قیمت خرید انواع میلگرد (ساده، آجدار، کلاف و…) در آهن 118

قیمت خرید انواع میلگرد (ساده، آجدار، کلاف و…) در آهن 118

از جمله اصلی‌ترین محصولاتی که در صنعت ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد میلگرد است. بتن‌ها در برابر نیروی کششی از خود مقاومتی ندارند. به منظور جبران این کمبود و افزایش مقاومت بتن در برابر نیروهای کششی لازم است از میلگرد استفاده شود. استفاده از میلگرد در ساختمان سبب افزایش مقاومت و استحکام ساختمان در برابر عواملی نظیر باد و زلزله می‌شود. بنابراین بتن بدون میلگرد مقاومتی ندارد و ایمن نیست. از این رو این محصول اصلی‌ترین و مهم‌ترین مقاطع فولادی در ساختمان‌سازی است.

 

میلگردها به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. انواع میلگرد به چهاردسته تقسیم می‌شود که شامل میلگرد ساده، میلگرد آجدار، کلاف ساده و کلاف آجدار هستند. به منظور خرید میلگرد لازم است با مشخصات، کاربرد و سایر ویژگی‌های هر کدام آشنا شوید. مهم‌ترین مسئله نیز توجه به قیمت است. به منظور اطلاع از قیمت خرید انواع میلگرد ساده و آجدار و کلاف ساده و آجدار با ما همراه باشید.

 

قیمت خرید میلگرد ساده

قیمت خرید انواع میلگرد (ساده، آجدار، کلاف و...) در آهن 118

همانطور که گفته شد میلگردها به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که یکی از آن‌ها میلگرد ساده است. این میلگرد دارای سطحی صاف و یکدست بوده و فاقد هر نوع برآمدگی و آج است. کاربرد این میلگرد در مقایسه با نوع آجدار کمتر است اما در صنایع مختلف استفاده می‌شود. خرید میلگرد ساده را می‌بایست از مراکز معتبر انجام دهید. از آنجایی که کارخانه‌های زیادی اقدام به تولید  و فروش میلگرد ساده می‌کنند، بنابراین نیاز است معتبرترین آن را شناسایی کرده و خرید کنید.

 

آهن 118 معتبرترین مرکز فروش انواع میلگرد است. انواع میلگرد ساده از کارخانه‌های معتبر را می‌توانید از آهن 118 خریداری کنید. قیمت میلگرد ساده نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها قیمت آهن در بازار جهانی، قیمت ارز و دلار، قیمت فولاد و محصولات دیگر و… اشاره کرد. بنابراین به منظور استعلام قیمت میلگرد ساده به صورت لحظه‌ای با آهن 118 در ارتباط باشید.

 

قیمت خرید میلگرد آجدار

قیمت خرید انواع میلگرد (ساده، آجدار، کلاف و...) در آهن 118

میلگرد آجدار از شمش‌های فولادی و توسط روش نورد گرم تولید می‌شود. برخی از کارخانه‌های تولید این محصول ممکن است از ضایعات آهن برای تولید استفاده کنند که این مسئله سبب کاهش کیفیت آن می‌شود. از این رو بهتر است در هنگام خرید میلگرد آجدار مشخصات کامل و شرح آنالیزی آن را دریافت کنید و مناسب‌ترین میلگرد را انتخاب نمایید. آنالیز تولید و ماده اولیه خام بر روی قیمت میلگرد آجدار تاثیر مستقیم دارد. این میلگرد دارای سطحی ناهموار بوده و برآمدگی‌های زیادی روی سطح خود دارد. به این برآمدگی‌ها آج گفته می‌شود.

 

قیمت میلگرد آجدار نیز تحت تاثیر عوامل مختلف ممکن است تغییر کند. بنابراین برای خرید لازم است استعلام لحظه‌ای دریافت شود. به منظور خرید میلگرد آجدار کارخانه هایی نظیر کویر کاشان، فولاد میانه، فولاد آناهیتا گیلان، فولاد کوثر اهواز، شاهین بناب و… معتبرترین کارخانه‌ها بوده و باکیفیت‌ترین میلگردها را تولید می‌کنند. فروشگاه آهن 118 معتبرترین فروشگاه آنلاین به منظور خرید میلگرد آجدار از کارخانه‌های نامبرده است. بنابراین به منظور خریدد و اطلاع از قیمت میلگرد آجدار می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

 

قیمت کلاف ساده

قیمت خرید انواع میلگرد (ساده، آجدار، کلاف و...) در آهن 118

کلاف ساده در واقع همان میلگرد ساده به شکل کلاف است. این محصول در سایزهای مختلفی تولید می‌شود. لازم به ذکر است کلاف ساده با میلگرد ساده تفاوت هایی دارد که اصلی‌ترین آن‌ها انعطاف‌پذیر بودن کلاف ساده است. از طرفی از نظر سایز نیز با یکدیگر متفاوت هستند. این محصول در سایز 5.5 تا 14 میلی‌متر تولید می‌شود. قیمت کلاف ساده نیز بر اساس عوامل مختلفی سنجیده می‌شود. از جمله اصلی‌ترین این عوامل می‌توان به سایز و ابعاد کلاف، وزن کلاف، استاندارد تولید شده کلا، کارخانه، کاربرد و قابلیت شکل‌پذیری و کشش آن اشاره کرد. به طور کلی هر اندازه سایز کلاف کمتر باشد، قیمت آن بیشتر است.

 

به دنبال آن هر چه سایز کمتر بوده اما کشش بیشتر باشد قیمت افزایش میابد. به طور نمونه قیمت کلاف ساده در سایز 5.5 از کلاف 8 کمتر است. اما فقط این عوامل نیست عوامل دیگر نظیر بازار داخلی و خارجی، قیمت آهن در بازار جهانی، قیمت ارز و دلار و… روی این محصول تاثیر می‌گذارند. از این رو برای خرید و اطلاع از قیمت کلاف ساده حتما به صورت تلفنی استعلام قیمت کنید.

 

قیمت کلاف آجدار

قیمت خرید انواع میلگرد (ساده، آجدار، کلاف و...) در آهن 118

کلاف آجدار هم مانند کلاف ساده نرم و انعطاف پذیر است. تفاوت این محصول با کلاف ساده در شکل ظاهری آن هاست. کلاف آجدار دارای برآمدگی‌هایی به نام آج است. قیمت کلاف آجدار به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی نظیر سایز سایز، استاندارد، وزن، کارخانه تولیدکننده، کیفیت و… در قیمت کلاف آجدار تاثیرگذار هستند. این کلاف‌ها از نظر درصد کربن به کاررفته و همچنین استحکام با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از آن‌ها دارای استحکام بیشتری هستند از این رو در ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

از جمله دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت کلاف آجدار ضخامت آن است. کلاف سایز بزرگ از 8 تا 12 میلی‌متر بوده و کلاف سایز کوچک تا سایز 5.5 تولید می‌شود. هر چقدر ضخامت بیشتر باشد، قیمت آن افزایش میابد. وزن نیز در این مسئله دخیل است. اصولا هر چقدر وزن بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش میابد.

 

خرید انواع میلگرد در آهن 118

قیمت خرید انواع میلگرد (ساده، آجدار، کلاف و...) در آهن 118

به منظور خرید انواع میلگرد ساده، آجدار، کلاف ساده و کلاف آجدار در آهن 118 می‌توانید با شماره 02154473 در تماس باشید. انواع محصولات آهن اعم از تیرآهن ، تیرآهن IPE، انواع لوله ،لوله مانیسمان، داربستی، صنعتی و…. را می‌توانید از این فروشگاه تهیه کنید. همچنین به منظور دریافت اطلاعات با کارشناسان در ارتباط باشید. در صورت تمایل به ثبت سفارش به صورت اینترنتی به آدرس https://ahan118.com مراجعه کرده و مشخصات محصول اعم از سایز، کارخانه تولیدکننده و… را وارد کرده سپس محصول موردنظر را خریداری کنید.

جدیدترین مطالب