هزینه و قیمت کابینت آشپزخانه و سرویس بهداشتی

هزینه و قیمت کابینت آشپزخانه و سرویس بهداشتی

هزینه و قیمت کابینت آشپزخانه و سرویس بهداشتی

از آن جا که آشپزخانه و کابینت های آن قلب هر خانه محسوب می شود، در نوسازی و تغییر دکوراسیون داخلی منازل از مهمترین و تاثیرگذارترین قسمت هایی از خانه است که تاثیر زیادی در تغییر کلی دکوراسیون دارد. در این میان ممکن است هزینه و قیمت کابینت در اصفهان و دیگر شهرهای کشور ذهن افراد را به خود مشغول کند.

هزینه و قیمت کابینت آشپزخانه و سرویس بهداشتی

تعیین هزینه واقعی ساخت کابینت در بازسازی و تغییر دکوراسیون داخلی خانه، به عوامل زیادی بستگی دارد به همین دلیل نمی توان به صورت مشخص قیمت کابینت را محاسبه کرد، ولی گروه کابینت سازی تو در تو در این مقاله به شما کمک می کند تا درک بهتری از نحوه محاسبه قیمت کابینت در مراحل ساخت و نصب آن داشته باشید.

 

عوامل موثر در قیمت کابینت

لازم است بدانید که قیمت کابینت معمولا به صورت متری بیان می شود و قیمت هر متر کابینت اول از همه و بیش از هر چیز به جنس مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن بستگی داشته و سپس به نحوه نصب و اجرای آن.

 

در این میان قیمت هر متر کابینت ام دی اف در اصفهان با قیمت کابینت های گلاس در اصفهان با همان متراژ متفاوت است و همچنین هزینه کابینت چوبی، کابینت فلزی و … نیز همیشه یکسان نیست و بر اساس تورم و نوع ساخت در حال نوسان است.

 

به عنوان مثال اگر متریال مورد استفاده در ساخت کابینت ساده باشد، یا از مواداولیه جدیدی در آن استفاده نشود، قیمت ساخت و نصب کابینت نیز پایین خواهد بود. اما اگر کابینت ها برای خانه شما شخصی سازی شوند و از ورق اصفهان ام دی اف یا چوب و دیگر مواد اولیه با کیفیت مرغوب تری استفاده شود، هزینه به شدت بالاتری را دربر خواهد گرفت. همچنین اگر تعداد کابینت های مورد نیاز شما بیشتر باشد، مسلما متراژ بیشتری دارند و هزینه ها بالاتر می رود.

 

بنابراین بهتر است همیشه قبل از ساخت کابینت از قیمت پایه مواد اولیه مورد استفاده در ساخت کابینت اطلاع کسب کنید.

هزینه و قیمت کابینت آشپزخانه و سرویس بهداشتی

هزینه جداسازی کابینت های قبلی و نصب کابینت های جدید

کمی قبل از جمله موارد موثر در قیمت کابینت به نحوه نصب کابینت نیز اشاره کردیم. این مورد زمانی بیشتر مطرح می شود که شما قصد بازسازی یا نوسازی کابینت داشته باشید که در این صورت جدا سازی کابینت های قبلی، اولین کاری است که قبل از نصب و اجرای کابینت تازه ساخته شده بایستی انجام شود.

 

به این ترتیب کابینت های قبلی را از دیوار جدا کرده و از محیط نصب بیرون می آورند. اما با این وجود، ممکن است شما بخواهید خودتان کار جداسازی کابینت های قبلی را انجام دهید. هرچند بهتر هست این کار به دست متخصص و کابینت ساز سپرده شود، چون اگر دقیق انجام نشود ممکن است در نصب کابینت های تازه ساخته شده تاثیر داشته باشد. یک کابینت ساز خوب، متخصص و با تجربه، بدون آن که دیوار را خراب کند کابینت ها را جدا می کند و در هزینه ها در بلند مدت صرفه جویی می کند.

 

پس از ساخت کابینت های جدید و جداسازی کابینت های قبلی نوبت به نصب و اجرای کابینت می رسد. در این مرحله متخصصان نصب کابینت به خانه شما آمده و با امنیت و اطمینان، آن ها را برای شما نصب می کنند.

 

گروه کابینت سازی تو در تو با بهره گیری از یک گروه متخصص حرفه ای در زمینه طراحی، ساخت و اجرای کابینت در اصفهان با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب آماده خدمت به شما عزیزان است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

 

نوسازی و تغییر کابینت با قیمت مناسب

علاوه بر ساخت کابینت های جدید، راه های دیگری نیز برای نوسازی و تغییر کابینت های فعلی شما وجود دارد. تعویض رویه، درب، کشوهای بیرونی و دستگیره های کابینت، صیقل کاری با ماسه، تعمیر کابینت های خراب و رنگ کردن کابینت ها هزینه کمتری خواهند داشت اما تاثیری که ساخت کابینت های جدید در تغییر دکوراسیون آشپزخانه دارند، بیشتر خواهد بود.

 

فراموش نکنید که ایجاد تغییر در کابینت های قدیمی نیز کار آسانی نخواهد بود و نیازمند یک گروه حرفه ای و با تجربه است تا به خوبی و بی نقص انجام شود. در غیر این صورت ممکن است حتی کابینت ها به بدترین شکل خود درآیند.

 

کابینت های آشپزخانه و سرویس بهداشتی به هر حال در طول زمان خراب می شود به خصوص اگر در آن خانه و خانواده بچه نیز وجود داشته باشد، حتی با دوام ترین کابینت ها و کابینت های سفارشی نیز، نیازمند تعمیر و نوسازی خواهند شد.

 

به هر ترتیب تفاوتی ندارد که تصمیم ساخت کابینت جدید دارید یا نوسازی و تعویض قسمت های مختلف کابینت. بایستی به آشپزخانه توجه ویژه ای داشته باشید تا مطابق سلیقه تان باشد چون زمان زیادی را در آن می گذرانید. به این منظور قیمت کابینت را به خوبی برآورد کنید و سپس کار را به دست افراد متخصص در این زمینه مثل گروه کابینت سازی تو در تو در اصفهان بسپارید. تعیین قیمت و هزینه کابینت تنها با در نظر گرفتن متراژ میسر نیست. یک کابینت ساز خوب با توجه به طراحی کابینت، مواد اولیه و اندازه ها، قیمت کابینت آشپزخانه و سرویس بهداشتی را محاسبه کند.

جدیدترین مطالب