انواع صندلی های پلاستیکی مناسب خانه، باغ و ویلا

انواع صندلی های پلاستیکی مناسب خانه، باغ و ویلا

فضای حیاط خانه و باغ با حضور درختان، آسمان آبی و هوای تازه بسیار دلنشین است و می­توانید اوقات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید. اما برای نشستن کنار هم و گپ زدن با صرف یک لیوان چای، شما به تعدادی صندلی نیاز خواهید داشت. صندلی­ها می­توانند به عنوان عنصر اصلی چیدمان و دیزاین حیاط خانه و ویلا محسوب شوند. به دلیل قرار گرفتن صندلی­ها در هوای باز نمی­توانید از مدل­های فلزی یا چوبی استفاده کنید؛ چرا که به مرور زمان با تابش نور خورشید و بارش برف و باران دچار فرسودگی می­شوند. قاعدتا نمی­توانید صندلی­ها را هم جابه­جا کنید و در انباری و.. قرار دهید، چرا که در مواقع مورد نیاز در دسترس شما نخواهند بود و فضای زیادی هم برای نگهداری اشغال می­کنند. به همین خاطر باید به سراغ یک متریال مقاوم در برابر عوامل محیطی بروید که ما به شما صندلی پلاستیکی را پیشنهاد می­کنیم.

انواع صندلی های پلاستیکی مناسب خانه، باغ و ویلا

در خرید صندلی برای باغ ویلا به چه نکاتی توجه کنیم؟

در زمان خرید صندلی پلاستیکی برای باغ ویلا تنها توجه به جنس صندلی­ها کافی نیست. شما باید فاکتورهای دیگری را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع را انتخاب کرده و خریداری نمایید. این فاکتور ها عبارتند از:

 

عوامل تاثیر گذار بر طول عمر مفید صندلی

انواع صندلی های پلاستیکی مناسب خانه، باغ و ویلا

پیش از اقدام به خرید، مشخص کنید که صندلی را قرار است در کجا قرار دهید؟ زیر سایه بان در حیاط؟ بالکن ویلا؟ یا در کنار حوض باغ؟ اما دلیل این امر چیست؟ عوامل محیطی بسیاری همچون تابش نور، باران، برف، باد، تغییرات دمایی و… بر روی طول عمر صندلی اثر خواهند گذاشت. تنوع این صندلی­ها هم در بازار بسیار زیاد است. از نوع پارچه­ای گرفته تا فلزی و پلاستیکی و…. برای مثال: باید بدانید که مدل پارچه­ای مقاومت بالایی در برابر نور نداشته و دچار پوسیدگی می­شود. پس اگر قرار نیست آن را زیر سایه بان بگذارید به فکر یک صندلی پارچه­ای نباشید.

 

• گرد و خاک را جذب نکند: بی­شک به دنبال دردسر برای خودتان نیستید که هر چند وقت یکبار خاک این صندلی­ها را تمیز کنید. اینکار نه تنها زمان زیادی را از شما اشغال خواهد کرد، بلکه هر سری برای شما دوباره کاری به وجود می آورد. به همین خاطر بهتر است به سراغ مدلی بروید که گرد و خاک در آن نفوذ نمی­کند و تمیز کردن آن هم بسیار ساده و اسان است.

 

• مطابق با استاندارد روز طراحی شده باشد: گپ زدن کنار دوستان و خانواده به اندازه­ای لذت بخش خواهد بود که زمان از دستتان درخواهد رفت. در چنین مواقعی نباید نشستن روی صندلی سخت، شما را اذیت کند. باید احساس راحتی داشته باشید و فشاری بر بخش های مختلف بدنتان وارد نشود. طراحی صندلی باید مطابق با آناتومی بدن باشد تا به صورت صحیحی روی آن قرار گیرد.

 

• رنگ روشنی داشته باشد: دقت کرده­اید که اغلب صندلی­های حیاط و باغ به رنگ سفید هستند؟ رنگی که روی صندلی­ها زده می­شود در برابر تابش نور خورشید مقاومت زیادی ندارند. اگر رنگ­های دیگر انتخاب کنید بعد از مدتی دچار رنگ پریدگی خواهد شد؛ به همین خاطر توصیه می­کنیم رنگ سفید را انتخاب نمایید که در عین شیک و جذاب بودن دغدغه رنگ را هم نداشته باشید.

 

• وزن ایده آل: از دیگر مواردی که در زمان خرید صندلی حیاط باید به آن توجه کنید، وزن صندلی است، زیرا نمی­توان وزن دقیقی برای آن در نظر گرفت. چرا که با توجه به ابعاد صندلی، طرح و جنس آن وزن مختلفی خواهد داشت. نباید به اندازه­ای سبک باشد که باد­های بهاری و پاییزی بتوانند آن را از زمین بلند کنند و از طرفی نباید به اندازه­ای هم سنگین باشد که بلند کردن و جابه جایی آن برای شما سخت باشد.
جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع صندلی پلاستیکی، چهار پایه پلاستیکی و میز پلاستیکی می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار کنید:

 

09355800167 – 02632828290 – 02632828293

 

Chandsoo.com

 

انواع صندلی پلاستیکی برای حیاط خانه و باغ

مانند لوازم دیگر، صندلی پلاستیکی هم انواع بسیار زیادی دارد که می­توانید با توجه به نظر و سلیقه­تان آن را انتخاب کنید. در زمان انتخاب از میان انواع صندلی، علاوه بر توجه به مواردی که پیش تر گفتیم به قابل حمل بودن، جا گیر نبودن و همچنین قیمت آن هم توجه کنید. از انواع صندلی­های پلاستیکی برای حیاط خانه می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع صندلی های پلاستیکی مناسب خانه، باغ و ویلا

چهار پایه پلاستیکی

یک گزینه­ی مناسب که می توانید از آن در فضای باز استفاده کنید چهار پایه پلاستیکی می باشد. این چهار پایه ها در کنار این که بسیار مقاوم هستند و مکانی مستحکم را برای نشستن شما فراهم می کنند جای بسیار کمی هم می گیرد. از چهار پایه می توانید در کنار باغچه ها یا داخل تراس استفاده کنید.

 

صندلی پلاستیکی تاشو

یکی از انواع پر طرفدار صندلی­ها، صندلی پلاستیکی تاشو است که می­توانید به آسانی آن را تا کرده و با خود حمل کنید. فضای کمی را اشغال می­کند، طراحی ساده و راحت و در عین حال هوشمندانه­ای دارد. البته به دلیل تاشو بودن به سراغ مدلی بروید که کیفیت ساخت و متریال مرغوب داشته باشد.

 

صندلی­ های دسته دار

این صندلی­ها آسایش و آرامش برایتان به ارمغان می­آورند. می­توانید به آن­ها تکیه دهید و نظاره گر طبیعت باغ و آسمان آبی باشید.

 

صندلی پلاستیکی طرح دار

صندلی های پلاستیکی همیشه طراحی ساده ای ندارند، بلکه امروزه در طرح­های متنوع و اشکال هندسی مختلف تولید می­شود که می­تواند پاسخگو هر نوع سلیقه­ای باشد. همچنین می­توانید هر طرح و مدلی که می­خواهید بسته به نظر خودتان انتخاب کنید.

 

بهترین دکوراسیون میز و صندلی باغی

انواع صندلی های پلاستیکی مناسب خانه، باغ و ویلا

برای آنکه دکوراسیون صندلی شما تکمیل شود، به یک میز پلاستیکی هم، نیاز خواهید داشت. این میز، هم جنس با صندلی­ها بوده و در عین سادگی، بسیار جذاب جلوه می­کند. میز پلاستیکی یک گوشه دنج برایتان ایجاد خواهد کرد که می­توانید برای مطالعه، صرف وعده­های غذایی و انجام امور مختلف در فضای باز از آن بهره ببرید. آرامش و زیبایی دکوراسیون میز و صندلی باغی جلوه­ای بسیار لوکس به محیط می­بخشد که همگان را مجذوب خود می­کند.

 

میز و صندلی باغی را از کجا تهیه کنیم؟

اگر به دنبال جذاب ترین و بهترین میز و صندلی­های پلاستیکی باغی هستید که در عین زیبایی قیمت مناسب و کیفیت بالایی هم داشته باشد، می­توانید از چندسو خرید کنید. چندسو انواع مختلف صندلی­های باغی را به صورت تکی و ست در تعداد دلخواه شما به فروش می­رساند. می­توانید جهت خرید این محصولات به صورت آنلاین نیز اقدام کنید و سفارش را در مکان مد نظرتان تحویل بگیرید.

جدیدترین مطالب