای خود را به صندلی‌های اکونومی اختصاص می‌دهند. بیشتر پروازهای تهران به شیراز نیز در قالب اکونومی ارائه می‌شوند که از نظر قیمتی بسیار به صرفه است. خدمات ارائه شده در پروازهای اکونومی به نوع ایرلاین و مدل پروازی بستگی دارد.

 

بلیط های چارتری و سیستمی پرواز تهران به شیراز

هنگام سفر با هواپیما این سال برای عده‌ای پیش می‌آید که بلیط چارتری تهیه کنیم یا سیستمی؟ هیچ پاسخ روشنی برای این سؤال وجود ندارد چون موقعیت و شرایط زمانی است که برای شما تعیین می‌کند بلیط سیستمی تهیه کنید یا چارتری. اما تفاوت این دو بلیط در چیست؟

 

بلیط‌های سیستمی به بلیت‌هایی گفته می‌شود که فرقی نمی‌کند آن را از آژانس‌های واسطه خریداری کنید یا خود ایرلاین‌ها، در هر دو صورت قیمت‌ها یکی است. قیمت بلیت‌های سیستمی بر اساس مصوبه شرکت‌های هوایی مشخص می‌شود و ثابت است. بلیط‌های سیستمی دو مزیت دارند، اول اینکه قابل استرداد یا پس دادن هستند. دوم اینکه قیمت این بلیط‌ها برای بزرگ‌سالان و خردسالان متفاوت است. این گزینه برای افرادی که با خانواده سفر می‌کنند مناسب است. بلیط‌های سیستمی برای سفرهای داخلی، مقصد های پر رفت و آمد مانند بلیط تهران مشهد بر روی سایت فلایور در دسترس و آماده رزرو هستند.

 

بلیط‌های چارتری اما تفاوت عمده‌ای با سیستمی دارند. قیمت بلیط‌های چارتری هر لحظه در حال تغییر است. بلیط چارتری در بیشتر مواقع قیمت کمتری نسبت به سیستمی دارد اما همیشه این‌طور نیست. آژانس‌های مسافرتی بعضی از صندلی‌های هواپیما را پیش خرید می‌کنند و بعد با تعیین نرخ به مسافران می‌فروشند. اگر در فصل پرتردد باشد قیمت این بلیط‌ها بالاتر و اگر در فصل با تعداد کمی از مسافر باشد قیمت‌ها پایین‌تر هستند. بلیط‌های چارتری هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر شود ارزان‌تر هستند. توجه داشته باشید که بلیط‌های چارتری قابل استرداد یا پس دادن نیستند.

خرید بلیط هواپیما تهران به شیراز

کلام آخر فلایور

فلایور وب سایت جامع جست و جوی بلیط‌ پروازهای داخلی و خارجی است. هرکجای دنیا که مقصد سفرتان باشد، در سایت ما گزینه‌های متنوع پرواز با قیمت‌ها و شرایط مختلف پیش روی شما قرار دارد. این‌گونه می‌توانید بلیطی را رزرو کنید که نزدیک‌ترین حالت به ایده آل شما است.

 

فرقی نمی‌کند چه کسی هستید و به کجا سفر می‌کنید، فلایور به هر نوع مسافری کمک می‌کند تا نه ‌تنها سفری مناسب و مقرون به صرفه داشته باشند، بلکه بهترین کیفیت را دریافت کنند.

 

شما با کمک فلایور و تنها با یک کلیک ساده می‌توانید از بین پروازهای مختلف، پرواز مناسب خود را انتخاب کنید. فلایور تمام مسیرهای داخلی و خارجی را پوشش می‌دهد و با فراهم کردن امکان مقایسه قیمت‌ها، می‌توانید مقرون به‌صرفه‌ترین پروازها را برای خودتان پیدا کنید.

 

شما با کمک آخرین بروزرسانی‌های لحظه‌ای بلیط‌های هواپیما، تنوع پرواز و قیمت‌ها، یک قدم جلوتر خواهید بود و می‌توانید با خیال آسوده بلیط خود را رزرو کنید. پشتیبانی 24 ساعته فلایور به شما کمک می‌کند که سفری آسوده و راحت را تجربه کنید. فلایور در تلاش است که هر روز رضایت خاطر بیشتری برای مشتریان خود فراهم کند؛ این‌گونه ما به مسیر و جایگاه خود بیشتر افتخار خواهیم کرد.

جدیدترین مطالب