لیفت مژه و ابرو سالن زیبایی مائده عرب

لیفت مژه و ابرو سالن زیبایی مائده عرب

همه شما به‌خوبی می‌دانید که چشم و ابرو چه نقشی در زیبایی صورت دارند‌. بیش از هشتاد درصد زیبایی هر چهره، حاصل زیبایی چشم و ابرو است؛ به‌همین‌دلیل وقتی شما با کسی روبه‌رو می‌شوید در لحظه اول به چشم و ابرو او نگاه می‌کنید. پس طبیعی است که بیشتر خانم‌ها به زیبایی چشم و ابرو خود اهمیت می‌دهند و در ماه هزینه‌های ‌قابل‌توجهی را صرف خرید لوازم آرایشی می‌کنند تا زیبایی خود را دو چندان سازند‌.

 

این روزها با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های درمان زیبایی بسیار متنوعی روی‌کار آمده و به‌شدت مورد توجه بانوان قرار گرفته‌است. احتمالا شما نیز چیزهایی راجع‌به لیفت مژه و ابرو شنیده‌اید. اگر جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که از مژه‌های‌ بی‌حالت و رو به پایین و ابروهای افتاده شکایت دارید، لیفت مژه و ابرو سالن زیبایی مائده ‌عرب بهترین و ‌ایده‌آل‌‌ترین انتخاب برای شماست. در ادامه به اختصار راجع‌به چگونگی لیفت ابرو و مژه و فاکتورهای وابسته به آن صحبت خواهیم کرد.

لیفت مژه و ابرو سالن زیبایی مائده عرب

لیفت مژه

قبل از این که راجع‌به لیفت مژه و ابرو غرب تهران صحبت کنیم، بهتر است به‌صورت مجزا لیفت مژه و لیفت ابرو را بررسی کنیم تا به درک صحیحی از چیستی آن برسیم. پرپشت دیده‌‌شدن و بلندی مژه‌ برای هر خانمی جذاب و ‌ایده‌آل‌ است. به ‌همین‌دلیل است که اکثر خانم‌ها در کیف لوازم آرایشی خود حتما یک یا چند ریمل دارند‌؛ هر چند ریمل به‌صورت موقت مژه‌ها را بلند و پرپشت می‌کند و اگر از برند معتبری نباشد، خود عاملی برای ریزش مژه‌‌ها می‌شود، به‌جز ریمل محصولات داروخانه‌ای بسیاری وجود دارند که برای حالت‌دهی به مژه‌ها استفاده می‌شوند. با وجود تمام محصولات و روش‌هایی که وجود دارد، قطعا روشی که اثر آن ماندگاری بیشتری داشته‌باشد، برای بانوان جذاب‌تر است. لیفت مژه که امروزه توسط متخصصان زیبایی انجام می‌شود، یک روش ‌ایده‌آل‌ برای تقویت ریشه مژه‌ها و پرپشت نشان دادن آن‌هاست. هرچند لیفت مژه دائمی نیست، اما ماندگاری بالایی دارد و به نوعی نیمه‌دائمی محسوب‌می‌شود.

 

لیفت مژه و ابرو یک فرآیند تخصصی است و باید توسط متخصص آن انجام شود.اگر لیفت به‌صورت اصولی و بر اساس استانداردهای آن انجام شود، یک روش زیبایی‌ بی‌خطر بوده و عوارضی نخواهد داشت. به ‌همین‌دلیل است که سالن زیبایی مائده عرب برای این منظور پیشنهاد می‌شود. لیفت مژه را می‌توان تکنیکی دانست که به حجم دهی طبیعی مژه‌ها می‌انجامد. این فرآیند حدود ۴۵دقیقه تا یک ساعت زمان نیاز دارد و اصلا دردناک نیست. برای انجام لیفت مژه یک لایه سیلیکونی با چسب مخصوص روی پوست پشت چشم قرار می‌گیرد و سپس مژه‌ها به حالتی که مشتری می‌خواهد، شانه‌شده و روی لایه سیلیکونی قرار می‌گیرند تا حالت تعریف‌شده را به خود بگیرند. سپس لوسیون لیفتینگ روی مژه‌ها زده می‌شود تا مژه‌ها نرم شده و حالت‌دهی انجام شود. در نهایت نیز از کراتین و محلول تثبیت‌کننده برای افزایش ماندگاری حالت مژه و آب‌رسانی به مژه‌ها استفاده می‌شود.‌

 

مزایا لیفت مژه

قطعا لیفت مژه و ابرو مزایای ‌قابل‌توجهی دارد که این چنین مورد استقبال قرار می‌گیرد. از مزیت‌های لیفت مژه می‌توان به حالت طبیعی مژه‌ها پس از لیفت اشاره کرد. ضمن این که پس از لیفت دیگر نیازی به استفاده از ریمل نیست. همان‌طور که گفتیم این تکنیک زیبایی بدون هیچ دردی انجام‌شده و عواض و خطر خاصی ندارد. شما می‌توانید هزینه‌ای که بابت ریمل پرداخت می‌کنید را به لیفت مژه اختصاص دهید و از دغدغه‌های استفاده از ریمل رها شوید. دیگر لازم نیست نگران ریختن ریمل، خشک شدن آن، اصل بودن برند، ضدآب بودن و… شوید و جلوی آینه زمان ارزشمند خود را صرف کشیدن آن کنید.

 

جالب آن است که مژه‌های لیفت‌شده حتی پس از بیدار‌‌شدن از خواب نیز حالت زیبای خود را حفظ می‌کنند‌. البته روش‌های دیگری نیز وجود دارد، مثلا برخی از بانوان از روش‌هایی مانند کاشت و اکستنشن استفاده می‌کنند؛ ‌درحالی‌که لیفت مژه از مزایای بسیاری نسبت به کاشت و غیره برخوردار است. در استفاده ازاین‌روش هیچ آسیبی به مژه‌ها نمی‌رسد و مژه‌ها پس از عمل لیفت نگهداری خاصی نیاز ندارند.

 

معایب لیفت مژه

هر عملی در مقابل مزایایی که دارد از معایبی نیز برخوردار است و لیفت مژه و ابرو نیز از این قاعده مستثنا نیست. قطعا وقتی به فکر زیبا‌‌شدن هستید، باید دردسرهای آن را نیز تحمل کنید. معایب لیفت مژه شامل عوارض احتمالی است که ممکن است در برخی از بانوان دیده شود. این عوارض شامل: خشکی چشم، شکنندگی بیشتر مژه‌ها، التهاب، قرمزی پوست صورت، تحریک پوست، تاول، اشک ریختن چشم، عفونت چشم، گل‌مژه و سایر حساسیت‌های چشمی است و بیشتر در افرادی دیده می‌شود که سابقه حساسیت چشمی و پوستی دارند.

 

در نظر داشته‌باشید قبل از هر چیزی باید یک سالن معتبر مانند سالن زیبایی مائده عرب را برای لیفت مژه انتخاب کنید؛ چون تجربه و مهارت تکنسین سالن زیبایی نقش بسیار مهمی در کیفیت لیفت دارد. از طرفی شما نیز باید حین کار همکاری داشته و چشمان خود را باز نکنید، چون مواد لیفت می‌تواند به چشم شما آسیب بزند. در کل معایب لیفت مژه آنچنان نیست که نتیجه آن را در زیبا‌‌شدن مژه‌ها نادیده‌بگیرید.

 

لیفت ابرو

لیفت ابرو در واقع به معنی بالا کشیدن ابرو است که فرم ابرو را زیباتر و چهره را بازتر نشان می‌دهد. در واقع با لیفت ابرو ‌چین‌وچروک زیر آن بر طرف‌شده و چشم‌ها نیز درشت‌تر نشان داده می‌شوند. افرادی که دارای ابروهای افتاده، خطوط عمیق در پیشانی و خطوط عمیق بین دو ابرو هستند و هم‌چنین جوان‌ترها برای تغییر حالت چهره می‌توانند لیفت ابرو را انجام دهند.

 

وقتی از لیفت ابرو و مژه صحبت می‌کنیم، انتظار می‌رود که هر دو عمل لیفت به یک صورت انجام شود، ‌درحالی‌که لیفت ابرو با لیفت مژه متفاوت است. لیفت ابرو به ‌روش‌های مختلف بوتاکس، لیزر، لیفت ابرو با نخ، هایفوتراپی، اولتراپی، آندوسکوپی، لیفت با جراحی کلاسیک و لیفت با ورزش ابرو انجام می‌شود. انتخاب روش مناسب برای لیفت ابرو نیز با توجه به‌شدت افتادگی ابروها، میزان ‌چین‌وچروک‌های پیشانی و در نهایت هدف و انگیزه متقاضی از لیفت ابرو انجام می‌شود.

 

در مورد روش‌های لیفت ابرو یک نکته وجود دارد و آن هم این است که برخی از روش‌های آن تهاجمی است و عوارض سنگین‌تری دارد. کارشناسان متخصص لیفت مژه و ابرو سالن زیبایی مائده ‌عرب به‌خوبی می‌توانند شما را در انتخاب روش مناسب لیفت ابرو راهنمایی‌کنند.

لیفت مژه و ابرو سالن زیبایی مائده عرب

مزایا و معایب لیفت ابرو

در بررسی لیفت مژه و ابرو به مزایا و معایب لیفت ابرو می‌رسیم. با استفاده از لیفت ابرو نه‌تنها حالت ابرو تغییر می‌کند، بلکه کل صورت نیز دچار تغییر محسوس شده و چهره‌ جذاب‌تر و شاداب‌تر می‌شود. از عوارض و معایب لیفت ابرو نیز می‌توان به خارش پوست سر، خونریزی در روش‌های تهاجمی، ایجاد حساسیت، ضعف حرکت ابرو، جای زخم و عفونت و واکنش‌های آلرژیک به داروهای بیهوشی اشاره کرد. با وجود همه این احتمالات، جراحی لیفت ابرو طرفداران و متقاضیان زیادی دارد. عمل لیفت ابرو سرپایی است و تنها یک ساعت زمان نیاز دارد. شما می‌توانید پس از شش ماه از عمل لیفت ابرو نتیجه نهایی آن را مشاهده کنید. ناگفته نماند که در سالن‌های زیبایی امروزی از مواد مخصوصی مانند صابون لیفت برای ابرو استفاده می‌کنند که بسیار راحت و بدون عوارض بوده و نتیجه آن نیز در همان ابتدا مشخص است.

 

ماندگاری لیفت مژه و ابرو

لیفت مژه و ابرو یک روش نیمه‌دائمی ست اما به‌هرحال ماندگاری مناسبی دارد. ماندگاری لیفت مژه حدود دو ماه بوده و پس از آن می‌توانید مجددا آن را تکرار کنید. در مورد لیفت ابرو نیز تا زمانی که ‌چین‌وچروک‌های صورت بازنگردد، دوام خواهد داشت. به‌هرحال پیری یک پروسه طبیعی است و نمی‌توان از بروز ‌چین‌وچروک جلوگیری کرد؛ اما لازم است بدانید حتی پس از بازگشت ‌چین‌وچروک نیز ابروهای شما به اندازه قبل افتادگی پیدا نمی‌کنند. دوام لیفت مژه و لیفت ابرو در افراد مختلف، متفاوت است. مواد لیفت مژه و ابرو نیز در ماندگاری آن نقش دارند‌. به‌عنوان مثال: در لیفت مژه از روغن‌های مخصوص برای حالت دهی، لوسیون مرطوب‌کننده حاوی کراتین، آلوئه ورا، گلیسیرین، محلول تثبیت‌کننده، رنگ و غیره استفاده می‌شود که به ماندگاری و حفظ حالت مژه‌ها کمک‌می‌کنند.

 

آموزش لیفت مژه و ابرو

لیفت مژه و لیفت ابرو جزو پر طرفدارترین روش‌های زیبایی در بین خانم‌ها است که به فروانی در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود؛ بنابراین آموزش لیفت ابرو و مژه می‌تواند شما را در یک مسیر درآمدزایی فوق العاده قرار دهد. حتی اگر به جنبه تجاری و درآمدزایی آموزش لیفت مژه و ابرو فکر نمی‌کنید، می‌توانید با آموزش این روش زیبایی، ابروها و مژه‌های خود را در منزل لیفت کنید. درابتدا باید با مراحل لیفت و مواد آن آشنایی پیدا کنید. پس از آن کافی است کیت لیفت مژه و لیفت ابرو را تهیه کرده و به‌راحتی مژه‌های خود را لیفت کنید. این نکته را نیز در نظر داشته‌باشید: با وجود این که امکان لیفت مژه در منزل وجود دارد، اما بهتر است این کار را در سالن‌های زیبایی معتبر انجام دهید. سالن زیبایی مائده ‌عرب تهران ضمن ارائه خدمات لیفت مژه و ابرو بر اساس استانداردهای روز دنیا و بهترین مواد، خدمات آموزش آن را نیز ارائه می‌دهد.

جدیدترین مطالب