مزایای استفاده از خط چشم و مداد چشم

مزایای استفاده از خط چشم و مداد چشم

کشیدن خط چشم برای تکمیل یک آرایش زیبا بسیار ضروری است. در انتخاب یک خط چشم مناسب باید به این نکته توجه کرد که ضمن ماندگاری بالا دارای پوششی یکدست بدون بریدگی بوده و به آسانی پاک شود. موضوع مهم تفاوت بین خط چشم و مدادچشم است، خط چشم حالتی مایع داشته که بعد از استفاده خشک شده و ماندگاری چند ساعته خواهد داشت اما مداد چشم ماندگاری پایین‌تری نسبت به خط چشم داشته و استفاده از آن آسان‌تر بوده و نیاز به دقت زیاد ندارد.

 

مزیت استفاده از مداد چشم

مناسب میک‌آپ طبیعی: مداد چشم برای آرایش طبیعی و روزمره، گزینه‌ای عالی به‌حساب می‌آید. می‌توانید خط نازکی بالای پلک بکشید. به ظاهرتان رنگ‌وروی تازه‌ای ببخشید. درهمین حال، طبیعی و شیک به‌نظر برسید.

 

مناسب آرایش دودی: خوبی دوم مداد چشم این است که کاملا مناسب آرایش دودی‌ست. همان‌قدر که برای میک‌ آپ طبیعی به‌درد می‌خورد، برای داشتن خط چشم پهن و تیره می‌توانید رویش حساب باز کنید.

 

مناسب خط دور چشم: همین‌طور می‌توانید پایین و بالای پلک را با مداد خط بکشید و دور چشم را یک‌دست تیره کنید.

 

مناسب آرایش توی چشم: بعضی‌ها دوست دارند توی چشم را خط بکشند و جذاب‌تر شوند. مداد تنها گزینه‌ مناسب برای آرایش توی چشم است.

 

پاک شدن راحت: پاک کردن مداد از روی پلک شما را به دردسر نمی‌اندازد. کافیست کمی پاک‌‌کننده آرایش چشم بردارید و با پنبه روی آن بکشید. یا از واش چشم استفاده کنید.

 

مزیت استفاده از خط چشم مایع

ماندگاری: باوجود خط چشم می‌توانید ساعت‌ها در مهمانی بدرخشید. خیال‌تان راحت است که پاک نمی‌شود. به همان قشنگی ساعت اول روی پوست‌تان می‌ماند.

 

پررنگی: خط چشم مایع کامل و واضح دیده می‌شود. خواه باریک باشد یا دنباله‌دار و کمی پهن، به چشم‌تان رنگ‌وروی جذابی می‌دهد. همین ویژگی آن را مناسب مهمانی و مناسبت رسمی کرده.

 

در زیر تعدادی از مدادهای چشم و خط چشم ها را معرفی می کنیم.

 

خط چشم کوزه ای ماژیکی بل

چشم‌ها یکی از تاثیرگذارترین اعضا چهره بوده که زیبایی چهره را چندین برابر می‌کنند. برند بل اورجینال یکی از تولیدکنندگان خط چشم در آلمان بوده که محصولاتش را باکیفیت عالی و قیمت مناسب تولید و عرضه می‌کند. خط چشم کوزه‌ای ماژیکی مشکی بل اصل ضد آب بوده و به دلیل داشتن رنگدانه‌های فوق‌العاده مشکی پوشش‌دهی عالی دارد. یکی دیگر از مزایای استفاده از خط چشم کوزه‌ای بل می‌توان به این مورد اشاره کرد که با داشتن سر ماژیکی نرم و روان به‌راحتی روی پوست کشیده می‌شود و استفاده از آن راحت‌تر از خط چشم‌های مایع است.

 

خط چشم ماژیکی BELL ORIGINAL به دلیل کیفیت فوق‌العاده به یکی از پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود در ایران تبدیل شده است که دارای سر مايیکی نرم و روان بوده و شما می‌توانید خط چشم بکشید.

 

خط چشم کوزه ای کربن بلک بل اورجینال

خط چشم کوزه ای کربن بلک بل اورجینال دارای ماندگاری 24 ساعته بوده و ارتفاع تقریبی آن 9 و نیم سانتی‌متر بوده که به راحتی در کیف لوازم آرایش جا می‌شود. خط چشم کربن بلک دارای حجم 45 میلی‌لیتر بوده و با رنگدانه‌های کربنی پوشش‌دهی عالی دارد و جلوه زیباتری به چشم‌های می‌دهد.

 

مداد چشم ضد آب گلدن رز

مداد چشم ضد آب گلدن رز ساخت ترکیه نرم و روان بوده و می‌توان به راحتی خط چشم نازک یا پهن بالای چشم کشید و حتی شما می‌توانید از مداد چشم گلدن رز داخل چشم هم استفاده نمایید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مداد چشم گلدن رز می‌توان به رنگدانه‌های مشکی آن اشاره کرد که پوشش‌دهی و ماندگاری بالایی دارد.

 

مشخصات مداد چشم مشکی گلدن رز مدل Ultra Black

مداد چشم مشکی گلدن رز مدل اولترا بلک ساخت کشور ترکیه بوده و یکی از باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات آرایشی برند گلدن رز بوده که در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی یافته است. سایر مشخصات مداد چشم مشکی گلدن رز مدل Ultra Black به شرح زیر می‌باشد:

 

• نرم و روان

 

• ضد آب

 

• ساخت کشور ترکیه

 

• دارای رنگدانه‌های فوق‌العاده مشکی

 

• خط چشم مویی پرفکت گلدن رز

 

چشم‌ها یکی از تاثیرگذارترین اعضا چهره بوده که زیبایی چهره را چندین برابر می‌کنند و شما می‌توانید برای از بین بردن افتادگی پشت پلک از خط چشم استفاده نمایید. برند Golden Rose یکی از تولیدکنندگان خط چشم در ترکیه زیر مجموعه Erkul Cosmetics بوده که محصولاتش را باکیفیت عالی و قیمت مناسب تولید و عرضه می‌نماید. خط چشم مویی پرفکت گلدن رز ماندگاری و دوام بالایی دارد و به دلیل داشتن رنگدانه‌های فوق‌العاده مشکی پوشش‌دهی عالی دارد. یکی دیگر از مزایای استفاده از خط چشم مویی Golden Rose Perfect Lashes می‌توان به این مورد اشاره کرد که با داشتن سر مویی نرم و با کیفیت به‌راحتی روی پوست کشیده می‌شود و استفاده از آن راحت است.

 

مشخصات خط چشم مویی گلدن رز مدل پرفکت لشز

خط چشم مویی گلدن رز مدل پرفکت لشز به دلیل کیفیت فوق‌العاده یکی از پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات بوده که دارای سر مویی نرم و روان بوده و شما می‌توانید خط چشم نازک دلخواهتان را بکشید. سایر مشخصات خط چشم مویی گلدن رز مدل پرفکت لشز به شرح زیر می‌باشد:

 

• ماندگاری بالا

 

• ساخت کشور ترکیه

 

• قابلیت خشک شدن سریع

 

• مناسب برای چشم‌های حساس

 

• دارای حجم 8 ونیم میلی‌لیتر

 

• دارای ابعاد تقریبی بسته‌بندی 10 و نیم سانتی‌متر در 1 و نیم سانتی‌متر در 1 و نیم سانتی‌متر

 

فروشگاه معتبر لوازم آرایشی و بهداشتی پیراکده

فروشگاه اینترنتی پیراکده یکی از ارائه دهندگان لوازم آرایشی و بهداشتی بوده که شما می‌توانید محصولات آرایشی بهداشتی با کیفیت را از این فروشگاه تهیه نموده و علاوه بر کیفیت فوق العاده از قیمت مناسب محصولات و تخفیفات فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی پیراکده بهره‌مند شوید. یکی از معیارهای تشخیص فروشگاه معتبر لوازم آرایش از فروشگاه‌های نامعتبر می‌توان به داشتن اینماد در وبسایت اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی پیراکده دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده که نماد اعتماد الکترونیکی یا همان اینماد فعالیت وبسایت‌های تجاری را تضمین کرده و نوعی اعتبار برای فروشگاه‌های اینترنتی می‌باشد که به واسطه‌ی آن کاربر با خیالی آسوده خرید می‌کند چون در واقع سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده است که اگر مالک سایت از قوانین تخطی کرد، کاربران سایت بتوانند از طریق سایت اینماد از این وبسایت شکایت نمایند.

جدیدترین مطالب