مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول را بیشتر بشناسید

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول را بیشتر بشناسید

سفر به شهر و یا کشور دیگر، بدون خرید از بازار آن منطقه، چیز عجیبی محسوب می‌شود و تقریبا غیر ممکن است! به همین دلیل، معمولا مقدار بودجه سفر، به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود:

 

1. هزینه خورد و خوراک و محل اقامت

2. هزینه برای خرید سوغاتی و…!

 

در وضعیت فعلی اقتصاد کشورمان و فشار وارده به قشرهای مختلف، همه ما سعی می‌کنیم که بودجه سفرمان را با دقت و در جای درست هزینه کنیم! در این زمان، بیشتر هزینه سفر به مورد اول تعلق می‌گیرد و سعی می‌شود که بودجه خرید، تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

 

استانبول، یکی از مقاصد خارجی محبوب در بین ایرانیان است. این شهر دارای بیش از 200 مرکز خرید است که بسیاری از آنها، ویژگی‌ها و امکانات مختلفی را به گردشگران ارائه می‌دهند. در گذشته مطلبی تحت عنوان لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول منتشر کرده‌ایم که می‌توانید آن را مطالعه کنید.

 

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول، یکی از مراکز خرید ارزان قیمت این شهر آسیایی-اروپایی است که گردشگران تور استانبول ارزان را به خود جذب می کند. این مرکز خرید در بخش آسیایی این شهر قرار گرفته است. دقت کنید که مرکز خرید اوت لت اپتیموم، دارای 3 شعبه در شهرهای استانبول، ازمیر و آنکارا است. در این مطلب، ما اختصاصا به معرفی شعبه استانبول آن می‌پردازیم.

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول را بیشتر بشناسید

مرکز خرید اپتیمم استانبول

 

معرفی مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

این مرکز خرید در سال 2008 میلادی در منطقه کادیکوی افتتاح شده است. طبق برخی از گزارشات ارائه شده، سالانه بیش از 9 میلیون نفر از این مرکز خرید بازدید می‌کنند. این مقدار بازدید کننده، برای یک مرکز خرید اوت لت عالی است!

 

برندهای پرشمار و بیش از 130 فروشگاه در مرکز خرید اوت لت اپتیموم وجود دارد که هرکدام، در حال فروش محصولات خود هستند. شما می‌توانید در این مرکز خرید محصولاتی از برندهای مختلف مثل آدیداس، ال سی وایکیکی، پوما، سامسونگ، ناین وست و ده‌ها برند دیگر اشاره کنیم.

 

معماری مرکز خرید اوت لت اپتیموم

معماری این پاساژ استانبولی، بسیار زیبا و منحصر به فرد است. پنل‌های فلزی بکار رفته در پنجره‌های این مرکز خرید، با تغییر فصل جلوه زیبایی به آن می‌دهد. در واقع اصلی‌ترین ویژگی معماری مرکز خرید اوت لت اپتیموم، همین مورد است. معماری درون ساختمان، بر اساس معماری مدرن است و شبیه آن چیزی است که در دیگر اوت لت‌های مشهور می‌بینید.

 

اطلاعات دقیقی از مساحت این مرکز خرید در دسترس نیست. در صورتی که اطلاعاتی درباره مساحت این مرکز خرید دارید، آن را در بخش نظرات ارسال کنید!

 

فروشگاههای مرکز خرید اوت لت اپتیموم

همان طور که در بالا اشاره شد، بیش از 130 فروشگاه در ایم مجتمع تجاری وجود دارد که به عرضه محصولات برندهای خودشان مشغول هستند. بسیاری از کمپانی‌ها و برندهای مشهور، دارای شسعبه‌ای در این مرکز خرید هستند.

 

از شاخص‌ترین برندهای فعال در مرکز خرید اوت لت اپتیموم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• آدیداس

• پوما

• سامسونگ

• نایکی

• کاراکا

• انگلیش هوم

• ال سی وایکیکی

• دفاکتو

• منگو

• لویس

• پنتی

• ناین وست

• لگو

• پولو

• لیوایز

• ماوی

• تامی هیلفیگر

• تفال

• واکو

• کوتون

• مودو

• دیزل

 

خرید از مرکز خرید اوت لت اپتیموم

این مرکز خرید دارای پسوند اوت لت (Outlat) است. فروشگاه‌های اوت لت، اقدام به فروش محصولاتی می‌کنند که فصل فروش آنها به اتمام رسیده و از ترند خارج شده‌اند. برای مثال شما می‌توانید مدل‌های مختلف لباس را با قیمت مناسبتر نسبت به گذشته خریداری کنید.

 

گرچه ممکن است با برخی کالاهای باز شده یا کالاهایی با بسته بندی مخدوش مواجه شوید. در صورتی که قصد خرید آن محصول برای استفاده شخصی خود رادارید، این موضوع نمی‌تواند چندان مهم باشد؛ اما اگر آن کالا را به عنوان سوغاتی خریداری می‌کنید، بهتر است بسته بندی سالمی داشته باشد.

 

به صورت کلی، می‌توانید با بودجه‌ای کمتر از هزار لیره، خرید مناسبی را از مرکز خرید اوت لت اپتیموم داشته باشید.

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول را بیشتر بشناسید

داخل مرکز خرید اپتیمم

 

امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

به طور خلاصه، امکانات رفاهی و تفریحی این پاساژ، آنچنان زیاد نیستند و به پای مراکزی مثل مرکز خرید ایستینیه پارک یا مرکز خرید زورلو سنتر نمی‌رسد؛ اما در حد و اندازه یک مرکز خرید اوت لت است.

 

در این مرکز خرید شما به رستوران و کافه‌های پرتعدادی دسترسی دارید. همچنین بعد از اتمام خرید، می‌توانید به تماشای یک فیلم سینمایی فوق العاده بنشینید تا خستگی خرید، از بدنتان خارج شود. فیلم‌های جدید، دارای زبان اصلی و زیرنویس ترکی هستند.

 

از سایر امکانات مرکز خرید اوت لت اپتیموم می‌توان به ویلچر، پارکینگ هم برای افراد عادی هم معلولین، نمازخانه، دستگاه خودپرداز، داروخان، خشک شویی و… اشاره کرد.

 

رستوران و کافه مرکز خرید اوت لت اپتیموم

نزدیک به 30 کافه و رستوران، در طبقات مختلف این مرکز خرید پراکنده شده‌اند. به طوری که میتوانید در هر طبقه، خداقل 5 مورد از آنها را مشاهده کنید. تقریبا هر نوع غذایی در رستوران‌های این مجتمع تجاری سرو می‌شود. از فست فود گرفته تا غذاهای بین المللی و ترکی!

 

در ادامه، نام تعدادی از این رستوران‌ها و کافه‌های مشهور مرکز خرید اپتیموم استانبول آورده شده:

• برگر کینگ

• بای دونر

• KFC

• آربی

• استارباکس

• کافه ورلد

• علی افندی (دونرچی)

• هاریبو

• سالون برگر

• ماکارونی

 

سینمای مرکز خرید اوت لت اپتیموم

تعدادی سالن سینما در این مرکز خرید وجود دارد که می‌تواند ساعتی شما را سرگرم کند. می‌توانید بعد از یک خرید طولانی، خستگی خرید را با دیدن یک فیلم سینمای روز دنیا از بدنتان خارج کنید. در زمان نگارش این مطلب (تیرماه 1401)، فیلم‌های Minions2 و دکتر استرنج 2، 2 فیلم پرفروش جهانی هستند.

 

متاسفانه اطلاعات زیادی درباره سینمای مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول در دسترس نیست؛ اما به احتمال زیاد، قیمت بلیط‌های آن بین 30 تا 50 لیره است.

 

آدرس مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول

این مرکز خرید در یکی از بهترین نقاط منطقه آتاتولی ساخته شده است. به همین دلیل، به راحتی می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس یا مترو استفاده کرده و خود را به آن برسانید. دقت داشته باشید که فاصله میدان تکسیم تا مرکز خرید اپتیموم زیاد است  ممکن است با اتوبوس، یک ساعت در مسیر باشید!

 

از آنجایی که میدان تکسیم استانبول، یکی از اصلی‌ترین مناطق این شهر است، به همین دلیل ما این نقطه را به عنوان مبدا درنظر می‌گیریم.

 

چطور از میدان تکسیم به مرکز خرید اوت لت اپتیموم برویم؟

استفاده از تاکسی، اصلی‌ترین و راحت‌ترین روش برای رفت به مرکز خرید اوت لت اپتیموم است. اما راه‌های کم‌خرج‌تری نیز برای رفتن به پاساژ فوق وجود دارد.

 

برای استفاده از مترو، باید به ایستگاه متروی میدان تکسیم بروید و با استفاده از خط مترو، خود را به ایستگاه گایره تپه برسانید. در این ایستگاه، از مترو خارج شوید و فاصله تقریبا 10 دقیقه‌ای (پیاده روی) تا ایستگاه اتوبوس کوپ رولو کاوشاک را طی کنید. در این ایستگاه، سوار اتوبوس به مقصد ینی صحرا شده و در ایستگاه این محله، از اتوبوس خارج شوید. از این نقطه تا مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول، حدودا 5 دقیقه پیاده روی لازم است.

مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول را بیشتر بشناسید

بهترین مرکز خرید استانبول

 

جمعبندی

مرکز خرید اوت لت اپتیموم، یک مرکز خرید ارزان قیمت در استانبول است که سالیانه بیش از 9 میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند. این مرکز خرید در بخش آسیایی استانبول و در منطقه آناتولی قرار دارد که یکی از مناطق پر رونق استانبول محسوب می‌شود. همچنین استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در این منطقه آسان است.

 

این مرکز خرید دارای بیش از 130 فروشگاه است که هرکدام از این فروشگاه‌ها، محصولات برند خاصی را عرضه می‌کنند. از جمله مشهورترین این برندها می‌توان به سامسونگ، آدیداس، پوما، نایک، کوتون، ال سی وایکیکی، ناین وست، دفاکتو و لگو اشاره کرد.

 

از آنجایی که مرکز خرید اوت لت اپتیموم، در دسته مراکز خرید اوت لت قرار می‌گیرد، بنابراین قیمت کالاهای آن پایین است. شما می‌توانید با بودجه پایین در حد چند صد لیره، خرید کاملی را از این مرکز خرید داشته باشید! تنوع کالاهای موجود در این پاساژ بالا است.

 

این پاساژ نسبتا بزرگ، دارای امکانات رفاهی پرتعدادی است. البته که در این مورد، کمی از مراکز خرید دیگر عقب مانده است. رستوران و کافه‌های پرتعداد، فودکورت و سینما، از اصلی‌ترین امکانات تفریحی مرکز خرید اوت لت اپتیموم استانبول هستند.

 

برای رفتن به این مرکز خرید، می‌توانید از متروی میدان تکسیم استفاده کنید و خود را به گایره تپه برسانید. پس از آن، به ایتسگاه اتوبوس کوپ رولو کاوشاک بروید و با استفاده از اتوبوس، خود را به ینی صحرا برسانید. از ایستگاه ینی صحرا تا مرکز خرید اوت لت اپتیموم، تنها به اندازه 5 دقیقه پیاده روی فاصله وجود دارد.

 

اگر تجربه سفر به استانبول و خرید از این مرکز خرید را دارید، خوشحال می‌شویم آن را در بخش نظرات مطرح کنید. این کار باعث افزایش آگاهی بازدید کنندگان این مطلب می‌شود و کمک زیادی به آنها می‌کند. برای سفر با تور لحظه آخری نیز می توانید با آژانس مسافرتی الفبای سفر همراه شوید. با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور کوش آداسی، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور قطر، تور روسیه، تور قشم و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را ببینید و برای خرید  تور به وبسایت این آژانس هواپیمایی به آدرس(www.alefbatour.com)  مراجعه کنید.

جدیدترین مطالب