آیا به یک ردیاب جی پی‌اس حیوانات برای حیوان خانگی خود نیاز دارید؟

آیا به یک ردیاب جی پی‌اس حیوانات برای حیوان خانگی خود نیاز دارید؟

اگر حیوانی دارید که استاد فرارکردن است، هنوز هنر حیوان خانگی بودن را درک نکرده است، می دانید که چقدر مهم است که بدانید حیوان خانگی شما اصلا کجاست. استفاده از جی پی اس حیوانات می تواند در تمام این موقعیت ها به شما آرامش دهد، دیگر نگران نخواهید بود که شما حیوان خانگی کجا هست. با ردیابی مکان حیوان خانگی‌تان، مطمئن می‌شوید که او سالم و ایمن است.

 

ایده بدی نیست که حیوان خانگی خود را یک دستگاه ردیابی جی‌پی‌اس حیوانات تهیه کنید. بهترین ردیاب‌های جی‌پی اس حیوانات خانگی که به یک قلاده متصل می‌شوند، ردیابی موقعیت مکانی را در زمان واقعی ارائه می‌دهند و می‌توانید هشدارهایی را زمانی که حیوان خانگی شما مناطق امن تعیین‌شده را ترک می‌کند تنظیم کنید تا بتوانید به راحتی توله‌سنگ یا بچه گربه خود را پیدا کنید.

 

همه ردیاب ها به طور یکسان ساخته نمی شوند و گزینه های زیادی در بازار وجود دارد. برخی برای یافتن مکان سگ شما به خدمات تلفن متکی هستند، در حالی که همراه برخی دیگر از ردیاب‌های حیوانات خانگی جی‌پی‌اس ، فناوری اطلاعات رادیویی (RF) یا حتی بلوتوث قرار دارد.

 

خصوصیات بهترین ردیاب جی پی‌‌اس حیوانات خانگی

صاحبان حیوانات خانگی همیشه نمی‌توانند گربه‌ها و سگ‌های داخل خانه را که در فضای باز، بازی می‌کنند یک ردیاب جی‌پی‌اس که به قلاده حیوان خانگی شما متصل است، می‌تواند شما را در صورت فرار ، به حیوان خانگی‌تان برساند.دیدن مکان سگ یا گربه شما از طریق یک برنامه فوق العاده مطمئن بخش است. علاوه بر این، نظارت و تنظیم فعالیت و رفتار حیوان خانگی شما به ترویج یک سبک زندگی سالم کمک می کند. زمانی که ویژگی‌هایی را دارند که حیوان خانگی شما و شما بیشتر به آن نیاز دارید را با دستگاه‌های ردیاب محدود کردید، زمان بسیار آسان‌تر برای محدود کردن گزینه‌ها می‌توانید داشته باشید.

 

ردیابی مکان حیوان خانگی شما مهم است، اما بهتر است که فعالیت حیوا ن خانگی خود را نیز زیر نظر داشته باشید؟ برخی از ردیاب های GPS هر دو را ارائه می دهند. با این دستگاه‌ها، می‌توان از میزان فعالیت‌ها، مصرف، مسافت طی شده و حتی رفتارهایی مانند لیس زدن یا خاراندن حیوان خانگی خود از آن استفاده کرد.

 

• بدون محدودیت برد ، در مسافتهای طولانی کار کند.

• ردیاب جی‌پی‌اس حیوانات حتما باید ضد آب باشد .چون ورود حیوانات به داخل آب اجتناب پذیر است.

• عمر باطری قابل توجهی داشته باشد.

• وزن سبکی داشته باشد.

• دارای رمز گذاری مطمئن برای حفظ حریم خصوصی باشد.

 

جی‌پی اس حیوانات خانگی چگونه کار می‌کند؟

این دستگاه‌های الکترونیکی،  به شما این امکان را می‌دهند که مکان رفیق پشمالوی خود را دقیقاً مشخص کنید و هم‌چنین این امکان را  می‌دهند حرکات آنها را با استفاده از یک برنامه روی تلفن خود پیگیری کنید تا پیدا کردن آنها را کمی آسان‌تر کنید.

 

جی‌پی‌اس‌ حیوانات، مطمئناً کمک زیادی به شما خواهند کرد تا خیالتان راحت باشد. اکثر آنها از GPS استفاده می کنند و از سیگنال هایی که در هر نقطه از جهان موجود است استفاده می کنند و اغلب با سیستم های هشدار ارائه می شوند که به شما اطلاع می دهند که آیا حیوان خانگی شما به طور ناگهانی تصمیم گرفته است که ایمنی حیاط شما یا مکان بازی تعیین شده دیگری را ترک کند.

 

برخی از قلاده‌های جی‌پی‌اس سگ دارای ردیابی فعالیت هستند که می‌تواند به شما کمک کند تا در مورد رفتار سگ‌هایتان و همچنین سطوح و مدت فعالیت‌هایی که در طول روز انجام می‌دهند، اطلاعات بیشتری کسب کنید. ما می خواهیم حیوانات خانگی‌مان سالم بمانند و در عین حال می خواهیم چیزی برای بررسی آنها و عاداتشان داشته باشیم.

 

خرید ردیاب جی ‌پی اس حیوانات خانگی

بهترین ردیابهای جی‌پی‌اس حیوانات خانگی آرامش خاطر را برای صاحبان فراهم می‌کند.  هنگام خرید بهترین محصول برای خود، چند فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. همه چیز از نحوه چسباندن ردیاب به یقه یا تبدیل شدن به یقه و ترکیب گرفتن تا نرخ اشتراک، نحوه اتصال ردیاب به محدوده موارد مهمی هستند که باید در مورد آنها فکر کنید. درک حیوان خانگی و عادات او به تعیین اینکه کدام ردیاب به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، کمک می کند.

 

همچنین به خاطر داشته باشید که برخی از ردیاب‌ها خریدهای یکباره نیستند – ممکن است لازم باشد پول نقد را برای اشتراک ماهانه بپردازید، البته اگر فقط به برخی ویژگی‌های اضافی دسترسی داشته باشید و این هزینه باید در تصمیم خرید شما لحاظ شود. مطمئن باشید می توانید دستگاهی را که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، ردیابی کنید.

 

نحوه اتصال ردیاب جی‌پی‌اس

 برخی از جی‌پی‌اس‌های حیوانات  به عنوان یقه و ردیاب در یک فروخته می‌شوند. اندازه حیوان خانگی خود را در نظر بگیرید و مطمئن باشید همه آنها بسیار کوچک و سبک هستند. علاوه بر این، شما نمی توانید این ماده به پوست حیوان خانگی شما ساییده شود.

 

حرف آخر در بهترین دستگاه ردیاب جی پی اس حیوانات خانگی

بهترین دستگاه ردیاب جی پی اس حیوان خانگی ارتباط زیادی با نوع حیوان خانگی و موقعیت مکانی شما دارد. در نظر گرفتن هر دو مورد  به شما کمک می‌کند تا بدانید چه‌ نوع ردیاب چی‌پی‌اس حیوانات برای شما مناسب است. اگر حیوان خانگی شما دوست دارد سرگردان باشد یا اگر در مکانی با زمین های زیاد زندگی میکنید، یک ردیاب جی‌پی‌اس حیوانات خانگی می تواند بدون توجه به مسافت به خوبی کار کند.

 

 بعلاوه یک باتری با دوام بسیار مهم است. از سوی دیگر، ممکن است یک مکان یاب جی‌پی‌اس که به عنوان مانیتور حیوانات خانگی نیز کار می کند از ویژگی‌های ردیاب حیوانات خانگی باشد. مهم نیست که کدام ویژگی برای شما مهم است (و انتخاب‌های زیادی وجود دارد)، یک دستگاه ردیابی جی‌پی‌اس دوست پشمالو شما را ایمن نگه می‌دارد و خیالتان را راحت می‌کند.

 

ردیاب‌های جی‌پی‌اس حیوانات خانگی می‌توانند جان حیوان شما را نجات دهند و به شما آرامش خاطر را برای تجربه ایمن در فضای باز برای سگ‌هایتان به ارمغان بیاورند. در یک اتفاق بعید که سگ شما از خانه شما فرار کرده است، شما ابزاری را در دست دارید که می توانید بلافاصله آنها را جستجو کنید و به طور بالقوه آنها را پیدا کنید، به جای اینکه مجبور باشید در حالی که خودتان در خیابان ها آنها را جستجو می کنید به خود استرس وارد کنید.

 

بیشتر بخوانید

 

منبع: نیک آوازه

جدیدترین مطالب