تماشای سریال های روزی روزگاری مریخ و درمانگر در فیلیمو

تماشای سریال های روزی روزگاری مریخ و درمانگر در فیلیمو

تماشای سریال و فیلم های خارجی و ایرانی سالهاست که به عنوان یکی از سرگرمی ها و یکی از حرفه ها برای علاقه مندان به تماشای آنها می باشد. در سال های اخیر با وجود شبکه های نمایش خانگی بسیاری از افراد توانسته اند بدون دغدغه خرید از فروشگاه ها و سوپر مارکت ها، فیلم ها و سریال های خارجی و ایرانی را در این بستر تماشا نمایند. فیلم ها و سریال های زیادی در سال های اخیر تولید و اکران شده است که علاقه مندان به فیلم و سریال اکثر آنها را تماشا کرده اند. البته تشخیص خوب و بد بودن فیلم و سریال های تولید شده، به نظرات کاربران و امتیاز IMDB فیلم بستگی دارد.

تماشای سریال های روزی روزگاری مریخ و درمانگر در فیلیمو

اما برای اطمینان از تماشای بهترین و جدید ترین فیلم ها و سریال ها، می توانید این مقاله را مطالعه نمایید. البته ما در این مقاله در رابطه با سریال های ایرانی محبوب مثل سریال جیران، درمانگر و روزی روزگاری مریخ صحبت کرده ایم؛ چرا که این سریال ها یکی از بهترین و محبوب ترین سریال ها در ماه های اخیر شده اند. با این وجود که نمی توان  تنها در یک مقاله به جزئیات این سریال ها پرداخت؛ اما ما به صورت مختصر و مفید اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

 

سریال محبوب و پر طرفدار جیران

اولین و محبوب ترین سریال ایرانی که در 24 بهمن سال 1400 اولین قسمت آن از پخش نمایش خانگی برای عموم به نمایش گذاشته شد، سریال جیران می باشد. این سریال تماشایی در ژانر عاشقانه تاریخی تولید شده است. جالب است بدانید که مراحل پایانی فیلم برداری این سریال در خوانسار و گلپایگان بوده است. از آنجایی که این سریال از شهریور 1400 چندین بار به تعویق افتاد، با نظرات گوناگون منتقدین روبرو شد.

 

کارگردانی و نویسندگی این سریال توسط حسن فتحی و احسان جوانمرد صورت گرفته است. تهیه کننده سریال جیران توسط اسماعیل عفیفه می باشد. داستان این سریال در حقیقت به وقایعی که پس از مرگ امیر کبیر رخ داده است می پردازد که تمرکز اصلی آن بر روی آشنایی ناصرالدین شاه با جیران می باشد. ناصر الدین شاه در حقیقت چهارمین پادشاه قاجار بوده است که این سریال زندگی 6 ساله این پادشاه را به تصویر می کشد. از آنجایی که پس از مرگ امیر کبیر، میرزا آقا خان نوری به عنوان صدر اعظم انتخاب شد. در ادامه داستان شما داستان آشنایی پادشاه و عشق او به دختری روستایی را خواهید دید که به واسطه چشمان درشتی که داراست، نام او را جیران گذاشته است.

 

بازیگرانی که در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند عبارت اند از، بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه، پریناز ایزدیار در نقش جیران، امیر حسین فتحی در نقش سیاوش، مهدی پاکدل در نقش سلمان خان، ستاره پسیانی در نقش نقره، غزل شاکری در نقش ملک زاده، سمیرا حسین پور در نقش گلین، مهدی کوشکی در نقش الیاس، مرتضی اسماعیل کاشی در نقش خواجه روشن، فاطمه مسعودی فر در نقش سارای گرجی، الهام نامی در نقش شکوه السلطنه، نهال دشتی در نقش ستاره، کتانه افشاری نژاد در نقش خدیجه چهریقی، بهناز نازی در نقش ننه آشوب، امیر جعفری در نقش میرزا آقا خان نوری، رویا تیموریان در نقش کفایت خاتون، همون برق نورد در نقش شازده بصیر، رعنا آزادی ور در نقش تاج الدوله، مریلا زارعی در نقش مهد علیا ،غلامرضا نیک خواه در نقش عزیز آغا، محمد شیری در نقش خواجه باشی، سیاوش چراغی پور در نقش کوچول خان، حمیدرضا نعیمی در نقش محمد علی خان تجریشی، رضا جهانی در نقش علی خان حاجب الدوله، نسرین نکیسا در نقش مادر جیران و… .

 

شما عزیزان می توانید از طریق تهیه سرویس پخش خانگی این سریال زیبا را تماشا نمایید. در این سریال بازیگران بسیار زیادی نقش آفرینی کرده اند که ما تنها به معرفی بخشی از آنها پرداخته ایم.

 

مینی سریال محبوب درمانگر

از دیگر سریال هایی که مورد استقبال مخاطبان و علاقه مندان به تماشای سریال در آمده است، مینی سریال درمانگر می باشد. قطعا اسم این سریال ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول می کند و آنها می خواهند داستان آن را تماشا نمایند. این سریال کوتاه به کارگردانی امین حسن پور و تهیه کنندگی احسان ظلی پور می باشد. قسمت اول این سریال از روز دوشنبه 27 تیر ماه مصادف با عید غدیر عید پخش شد. جالب است بدانید که هر یک از قسمت های سریال درمانگر به صورت میانگین 10 دقیقه است. کوتاه بودن یک سریال دلیل بر بی کیفیت بودن آن نیست؛ چرا که پیش از سریال درمانگر، مینی سریال های فوق العاده جذاب و تماشایی روانه بازار شده است.

 

خلاصه داستان سریال درمانگر در رابطه با دکتر روانپزشکی است که به درخواست یکی از بیمارانش به دیدار او می رود. باران کیان فر همان بیماری است که به علت وقوع برخی از اتفاقات می خواهد دکتر خود را در جریان آن قرار دهد. بازیگرانی که در این مجموعه نقش آفرینی کرده اند تعدادشان انگشت شمار می باشد که اعم از، سارا بهرامی، بانیپال شومون، نینا صمدی، مهدی حسینی و امیر رضا دلاوری است.

 

سریال باحال و تماشایی روزی روزگاری مریخ

یکی از سریال های طنز که پس از پخش اولین قسمت آن توانست محبوبیت زیادی را کسب کند، سریال روزی روزگاری مریخ می باشد. این سریال به کارگردانی پیمان قاسم خانی و محسن چگینی است و در ژانر های کمدی و فانتزی می باشد. در این سریال بازیگران مطرح و محبوبی نقش آفرینی کرده اند. اولین قسمت این سریال در تاریخ 20 تیر سال 1401 از پخش خانگی فیلم و سریال به اجرا در آمد. جالب است بدانید که اولین قسمت این سریال در تاریخ 20 تیر 1401 پخش شده است.

تماشای سریال های روزی روزگاری مریخ و درمانگر در فیلیمو

خلاصه داستان این سریال تماشایی محبوب در رابطه با زمین و کره مریخ است. ناصر که خلافکاری بد شانس می باشد در زمین زندگی می کند و سالها است که بازنده مسابقات شرط بندی است. او قصد دارد تا بزرگ ترین قمار زندگی اش را هم تجربه کند و دست از خلافکاری بکشد. البته این خلافکار نو پا، دشمنانی دارد که به خون او تشنه هستند و او باید خودش را در این مدت زمان پنهان نگه دارد. در کره مریخ نیز بانویی زندگی می کند که نام آن لونا است. او در مریخ مشاور املاک و امور مربوط به اقامت در آن را بر عهده دارد.

 

در این گیر و دار نیز بسته ای از زمین قرار است به او برسد که بسیار عجیب و مرموز است. بازیگران محبوب و معروفی که در مجموعه نقش آفرینی کرده اند شامل سام درخشانی در نقش ناصر، ویشکا آسایش در نقش لونا، امیر نوروزی در نقش اسکندر، امیر کاظمی در نقش گاندی، بهادر مالکی در نقش 67، عبدالله روا در نقش ناپی، امیر مهدی ژوله در نقش افلاطون، مهراب قاسم خانی در نقش لوک اسکای واکر، الناز حبیبی، فلامک جنیدی در نقش نیناپلا، رامین ناصر نصیر در نقش دکتر، بهروز رهبری فر در نقش خسرو خاردار، کاظم نور بخش در نقش ابی، نوشین تبریزی در نقش مهگل و… .

جدیدترین مطالب