فنگ شویی خانه و ادارات با استفاده از شیشه تتراجام

فنگ شویی خانه و ادارات با استفاده از شیشه تتراجام

فنگ شویی هنر ایجاد تعادل در انرژی محیط با استفاده از روش های خاصی در چیدمان دکوراسیون است. بر اساس این باور، در فضا های داخلی و خارجی ای که فنگ شویی در طراحی آن ها به کار رفته است؛ انرژی مثبت بیشتری وجود دارد. 5 عنصر اصلی در فنگ شویی دخیل هستند: چوب، آتش، خاک، فلز و آب. آینه و شیشه، نمایانگر عنصر آب بوده و انرژی مثبت آن را در فضا پراکنده می کنند. به طور کلی استفاده از سازه های شیشه ای مانند هندریل شیشه ای(جان پناه شیشه ای)، نرده شیشه ای، شیشه رنگی و … به افراد انرژی مثبتی می دهید. همراه ما بمانید تا در این باره اطلاعات جدید به شما بدهیم.

 

فنگ شویی با شیشه های رنگی

فنگ شویی خانه و ادارات با استفاده از شیشه تتراجام

شیشه رنگی، جایگزین های مناسبی برای رنگ های زیبای موجود در طبیعت هستند. رنگ قرمز نماد آتش، زرد نماد زمین، سفید، بژ و نقره ای، نمایانگر فلز و آبی تیره و مشکی، نمادی برای آب هستند. رنگ قرمز حس گرمی به محیط بخشیده و باعث افزایش انگیزه می شود. زرد، احساس امید را در شما زنده نگه می دارد. رنگ های سفید، بژ و نقره ای، فرصت ها و افراد خوب را به سوی شما کشانده و در نهایت رنگ های آبی تیره و مشکی، با کاهش ضربان قلب و فشار خون، آرامش مطبوعی را به وجود می آورند. با ترکیب صحیح این رنگ ها در طراحی نرده شیشه ای، منزل و محل کار شما سرشار از انرژی مثبت خواهد شد.

 

استفاده از شیشه لاکوبل برای فنگ شویی

فنگ شویی خانه و ادارات با استفاده از شیشه تتراجام

شیشه های از پشت رنگ آمیزی شده، به نام شیشه لاکوبل شناخته می شوند. این سبک تولید، به شیشه حالتی صیقلی می دهد. امروزه، به دلیل زیبایی و حسی که این متریال به فضا می بخشد؛ استفاده از آن در هنر فنگ شویی رواج پیدا کرده است. برای نمونه می توانید با دو روش زیر، از شیشه های لاکوبل جهت افزایش سطح انرژی محیط کمک بگیرید:

 

• نقش هنری بر روی دیوار با شیشه های لاکوبل: برای مثال در این روش می توان با استفاده از طرحی شیک و تازه، حسی رمانتیک را در اتاق خواب ایجاد کرد. البته باید دقت داشته باشید که هنگام به کارگیری شیشه های لاکوبل، ترکیب رنگی این عناصر با دیوار زیرین، مناسب و طبیعی جلوه کند.

 

• استفاده از بک اسپلش، کابینت و کانتر براق: به پنل های افقی یا عمودی به کار رفته در پشت اجاق گاز و سینک آشپزخانه، بک اسپلش گفته می شود. امروزه در منازل، استفاده از بک اسپلش، کابینت، و کانتر های لاکوبل براق، به یکی از مد های طراحی داخلی بدل شده است. این عناصر با افزایش روشنایی، آشپزخانه را وسیع تر نشان داده و با ایجاد احساسی از آرامش، نماد بسیار خوبی برای عنصر آب هنر فنگ شوییهستند.

 

پارتیشن شیشه ای در ادارات

فنگ شویی خانه و ادارات با استفاده از شیشه تتراجام

در صورت اجرا صحیح، قرار دادن پارتیشن های شیشه ای در ادارات، سطح انرژی و اشتیاق کارمندان به انجام وظایفشان را افزایش می دهد. حتی اگر فضا کاری شما تاریک، کوچک یا بدون چشم اندازی مناسب است؛ این پارتیشن ها همچنان می توانند راه گشا باشند. دیوار های شیشه ای با روشن تر نمایش دادن همه اجسام، محیط را وسیع تر و جذاب تر جلوه می دهند. برای نصب این پارتیشن ها، می توانید از شیشه های کاملا شفاف یا با رنگ روشن استفاده کنید. البته اگر دوست ندارید دیگران از بیرون پارتیشن به طور واضح شما را ببینند؛ می توان از شیشه هایی مات یا طرح دار کمک گرفت.

 

آینه و فنگ شویی

فنگ شویی خانه و ادارات با استفاده از شیشه تتراجام

آینه در فنگ شویی کاربرد های فراوانی دارد. در متدی از فنگ شویی به نام افزودنی های کوچک، با قرار دادن وسایل کوچکی مانند آینه در فضا به درجه بالاتری می رسد. البته بهتر است پیش از استفاده از آینه یا اشیا دیگر در دکوراسیون جهت بهبود انرژی؛ حتما در ذهن خود، هدف مشخصی از این کار داشته باشید. استفاده بیش از اندازه از این اجسام، نتیجه ای معکوس داشته و تعادل را در طراحی داخلی بر هم می زند.

 

آینه در فنگ شویی مظهر عنصر آب است. این عنصر نمادی از خردمندی و بینش درونی محسوب می شود. آب با بی حالتی خود حسی از سرما را منتقل کرده و شکل همان ظرفی را می گیرد که در آن ریخته می شود. به دلیل این خاصیت انطباق پذیری، آینه ها در فنگ شویی بسیار اهمیت دارند. دنبال کنندگان این سبک بر این باور هستند که آینه اجسام را بدون کوچک ترین قضاوتی به نمایش می گذارد. به کار بردن این وسیله می تواند باعث گسترش سطح درون نگری و تمرکز شما شود.

 

به طور کلی، آینه ها در سه دسته تخت، محدب و مقعر جای می گیرند. در فنگ شویی، به طور معمول از آینه های تخت با اشکال گرد، بیضی و چهار گوش، در فضا خارجی استفاده می شود. از آینه های مقعر و محدب نیز می توان در فضا خارجی بهره گرفت. در طراحی دکوراسیون، بهتر است آن ها را در بالا در ورودی خانه یا محل کار و به سوی خیابان قرار دهید. با این کار انرژی منفی محیط از این مکان ها به سمت بیرون منحرف می شود. در صورت داشتن قاب زیبا، می توانید در فضا داخلی نیز از انواع آینه ها استفاده نمایید.

 

خرید انواع آینه و سازه های شیشه ای از تتراجام

همکاری با تیمی حرفه ای، در انتخاب طرح های آینه و شیشه متناسب با منزل و محیط کار شما و چیدمان صحیح فنگ شویی بسیار حائز اهمیت است. شرکت تتراجام با بیش از ده سال سابقه موفق در زمینه ساخت و نصب شیشه های رنگی و پارتیشن های اداری، مفتخر خواهد بود تا در این مسیر شما را همراهی کند.

 

جمع بندی

امروزه دیگر اهمیت به کارگیری هنر فنگ شویی در دکوراسیون داخلی بر هیچ کس پوشیده نیست. این هنر با دعوت از انرژی حیاتی یا چی، به زندگی شما انرژی و تعادلی بسیار مطبوع می بخشد. شیشه و آینه، نماد هایی از عنصر آب در فنگ شویی هستند. این عناصر نقشی مهم در زیبایی محیط و افزایش انرژی مثبت افراد حاضر در آن ایفا می کنند. شما می توانید با به کارگیری صحیح آینه و شیشه های گوناگون، دکوراسیون منزل و محیط کار خود را زیبا و دلنشین کنید.

جدیدترین مطالب