خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب cck تایوانی

خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب cck تایوانی

کدر بودن رنگ آن نیز نشان دهنده ی مقدار زیادی ناخالصی در آن می باشد.آب آشامیدنی در اکثر نقاط آلوده است و این را از طعم و مزه ی آن می توان احساس کرد. نکته ی مهم این است که باید دستگاهی را تهیه کنید که بتواند هر نوع آلاینده ای را از بین ببرد و فیلتر ها ی آن قدرت جذب بالایی داشته باشند. انواع میکروب ها و ویروس ها و مواد شیمیایی نیز در آب وجود دارد که نمی توان آن را مشاهده کرد. برای این که این آلودگی ها را از آب جدا کنیم نیازمند یک دستگاه تصفیه آب خانگی می باشیم. در این مطلب قصد داریم به معرفی برند تصفیه آب سی سی کا که از بهترین مارک های تصفیه آب است بپردازیم.

خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب cck تایوانی

 

برند تصفیه آب سی سی کا

ابتدا فعالیت این شرکت طراحی و ساخت دستگاه های تصفیه آب با فناوری اولترا فیلتراسیون و نانو فیلتراسیون بود و این شرکت سی سی کا در سال 1973 در تایوان تاسیس شد. علاوه بر این اقدام به تولید انواع فیلتر ها، پمپ، لوله ها و تصالات، شلنگ ها و دیگر قطعات جانبی تصفیه آب کرد. رفته رفته با اختراع سیستم اسمز معکوس این کمپانی نیز توجه اش را به معطوف تولید دستگاه های اسمز معکوس کرد.

 

کیفیت دستگاه های cck بسیار بالاست و هماهنگ با استاندارد های روز دنیا می باشد.. با تهیه تصفیه آب سی سی کا می توانید ضامن سلامتی خود و خانواده تان باشید و از شر آلودگی های آب آشامیدنی خلاص شوید. سی سی کا که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی است قیمت آن نسبت به برند های مشابه ارزان تر می باشد و اما از نظر کارایی تفاوتی ندارد. این شرکت از بهترین متخصصان و حرفه ای ترین تیم تحقیق استفاده می کند و از متریال درجه یک در دستگاه ها ی خود بهره می برد. دستگاه های سی سی کا در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و در ایران نیز نمایندگی مینروا فیلتر مرکز خرید معتبر این برند می باشد.

خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب cck تایوانی

 

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب سی سی کا

این دستگاه ها از روش اسمز معکوس برای حذف املاح و ناخالصی ها ی آب استفاده می کنند. سی سی کا 6 مرحله ای دارای 5 فیلتر تصفیه به نام های پروپیلن، کربن اکتیو، کربن بلاک، ممبران و پست کربن می باشد که تمام آلاینده های آب توسط این 5 فیلتر تا 98 درصد از بین می روند و فیلتر مینرال نیز در مرحله ی آخر مواد و املاح معدنی از دست رفته را به آب بر می گرداند. تصفیه آب های 6 مرحله ای، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز بهترین مدل های دستگاه های تصفیه آب سی سی کا می باشند.

 

پس از آن که فیلتر های اسمز معکوس کار تصفیه آب را انجام دادند در مرحله هفتم فیلتر قلیایی ph آب را افزایش داده و به سمت قلیایی شدن می برد و این آب بسیار برای سیستم ایمنی بدن و پوست و مو مفید می باشد. سی سی کا در دستگاه های 7 مرحله ای خود یک فیلتر قلیایی نیز اضافه کرده است.

 

یک دستگاه قدرتمند و بهترین دستگاه تصفیه آب سی سی کا را می توان مدل 8 مرحله ای آن دانست.  تمام فیلتر های لازم برای تصفیه و افزایش کیفیت آب را در اختیار دارد. فیلتر پروپیلن، کربن پودری، کربن بلاک، ممبران، پست کربن، مینرال، قلیایی و اکسیژن ساز. فیلتر اکسیژن ساز نوعی فیلتر مادون قرمز می باشد که برای تولید اکسیژن در آب استفاده می شود. این فیلتر با ایجاد تغییر در ساختار مولکول های آب اکسیژن آن را افزایش می دهد.

 

دستگاه تصفیه آب سی سی به راحتی فیلتر هایش تعویض می شوند و با توجه به نوع فیلتر بین 6 ماه تا یک سال و نیم مدت زمان تعویض آن ها می باشد. تعویض فیلتر ها و سایر خدمات مربوط به دستگاه تصفیه آب بر عهده ی شرکتی است که از آن دستگاه را خریداری کرده اید و این یکی از موارد مهم در رابطه با دستگاه های تصفیه آب تعویض فیلتر ها می باشد.

 

فیلتر ها پس از مدتی به دلیل اشباع شدن از مواد آلوده و رسوبات کارایی خود را از دست می دهند و باید با فیلتر های جدیدی جایگزین شوند تا بتوانند به کار خود ادامه دهند.برخی دستگاه های تقلبی با برند سی سی کا در بازار وجود دارند که از قطعات بسیار بی کیفیت و ضعیفی استفاده می کنند که عملا برای شما هیچ کارایی نخواهند داشت و برای سلامتی نیز مضر هستند. برای خرید تصفیه آب سی سی کا حتما از اورجینال بودن آن مطمئن شوید. دستگاه های سی سی کا اصل در دارای قطعات تایوانی و مونتاژ ایران می باشد. اما یک دستگاه تصفیه آب اورجینال سی سی کا اورجینال را از کجا می توان تهیه کرد که در ادامه به شما خواهیم گفت.

خرید و قیمت دستگاه تصفیه آب cck تایوانی

 

فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب 

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا نمایندگی رسمی فروش و پخش بهترین برند تصفیه آب تایوانی از جمله سی سی کا که به صورت رایگان در تهران و استان البرز این دستگاه را ارسال و نصب می کند. شرکت تصفیه آسا نمایندگی cck در ایران است که خدمات پس از فروش آن را نیز در اختیار دارد. برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی می توانید به سایت مینروا فیلتر و یا تصفیه آسا مراجعه نمایید. این شرکت فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب را نیز فراهم کرده است. با خرید بهترین دستگاه تصفیه آب برای منزل و یا محل کارتان به راحتی از آبی سالم و زلال بهره مند می شوید و از عوارض و مشکلات آب آلوده خود و خانواده تان را حفظ خواهید کرد.خدمات تعویض فیلتر تصفیه آب نیز به صوت دوره ای به مشتریان یادآوری می شود.

 

انواع دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای، قلیایی و اکسیژن ساز در این مجموعه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد که گارانتی یک ساله ی شرکت نیز به شما داده خواهد شد. ارائه مشاوره فروش و پشتیبانی به صورت 24 ساعته شبانه روزی، راهنمایی جهت مراحل آسان نصب دستگاه به صورت تلفنی یا آنلاین برای شهرستان ها، ارائه تخفیفات شگفت انگیز فروش ویژه، امکان خرید با قیمت قطعی داخل جشنواره های فروش ویژه تنها با پرداخت بیعانه ،تعمیر انواع دستگاه تصفیه کننده آب، تعویض قطعات کهنه دستگاه شما با قطعات درجه یک نو، خرید نقد و اقساطی تا 10 ماه از جمله خدماتی است که شرکت مینروا فیلتر برای مشتریان خود ارائه می دهد. برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر شما مشتریان عزیز می توانید با کارشناسان فروش شرکت مینروا فیلتر تماس حاصل نمایید.

جدیدترین مطالب