خواربار با ارزانترین قیمت را از اسنپ مارکت تهیه کنید

خواربار با ارزانترین قیمت را از اسنپ مارکت تهیه کنید

خواربار جزو پرمصرف‌ترین و مهم‌ترین اقلام موجود در سبد خرید خانوار است. خانواده‌های ایرانی با هر سطح درآمدی، باز هم اقدام به خرید مواد غذایی می‌کنند و در این میان، خرید خواربار از اهمیت بالایی برخوردار است. البته این موضوع فقط محدود به خانواده‌ها نیست و همه افراد را شامل می‌شود. خوشبختانه راه‌های مختلفی وجود دارد که  شما می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را با کمترین قیمت و با بی‌دردسرترین روش خریداری کنید.

 

امروزه خرید آنلاین بیش از همیشه رونق پیدا کرده است و بسیاری از افراد متوجه راحتی و مزایای زیاد خرید اینترنتی شده‌اند. خرید آنلاین خواربار و مواد غذایی از سایر محصولاتی که می‌توانید به این صورت خریداری کنید، بهتر و راحت‌تر است. دلیل این امر آن است که خرید این اقلام سلیقه‌ای نیست. کافی‌ست به برندی که قصد خرید آن را دارید، اعتماد داشته باشید و یک سایت یا اپلیکیشن معتبر را انتخاب کنید.

 

اسنپ مارکت جزو بزرگ‌ترین و بهترین ‌هایپرمارکت‌های آنلاین ایران است که به شما امکان خرید راحت و مقرون‌به‌صرفه مواد غذایی و خواربار را می‌دهد. در حقیقت، همه انواع محصولات سوپرمارکتی در اسنپ مارکت عرضه می‌شوند و به‌ویژه خواربار، یکی از پرطرفدارترین دسته‌بندی‌های اسنپ مارکت است. اما هایپر مارکت اسنپ چه ویژگی‌هایی دارد که خرید از آن را تا این حد راحت و مقرون‌به‌صرفه کرده است؟

خواربار با ارزانترین قیمت را از اسنپ مارکت تهیه کنید

کجا همیشه حراج است؟

حتما تا به حال شاهد دیدن صف‌های طولانی در خیابان بوده‌ و وقتی علت تشکیل صف را پرسیده‌اید، به شما گفته‌اند که فلان مکان خواربار و مواد غذایی ارزان می‌فروشد؛ یا به‌اصطلاح حراج کرده است. آیا می‌دانید اسنپ مارکت تخفیف‌های شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون نیاز به ایستادن در صف و تلف‌کردن وقت باارزش خود، خرید بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای انجام دهید؟

 

برخلاف بسیاری از فروشگاه‌های سطح شهر، تخفیف‌های اسنپ مارکت گاه‌به‌گاه نیست؛ بلکه هر روز، هفتگی، ماهانه و روزهای خاصی از هفته مانند سه‌شنبه‌ها یا آخر هفته‌هاست و شما می‌توانید به‌صورت منظم از تخفیف‌ها بهره‌مند شوید. به این ترتیب هزینه‌های خرید خواربار و مواد غذایی شما به حداقل می‌رسد و در عین حال می‌توانید از بهترین برندهای ایران خرید کنید. اما مزایای خرید از اسنپ مارکت فقط محدود به قیمت نمی‌شود.

 

اسنپ مارکت با بسیاری از معتبرترین برندهای تولید مواد غذایی و خواربار در ایران همکاری دارد؛ بنابراین هیچ مشکلی از نظر انتخاب برند مورد نظر خود نخواهید داشت. همچنین اسنپ مارکت برای کسانی که اولین بار خرید انجام می‌دهند، کادوی ارسال رایگان را در نظر گرفته است.

 

اسنپ مارکت به شما امکان می‌دهد محصولات خریداری‌شده خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در منزل تحویل بگیرید. به این ترتیب دردسر رانندگی، پیداکردن جای پارک، تلف‌شدن وقت، پرداخت پول بنزین و بسیاری مشکلات دیگر را نخواهید داشت. اما آیا می‌دانید چه اقلام خواربار و مواد غذایی را می‌توانید از اسنپ مارکت ارزان بخرید؟

 

چه خواربارهایی را میتوانیم از اسنپ مارکت ارزان بخریم؟

تنوع مواد غذایی و خواربار در اسنپ مارکت بسیار بالاست. شما می‌توانید هر نوع ماده غذایی را که بخواهید، از اسنپ مارکت خریداری کنید. عمده‌ترین و پرطرفدارترین آن‌ها عبارتند از:

 

انواع برنج تنظیم بازار در اسنپ مارکت

برنج، اصلی‌ترین خوراک ایرانی‌هاست. چه برنج ایرانی بخواهید و چه انواع خارجی را ترجیح دهید، اسنپ مارکت کالای مورد نیاز شما را تامین می‌کند. کافی‌ست وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ مارکت شوید و دسته‌بندی خواربار و نان را انتخاب کنید. سپس در زیردسته‌ها، برنج را انتخاب کنید و هر مقدار که نیاز دارید، تنها با چند کلیک خریداری کنید.

 

برنج سفید از نظر ارزش تغذیه‌ای، کربوهیدرات خالی‌ست؛ اما بعضی کارخانه‌ها برنج سفید را با مواد مغذی مانند آهن و ویتامین‌های B مانند اسیدفولیک، نیاسین، تیامین و غیره غنی می‌کنند. در غیر این صورت، برنج قهوه‌ای ارزش تغذیه‌ای بالاتری دارد.

 

خوبی خرید از اسنپ مارکت این است که هر اندازه برنج خریداری کنید، در منزل به شما تحویل داده می‌شود؛ بنابراین اگر ماشین ندارید یا تنها هستید و جابه‌جایی مقدار زیاد برنج برای شما سخت است، اسنپ مارکت مشکل شما را حل می‌کند.

خواربار با ارزانترین قیمت را از اسنپ مارکت تهیه کنید

ماکارونی، لازانیا و رشته

ماکارونی و لازانیا از محبوب‌ترین خوراکی‌ها در سراسر دنیا هستند. این مواد به‌خصوص در میان بچه‌ها طرفداران بیشتری دارند. همچنین یکی از مواد غذایی اصلی در رژیم غذایی ورزشکاران را تشکیل می‌دهند. شاید فکر کنید ماکارونی، لازانیا و رشته مانند برنج سفید فقط کربوهیدرات خالی هستند اما لزوما این‌گونه نیست.

 

ماکارونی غلات کامل، سرشار از فیبر، منگنز، سلنیوم، مس و فسفر است؛ در حالی که ماکارونی تصفیه‌شده و غنی‌شده دارای آهن و ویتامین B بیشتری‌ست. ماکارونی یک انتخاب عالی برای بیماران دیابتی‌ست؛ زیرا کلسترول ندارد، سطح سدیم کمی ‌دارد و باعث عدم تعادل در بدن نمی‌شود. شما میتوانید با چند کلیک از هایپر مارکت اسنپ انواع ماکارونی و پاستا و لازانیا را بخرید و درب منزل تحویل بگیرید.

 

سویا

سویا یک پروتئین با کیفیت بالاست. اگر یک یا دو وعده در هفته از محصولات سویا استفاده کنید، می‌تواند برای سلامتی شما بسیار مفید باشد. سویا به‌ویژه در بین افرادی که رژیم‌های غذایی گیاهی و وگان دارند، بسیار محبوب است؛ زیرا می‌توانند آن را جایگزین گوشت کنند.

 

سویا حاوی موادی به نام فیتواستروژن است. این مواد عملکرد هورمون استروژن را دارند و برای سلامتی بسیار مفید هستند. خوردن غذاهای سویادار می‎‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی، سکته مغزی، بیماری عروق کرونر قلب (CHD) و برخی سرطان‌ها را کاهش دهد و برای سلامت استخوان‌ها بسیار مفید است.

 

حبوبات

در خواص حبوبات هر چه بگوییم، کم گفته‌ایم. حبوبات از نظر مواد مغذی، شبیه گوشت هستند؛ اما سطح آهن کمتری دارند و چربی‌های اشباع‌شده ندارند. حبوبات سرشار از پروتئین گیاهی، فیبر، ویتامین B، آهن، فولات، کلسیم، پتاسیم، فسفر و روی هستند.

 

بدن از کربوهیدرات‌های موجود در حبوبات به‌آرامی ‌و در طول زمان استفاده می‌کند و انرژی ثابتی را برای بدن، مغز و سیستم عصبی فراهم می‌کند. خوردن حبوبات به‌عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم می‌تواند به کاهش قند خون، فشار خون، ضربان قلب و سایر خطرات از جمله بیماری‌های قلبی و دیابت کمک کند.

 

حبوبات حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که به جلوگیری از آسیب سلولی و مبارزه با بیماری و پیری کمک می‌کنند. فیبر و سایر مواد مغذی موجود در آن‌ها برای سیستم گوارش بسیار مفید هستند و حتی می‌توانند از سرطان‌های سیستم گوارشی پیشگیری کنند. به‌عنوان یک توصیه اکید، مصرف حبوبات را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

 

اسنپ مارکت امکان خرید هر نوع حبوباتی را که بخواهید، برای شما فراهم می‌کند. کافی‌ست تنها با چند کلیک درخواست خود را در سایت یا اپلیکیشن اسنپ مارکت ثبت کنید و در کم‌ترین زمان ممکن، هر آن‌چه را که خواسته‌اید، در منزل تحویل بگیرید.

 

قند و شکر

قند و شکر از کالاهای بسیار پرمصرف ما ایرانی‌ها هستند. اگرچه نمی‌توان برای این مواد غذایی، خاصیتی در نظر گرفت و غیر از آن، ضرر هم دارند، اما نصف لذت زندگی برای خیلی از افراد، خوردن شیرینی و شکر است؛ بنابراین بهتر است حد اعتدال را رعایت کنید و حتی اگر می‌خواهید قند و شکر بخورید، کم بخورید. اسنپ مارکت این مواد غذایی را از هر نوعی که بخواهید، برای شما تامین کرده است.

 

با اسنپ مارکت عاشقی کنید!

همه ما عاشق خرید ارزان و مقرون‌به‌صرفه هستیم و چه بهتر که این خرید با راحتی توام باشد. اسنپ مارکت امکان خرید ارزان و راحت را برای شما فراهم کرده است. بنابراین خرید از اسنپ مارکت را فراموش نکنید.

جدیدترین مطالب