مرگ یک گردشگر ایرانی در ترکیه

مرگ یک گردشگر ایرانی در ترکیه

مرگ یک گردشگر ایرانی در ترکیه

چندی پیش یک گردشگر ایرانی در محله کمال پاشا استانبول به قتل رسید، در این مقاله قصد داریم اطلاعات در رابطه با این حادثه ناگوار در اختیارتان قرار دهیم، چنانچه از علاقمندان به کسب اطاعات بیشتر هستید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

 

در مهرماه سال 1395 دو تن از گردشگران ایرانی شهر استانبول به 6 نفر از شهرمندان این شهر درگیر شدند که طی این درگیری یک از گردشگران جان خود را از دست داده و به قتل رسید. به نقل از خبرگزاری های معتبر داخلی شش تن از شهروندان ترکیه ای دو گردشگر ایرانی را فریب داده و آن ها را به یکی از مراکز تفریحی شهر برده و درخواست پول بسیار کلانی کرده اند که سبب اعتراض گردشگران ایرانی شده، در ادامه درگیری شهروندان ترکیه به گردشگران حمله کرده و آن ها را با ضربات چاقو مجروح می کند، مقتول ایرانی که یک مرد 40 ساله با نام اختصاری ح-ک می باشد پس از رسیدن به بیمارستان به سبب شدت جراحات و خونریزی فوت کرد، لازم به ذکر است که پلیس ترکیه از طریق فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته ضاربان را شناسایی و دستگیر کرد. برای کسب اطلاع از قیمت و هزینه های سفر با تور های گردشگری یا تور ارزان قیمت استانبول میتوانید به وبسایت لحظه آخری مراجعه فرمایید.

مرگ یک گردشگر ایرانی در ترکیه

شاید برایتان جالب باشد که این اتفاق در محله کمال پاشا واقع در یکی از توریستی ترین مناطق شهر استانبول یعنی منطقه اروپایی فاتح، اتفاق افتاده است و گفتنیست که این افراد به مضروب کردن عمدی به قصد قتل متهم شده اند و مجازات مربوطه در انتظار آن ها است. تور ترکیه

 

توجه داشته باشید که سالانه گردشگران بسیاری با تور استانبول سفر می کنند، اما تا پیش از سال 1395 چنین موردی مشاهده نشده بود اما گردشگران استانبول باید حواسشان به شهروندان سودجوی این شهر باشد تا از رخداد چنین واقعه هایی جلوگیری شود.

 

با تشکر از همراهی شما، امیدواریم این مقاله در سفر با تور استانبول برایتان مفید واقع شود. برای رزرو تور لحظه آخری آنتالیا کلیک کنید

برچسب‌ها:

جدیدترین مطالب