شرکت سئو چیست؟ 5 دلیل برای استخدام شرکت سئو حرفه ای

شرکت سئو چیست؟ 5 دلیل برای استخدام شرکت سئو حرفه ای

همانطور که برای موفقیت در هر زمینه ای نیازمند راهبری مجرب برای دریافت مشاوره و راهنمایی هستیم، در زمینه سئو نیز اغلب موارد، اعتماد به شرکتی که برای روند سئو و رشد کلمات کلیدی استراتژی داشته باشد و در آن راستا عمل کند، می توان تاثیر چشمگیری در میزان موفقیت سازمان داشته باشد. در این مقاله به بررسی شرکت های سئو، خدماتی که ارائه می دهند و دلایل نیاز به آن ها خواهیم پرداخت.

 

شرکت سئو چیست؟

ایران وب لایف

چند بار در روز در گوگل چیزی را سرچ می کنید؟ 2 بار، 5 بار یا بیشتر از این حرف ها؟ در سال های اخیر زندگی همه ما به نوعی به موتور های جستجویی نظیر گوگل وابسته شده است. سئو یا بهینه سازی برای موتور های جستجو، یکی از شاخه های بی نظیر دیجیتال مارکتینگ برای افزایش کاربران آنلاین سایت و بالطبع برندینگ و افزایش فروش می باشد.

 

با توجه به پتانسیل بالای این صنعت برای صاحبین کسب و کار، مشکل کار کجاست؟ مشکل دقیقا زمانی است که می خواهید شروع به بهینه سازی سایت بکنید. شما به عننوان صاحب یک کسب و کار دغدغه ها و مسئولیت های زیادی دارید و حال اگر بخواهید با یادگیری سئو آن را هم انجام دهید، نتیجه ای نخواهید گرفت.

 

به همین دلیل دقیقا همانند استخدام افرادی برای حسابداری، سیستم های مالی، بازاریابی و …. شما به یک متخصص سئو یا شرکت سئو نیاز پیدا خواهید کرد.

 

شرکت سئو یک تیم حرفه ای از تیم تولید محتوا و متخصصین سئو است که در بهینه سازی وب سایت ها برای رتبه بندی در موتورهای جستجو بخصوص گوگل تخصص دارند. بهترین شرکت های سئو با استفاده از استراتژی های مشخص و اختصاصی برای هر پروژه، تکنیک های سئو داخلی و خارجی به همراه ارائه مشاوره، در مسیر رسیدن به رتبه های بالای گوگل کنار شما قدم بر می دارند.

 

شرکت سئو حرفه ای چه خدماتی ارائه می دهد؟

خدمات شرکت سئو

به صورت کلی اگر بخواهیم به سئو نگاه کنیم، این فعالیت به دو دسته اصلی سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می شود. البته برخی موارد دیگر (مانند تکنیک سئو لوکال) نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها نیز می پردازیم.

 

سئو داخلی

بدون بهینه سازی داخلی سایت، شانس چندانی برای رشد در گوگل نخواهید داشت؛ چراکه نگاه گوگل در نهایت به کاربران است. اگر سرعت سایت بسیار کند، محتوای نامناسب و ناقص، لینک های داخلی و خارجی کم باشد و … کاربران از سایت شما خارج و به سایت دیگری وارد می شوند. به همین دلیل بسیار مهم است که در ابتدا سئو داخلی را به صورت کامل اجرا کنیم و سپس به سراغ سئو خارجی برویم.

 

سئو داخلی به بهینه سازی عناصر مختلف وب سایت مانند محتوا، تحقیق کلمات کلیدی، بهینه سازی متا تگ ها، نقشه سایت، سرعت، ساختار ایندکسی و … اشاره دارد که بخشی به رضایت کاربر و بخشی نیز به رضایت ربات ها و کرولر های گوگل باز می گردد.

 

سئو خارجی

سئو آف پیج مجموعه ای از عناصر تاثیرگذار روی شناخته شدن محتوا و برند ماست. این موارد شامل لینک سازی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، رپورتاژ آگهی، سوشال سیگنال، برند منشن و سایر تاکتیک ها برای افزایش ارتباط و اعتبار است.

 

فرایند سئو خارجی بسیار حساس بوده و در صورت نشان دادن رفتار های غیر طبیعی، امکان جریمه های شدید و حتی پنالتی از سمت گوگل وجود دارد.

 

لوکال سئو

این نوع سئو برای هدف قرار دادن مشتریان در یک منطقه جغرافیایی خاص طراحی شده است و معمولاً توسط مشاغلی که بر پایه مشتری محلی (مانند فروشگاه صنایع مفتولی در بازار شادآباد تهران، فروشگاه شیرالات در خیابان بنی هاشم و ….) متکی هستند، استفاده می شود. با بهینه سازی وب سایت ها برای جستجوهای محلی، کسب و کارها می توانند دید خود را برای مشتریان بالقوه در منطقه های مورد نظر خود افزایش دهند.

 

مزایای برونسپاری به آژانس سئو چیست؟

شرکت سئو حرفه ای

سرمایه گذاری روی پروژه سئو و برونسپاری آن می تواند یک راه عالی برای افزایش نشان دادن وب سایت شما به مشتریان احتمالی و بالقوه باشد. یک آژانس سئو با تجربه می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو موثر کمک کند. آنها همچنین محتوای موجود را بهینه و محتوای جدیدی ایجاد می کنند تا بتوانید در کلمات کلیدی بیشتری به رتبه های بالای گوگل برسید.

 

برخی از مزایای استخدام یک شرکت سئو عبارتند از:

 

صرفه جویی در زمان و هزینه

همکاری با یک شرکت سئو می تواند راهی عالی برای صرفه جویی در زمان و هزینه ها باشد. یک شرکت سئو با تجربه می تواند بینش ارزشمندی در مورد رقابت در گوگل و بازار آنلاین به شما ارائه دهد. این بینش می تواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه برای بهبود عملکرد وب سایت در رتبه بندی موتورهای جستجو کمک کند.

 

به دلیل اینکه شرکت های سئو دارای متخصصین مجربی هستند که مانند شما نیاز به آموزش ندارند و چندین پروژه موفق دارند، از نظر زمان موفقیت پروژه می توانند تاثیر زیادی داشته باشند. البته از خاطر نبریم که پروژه سئو برای به ثمر نشستن نیازمند حداقل زمان چند ماهه تا چند ساله است و نمی توان در عرض یک ماه، انتظارات ماورایی داشت.

 

اگر با توجه به قیمت ماهانه سئو اقدام به استخدام یک شخص در مجموعه خود بکنید، احتمالا از هزینه های جاری مانند هزینه سیستم، بیمه، حقوق و … اطلاع دارید. شرکت های سئو صرفا با دریافت مبلغی مشخص ماهانه این کار را برای شما می کنند تا در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.

 

دانش فنی بالا

یکی از مزایای کلیدی کار با شرکت های سئو، دانش فنی است که آن ها دارند. متخصصین سئو در این شرکت ها، پیچیدگی الگوریتم های گوگل و نحوه بهینه سازی وب سایت را برای افزایش میزان ایمپرشن و کلیک می دانند. آنها وب سایت شما و رقبا را تجزیه و تحلیل می کنند و استراتژی های مناسبی را برای کمک به بهبود رتبه سایت پیاده سازی می کنند.

 

اسکوپ و محدوده خدمات

محدوده خدمات آژانس های دیجیتال مارکتینگ اغلب بیش از خدمت سئو است و آن ها مواردی مانند طراحی سایت، سوشال مدیا مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، طراحی گرافیکی، عکاسی و … را نیز انجام می دهند. با نگاهی به میزان تجربه آژانس و نمونه کار هایی که در هر حوزه دارند، می توانید از خدمات گسترده آن ها استفاده کنید و برندینگ آنلاین خود را افزایش دهید.

 

افزایش ترافیک هدفمند سایت

تفاوت اصلی سئو و سایر عناصر تبلیغات آنلاین در نوع بازاریابی آن است. بازاریابی درونگرایی که سئو دارد سبب می شود تا مشتری به دنبال خواسته خود وارد سایت شما بشود. شاید شما با مشاهده تبلیغ رمان صد سال تنهایی اقدام به خرید آن نکنید اما بعد از معرفی آن توسط یکی از اقوام و سفارش به مطالعه، شروع به جستجو و خرید از سایت های برتر گوگل کنید.

 

ترافیک هدفمند به معنای تبدیل بیشتر مخاطبان به مشتریان است که در تعامل با یک شرکت سئو می توانید آن را بدست آورید.

 

آنالیز و گزارش سئو بر اساس KPI

یکی از مهم ترین مزایایی که در همکاری با آژانس های سئو می توانید بدست آورید، دریافت گزارش های ماهانه بر اساس KPI های مدنظر شما و عوامل فنی سایت است. گزارش های سئو معمولا شامل مواردی همچون فعالیت های محتوایی صورت گرفته، موارد لینک سازی، گزارش سرچ کنسول، آنالیتیکس، رتبه کلمات کلیدی و … می باشد.

جدیدترین مطالب