فاصله ازمیر تا شهرهای توریستی ترکیه

فاصله ازمیر تا شهرهای توریستی ترکیه

فاصله ازمیر تا شهرهای توریستی ترکیه

ازمیر ، از نظر تاریخی اسمیرنا ، شهری در غرب ترکیه. سومین شهر بزرگ این کشور و یکی از بزرگترین بنادر آن ، ازمیر در راس خلیج پناهگاه ازمیر در ساحل عمیقاً عمیق دریای اژه واقع شده است. پس از جنگ جهانی دوم ، ازمیر به سرعت رشد کرد ، تا حدی به دلیل موقعیت آن ، که به عنوان محل مقر فرماندهی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی برای نیروهای زمینی در جنوب شرقی اروپا انتخاب شد. این دانشگاه همچنین دارای مدرسه تربیت معلم و دانشگاه اژه است که در سال 1955 تأسیس شد. پس از صنعت استانبول دوم ، صنایع غذایی ، سیمان ، پنبه و پارچه های پشمی تولید می کند و کارهای پتروشیمی و مهندسی دارد. سالانه یک نمایشگاه بزرگ تجاری بین المللی در آنجا برگزار می شود. صادرات شامل محصولات کشاورزی از مناطق داخلی آن است – عمدتا تنباکو ، انجیر ، پنبه و سبزیجات – و همچنین تولیدکنندگان ، فرش و ابریشم.

 

ازمیر واقع در نزدیکی مکانهای باستانی معروف مانند افسس و پرگاموم و اقامتگاههای تفریحی متعدد ، تجارت گردشگری رو به رشدی دارد. ازمیر در یکی از مناطق پرجمعیت ترکیه واقع شده است. منطقه ساحلی شامل دره های آبی و حاصلخیز و جلگه های دلتای رودخانه های کوچوکرمندرس و گدیز است.
حال ممکن است از ازمیر که یکی از شهرهای توریستی، تجاری و دانشجویی ترکیه است قصد ورود به دیگر شهرهای ترکیه را داشته باشید پس همراه ما باشید.

 

فاصله ازمیر تا آلانیا

اگر در ازمیر هستید و تور آلانیا خریداری کردید لازم است که بدانید کل فاصله مستقیم بین ازمیر و آلانیا 476 کیلومتر کیلومتر و 500 متر است. مایل فاصله ازمیر تا آلانیا 296.1 مایل است. این یک فاصله مستقیم است و بنابراین بیشتر اوقات فاصله واقعی بین ازمیر و آلانیا ممکن است بیشتر باشد یا به دلیل خمیدگی جاده متفاوت باشد.

 

فاصله رانندگی یا فاصله سفر بین ازمیر تا آلانیا 592 کیلومتر و 631 متر است. فاصله جاده ای بین این دو نقطه سفر بر اساس مایل ، 368.2 مایل است..

فاصله ازمیر تا شهرهای توریستی ترکیه

مسافت آلانیا تا ازمیر

 

زمان سفر ازمیر به آلانیا

ازمیر در فاصله 476 کیلومتری آلانیا واقع شده است ، بنابراین اگر با سرعت ثابت 50 کیلومتر در ساعت حرکت کنید ، می توانید در 11 ساعت و 42 دقیقه به آلانیا برسید. زمان سفر شما به آلانیا ممکن است به دلیل سرعت اتوبوس ، سرعت قطار یا بسته به وسیله نقلیه ای که استفاده می کنید متفاوت باشد.

 

مسافت استانبول تا ازمیر

ازمیر در طول جغرافیایی 27.14 و عرض جغرافیایی 38.42 در ترکیه واقع شده است. استانبول در طول جغرافیایی 28.98 و عرض جغرافیایی 41.01 در ترکیه واقع شده است.

 

• فاصله رانندگی: 470 کیلومتر کیلومتر و 716 متر / 292.5 مایل.
• فاصله مستقیم: 327 کیلومتر کیلومتر و 600 متر / 203.6 مایل.

• زمان سفر: 9 ساعت و 20 دقیقه.

 

فاصله بین ازمیر و استانبول

اگر بعد از بررسی قیمت تور ازمیر پکیج آنجا را خریداری کردید را از قبل خریداری کردید و میخواهید راهی استانبول شوید و یا بلعکس کل فاصله مستقیم بین ازمیر و استانبول 327 کیلومتر (کیلومتر) و 600 متر است. مایل فاصله ازمیر تا استانبول 203.6 مایل است. این یک فاصله مستقیم است و بنابراین بیشتر اوقات فاصله واقعی بین ازمیر و استانبول ممکن است بیشتر باشد یا به دلیل خمیدگی جاده متفاوت باشد.

 

فاصله رانندگی یا فاصله سفر بین ازمیر تا استانبول 470 کیلومتر و 716 متر است. فاصله جاده ای بین این دو نقطه سفر بر اساس مایل ، 292.5 مایل است.

 

تفاوت زمانی بین ازمیر و استانبول

تفاوت زمان طلوع خورشید یا تفاوت زمان واقعی بین ازمیر و استانبول 0 ساعت ، 7 دقیقه و 20 ثانیه است. توجه: محاسبه زمان ازمیر و استانبول بر اساس زمان UTC شهر خاص است. ممکن است از زمان استاندارد کشور ، زمان محلی و غیره متفاوت باشد.

 

زمان سفر ازمیر به استانبول

ازمیر در فاصله 327 کیلومتری استانبول قرار دارد ، بنابراین اگر با سرعت ثابت 50 کیلومتر در ساعت سفر کنید ، می توانید در 9 ساعت و 20 دقیقه به استانبول برسید. زمان سفر استانبول شما ممکن است به دلیل سرعت اتوبوس ، سرعت قطار یا بسته به وسیله نقلیه ای که استفاده می کنید متفاوت باشد.

فاصله ازمیر تا شهرهای توریستی ترکیه

فاصله استانبول تا ازمیر

 

فاصله ازمیر تا کوش آداسی

زمیر در طول جغرافیایی 27.14 و عرض جغرافیایی 38.42 در ترکیه واقع شده است. کوش آداسی در طول جغرافیایی 27.26 و عرض جغرافیایی 37.86 در ترکیه واقع شده است.

 

• فاصله رانندگی: 99 کیلومتر و 734 متر / 62 مایل.
• فاصله خط مستقیم: 63 کیلومتر کیلومتر و 800 متر / 39.6 مایل.
• زمان سفر: 1 ساعت و 49 دقیقه..

 

کل فاصله مستقیم بین ازمیر و کوش آداسی 63 کیلومتر (کیلومتر) و 800 متر است. مایل فاصله ازمیر تا کوش آداسی 39.6 مایل است. این یک فاصله مستقیم است و بنابراین بیشتر اوقات فاصله واقعی بین ازمیر و کوش آداسی ممکن است بیشتر باشد یا به دلیل خمیدگی جاده متفاوت باشد.

 

فاصله رانندگی یا فاصله سفر بین ازمیر تا کوش آداسی 99 کیلومتر و 734 متر است. فاصله جاده ای بین این دو نقطه سفر بر اساس مایل ، 62 مایل است.

 

تفاوت زمانی بین ازمیر و کوش آداسی

تفاوت زمان طلوع خورشید یا تفاوت زمان واقعی بین ازمیر و کوش آداسی 0 ساعت ، 0 دقیقه و 28 ثانیه است. توجه: محاسبه زمان ازمیر و کوش آداسی بر اساس زمان UTC شهر خاص است. ممکن است از زمان استاندارد کشور ، زمان محلی و غیره متفاوت باشد.

 

زمان سفر ازمیر به کوش آداسی

ازمیر در فاصله 63 کیلومتری کوش آداسی واقع شده است ، بنابراین اگر با سرعت ثابت 50 کیلومتر در ساعت حرکت کنید ، می توانید در 1 ساعت و 49 دقیقه به کوش آداسی برسید. زمان سفر شما به کوش آداسی ممکن است به دلیل سرعت اتوبوس ، سرعت قطار یا بسته به وسیله نقلیه ای که استفاده می کنید متفاوت باشد.

فاصله ازمیر تا شهرهای توریستی ترکیه

فاصله کوش آداسی تا ازمیر

 

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس هواپیمایی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

 

منبع: آژانس هواپیمایی الفبای سفر | www.alefbatour.com

جدیدترین مطالب