قطعات موبایل سفیر

قطعات موبایل سفیر

قطعات موبایل – تعمیرات موبایل – فروش قطعات موبایل براساس مدل و دسته بندی

 

قطعات موبایل تمامی اجزا بیرونی و داخلی گوشی موبایل را شامل می‌شود. اجزایی مثل تاچ ال‌سی‌دی و قطعات داخلی موبایل مثل فلت‌های داخلی از جمله این قطعات هستند. البته بعضی از آن‌ها صرفا جنبه‌ زیبایی و محافظتی دارند، مثل قطعه درب پشت شیشه‌ای یا درپوش سیم کارت و مموری در گوشی‌های موبایل که از جمله قطعات گوشی‌ محسوب می‌شوند. به دلیل تنوع زیادی که بین گوشی‌های موبایل وجود دارد و هر گوشی تلفن همراهی با ساختار و طراحی متفاوتی به کاربران عرضه می‌شود و همچنین شرکت‌های تولید کننده قطعه موبایل زیاد شده است در نتیجه قیمت خرید قطعات گوشی موبایل در بازار با توجه به کیفیت اجناس متفاوت است.

 

متاسفانه برخی از برندها نمایندگی‌های معتبری در ایران ندارند پس ممکن است در پیدا کردن قطعه اورجینال گوشی موبایل خود یا تعویض قطعات موبایل با مشکل روبرو شوید. قطعات تاچ‌ال‌سی‌دی موبایل، فلت‌های داخلی، قاب و شاسی، درب پشت گوشی موبایل و قطعات کوچک موبایل مثل جا سیم کارتی بیشترین خرید را به خود اختصاص داده‌اند و پرفروش‌ترین قطعات موبایل در بازار هستند.

 

پیشرو در فروش اینترنتی قطعات موبایل در کشور و توسعه اینترنت ، روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند.امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن و امروزی می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است.اکنون برای خرید کلیه قطعات تلفن همراه دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست .

 

دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.

 

مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند.مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قاطعیت بیشتری انتخاب کند.زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود. واردات قطعات موبایل در کشور و توزیع آن بر بستر اینترنت با قیمت و کیفیت مناسب را رسالت خود میدانیم و تمام تلاش خود را تحقق این امر انجام میدهیم .

 

شرکت قطعات موبایل سفیر با توجه به رشد روز افزون استفاده از گوشی های همراه موبایل و نیاز بازار به قطعات موبایل اصلی و تعمیر حرفه ای شروع بکار نمود.

 

فروش صفر تا صد همه قطعات موبایل با قیمتی باور نکردنی :

 

فروش بر اساس مدل

 

فروش براساس دسته بندی

قطعات موبایل سفیر

با اطمینان خرید کنید

 

برای استعلام هزینه سایر تعمیرات موبایل می توانید با شماره ی تماس 66729365 و تلگرام 09033007307 در ارتباط باشید.

جدیدترین مطالب