رزرو هتل الماس مشهد، با بهترین تخفیف برای ماه عسل از طریق سفرانه

رزرو هتل الماس مشهد، با بهترین تخفیف برای ماه عسل از طریق سفرانه

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که در طول سفر می‌تواند تاثیرگذار باشد، رزرو هتل است. تصور کنید که برای سفرتان برنامه‌ریزی کرده‌اید و همه چیز برای یک سفر عالی مهیا است اما برای محل اقامت هنوز تصمیم نگرفته‌اید. برای مثال در شهرهای زیارتی مانند مشهد، کدام هتل نزدیک حرم است یا به حرم دید دارد؟

 

بنابراین ما به شما رزرو هتل از سفرانه را پیشنهاد می‌کنیم که به شما کمک می‌کنند تا بهترین اقامتگاه را برای سفر خود انتخاب کنید. در ادامه به شما یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل ها، هتل الماس مشهد را به شما معرفی خواهیم کرد که برای سفر رویایی ماه عسل انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

هتل الماس مشهد

درواقع هتل الماس مشهد می‌تواند بهترین اقامتگاه برای زوج‌های جوانی باشد که به دنبال مقصدی ایده‌ال برای ماه عسل خود هستند. این هتل 4 ستاره از جمله اقامتگاه‌هایی است که به حرم نزدیک است و می‌توانید با کمی قدم زدن به حیاط حرم برسید و مشغول زیارت شوید.

 

در سال 1391 این هتل افتتاح شد اما دو سال بعد، در جهت ارائه خدمات بهتر به زائرین و مهمانان خود، اقدام به بازسازی کرد. ارائه خدمات به قدری برای هتل الماس مشهد اهمیت دارد که پرسنل مهمان‌نواز و فوق حرفه‌ای آن در زمینه هتلداری  شهرت دارند. لازم به ذکر است که محبوبیت هتل الماس یک باعث شد تا مالکان هتل، شعبه دوم آن با 5 ستاره را بسازند.

رزرو هتل الماس مشهد، با بهترین تخفیف برای ماه عسل از طریق سفرانه

هتل الماس مشهد، دارای 163 باب واحد اقامتی لوکس و راحت است که به صورت اتاق و سوئیت می‌توانید برای رزرو و اقامت در آن‌ها اقدام کنید. اتاق‌ها در این هتل به صورت یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و کانکت پنج تخته موجود است. همچنین سوئیت‌ها به صورت سوئیت‌های رویال سه تخته،  سوئیت یک خوابه چهار تخته و سوئیت دو تخته فیستا که به سوئیت ماه عسل شهرت دارد موجود است.

 

اگر به همراه خانواده به مشهد سفر می‌کنید و کودک همراهتان دارید، لازم است بدانید که هزینه اقامت کودکان زیر 3 سال در هتل الماس مشهد رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نم بها محسوب می‌شود. تنها در صورتی که کودکان بالای 6 سال باشند، هزینه اقامت آن‌ها یک نفر کامل محسوب خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که هتل الماس مشهد، رستورانی در پشت بام هتل دارد که به صورت آلاچیق‌های شیشه‌ای طراحی شده است؛ بنابراین می‌توانید در زمان میل غذا، به حرم دید داشته باشید و از منظره زیبا لذت ببرید.

رزرو هتل الماس مشهد، با بهترین تخفیف برای ماه عسل از طریق سفرانه

درباره آژانس مسافرتی سفرانه

آژانس مسافرتی سفرانه مشرق زمین، زیرمجموعه هلدینگ فرهیختگان تجارت قرن، با بیش از 13 سال سابقه در خدمت شماست تا اقامتی رویایی را تجربه کنید. سفرانه با مشاورانی باتجربه به شما کمک می‌کند تا بهترین اقامتگاه را برای سفرتان انتخاب کنید. آژانس رزرو هتل سفرانه با بیش از 1000 هتل داخلی و صدها هتل خارجی همکاری دارد؛ همچنین لازم به ذکر است این آژانس خدماتی مانند امور پرواز و CIP را انجام می‌دهد. کافیست با شماره 02179515 تماس بگیرید.

جدیدترین مطالب