تجربه اقامتی راحت با رزرو هتل گواشیر کرمان

تجربه اقامتی راحت با رزرو هتل گواشیر کرمان

شهر کرمان، یکی از شهرهای تاریخی و زیبای ایران است که سالانه پذیرای مسافران زیادی است. این شهر با داشتن مکانهای دیدنی متنوع و بناهای تاریخی، به یکی از شهرهای پرطرفدار در ایران تبدیل شده است.

 

یکی از مهمترین کارهایی که قبل از شروع سفر به کرمان باید انجام دهید این است که هتل مناسبی را برای اقامت خود رزرو کنید تا بتوانید اقامتی آرام و راحت را در شهر کرمان تجربه کرده و به‌خوبی استراحت کنید.

 

هتل گواشیر کرمان، یکی از هتل های سه ستاره بسیار معروف در کرمان است که از هتل های باسابقه کرمان محسوب می شود.

 

هتل گواشیر در بزرگراه امام خمینی کرمان ساخته شده است و خارج از طرح ترافیک قرار دارد؛ در نتیجه شما می توانید به راحتی با خودروی شخصی خودتان رفت و آمد کنید و اسیر شلوغی و ترافیک نشوید. هتل گواشیر کرمان به مکانهای دیدنی کرمان مانند موزه آکواریوم، بازار بزرگ و حمام ابراهیم خان نزدیک است.

 

اگر قصد سفر به شهر کرمان را دارید و می خواهید اقامتی راحت را در کرمان تجربه کنید، از شما دعوت می کنیم در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با هتل گواشیر کرمان آشنا کنیم.

 

معرفی هتل گواشیر کرمان

هتل گواشیر کرمان، هتلی سه ستاره است که در سال 1370 افتتاح شد. هتل گواشیر کرمان، سابقه زیادی در میزبانی از مسافران شهر کرمان دارد. این هتل در سال 1383 و متناسب با استانداردهای جدید جهانی هتلداری، بازسازی شد.

 

در هتل گواشیر کرمان، شما می توانید واحد دلخواه خود را از میان انواع اتاق های یک تخته، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته دابل، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت شش تخته، انتخاب کنید.

 

امکانات رفاهی و تفریحی هتل گواشیر کرمان

شما با اقامت در هرکدام از واحدهای هتل گواشیر کرمان، از امکاناتی مانند حوله، دستمال کاغذی، توالت ایرانی مشترک، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، شوفاژ، جالباسی، کمد لباس و اسپلیت بهره مند خواهید شد.

 

خدمات خانه‌داری، تاکسی سرویس، پذیرش شبانه روزی و خدمات باربری از جمله خدمات رفاهی هتل گواشیر کرمان است. همچنین در این هتل خدمات تشریفات نیز ارائه می شود که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

 

افرادی که با خودروی شخصی به کرمان سفر می کنند، می توانند از پارکینگ هتل گواشیر استفاده کنند که به صورت رایگان در اختیار مهمانان عزیز قرار می گیرد.

 

وجود سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، سالن صبحانه خوری و فضای سبز از جمله سایر امکانات این هتل هستند. اگر با افراد سالمند یا کودکان به شهر کرمان سفر می کنید، باید بدانید که هتل گواشیر آسانسور دارد و این موضوع رفت و آمد به طبقات را برایتان آسان می کند.

 

خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران هتل گواشیر کرمان

برای خوردن بهترین غذاهای ایرانی و محلی کرمان، شما می توانید به رستوران هتل گواشیر بروید که ظرفیت پذیرایی از 200 نفر را دارد و انواع غذاهای خوشمزه را برای شما سرو می کند.

لابی هتل گواشیر شهر کرمان

موقعیت مکانی هتل گواشیر کرمان

هتل گواشیر در بزرگراه امام خمینی و نبش بلوار امام حسین کرمان قرار دارد. این هتل با جاذبه های گردشگری شهر کرمان کمتر از 15 دقیقه فاصله دارد و شما می توانید به راحتی از هتل گواشیر، خودتان را به مکان هایی مانند حمام ابراهیم خان، موزه آکواریوم، یخدان مویدی، گنبد جبلیه و باغهای تاریخی کرمان برسانید.

 

رزرو هتل گواشیر کرمان با سامانه سفربازی

برای تجربه اقامتی راحت در کرمان، شما می توانید هتل گواشیر کرمان را برای اقامت خود انتخاب کرده و لحظاتی آرام را در این هتل تجربه کنید. برای رزرو هتل گواشیر کرمان با بهترین قیمت، شما می توانید به سامانه سفربازی مراجعه کنید که از بهترین سایتهای رزرو هتل در ایران است. در سامانه سفربازی شما می توانید عکس ها و امکانات هتل گواشیر کرمان را بررسی کرده و قیمت اتاق های این هتل را نیز مشاهده کنید و سپس با خیال راحت، برای رزرو این هتل اقدام کنید.

جدیدترین مطالب