قبل از خرید ساعت سیکو، با آن بیشتر آشنا شوید

قبل از خرید ساعت سیکو، با آن بیشتر آشنا شوید

طرفداران ساعت‌، برند سیکو را با طراحی عالی، کیفیت بادوام و قیمت مقرون می‌شناسند. سیکو در سال 1881 تاسیس شد و با بیش از دو قرن تجربه آثاری ماندگار در تاریخ ساعت سازی بر جای گذاشته است. این برند امروزه ساعت‌های برای تمام علایق و سلایق می‌فروشد و توانسته ترجیحات افراد مختلف را برآورده کند. اگر قصد دارید که نگاهی عمیق تر به ساعت‌های سیکو داشته باشید در این بلاگ سعی کردیم هر آن چه قبل از خرید ساعت سیکو نیاز دارید بدانید را با شما در میان بگذاریم. تا انتها با ما باشید.

 

سیکو ساعت‌های باورنکردنی با قیمت‌های باورنکردنی تولید می‌کند که این امکان را به شما می‌دهد تا هر روز برای هر مناسبت، مد، ورزش، کار یا فقط سرگرمی یک ساعت خاص و ویژه بپوشید. این ساعت‌ها هرگز شما را ناامید نخواهند کرد و بسیار بهتر از ساعت‌های مد روز هستند. در ادامه مهمترین ویژگی‌های ساعت‌های سیکو که قبل از خرید باید بدانید را با شما در میان گذاشته‌ایم. خرید ساعت سیکو از فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن یکی از بزرگترین مجموعه فروشگاهی فروش ساعت با گارانتی و ارسال به سراسر کشور.

خرید ساعت سیکو از دواچ گاردن

داستان ساخت برند سیکو

اولین اسمی که برای دانستن تاریخچه این برند به گوش شما خواهد رسید، کینتارو هاتوری است. ایده اولیه برند سیکو در سن 13 سالگی بعد از دیدن یک ساعت فروشی به ذهن هاتوری رسید و او در در سال ۱۸۸۱، در سن ۲۱ سالگی، با افتتاح یک ساعت‌فروشی به نام «K. هاتوری» در توکیو ایده خود را عملی کرد. هاتوری در ابتدا فقط فروشگاه ساعت داشت و با سفارشات بزرگ و هچنین طیف گسترده‌ای از محصولات جدید و هیجان انگیز، فروشگاهی به طور باورنکردنی محبوب و تجارت گسترده‌ای ساخت.

 

هدف بعدی کینتارو ساخت ساعت بود که با کارخانه سیکوشا به این مهم دست یافت و اولین ساعت خود را به صورت ساعت جیبی در سال 1895 ساخت. در سال‌های بعد کارخانه با فراز و نشیب‌های بسیاری رو به رو شد تا اینکه با یک زلزله در سال 1923 به طور کلی فرو ریخت. شاید بتوان گفت که برند سیکو به صورت امروزی بعد از این زلزله پا به عرصه گذاشت.

 

خرید ساعت مچی سیکو و بهترین ساعت مچی شب نما مردانه و زنانه با ارسال رایگان در فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن

 

مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت سیکو

کیفیت فوق‌العاده: شاید اولین و مهمترین ویژگی‌ این برند کیفیت فوق‌العاده ساعت‌های آن است. سیکو در کنار طرح‌های خود از بهترین مواد برای ساخت ساعت نیز استفاده می‌کند. به همین دلیل به عنوان یک تضمین اضافی، آنها برای برخی ساعت‎های خود ضمانت مادام العمر ارائه می‌دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ساعت خود را به نمایندگی مجاز بازگردانید و ساعت شما به صورت رایگان تعمیر می‌شود.

 

نوآوری در ساخت: استفاده از نوآوری در ساخت ساعت‌ها، ویژگی دیگری است که همیشه به آن افتخار می‌کنند. همانطور که قبلا ذکر شد، رد پای سیکو در تاریخ ساعت سازی مشخص شده است. آنها برندی هستند که اولین ساعت مچی کوارتز و ساعت غواصی جهان را ساختند. هر دوی این ساعت‌ها هنوز دو ساعت از پرطرفدارترین ساعت‌های امروزی هستند.

 

دارای ارزش در برابر پول: قیمت بسیار منصفانه ویژگی دیگری است که هر فردی را به خرید ساعت سیکو ترغیب می‌کند. محبوبیت برند آنها همچنین نشان دهنده کیفیت ساعت‌های آنها است. ممکن است قیمت آنها به اندازه مارک‌های گران قیمت نباشد، اما بادوام و قابل اعتماد هستند.

 

امکان استفاده در هر مکانی: فرقی نمی‌کند که به چه ساعتی اعم از کلاسیک، اسپرت، فشن و یا حتی دیواری نیاز داشته باشید. سیکو برای هر سلیقه و انتخابی یک ساعت در نظر گرفته است. سیکو گزینه‌هایی زیادی را در اختیار ما قرار داده است، از صفحه‌های بافت‌دار و دستبندهای مشبک گرفته تا تسمه‌های نانو و قاب‌های طلایی PVD برای کسانی که این درخشش بیشتر را دوست دارند.

 

زیر مجموعه‌های برند سیکو

ژاپنی ها به دلیل توجه دقیق خود به جزئیات شهرت زیادی دارند آن‌ها این ویژگی‌ فوق‌العاده خود را در ساخت تک تک ساعت‌های سیکو رعایت کرده‌اند. کاتالوگ سیکو بسیار عظیم است، گستره جهانی و تنوع آن بی‌رقیب است. سیکو سعی کرده‌ است با تولیدات متنوع هم رضایت مشتریان و هم کلکسیونرهای ساعت را جلب کند. شما هر ساعتی را که بخواهید با ویژگی و قیمت دلخواه در کالکشن‌های سیکو می‌توانید بیابید. مهمترین و بهترین زیرمجموعه‌های سیکو شامل، Prospex، Astron، Seiko 5 Sports، Presage، Diamond Collection، Coutura و King Seiko می‌باشد.

 

سیکو طیف وسیعی از ساعت‌ها را ارائه می‌کند که می‌توانید برای اهداف مختلف استفاده کنید و سبک زندگی خود را بهبود ببخشید. ساعت‌های سیکو قطعا ارزش پولی که برای آن پرداخت می‌کنید را دارند و شما می‌توانید آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری سود بخش در نظر بگیرید. در حال حاضر، آنها بهترین جایگزین برای ساعت‌های گران قیمت در بازار هستند. مدل‌های آنها ارزش زیادی دارند و ثابت می‌کنند که آنها یکی از بهترین ساعت سازان تاریخ هستند.

ساعت سیکو از دواچ گاردن

خرید ساعت سیکو از فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن

اگر دوست‌دارید که تیپی خاص و متفاوت داشته باشید باید سعی کنید بهترین و جذاب‌ترین، مدل ساعت‌ مچی‌ سیکو را خریداری کنید. اگر قصد خرید جدیدترین مدل‌های ساعت مچی سیکو 2022 را دارید حتما به قسمت فروشگاه ما سری بزنید.  انواع برندهای دیگر ساعت تایمکس، خرید ساعت کاسیوو… در فروشگاه اینترنتی دواچ گاردن در متنوع‌ترین مدل‌ها برای شما عرضه شده است.

جدیدترین مطالب